3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

EVROPA: Jsem pro bojkot kvót

Středoevropskou zprávou číslo jedna posledního týdne je, že Evropský soudní dvůr ve středu zamítl v plném rozsahu žalobu, kterou podaly Slovensko a Maďarsku proti přistěhovalecké politice EU.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kanioková 11.9.2017 15:35

Souhlas,

Anti-Merkel sentiment roste ve východním Německu před volbami - https://www.irishtimes.com/news/world/europe/anti-merkel-sentiment-grows-in-east-germany-before-election-1.3216061?mode=amp

T. Hraj 11.9.2017 9:54

Schultzův bumerang

„Kdo vypoví evropskou solidaritu v uprchlické otázce, nemůže na jiném místě evropskou solidaritu požadovat!”

Německo zcela nesolidárně s ostatními zeměmi uvalilo břemeno nelegálních imigrantů na EU (minimálně tedy všechny země Schengenu). Takže, jak správně říká předseda nejvyššího sovětu Schultz, "nemůže (nyní) evropskou solidaritu požadovat".

H. Lukešová 11.9.2017 10:02

Re: Schultzův bumerang

Ano, Merklovka ponacibolševicku (neomarxisticku) rozhodla, nikoho se na nic neptala a přijala miliony muslimských migrantů a teď má opovážlivost a tu drzost chtít po nás, abychom je přijímali i my? My jsme je do Evropy nezvali, my je nechceme a bude-li třeba, tak ať nám neomarxisté seberou dotace, ať s námi vedou soud, ale my nesmíme uhnout, nesmíme, jinak bude i Česká republika zkaženou a prokletou zemí, kde ani tráva neporoste, protože muslimští migranti úrodnou zemi promění v neúrodnou poušť.

P. Selinger 11.9.2017 15:37

Re: Schultzův bumerang

správná reakce na nepříznivý výrok soudu by bylo referendum o setrvání v EU...

H. Lukešová 11.9.2017 16:01

Re: Schultzův bumerang

Ano, to bylo. V čem se liší politika neomarxistické EU od bolševického SSSR? Obojí chtějí pouze nařizovat, přikazovat a vyhrožovat těm, kdo se neskloní.

R. Neveselý 11.9.2017 10:31

Re: Schultzův bumerang

A Itálie také ne.

J. Nový 11.9.2017 11:35

Re: Schultzův bumerang

Itálie Řecko mají nárok na solidaritu od nás asi v takovém rozsahu, v jaké projevovali svoji solidaritu s vnitrozemskými zeměmi ohledně příjmů z přímořské turistiky.

Nedělit se o výhody, ale požadovat dělení se o nevýhody - tak to smrdí vyčůraností. Polohy u moře mají své výhody i své nevýhody. Podobné je to s vnitrozemskými státy. O žádné solidaritě není třeba mluvit a to hlavně v případě, že si to "špatné" způsobíte sami a svým dobrovolným rozhodnutím. Něco jiného je samozřejmě tsunami nebo hurikány nebo u nás známé záplavy. Ale ani v těchto případech se nelze domáhat solidarity a vyhrožovat těm, kteří ji neposkytnou nějakými restrikcemi. To je pak sprosťárna.

T. Hraj 11.9.2017 13:12

Re: Schultzův bumerang

Samozřejmě. Už samotná představa že lze po někom "požadovat solidaritu" vypovídá o způsobu řečníkova myšlení.

O. Uživatel 11.9.2017 13:41

Uživatel požádal o vymazání
S. Netzer 11.9.2017 12:58

Re: Schultzův bumerang

Martin Schulz je stále ve své funkci předsedy EP?

Asi nemáme stejné informace.

Myslela jsem, že od ledna 2017 jím už není.

T. Hraj 11.9.2017 13:04

Re: Schultzův bumerang

Chtěl jsem tím přídomkem vyjádřit spíše charakter jeho vystupování, ale Vaše projekce na EP je vtipně trefná (nebo spíše potrefená?).

D. Bystriansky 11.9.2017 15:20

Re: Schultzův bumerang

Potrefená k madam pasuje líp.

V. Javora 11.9.2017 15:13

Re: Schultzův bumerang

Ono je v podstatě úplně jedno, co ten člověk dělá nebo nedělá.

H. Lukešová 11.9.2017 9:47

"Afričané, které vidím v Itálii, jsou doslova vyvrhelové

a odpad Afriky. Prodají cokoli a kohokoli i sami sebe. Tito lidé vystupující po ulicích jako kramáři a slídící ulicemi měst za kořistí, v žádném případě to nejsou Afričani v Africe, bojující za obnovu a rozvoj svých zemí. Vzhledem k tomu se ptám sám sebe, proč Itálie a jiné evropské země a také arabské země dovolují a tolerují, aby se na jejich národních územích takové osoby zdržovaly. Pociťuji silný vztek vůči těmto přistěhovalcům z Afriky, jež se chovají jako krysy napadající města v Evropě, a silný stud za ně. Pociťuji ale také silný vztek a stud vůči těm vládám v Africe, které tomuto masovému odchodu svého odpadu do Evropy také ještě napomáhají.“

http://www.novarepublika.cz/2016/08/proc-afrika-nechce-zpatky-sve-bezence.html

H. Lukešová 11.9.2017 9:51

Re: "Afričané, které vidím v Itálii, jsou doslova vyvrhelové

Článek je převzat z internetových novin pana Olšera Rukojmí...Byť Nová republika je jinak shit server...odkazující na jiné shit servery..., ale neomarxisté je mají jistě pročtené...

R. Morava 11.9.2017 9:42

Přesně tak

"Kde už nefunguje a nemůže fungovat Schengenský prostor..." Sny o EU jsou něco jiného než realita. Doporučil bych okamžitě žalovat příhraniční státy nebo celý Frontex za nedodržení ochrany hranic Schengenu a spolupráci s pašeráky, a chtít za to dvojnásobnou pokutu než ta za kvoty. Ten soud možná zase prohrajeme, protože Lisabon, EU řídí Frontex atd., ale mohli bychom se odkázat na Dublin a hlavně původní smlouvy o Schengenu, které jsou naprosto mimo současnou praxi.

V každém případě, kvóty za žádnou cenu. V EU můžeme zkusit ještě chvíli zůstat, ale jen dokud to půjde udržet bez kvót a bez dokud pokuty nepřesáhnou výhody. Pokud Němci nedokážou odepsat Schulze jsou to pitomci a spějí k novému Hitlerovi a totalitě.

T. Kočí 11.9.2017 9:35

Zcela souhlasím

děkuji

P. Lenc 11.9.2017 10:11

Re: Zcela souhlasím

I já a dík.

J. Jaroš 11.9.2017 9:35

Vážená paní Šichtářová

již v roce 2001 přijala Rada evropy směrnici č. 2001/55 o minimálních pravidlech při hromadném přílivu vysídlených osob.Prosím seznamte se sní.Jenom to nejdůležitější. Člověk utíkající před válkou není uprchlík ale osoba vysídlená. Nerezhoduje jakási skupina ministrů vnitra členských států ale Rada evropy. Ochrana osob vysídlených je dočasná o jejím trvání opět rozhoduje rada nikoli komise ta pouze prodloužení navrhuje. Tolik o unijním právu.

Není mi pořád jasné jestli kvótami přidělení jedinci se mají právo u nás trvale usadit či mají být našimi úřady pouze podrobeni asylovému řízení ?

R. Morava 11.9.2017 9:52

Re: Vážená paní Šichtářová

Vaše naivita je skutečně trestuhodná. Toto je Vaše teorie, byly tu teorie - Maastrichtská kriteria, Dublin, Schengen, nic z toho nefunguje ani ve financích ani ochraně hranic a hlavně: Kolik těch migrantů se dle Vás hodlá vrátit a podaří navrátit? Jaké na to použijete páky? A asi Vám nedošlo, že většina těch uprchlíků nejsou Syřané.

Pravda, ti kvótovaní by možná Syřané bt měli, ale jak to z jistotou u lidí bez pasu víte?! Zkrátka je evidentní že nejde o dočasné řešení. Hlavně je jasné, že bychom z kvótami, tedy umístěním pár tisíců migrantů neměli problém pokud: by mezi nimi nebyli teroristé, by byla zruka že jednou odejdou nebo se asimilují včetně přijetí našeho náboženství = Křesťanství nebo ateismu, by nebyli evropskými zákony, tiskem a výkladem práva upřednostňováni před domorodci!?

M. Valenta 11.9.2017 8:57

Změna pravidel.

U té změny pravidel jsme byli nebo snad ne? Ale není všechno ztraceno. Stačí zvolit Komunisty, Okamuru, Svobodné a Realisty a to v dostatečném počtu a budeme mít úžasnou vládu v nově nabyté "svobodě".

P. Hlosta 11.9.2017 9:04

Re: Změna pravidel.

Vaší ironii jistě chápu. Ale nechápu proč napadáte ironicky zrovna Realisty. Vlastně chápu vás. Vy totiž máte svou politickou víru v některou ze stávajících parlamentních stran, které jste nejmenoval v ironii. Tedy jako věřící se chováte velmi správně. ;-))

M. Valenta 11.9.2017 10:15

Re: Změna pravidel.

Protože jejich hlavní cíl je stejný s těmi s nimi jmenovanými. A má politická víra? Ta je ve stávající politické strany více méně celkem vlažná.

M. Prokop 11.9.2017 10:01

Re: Změna pravidel.

Ano, volbou Svobodných by byla svoboda posílena, na rozdíl od ostatních jmenovaných a ještě dalších, vám zřejmě symaptických.

Spatlal jste po rudolfovsku dohromady strany, které mají společné pouze to, že se vám nelíbí, nebo se jich bojíte

M. Valenta 11.9.2017 10:17

Re: Změna pravidel.

"Spatlal" jsem ty jejichž hlavní cíl je stejný, což snad není tak těžké dešifrovat.

R. Langer 11.9.2017 16:19

Re: Změna pravidel.

Hm, tak to jste právě neudělal, proto to dešifrovat ani nejde. :-P

M. Prokop 11.9.2017 8:26

Jedna poznámka,

"My jsme přeci nepřistupovali do EU, v níž je většina zemí nezdravě předlužena"

Vstupovali. EUnijní země jsou předluženy už někdy od šedesátých, kdy začaly soutěžit v sociálnu na dluh.

P. Hlosta 11.9.2017 9:01

Re: Jedna poznámka,

Zhlédly se ve Švédském modelu a měly snahu o likvidaci středního stavu, jako zdroje růstu kapitalistického hospodářského systému. Není totiž pravda ta, že velkokapitál jistí základy kapitalismu. Základem je střední stav, drobní živnostníci, co vyrůstají zdola, aby dosáhli co nejvýše v kapitálu. Zničením středního stavu Švédským modelem se stát nutně zadluží časem a podléhá vlivu globálního kapitálu naprosto neovlivnitelně.

Ale toto je skutečnost už dobře známá. Jenže se nechce politikům do jejího přiznání. Museli by totiž s tím začít bojovat a ne jen být parazity společnosti!

M. Šejna 11.9.2017 10:14

Švédský model?

státní dluh Švédska má klesající tendenci. V polovině 90.let byl okolo 70% HDP, v současnosti je to okolo 41% HDP. Takže v tom Švedsku ten švédský model funguje.

Naproti tomu v českými konzervativci milované Británii, kde švédský model neaplikují a která "hrdě" odchází z EU, byl v polovině 90.let státní dluh okolo 45% HDP a v současnosti dosahuje 90% HDP.

D. Bystriansky 11.9.2017 15:49

Re: Švédský model?

To mají z toho, že vlezli do EU!