24.5.2024 | Svátek má Jana


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Čech 21.10.2009 10:20

Re: ad "Zvláštní věc !: Jak to, že největšími zastánci Klause jsou dnes ti, jejichž data lze nalézt v Archivu bezpečnostních složek ČR ?

Soudruh Klaus má vždy pravdu a nikfdy se nemýlí. Vždy byl a bude vševědoucí: A teď zkouší jestli náhodou není i všemohoucí. Všemohoucí Bože uchraň nás od tohoto Hradního monstra podporovaného jedině komunisty a šovinistickými neonacisty!!

Saul 21.10.2009 9:05

Dobrý článek

Souhlas. R^

gerontusinza 21.10.2009 9:02

Pane Jemelíku..... máte za 1.....

všimněte si jak píšete......... existuje právo a "právo" a o tom to je........ a zajímavé je i to že Posselt sice drží hubu ale rakouští vyhnanciřvou jako střelené sviňky štětinky...... konečně někdo kdo píše o problému země a nikoli o svých dojmech které vydává za dogma......... i ten Paroubek si uvědomil kde mu pokvete pšenka... jako s radarem.....;-)

Jerome 21.10.2009 8:59

Stojím

vždy v údivu, kolik diskutujících na těchto stránkách má tak hluboké politické zkušenosti, znalosti a vědomosti, že bez problému roztrhají na cucky všechno, co jim nesedí. Ovládají právní kličky na tak vysoké mezinárodní úrovni, že by jim leckterý soudní dvůr nesahal ani po kotníky. A hlavně tak nebetyčné antipatie, že už nerozpoznají ani kruh od kosočtverce. Stačí počkat měsíc, či dva a všechno bude jinak. A co teprve po letech ? Ale prozíravost bývá u nás sotva domovem.

-ferry- 21.10.2009 8:50

Inu,pekli jste si Klause ...

... až to bylo nechutný,možná až děsivý ... Klaus byl adorován,jako genius,novináři i davy lidí na náměstích mu viseli na ústech a  nadšeně obdivovali jeho výroky. 1.Chudý stát,bohatý občan ... 2. O peníze jde až v prvé řadě... 3.Každý se musí starat sám o sebe ...  4. Špinavé peníze se nedají (dobře) rozeznat ... Volně citováno,ale Klausovy myšlenky to sděluje. Lidi (někteří) řvali radostí,že po letech komunistického útlaku  přišla konečně doba,kdy si všichni,tedy hlavně gauneři,po kterých komunisté šli,budou moci dělat,co budou chtít ... Dnes se Klaus ukazuje jako podřadný člověk snad ve všem.co tu dvacet dělal. Je strašné,že jako vrcholný demagog se dostal ke čtyřem nejvýznamnějším funkcím ve státě.Je to ostuda národa ... Hospodářství v řiti,morálka v řiti,etika jakbysmet ... Kupčení s vysokoškolskými diplomy se ukáže jako další budoucí katastrofa.Kdo si myslím,že Klaus bojuje za suverenitu země,hrubě se mýlí.Tu už on a jeho odesácká parta dávno zlikvidovali.Společně se zbožnými lidovci,intelektuálními odaáky a dalšími tak zvanými demokraty,které nikdo neznal,ale najednou (když už se to mohlo) tu byli v síle nevídané.Kočárníci,Dlouzí,Dybové ...

 Klause se lze zbavit snad jenom tak,že bude udělán prezidentem té Evropské Unie (ještě líp jejím císařem). Tak přestane mít obavy,že jednou bude vyšetřeno jeho (zatím) dvacetileté působení v politice a budou z něho vyvozeny důsledky ...

L 21.10.2009 8:52

Re: Inu,pekli jste si Klause ...

Klause obdivuji, protoze ma uzasne kravaty.

j 21.10.2009 8:59

Re: Inu,pekli jste si Klause ...

stát vydělá ročně 1 bilion korun, tomu se říká hospodářství v (Y);-D o morálce se  vždy ti staří vyjadřují skepticky. Určitě se vám líbila dřívější doba protože tenkrát nebyly úplatky natož aby se kupčilo s diplomy;-D ale určitě jste se dozvěděl jak se sklidilo zrno a to se vám určitě dobře spalo

Raul 21.10.2009 8:40

Místo s. Němců budou stigmatizováni Češi

Žádný dodatek nezabrání  těm co o to usilují podávat žaloby. Naopak ukáže že český stát uznává, že pro zachování svého právního řádu není schpen dodržovat obecná lidská práva ( retroaktivita obsažená v dekretech, která je jejich největší slabinou ) se přenese do práva EU.

Helkmut 21.10.2009 8:29

Jemelíku Jemelíku ... tebe už taky nebudu číst

:-)

Štváč 21.10.2009 8:05

Jemelko

"...dlouho jsem nerozumněl postojům prezidenta, ale oceňoval jsem jeho tvrdošíjnost." Co je prosím na ješitné tvrdošíjnosti k ocenění ? Lžete, vždy jste byl na jeho straně a teď alibisticky říkáte "ano" i "ne". Jeho příznivci vždy byli slaboši, nesamostatně myslící, nebo komunisti  /což je podobné/, kteří se tetelili radostí když začal dělat Evropě problémy. Ale nejhorší je, že Klaus ví, že pravdu nemá a taky ví, že zneužívá tupější část lidí, kterými v duchu opovrhuje a hraje si aniž by se mu něco mohlo stát. A to není odvaha, jak se někteří retardovaní domnívají.

ivoš 21.10.2009 8:40

Re: Jemelko

R^

H.K. 21.10.2009 8:45

Re: Jemelko

.....Ale nejhorší je, že Klaus ví, že pravdu nemá ......

Myslím, že V.K. neví, že nemá pravdu. On si myslí, že pravdu má.  Pane Štváč IP: 147.231.46. víte určtě, že pravdu máte Vy

Advokát 21.10.2009 9:25

Re: Jemelko

Pane Štváči,

doporučuji přečíst sdělení šéfa katedry mezinárodního práva Univerzity Palackého k té retroaktivitě (MfD, pátek 16.10.). Možná se vám poněkud rozsvítí.

A ta vaše čeština ! Jistě jste alespoň absolvent VUMLu.

Štváč 21.10.2009 9:40

Re: Jemelko

Četl jsem, správně pokládáte článek, který se vám líbí, za pravdivý. Já bohužel nejsem stejný jako vy, tak si hledám jiné. Poslední věta o vás říká, že jste vůl. Raději se ale nad ní zamyslete a pak pište. Dobrou noc.

REX 21.10.2009 8:02

Klaus, dekrety a obstrukce

Klaus podřizuje dlouhodobě své jednání jednomu cíli a to maximálně se zviditelnit. A k tomu nesnáší Západ a jakýkoliv odpor. Podle toho také koná. Proč tedy své pochybnosti ohledně BD použil až teď?  Ještě nedávno měl totiž zcela jiné výhrady. Tedy jasná účelová obstrukce. Jiné vysvětlení neznám. Stojí i za povšimnutí, jak Klaus přehlíží trapnosti a lumpárny u nás a dostává se postupně na jednu loď s Paroubkem a bolševiky.

Sumo 21.10.2009 8:04

Re: Klaus, dekrety a obstrukce

No když jiné vysvětlení neznáš, zkus si to přečíst znovu.

havránek 21.10.2009 7:48

Ano,

souhlasím s Vaším článkem; pana prezidenta " nemusím", ale má zcela pravdu. Ovšem na druhé straně stojí parta " eurohujerů", kteří se jen třesou  opětně , nebo nově na místa poslanců EP, delegátů při EK, zaměstnanců Stálé mise ČR- namátkou: Bobošíková, Hybášková, Vondra, Špidla, Topolánek, Dalík, Tvrdík,Liška, Bursík, Šebesta,..... jedinou " výhodou" je , že mluví cizími jazyky asi jako Kužvart neblahé paměti- no problem:-D

L 21.10.2009 7:47

Opatrni by meli byt hlavne Nemci

Opatrnost a vyjimky by mely zajimat predevsim Nemce. Kdyz pred 70 lety Rusko a Nemecko zahajily valku, dopustily se jiste mnohych nepravosti a Nemci by mohli byt za ne popotahovani. Mohli by byt zalovani kvuli skodam, ktere zpusobili.

Napriklad bojovali s partyzany v lese o mostik pres potok. Ten mostik byl uplne znicen. Slysel ten ramus hajny a sel se podivat, co se deje. Vyhnal partyzany i Nemce a spor o mostik byl vyresen. Kdo to dnes zaplati?

zeby 21.10.2009 7:39

I já se považuji za eurofederalistu,

ale domnívám se, že v prostoru, kde hrdina jednoho národa je často zločincem v očích národa sousedního, bude potřeba nejméně deset generací, tj. 200-300 let, naprosto volného nebo třeba i podporovaného mísení obyvatel tohoto prostoru, než bude dosaženo dostatečného pocitu sounáležitosti, aby mohla vzniknout Evropská federace - tedy stát. Každý jiný pokus "sociálních inženýrů" tento proces urychlit povede během relativně krátké doby buď k vytvoření diktatury nebo totální destrukci Evropské unie, možná i ,nedej bože, k válce.

Pro rýpálky : mísením obyvatel nemyslím volný průtok desítek milionů imigrantů z mimoevropského prostoru, ten by se měl naopak naprosto zastavit.

Jinak děkuji autorovi za článek.

ceskej Honza 21.10.2009 9:19

Re: I já se považuji za eurofederalistu,

bez spolecné reci neexistuje zádný spolecný stát ani EU. Vyjímkou je Kanada, ale i tam se  francouzky mluvící enkláva uz jednou pokusila odtrhnout. A problémy jeste prijdou.

V EU se mluví vsemi moznými jazyky, hranice uz nejsou, ale lidi to nesblízilo, protoze si nerozumí. Navíc je jazyk nejvetsí rozehrávac nacionalismu. EU, coby federace naprosto nemá sanci, protoze na spolecné reci, nebudou lidi schopni se nikdy domluvit.

www.jiri 21.10.2009 10:08

Re: I já se považuji za eurofederalistu,

Jak si dovolujete toto napsat jako člověk žijící v Evropě. Slyšel jste pane někdy,že existuje také nějaké Švycarsko? Tam žije jeden národ? Nebo tam není demokracie? Ale dokud zde budou žít takový Klausové a jim podobní, kteří jenom boří a štvou lidi proti sobě, tak se zbytek Evropy bude neustále hádat. Z toho vidíte, že ten Klaus zase pravdu nemá. Je třeba se zbavit Klause!!!

ceskej Honza 21.10.2009 10:27

Re: I já se považuji za eurofederalistu,

Ve Svýcarsku se hovorí 4. jazyky ( nikoliv 26 ). Z toho vetsina Svýcaru ovládá jenom jazyk jeden -  dva.  Ostatní dva umí velmi spatne, na hranici spatné domluvy.

Klasický príklad pro to, jak jazyk podporuje nacionalismus a nevrazivost, ba nenávist, jsou státy jako:   Belgie, Cesko-Slovensko, Cesko-Nemacko, Slovensko-Madarsko  -  at nechodíme tak daleko.

RK 21.10.2009 7:25

Ja nevim jestli si nekdo uvedomuje,

co v praxi znamena vyjimka z platnosti Charty zakladnich prav EU na uzemi kterekoli zeme. Tahle prava jsou totiz nad vsemi zakony vcetne jakekoli ustavy prijate kdekoli. To v praxi znamena, ze napriklad Polaci mohou podat zalobu na svuj ustavni soud, ze maji sve polske lidske pravo si koupit zarovku a pokud to jejich ustavni soud uzna prestane platit nesmysl ktery nekdo v Bruselu vymyslel a do Polska se bude jezdit ve velkem tahle komodita nakupovat. Mozna nesmyslny priklad ale jednoduchy - v praxi to totiz znamena ze zeme s vyjimkou muze paradoxne tim ze nebude muset prijmout nektery z nesmyslnych zakonu ziskat docela vyznamnou ekonomickou a politickou vyhodu. Takze protoze vse zacina a konci u penez, resil bych tohle a ne to co si chce kde kdo vysoudit - to je sice dulezity ale zastupny problem. Pouze z toho duvodu by mel stat kazdy kdo ma jeste vlastni rozum za prezidentem bez ohledu na medialni masaz, ktera ted ze vsech stran nema racionalni argumenty.

PROKOP BUBEN 21.10.2009 7:03

NO ANO

Taktika zdržování čouhá s Klausových požadavků, jako sláma z bot......Pochopitelně se mohl ozvat se svými požadavky daleko dříve a dvojí podání jeho nohsledů k ÚS, také o něčem svědčí....

J.S. 21.10.2009 7:27

Re: NO ANO

Málo kdy souhlasím s p. Klausem ale teď je jeho opatrnost na místě.

A.S. Pergill 21.10.2009 6:58

Navíc je třeba dodat,

že jestli bezcenné špidlo, hluchoněmé v cizojazyčném prostředí, bude nebo nebude komisařem, je ganz egál.

Jinak: Pokud by se měla Evropa / EU federalizovat, tak bych rád NEJPRVE viděl perfektně propracované standardní demokratické instituce na úrovni EU (protože pojem "demokratický deficit" je fíkovým listem na praktické totalitě), a teprve POTOM bych na tuto úroveň předával nějaké pravomoci.

Postup "předejte nám pravomoci, jinak nemůžeme být demokratičtí" je naprosto nesmyslný, včetně toho, že ztratíme jakékoli politické páky demokratizaci celounijních struktur vynutit, a nezbyde nic jiného, než stará, dobrá, osvědčená (mnohokrát v historii) revoluce a občanská válka, včetně guilotinování nebo plynování (či jiného průmyslového likvidování) početné vrstvy parazitických EUrokratů.

ivoš 21.10.2009 8:44

Re: Navíc je třeba dodat,

Demokrate, jak dlouho jste byl prosím ve straně (KSČ) 8-o?

oh 21.10.2009 16:51

Re: Navíc je třeba dodat,

S názory, jaké A.S. Pergil hlásá, to vidím maximálně na 10 sekund. A jak dlouho jste tam byl vy, kádrováku?

NevericiTomas 21.10.2009 6:56

Neslo by to takhle?

Podam v Cechah jako SN restitucni narok, narazim na hranici roku 48, obratim se na Evropsky soud s tim je vuci me prosazovan nerovny postup?

No... 21.10.2009 6:49

Souhlasím.

Problém je, že na českém trhuz jsou německé noviny, ani jedny nevlastní český vlastník a podle toho také vypadají "komentáře"....v žoldu-se dříve psalo, ale ono to v žoldu německých vlastníků opravdu psáno je....