Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
DOPRAVA: Proč ekoteroristé nesmyslně zdržují stavbu dálnic
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V. Pavelka 10.10.2023 14:52No každá mince má dvě strany Příště nemusíte mít zákon na ochranu městečka nebo vesnice ?! A mocná Lobby vám tam postaví betonové vojenské letiště , které si v případném konfliktu ani nevrzne ! Protože to letiště rozvorají Rakety ? A nikdo nebudemít nic |
V. Pavelka 10.10.2023 16:35Ukažte mi kolik potentátů se těší,, jak budou žít u dálnic, silnic ,betonových ploch ve městech ? Raději než v domku se zahradou a lesem poblíž Do háje poblblýho |
J. Ticháček 10.10.2023 21:15Potentát většinou bydlí tam, kde mu to vyhovuje. A jsem bytostně přesvědčen, že u nás nežije potentát, jehož budoucnost klid a pohodlí by v nejbližších desítkách let ohrozila nějaká dálnice, železniční trať, nebo něco podobně. |
M. Grundmann 10.10.2023 10:32Aktivismus je výrazem pýchy a pocitu vlastní morální nadřazenosti části našich spoluobčanů. Podobně jako provokativní chování pana Vystrčila při jeho cestách na Tchaj-Wan. |
V. Pavelka 10.10.2023 16:48Fanatické betonování pro kola automobilů ? Může být ,stejným Aktivismem plným pýchy? Navíc to zapáchá leností |
J. Ptáček 10.10.2023 10:24Je opravdu počet kilometrů postavených dálnic měřítkem vyspělosti národa (sám po dálnicích jezdím)? Není stejně dobrým, nebo ještě lepším měřítkem třeba budování kulturních a sportovních stánků, škol, nebo třeba moderních železnic, ať zůstanu u dopravy? |
M. Krčmář 10.10.2023 11:12Většina kulturních i sportovních stánků bývá energeticky náročná,a jelikož stavbu a provoz hradí ze svých rozpočtů města a obce,tak bych takové investice nedoporučoval. Proti vysokorychlostním železnicím nic nemám,jen se obávám, že se jich dočkají až naši vnuci. |
V. Pavelka 10.10.2023 12:55Náspy vysokorychlostních tratí , jsou jako obrovské nože zaříznuté v krajině . Je v tom jakási potrhlá lidská pýcha a nezájem o přírodu Že se někam dostanu o půl hodiny dřív , za bombastických nákladů a s ušetřeným časem jdu na oběd , nebo někam do P...... ? Je hodně malicherné a ubohé ?! |
V. Církva 10.10.2023 13:04Myslím že vysokorychostní železnice je tak drahá, že těch úsekú tolik nebude. A ta normální železnice se silnicemi téměř srovnatelná. No něco stojí elektrifikace, ale zas by nebylo třeba lithium na baterky. |
V. Temlík 10.10.2023 13:07VRT v Česku ? Jedině tak, že u nás nebude jediná zastávka, nebo možná jediná Praha .... |
V. Pavelka 10.10.2023 16:58Jsou vesnice , které se brání obrovským větřákům u svých stavení a odmítají souhlas se stavbou ? Všiměte si že žádný potentát z Bruselu nebydlí u větrných elektráren a solárnách polí |
J. Lukavsky 11.10.2023 7:56"Že se někam dostanu o půl hodiny dřív" No když Petr Vok jel kočárem z Třeboně do Prahy tak to jel 3 dny. Dneska je to vlakem za 3 hodiny. Stálo to za to? Nakonec vždyť do Prahy vlastně většina lidí nemusí..... Dálnice ale šetří čas i benzin, spotřeba je mnohem menší. A bez dodávek a kamionů bychom neměli plné supermarkety. Inu za všechno se platí. J.L. end |
J. Černý 10.10.2023 11:21Jsme průmyslová země na k průmyslu patří i doprava a navíc jsme významná tranzitní evropská země. Ta by měla tedy vést přes městečka, města, vesnice ? Třeba přes Karlův most ? Naší přemnožení umělci nemají kde hrát? |
V. Pavelka 10.10.2023 15:16Když jsem jel před 20lety poprvé, po Italské dálnici z Rakouska do Španělska ? Byl jsem šokován, tisíci Hangárů firem a skladů okolo dálnic postavených na kvalitní půdě ! Tak sem si říkal to nás čeká taky A stalo se |
P. Princ 10.10.2023 15:48Uvažujete jako náš bývalý dramatik, filosof, urbanista, logistik, architekt, president a permanentní disident. Ten také opovrhoval "vybetonovanými" plochami, letišti, parkovišti, logistickými a nákupními centry. Místo toho, jeho ideálem byl "bezpočet obchůdků a hospůdek, že, hm". Máte představu jak by vypadalo zásobování center stotisícových nebo milionových měst, kdyby se tam měla přemístit logistika, která je zcela organicky navázána na hlavní dopravní tahy? |
V. Pavelka 10.10.2023 16:22Já jen mám strach , aby se to betonování nepřehnalo Taky mě vadí přilepování na silnice a jiné provokace Ale jak známo každá mince má dvě strany problémů , A lidi obvzvlášt řidiči ? Mívají zatměno vztekem pokud jim zkříží jejich ,,svaté právo", na průjezd před svým automobilem , a v takových a podobných, chvílích jsou ochotni vylejt z vaničky s obsahem i dítě ? |
L. Kuča 10.10.2023 18:32Obávám se, že zrovna v této vaničce ale žádné robě není. Ovšem je pravda, že ty sklady by měly být budovány až teprve na půdě, která už se nehodí pro jiné, hodnotnější využití. Totéž platí i v případě, že má někdo neodolatelné nutkání "podnikat" přisátím na peněženky spotřebitelů el. energie prostřednictvím ohromné plochy ohavných černých tabulí. (Ještěže už to není až tak moc nechutně zvýhodňované jako dříve.) |
V. Pavelka 10.10.2023 21:38Myslíte tu panelákovou iluzi Havla ? Bydlím na pěkném sídlišti v paneláku ,a rozhodně netrpím nějakou potrhlou nenávistí k Betonu , Jen vím že všeho moc škodí A ty budovy v itálii do hloubky desítky kilometrů od okraje dálnice mnoho kilometrů mě šokovali a dodnes to mám v hlavě Navíc mnoho těch stavení bylo prázdných |
J. Jurax 10.10.2023 15:19Není. |
J. Jurax 10.10.2023 15:24Mezi těmi kulturními a sportovními stánky či školami se můžete přepravovat po rozblácených polních cestách volskými potahy nebo moderní železnicí. Stejně mohou být i zásobovány. |
J. Jurax 10.10.2023 15:26Není stejně dobrým, nebo ještě lepším měřítkem. |
V. Čermák 10.10.2023 10:21Ekoteroristé? Pokud vím, tak správní soud dal Patrikovi, Dítěti země, vždy za Pravdu. Když to Zeman zmínil předsedovi Baxovi, ten nemohl Nic Dělat... |
K. Křivan 10.10.2023 10:15Proč ekoteroristé nesmyslně zdržují stavbu dálnic ? Protože policie je odlepuje od asfaltu, místo aby pustila přes ně náklaďáky. Co by se stalo ? Náklaďáky by přejely a to svinstvo, co by zbylo, by se spláchlo do kanálu. |
V. Povolný 10.10.2023 9:42Pane Zdechovský, jste poslancem strany, která patřila v mnoha předchozích volebních obdobích ke stranám vládním. Váš vzkaz ekologickým škůdcům, aby šli někam je nesmyslný. KDU-ČSL a další se jako vládní strany měly postarat, aby zákony nebyly zneužívány pomatenci s vymytými mozky, kteří používají ekologii jako politickou ideologii. Totéž platí v různých variantách pro europarlament, v němž jste poslancem. Posílání magorů někam fakt nepomůže, je potřeba něco dělat. Je už 5 minut po dvanácté! |
J. Černý 10.10.2023 9:34Protože státu jejich počínání nevadí a také mu nevadí vzniklé obrovské materiální škody i ztráty na životech. Začala to statkářka Havránková a už léta pokračuje v jejím díle Patrik z Brna. Kupodivu nic neblokuje v Brně a okolí, je to patriot . |
M. Krčmář 10.10.2023 11:00Paní Havránková chtěla pouze stejnou výkupní cenu jako politici, kteří si zakoupili úplně náhodou pozemky v lokalitě budoucí dálnice před změnou územního plánu,a svůj spor vyhrála, což je dobře. Na vinně byli politici a MD potažmo ŘSD, nikoli paní Havránková. |
J. Černý 10.10.2023 11:25O čem těch jejich 157 ideových přátel co si zakoupili metrová políčka v trase dálnice. A sama Havránková říkala, že ji nejde o peníze, ale o možnost hospodařit |
M. Krčmář 10.10.2023 11:30To bych tvrdil taky,být paní Havránkovou. Na věci to však nic nemění,na vinně byla politici a stát. |
P. Pospisil 10.10.2023 11:00Pokud vím, tak v samotném Brně se angažuje v přesunu Hlavního nádraží (přesněji řečeno v jeho ztížení / zdržení / odložení na neurčito). Nicméně (nejen) v Brně a okolí mu zdatně sekunduje neméně užitečný spolek Voda z Tetčic. Ještě bych teda podotkl, že statkářka Havránková řešila svůj pozemek, zatímco Děti země a podobné sebranky se vrtají ve věcech, do kterých jim nic není. |
J. Vorlický 10.10.2023 11:48Ano, přesně tak. To vrtání Dětem Země je umožněno našimi zákonodárci. Tam hledejme odpověď na otázku, proč nejdou dělat věci, nejen nové silnice. Ještě dodám, že státní správa ČR funguje na principu moci jednotné (ne dělby moci), ale ,,bohužel" s tím, že hlava této moci chcípla někdy koncem 1989. Všechny složky státní správy si od té doby dělají co chtějí, a není možno je řídit. |