2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jirka Tábor 16.12.2007 16:52

Je to jedno, stejně to zaplatí daňový poplatník.

Tak proč se stále zlobit. Ničí to nervy a k ničemu to není.

Sibi 16.12.2007 9:40

Praha-Kolín- sobota 15.12.

Vlak ve 12:10 měl 80 minut zpoždění.

Kylchap 16.12.2007 13:38

Re: Praha-Kolín- sobota 15.12.

Podle sdělení jednoho z cestujících R 871 dnes došlo k problémům s trolejí v rekonstruované stanici Praha-Běchovice. Rychlík zde byl odstaven až do ostranění problému a po více než hodině a půl čekání pokračoval jako osobní vlak pro obsluhu zastávek za Úvaly. Ostatní vlaky do Kolína totiž byly odkloněny na náhradní trasu přes Nymburk. Přestože postižený úsek už je v tuto chvíli průjezdný a R 871 pokračuje na Brno s 97 minutami zpoždění, dotkla se vzniklá situace veškeré tranzitní dopravy projíždějící Prahou. Vlak EC 171 Hungaria po neplánované okružní jízdě přes Lysou nad Labem nabral dvě hodiny navíc, omnoho lépe na tom ale nejsou ani další vlaky na východ. Pozornému čtenáři neunikne, že se Běchovice podepisují pod sobotní mimořádnosti již podruhé za poslední tři týdny.

jirka.s. 16.12.2007 15:15

Re: Re: Praha-Kolín- sobota 15.12.

No to je Chocholoušek tedy úplný břídil! Tomu se takové podobné maléry stávaly maximálně dvakrát nebo třikrát za deset let! ;-D

Kylchap 16.12.2007 15:33

Re: Re: Re: Praha-Kolín- sobota 15.12.

jen jsem velice zvědavý jak v tomto případě soukromý dopravce bude jezdit včas a hlavně si vytvoří realistický jízdní řád.

Jančura chystá luxusní žlutovlak za nízké ceny. Těšte se pánové. Jenom nepovažujte toho pána za naivku.

jirka.s. 16.12.2007 15:43

Re: Re: Re: Re: Praha-Kolín- sobota 15.12.

Já ho tedy určitě za naivku nepovažuji! Spíše za dobrodruha, když se tak vehementně dera na koleje, které mu budou sabotovat svou neschopností současní drážní managoři! ;-D

Kylchap 16.12.2007 17:11

Re: Re: Re: Re: Re: Praha-Kolín- sobota 15.12.

Současní drážní managoři do toho nebudou co mluvit. Ale zdá se mi, že tomu naivnímu pánovi nikdo neřekl, že vlaky platí "mýtné" a oproti silnici velmi mastné a že neplatí tvrzení, že "elektrika v drátech prostě je" ale, že za ní bude muset zaplatit.

honzak 16.12.2007 18:08

Re: Re: Praha-Kolín- sobota 15.12.

kokrheli, ty jsi taky kus drážního vola, co? přestaň tu sebranku obhajovat. Was heisst "problém s trolejí"???? Jako že mašinfíra nestáhnul smeták tam kde měl, svařilo se to a on to urval? Lid prostý ti možná uvěří, my co tušíme co dráha technicky je víme, jaký spolek tam pracuje (čest několika výjimkám, dokonce některé osobně znám, ostatní schopní dávno utekli) ti neuvěříme ani slovo!

Dráha je skvělá věc pro URČITÉ  druhy přepravy. Dráha byla dlouhá desetiletí PODINVESTOVÁNA a díky expertům jako jsi ty se s tím nic neudělalo. Postavit koridory a nechat v nich stanice typu KOLÍN chce opravdu silný žaludek. Na 1. tranzitním koridoru je jízdní doba Kolín - Běchovice stejná, jako Běchovice - Praha hl. n.! To bych po trati (se zarovnanými pražci) ujel na  kole!!!! Dej si studenou sprchu a začni něco dělat! Kecat umí celé GŔ a všichni pohrobci správy dráhy, co jich je.

Kylchap 16.12.2007 22:05

Re: Re: Re: Praha-Kolín- sobota 15.12.

Aby tě nepepla klepka.

Kolín-Běchovice       60 minut    49 km

Běchovice-Masna     24 minut    13 km

Dočkej času jako husa klasu za rok až bude hotové Nové spojení.

Tele 17.12.2007 8:55

Re: Re: Re: Re: Praha-Kolín- sobota 15.12.

To tedy čumím. Před 9. 12. tr to bylo 23 minut (tedy podle "jízdního řádu" - ve skutečnosti skoro nikdy),  takže je to lepší, ne?

Jilm 15.12.2007 23:18

Silnici dotujeme 30x více jak železnici.

Autor ani neví, že největší přepravní společnosti jako PPL a DHL přepravují zboží mezi depy po železnici. A i tak stihnou předat zásilku do 24hod.

Jinak nezbývá než znova podotknout: Kdybychom peníze vynaložené do silnic příští rok 150mld z fondů EU, dalších 150mld z našeho rozpočtu a to jen za výstavbu nových silnic, investovali  každý rok do železnic jezdili bychom všichni do 10let po celé ČR v metru v intervalu 4min. Bohužel některým populistům se zdá dotace 12mld ročně do železnice v zemi kde není jediný ropný vrt jako zbytečné plýtvání. Přitom jen za opravy našich silnic vyhodíme 85mld ročně...

baltahsar 16.12.2007 2:31

Re: Silnici dotujeme 30x více jak železnici.

No asi je to tim, že vás na základce zapomněli naučit dělit a odčítat -- těch 150 z EU je na tři roky (dělení třemi) a v částce na příští rok je už započtena (odčítání) a navíc ta částka činí asi osmdesát miliard a ne sto padesát (tentokrát dvěmi). Jo a za domácí úkol si zjistěte, kolik tu máme km silnic a kolik železničních tratí, a z pilnosti můžete vyhledat i přepravené tunokilometry a osobokilometry.

VL 16.12.2007 6:02

Re: Re: Silnici dotujeme 30x více jak železnici.

A dále zjistit, kolik % z vybrané spotřební daně z pohonných hmot, silniční daně a mýtného skutečně přijde na silnice.

Kylchap 16.12.2007 8:39

Re: Re: Re: Silnici dotujeme 30x více jak železnici.

Siniční daň celá, mýtné celé. Spotřební daň je jiná karegorie. Na to lze odpovědět otázkou kolik procent z vybrané spotřební daně z alkoholu a cigaret je zpátky do fabrik na alkohol a cigarety. kolik procent spotřební daně z PHM vybrané na železnici jde zpátky do železnice? Proč vlaky platí mýtné všude a silniční doprava jen někde?

Jilm 16.12.2007 20:44

Re: Re: Silnici dotujeme 30x více jak železnici.

Nudné čísla... Jinak 150mld jde z EU na příští rok zcela zbytečně, dalších 150mld z našeho rozpočtu na příští rok bez nichž by si dotace z EU nedostal. Jinak můžeš klidně ještě doplnit kolik se ročně vydá na opravy. A porovnat to 12mld co jdou na železnici.

Silnici dotujeme přesně 32x víc jak železnici. A to v zemi kde není jediný ropný vrt a kde bychom spíš měli myslet na elektrizaci přepravy, než zbytečně oknem vyhazovat další miliardy za ropu.

Novák 15.12.2007 15:24

Koleje versus vlak

Dráhy dnes jezdí po kolejích, které jim nepatří.c To znamená, že za zpoždění vinou rekonstrukcí je z větší části vinen také někdo jiný. Jenom trouba si může myslet, že když do např. pražského železničního uzlu začne za současného stavu jezdit ještě jiný dopravce, že dojede vždycky včas.

Názorným příkladem tragédie pro cestující po privatizaci železniční dopravy je dnes Velká Británie s naprosto nenavazujícími jízdními řády, nemožností cestovat na jednu jízdenku přes několik tratí apod. Zde to došlo už tak daleko, že britská vláda pomalu připravuje zpět zestátnění železnic. Takže rozdrobení železniční sítě asi zrovna ta správná cesta není.

Kylchap 15.12.2007 13:00

Tarsusi

podívej se sem. Určitě ti to udělá radost.

http://www.cd.cz/index.php?action=section&id=5205

Kylchap 15.12.2007 13:05

Re: Tarsusi

Nebo sem, to je zábavnější.

http://www.dyxoft.cz/dXProgz/DFCD_add.html

jirka.s. 15.12.2007 14:25

Re: Tarsusi

Nic překvapivého od ředitele odboru komunikace GŘ ČD soudruha Zbyňka Honyse! Zkus to i tady: http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/1148499747-sama-doma/

Kylchap 15.12.2007 12:41

Pane autore,

za chvíli nastoupím do R 610. Jede včas a jistě bude příjemně vytopen.  

jirka.s. 15.12.2007 14:57

Re: Pane autore,

To ti, kokrheli, v tom jistém zdravotnickém zařízení v Havlíčkově Brodě dali na víkend vycházky?

jirka.s. 15.12.2007 15:04

Re: Pane autore,

No, ve 14.55 už má 7 minut zpoždění!

Kylchap 15.12.2007 16:29

Re: Re: Pane autore,

V Prackovicích se zpozdil 13 minut kvůli přestavbě žst UL. Zpoždění cestou likvidoval a do cíle  dojel včas.

Minutus 15.12.2007 16:59

Re: Pane autore,

No - z Prahy do Ostravy - na jedné z nejrentabilnějších tratí přijel v průběhu léta vlak v obou směrech včas jen naprosto vyjímečně. Jakmile se objeví slušná autobusová konkurence, budu o ní vážně uvažovat. Mají štěstí, že to není na ucpaných dálnicích tak jednoduché.

Kylchap 15.12.2007 22:09

Re: Re: Pane autore,

Autobusová konkurence SA značně redukovala spoje, ale ještě jezdí.

kylchap 15.12.2007 23:46

Re: Re: Re: Pane autore,

I když vlak do Ostravy bude mít hodinu zpoždění, tak bude rychlejší než bus. A to po dostavbě Nového spojení bude vlak ještě rychlejší. Ale pár busových spojů pro socky ještě zůstane.

Psí vrah Čumil 15.12.2007 12:11

Mno, co se cenové strategie týče, pane autore -

snad si české dráhy vzaly příklad z reformního batohu. Ale jinak je článek takový pěkný, úderný. Chudák Bazala, tak už to má za zřejmě sebou...:-)

Kylchap 15.12.2007 12:43

Re: Mno, co se cenové strategie týče, pane autore -

Bazala přechází do ČD Cargo.

jirka.s. 15.12.2007 14:15

Re: Re: Mno, co se cenové strategie týče, pane autore -

Ano, též hezký tunel, takový vypolstrovaný, asi ho budeš následovat, že, kokrheli?

Kylchap 15.12.2007 16:40

Re: Re: Re: Mno, co se cenové strategie týče, pane autore -

Rád bych tam pracoval, abych mohl vylepšovat železniční dopravu, ale komunisti mi nedovolili vystudovat VŠD v Žilině.  Tak jse šel studovat ČVUT.