18.5.2024 | Svátek má Nataša


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
PetrN 26.6.2007 10:44

Vy jste opravdu kretén, Martine

Vy jste opravdu kretén, Martine. Ale, to musím uznat, přičinlivej, přičinlivej!:-D;-D

Petr 26.6.2007 10:31

Evropa říká STOP počítání hlav!!!

To už tu bylo v dobách US hegemonismu!!!

Von 26.6.2007 10:25

Re: Nejsme Kocourkov? Podstatné je něco jiného - a to je k zamyšlení!

Zdá se ale, že novináři se nyní spíše než v ODSUDKU předháněli v ODHADU počtu demonstrantů! Ale nevím, zda je to "podstané!"

balthasar 26.6.2007 10:24

Re: Trochu radosti Kasandře a všem odborářům

Při pohledu na fotky hlavně každej soudnej vidí, že se z nich vzhledem k perspektivě nic solidně počítat nedá .. to byste musel mít fotky z vrtulníku v rozlišení deset megapixlů, aby to šlo aspoň odhadnout plusminus třicet procent. :-P

Štěch má pech 26.6.2007 10:20

Re: ja jsem dosti liny clovek, navic ptakoviny jako pocitat dav na fotce me neberou :-)

Vítězným únorem se tady ohání leda tak Paroubek. Je na něj totiž odborník.

Martin Helebrant 26.6.2007 10:17

To teda není nic moc, ta účast.

Koukám, že na rozdíl od médií je realita dost nudná. Účast vlastně byla o dost mizernější než například na  koncertu kdejaké popiny nebo country či na nedávném leteckém dnu v Roudnici nad Labem. Když vezmu v potaz, že za ty komerční akce si lidé musí zaplatit, zatímco demonstracičku měli zadarmiko, pak nechápu, čeho se páni reformátoři bojí. Snad jenom ztráty korýtek. Ale kteerak figura ukazuje, ulice se bát nemusí.

balthasar 26.6.2007 10:15

Re: Re: komentare nicku Maly Aston nectu a nikdy je nekomentuji ovsem zde delam vyjimku :-)

Hm, zdá se že kopypastovala i Langerova policie .. měli byste si hoši asi trochu zamýst schody ;-)

sigenius 26.6.2007 10:13

Re: kam jsme se to dostali

Ovšem bývá to tak, že odchodem z prostoru, kde se řeční, se dává nesouhlas s mluvčím.

Dan 26.6.2007 10:13

Re: Re: Re: kam jsme se to dostali

Hlavní problém neni kolik odborářů stálo nebo nestálo na Václaváku. Hlavní problém je, že nám média hromadně sdělila nesmysl. Taková úprava reality je samozřejmě závažná. I když v tomto případě se nejspíš nejednalo o zlý úmysl, ale o lenost a hloupost. Odborovým předákům stačilo dostatečně vehementně tvrdit: "Mega-demonstrace se zúčastnilo 35000 s reformou nespokojených občanů" a díky vetšině médií se něčí přání stává realitou ...

sigenius 26.6.2007 10:09

Re: Nejsme Kocourkov? Podstatné je něco jiného - a to je k zamyšlení!

Nepovolení stavby pódia je opravdu brutální, o tom není sporu. Ale co řikáš tomu, že půlka odborářů z průvodu nevydržela poslouchat projevy předáků?

Martin 26.6.2007 9:49

i 30 tis. by bylo směšných

... budeme-li argumentovat jako štěch, pak nám vyjde, že kromě těch 30 tis. jsou ostatní pro reformu nebo je jim to jedno...

Takže reforma má docela slušnou podporu ne?

F.VÍZEK 26.6.2007 9:35

Nejsme Kocourkov? Podstatné je něco jiného - a to je k zamyšlení!

IP 88.100.57

1) Tiskový mluvčí pražského magistrátu vysvětlil, že Hlavní město Praha nedalo odborářům souhlas s výstavbou pódia a technického zázemí v horní části Václavského náměstí z bezpečnostních důvodů, bude se s nimi soudit  a dodal: „Při tak velkém počtu lidí není stavba pódia na prostranství u sochy svatého Václava z hlediska bezpečnosti možná. Město proto nedává takový souhlas ze zásady nikomu.“   Asi má krátkou paměť, protože akce na Silvestra byla na pódiu, dokonce probíhala za tmy a desetitisíce lidí dokonce posíleny alkoholem představovaly větší rizika.  Ale kdo by předpokládal paměť u českého úředníka!

 

2) Když je Václavské náměstí dobré pro různá světlená a zábavná "šou", když bylo dobré pro televizní protest - akce v době tzv. televizní krize, když mohlo posloužit i Livii Klausové  k přečtení synova soukromého dopisu ublíženému předsedovi ODS Václavu K¨lausovi ... Proč by legitimní a legální akce odborů měla vyvolávat až posměšné invektivy s trapnými narážkami? Chování našich odborových bossů  a našich odborů je ve srovnání s běžnou západní praxí nejen umírněnější, ale i kultivovanější a dokonce i věcnější.    Protesty odborových svazů za minulé vlády měly téměř 100% podporu médií - a to jejich požadavky byly  často velmi účelově směřovány ku prospěchu úzké hrstky občanů - a nyní se novináři předhánějí v jejich odsudku a ironizování... Zvláštní... Podivné ...

Ava 26.6.2007 9:24

Nebylo jich pořád stejně

Zkusme zapomenout na to, jestli s demonstrací sympatizujeme, nebo ne, a porovnejme fotky od Astona a od Wagnera. Rozdíl pochopíme, když si všimneme, že i při mizerném rozlišení jsou na jedné z Astonových fotek čitelné dvoje hodiny ukazující 3/4 na 2.

berushka 26.6.2007 9:24

Re: Počítání k ničemu

A co to je "mají pravdu"? I kdyby jich bylo 30000, měli by mít jinou váhu než dalších 30000, kteří si uvědomují že reforma je nutná, ale žádnou demonstraci nedělají? Ve volbách se přiklonili k "sociálním jistotám" a na vítězství to nestačilo. Tak ať se smíří s tím, že reforma bude a bude bolet - ostatně koho jiného by měla bolet než ty, kteří teď platí nizké daně, nízké sociální a zdravotní pojištění?

Karel 22 26.6.2007 9:21

Trochu radosti Kasandře a všem odborářům

Při pohledu na fotky přece každý vidí, že jich bylo aspoň 40.000.;-):-D;-D

Karel 22 26.6.2007 9:11

Re: komentare nicku Maly Aston nectu a nikdy je nekomentuji ovsem zde delam vyjimku :-)

Pokud to uvedla média, tak to bude samozřejmě pravda. A pokud i TV NOVA, tak je to pravda absolutní. To, že někdo přepočítá na fotce lide a vyjde mu něco jiného, samozřejmě na "pravdě" médií nic nemění.;-D

VL 26.6.2007 9:11

Porovnání

Když byla v květnu protiamerická a protiradarová demonstrace na Václavském náměstí, novinky.cz ohodnotily při přibližně opticky stejném počtu demonstrantů jejich počet na cca 2500.

Před deseti lety byly dělány propočty, které odhadly kapacitu VN při plném obsazení od Muzea na Můstek na 60 tisíc lidí.

Šerlok Humylsa 26.6.2007 9:09

Re: komentare nicku Maly Aston nectu a nikdy je nekomentuji ovsem zde delam vyjimku :-)

máte prostě smůlu, bylo jich opravdu jen hrstka. Taky se těším na tu generální stávku , to bude zadel;-D

Aleš 26.6.2007 9:05

Re: Re: kam jsme se to dostali

No BIS to na rozdíl od StB asi nezjišťovala.  Ale to zda jich bylo 5 nebo 10 přece není důležité. A na Psu je to bráno jako hlavní problém,  nejsou p. Neff a Wagner mimoni??

Karel 22 26.6.2007 9:03

A proč jsou všichni počtáři pitomí? Proč je třeba pitomec autor článku? Protože počítal?

Veleasta 26.6.2007 9:02

Re: Je zvláštní

Nekonečné přepočítávání svědčí pouze o jediném - připo*sranosti .

Tomas 26.6.2007 9:00

Re: Je zvláštní

Stanislave promiňte, jste jistě férový člověk a lež je vám cizí. Jak potom můžete napsat že, cituji: "tato reforma svým dopadem negativně zasáhne  osoby s nízkými a mírně podprůměrnými příjmy ,což je 60-70% populace" Tedy, 60 - 70% populace rozhodně nejsou osoby s nízkými nebo mírně podprůměrnými příjmy.  Nejde ani o 60 - 70% všech zaměstnanců. Pokud by vás tato problematika snad zajímala blíže, doporučuji stránky ČSÚ, kdle lze snadno vyhledat příslušné statistiky vč. mediánu. A otázku na závěr, člověk, který má "průměrný" příjem (tedy něco přes 20.000/měs) je "chudý" nebo "bohatý"?

Netřeba 26.6.2007 8:52

Re: Re: Už několik dnů probíhá počítání a přesvědčování,

Ta otázka patří mně?  Opravdu!?  Já totiž o žádném počtu nepíši, ale o pitomosti některých (spíš všech) počtářů.

quo 26.6.2007 8:49

Re: komentare nicku Maly Aston nectu a nikdy je nekomentuji ovsem zde delam vyjimku :-)

Dle zasady - "nehledej zly umysl tam, kde se jev da vysvetlit lidskou hlouposti" bych rekl, ze jsem se pouze setkali s tzv. copy & paste zurnalistikou :-)

tich@dohoda 26.6.2007 8:15

komentare nicku Maly Aston nectu a nikdy je nekomentuji ovsem zde delam vyjimku :-)

"Nejde o počet,tady jde o lhaní Štecha a Paroubka!:"

Pokud jsem spravne pochopil, tak tu informaci o 30-35 tisicich demonstrantu uvedla media napric informacnim spektrem, tedy i takova, co jsou tzv. pravicova. Netusil jsem, ze v CR ma Buldozer a odborarsky boss Stech takovou moc, ze napr TV NOVA bez odporu nahlasi divakum pocet demonstrantu podle rozkazu Benita. :-)  Cest :-)

Kylchap 26.6.2007 8:09

Zítra nějaký

jiný autor přinese naprosto vědecké počítání demonstrantů a s naprostou přesností zjistí, že jich bylo 857.

tich@dohoda 26.6.2007 8:04

ja jsem dosti liny clovek, navic ptakoviny jako pocitat dav na fotce me neberou :-)

ovsem vzpominam si jak po volebnim "vitezstvi" a stavu v PS 100:100 ta "vetsi polovina" :-) poradala demonstrace, tehdy nejaky horlivy modry soudruh usporadal "sroceni rozhorcenych obcanu" take na "vaclavaku" , jak informoval tisk, pro vetsi ucast zlanaril pravicovy soudruh za uplatu i bezdomovce od nedalekeho stanku s obcerstvenim. Tehdy ovsem to pocitani "demonstrantu"  zalezitosti mozna 10 vterin, nebot "dav" cital cca 30 rohorcenych obcanu, podil bezdomovcu vic jak 2/3 . Je ponekud zvlastni, ze pokud pouzivaji natlak ulice modri komuniste, tak se jedna o naprosto legitimni postup vyspele obcanske spolecnosti ale podobne sroceni obcanu jineho nazoru je automaticky pasovano na novy "Vitezny unor" ci vystrel z Aurory. Ovsem na druhou stranu, zase by bez tech modrych komousu nebyla legrace, takovou koncentraci blbu a fanatiku snad nemeli ve svych radach ani jejich rudi brachove. Cest :-)

Kasandra 26.6.2007 8:02

Re: Nejde o počet,tady jde o lhaní Štecha a Paroubka!

Zapoměl dodat Malý Aston ... a grémia ODS...;-D;-D;-D

Kasandra 26.6.2007 8:00

Re: Re: Nejhorší je, když blb činu začne jednat

Karlíčku 22 můžeš mě vysvětlit proč tak umíněně trváš na tom,že odborářů bylo míň než 35 000 ???Co je na tom tak zásadního,že tě to tak vytáčí ???:-/:-/

Malý Aston 26.6.2007 7:56

Nejde o počet,tady jde o lhaní Štecha a Paroubka!

Copak si to nepamatujeme? Statisíce občanů podepsalo,miliony občanů souhlasí,stamiliony občanů tleskají soudruhovi Stalinovi.Stačí posedět v hospůdce,nikde není třeba choditi a napíše se článek.Počet demonstrantů určí ÚV ČSSD+ÚV KSČM + ÚV odborů a z pár stovek je hned několik desítek tisíc.Lhaní,to je politický program socek,komoušů a jejich agentů v ÚV odborů.:-D