29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

ČAPÍ HNÍZDO: A je to tady

Před časem jsem na stránkách NP mudroval nad tím, že zatímco veřejnost včetně větší části žurnalistiky (o umělecké frontě škoda mluvit, ta se téměř bez výjimky tetelí hanbou) vidí jako jasný fakt Andreje Babiše před soudem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Vondráček 3.9.2019 10:47

Svatá prostoto

a na to přišel po čtyřech letech ??

A. Alda 3.9.2019 10:52

Na to přišel po té,

kdy policie shromáždila všechny podklady, které shromáždit šlo.

M. Vondráček 3.9.2019 10:59

Re: Na to přišel po té,

A to víte , nebo jste na to přišel sám vlastní hlavou :-)

M. Šejna 3.9.2019 11:07

Re: Na to přišel po té,

státní zástupce to několikrát vrátil policii k doplnění. Proto ta kauza trvá tak dlouho. Policie furt doplňovala a doplňovala, ale zásadní doplnění, které by definovalo jednoznačně, ža byl spáchán trestný čin, nejspíš nedoplnila.

J. Richter 3.9.2019 12:50

Re: Na to přišel po té,

Státní zástupce to polici k doplnění nevrátil ani jednou!! Žvaníte debility, jak je vaším dobrým zvykem.

Státní zástupce pouze do spisu nahlížel a žádal nějaká doplnění. Státní zástupce jednoznačně kope za Babiše a nedopadne to dobře pro něj, ani pro Babiše.

A to je dobře a vy nemelte hovadiny, když jste hloupej.

P. Neubauer 3.9.2019 10:57

Re: Svatá prostoto

Ano, je to tak. A pokud st. zástupce předal nadřízenému své rozhodnutí, ten ho kontroluje pouze po formální stránce správnosti ( např. správný datum), zvrátit rozhodnutí podřízeného zástupce nemůže, ten je nezávislý.

L. Novák 3.9.2019 12:41

Re: Svatá prostoto

Babiš nemá vyhráno. V kauze Čapí hnízdo ho může dostat k soudu Bradáčová i Zeman...

http://jdem.cz/fe4nn9

V. Chrastina 3.9.2019 11:07

Re: Výborné.

Není co dodat, říkáte to přesně, pane Aldo, navzdory tomu bych si dovolil malý dovětek: Minářovi po včerejšku zrudne hlava ještě víc, takže se máme od těch našich nešťastných chlívkařů na co těšit... Tož tak!

M. Šejna 3.9.2019 10:41

komické souznění dvou "slušňáků"

je velmi zábavné sledovat, jak se tady na diskuzích dojemně bratrsky doplňují dva "slušňáci" Richter a Novák 475.

Ta jejich "vytříbená slova", "respekt" k oponentovi a mimořádné odborné "znalosti" problematiky, by se měly vyučovat na žurnalistice jako ukázkový přiklad, jak má vypadat slušné, vytříbené a odborné vystupování v médiích.

:-D

J. Richter 3.9.2019 11:23

Re: komické souznění dvou "slušňáků"

To je sranda. Totální morální hov*o, podržtaška kdysi Škromacha, dnes komunistického práskače a daňového podvodníka, fanoušek vypité hradní trosky a ubožáka na konci svého zbytečného života, který uráží pokaždé, když otevře tu svou narudlou ruskou hubu si dovoluje moralizovat, kdo je slušný a kdo ne.

To je stejné, jako kdyby Adolf Eichmann chtěl kázat v synagoze.

L. Novák 3.9.2019 12:42

Re: komické souznění dvou "slušňáků"

:-D

M. Moravcová 3.9.2019 12:49

Re: komické souznění dvou "slušňáků"

Vy ta jejich čísla čtete? Vidím ikonku a přeskakuju je.

J. Richter 3.9.2019 12:51

Re: komické souznění dvou "slušňáků"

vy umíte číst?

Ś. Svobodová 3.9.2019 10:14

K upřesnění diskuze

Podle starší statistiky hospodářské kriminality bývá ročně obviněno cca 1700 osob. U cca 13% je trestní stíhání zastaveno (kde se vzal údaj o 1% ?) a cca 30% obžalovaných osvobozeno.

Navíc trend zastaveného stíhání od r. 2001 viditelně v zrostl. V r. 2000- 86 osob, v r. 2003- 234 osob). Babiš měl více než 40% šanci, že vyvázne bez trestu. Pouhých 7% odsouzených dostene "tepláky". Představa Milionu chvilek, že by je dostal přímo premiér je pochopitelná ale směšná.

A. Alda 3.9.2019 10:51

Samozřejmě.

Je to přirozený vývoj v situaci skutečné dělby moci. Exekutiva (státní zástupci) se učí podle rozhodnutí justice (soudy a ÚS), takže nepodávají žaloby, které by podle dřívějších rozhodnutí soudů (judikátů) stejně neměly šanci na úspěch (vyslovení viny). Raději v takových případech, kdy nedokáží z policií shromážděného materiálu napsat žalobu s nadějí na úspěch zastaví trestní stíhání.

A. Reček 3.9.2019 10:04

Autor mě opět rozesmál

Víme, že Babiš na Slovensku už před roky tvrdil, že spolupracovníkem STB nikdy nebyl. Ovšem na podruhé tito jemu dosvědčili, že spolupracovníkem byl. Nyní zapracoval znovu, ale s názorovým přemetem, či kotoulem Jaroslava Šarocha. Babiš se pěkně zamotává v sítích podvodů či přestupků, které už dříve si sám utkal!

M. Šejna 3.9.2019 10:34

máte špatné informace, pane Řečku

na podruhé sdělili na Slovensku Babišovi, že žaloval nesprávný subjekt, takže původní rozsudek tamního soudu byl zrušen. Žádný soud na Slovensku nevydal rozsudek, že Babiš byl spolupracovníkem StB.

V. Patkoš 3.9.2019 10:45

Re: máte špatné informace, pane Řečku

Žádný soud na Slovensku především nevydal rozsudek, že Babiš nebyl pracovníkem StB, což je to, o co se Babiš soudil. Že byl StBák je v tuto chvíli platné, dokud Babiš nevyhraje soud o tom, že spolupracovník nebyl, tak to bude platné i nadále.

A. Alda 3.9.2019 10:59

Pracovníkem StB určitě nebyl.

Ale hlášení pro StB určitě vypracovával. To musel udělat každý, kdo jel služebně do kapitalistické ciziny. A protože Babiš jezdil hodně, vypracoval určitě i hodně hlášení, takže ho za spolupracovníka (nikoli pracovníka) StB určitě považovat lze.

J. Chaloupka 3.9.2019 17:30

Vy asi nevíte, jak to fungovalo v tzv. PZKách, že?

Každý, kdo jel do ciziny, a je jedno jestli kapitalistické nebo socialistické, i třeba sekretářka, musel po návratu napsat tzv. cestovní zprávu, no a kde si myslíte, že ty zprávy končily?

M. Šejna 3.9.2019 11:09

jo aha, pane Patkoši

a máte doma rozsudek soudu, že nejste pedofil? Pokud ne, tak pedofil jste. Alespoň podle logiky, kterou tady ohledně Babiše předvádíte.

A. Reček 3.9.2019 13:22

Re: jo aha, pane Patkoši

Nevypil jste něco před obědem??

J. Richter 3.9.2019 13:37

pro debily:

https://zpravy.aktualne.cz/domaci/kompletni-spis-spolupracovnika-stb-andreje-babise/r~i:gallery:31547/

V. Patkoš 3.9.2019 15:02

Re: jo aha, pane Patkoši

Děláte si prdel? Babiš byl v seznamech StB, tudíž byl spolupracovník. Pokud chce, aby se o něm nepsalo, že byl agent StB, musel by nejprve vyhrát soud a očistit se. To se nestalo, tudíž je stále agent StB.

L. Novák 3.9.2019 17:43

Šejna lže jako když Rudé Právo tiskne

Klasická Šejnova StBácká demagogie. Že Babiš žaloval nesprávný subjekt, je jen malá část pravdy. Podstatná část je ta, že Ústavní soud zpochybnil svědky - zaměstnance StB - a jejich důvěryhodnost při svědecké výpovědi, že Babiš nebyl vědomým agentem StB. Tudíž zrušil i rozsudek, podle kterého Babiš - Bureš agentem nebyl.

Dokumenty o velmi aktivní a rozsáhlé spolupráci Babiše s StB a totalitním komunistickým režimem, uložené na Slovensku v ÚPN, zpochybněny nebyly a Babiš tedy je i nadále oprávněně registrován jako agent StB...

J. Richter 3.9.2019 18:10

Re: Šejna lže jako když Rudé Právo tiskne

Přesně!! Bureš je normální odporná svině, komunistický práskač, dobytek. Podobná špína ho volí.

B. Rameš 3.9.2019 9:44

Panečku,

tomu se říká "mít srdce na dlani". Upřímně řečeno, není to moc hezký pohled.

I. Štípek 3.9.2019 9:42

Výstižně, pravdivě popsáno.

99 Pirátů už jistě sepisuje další udání do brusele.

A. Alda 3.9.2019 11:00

O tom vůbec nepochybujme.

V. Chrastina 3.9.2019 11:18

Re: Výstižně, pravdivě popsáno.

S těmi našimi suchozemskými bukanýry si toho ještě užijeme, až nás z toho bude hlava brnět, pane Štípku. Tož tak!