17.5.2024 | Svátek má Aneta


Diskuse k článku

BIG BEN: Tak koho teda ksakru volit?

„Sympatizuji s programem SPD, tak povedu kandidátku SPO,“ oznámil slavný komik Ringo Čech. A než jsme se stačili tomuto jeho nejnovějšímu vtipu zasmát, už svou kandidaturu s vážnou tváří stvrzoval.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Švejnoch 4.10.2017 8:46

Naprosto nesouhlasím

s tezí, že nemám volit podle programu strany, ale podle toho, zda je ta která strana volitelná.

To je naprostá pitomost, jinak to nelze říct.

J. Kulheim 4.10.2017 11:06

Podle čeho volíte vy,

pane Petře Švejnochu?

P. Švejnoch 4.10.2017 11:16

Re: Podle čeho volíte vy,

Podle programu a podle toho, do jaké míry jsem schopen uvěřit, že jej ta která strana myslí vážně.

A Vy, pane Jene Kulheime?

J. Kulheim 4.10.2017 11:27

Re: Podle čeho volíte vy,

Pane Švejnou, omlouvám se za to, že jsem přehlédl nadpis vašeho příspěvku. Budu volit také podle programu strany a podle zkušeností. Jsem pravicově myslící člově a vím, že pravicový program je hůř prosaditelný a pravicového voliče je těžší nahnat do houfu a na koblihu nenaletí. Pro mne důležité, aby strana dávala naději na určitou míru svobody odpovídat sám se třeba mýlit a nést za svoje omyly také odpovědnost. Nechci nést odpovědnost za omyly pánů Sobotků, Babišů, Filipů ap.

P. Vaňura 4.10.2017 17:24

Ano, matematika je úplný nesmysl a realitu netřeba

brát v úvahu.

Víte třeba o tom, že A. Lincoln, republikán, zvítězil jen proto, že rozhádaní demokraté proti němu postavili celkem TŘI kandidáty, což při jednokolovém většinovém systému znamenalo, že demokraté prohráli, ač celkově dostali mnohem více hlasů, než Lincoln. To se jim nelíbilo natolik, že vyvolali občanskou válku, kterou nakonec prohráli také!

P. Kuliš 4.10.2017 8:46

Donedávna byl Benjamin Kuras velmi sympatický svými názory a jeho články měly hlavu a patu a také nepostrádaly odlehčující humorný nadhled. Bohužel poslední dobou se z tohoto pána (možná zčásti vlivem věku, ale spíše jen zapšklostí a mrzoutstvim nikde pořadně neusazeného věčného pendlera a polobrexitovaného Pražáka ze Zl(ond)ína ) stává naprosto zmatečný a agresivní volební aktivista témeř stalinského střihu, který svůj zjevně již značně zkreslený pohled na dění v české kotlině považuje za jediný správný. Když se pan Karas nebude vyjadřovat k dění v Čechách vůbec a přestane místním diktovat, co a jak si mají myslet, poslouží tím sobě, vlasti i světu lépe, než když bude páchat svou demagogickou osvětu .

J. Kulheim 4.10.2017 11:16

Re:

Pane P. Kuliši, vaše reakce nmá hlavu ani patu. Nereagujete k věci, jenom kydáte na autora. Pan Kuras nikomu nediktuje, co a jaksi mají myslet. Vy diktujetejestli by měl psát.

"Když se pan Karas nebude vyjadřovat k dění v Čechách vůbec a přestane místním diktovat,..."vůbec a přestane místním diktovat, co a jak si mají myslet, poslouží tím sobě, vlast..."

ČÍM POSLOUŽÍTE VY SVĚTU A VLASTI? Podle mého názoru byste nejvíce prospěl, když budete diskutovat k článku nebo nebudete psát nic.

P. Kuliš 4.10.2017 15:30

Re:

Vážený pane Kulheime,

nečetl jste zjevně dosti pozorně text pana Kurase, z něhož je (a to již nikoli pouze a jen mezi řádky) jasně čitelné a pochopitelné, že pan Kuras se již vůbec netají svou podporou strany SPD a názorům pana Okamury, pro které zde již velmi aktivisticky agituje.

Pozn: Ten, kdož se namísto věcných argumentů k obsahu diskurzu sníží jen ke komentování osoby diskutéra se sám usvědčuje z argumentační impotence.

D. Šimáček 4.10.2017 17:40

Re: no pan Okamura

má totiž ve svém volebním programu tu nejdůležitěší věc která by se měla v evropě neřkuli na celém světě zavést ZÁKAZ ISLÁMU, každý ,kdo si přečte korán a je mu vlastní logické myšlení, jistě pochopí proč. Pokud se toto nepovede jsou veškeré ostatní body všech programů zbytečné, když za pár desetiletí budete všichni 5x denně mlátit hlavou o zem.

P. Hlosta 4.10.2017 8:29

Veřejnoprávní prostor ovládá mafie!

Kdo je příznivce Realistů, jistě si už dávno povšiml, že těm není dáván prostor ve veřejnoprávních médiích. Tam je dán i bizarním straničkám, ale Realistům ne. Jednoduchou úvahou lze dojít k tomu, že kdyby byl dán prostor Realistům, museli by získat dost hlasů k parlamentní účasti a snad i k vládní. Správně tedy mafiáni Veřejnoprávního prostoru cítí to nebezpečí od Realistů.

Jejich favorité, jako ČSSD i Komunisté, co chodí pravidelně do jejich pořadů hlásat své "myšlenky", určitě jsou stejného kadlubu jako autor tohoto článku, protože se snaží voliče přesvědčit, že smysl má dát jedině hlas tam, kde je jistota, že ta strana bude slyšet ve veřejnoprávním prostoru. Je možno ve veřejnoprávním prostoru slyšet i Cibulku s jeho bizarními hláškami, co nejsou ani myšlenkou, ale Realisté, jakoby nebyli, nejsou slyšet vůbec, "novináři" se o ně nezajímají, ač Realisté myšlením předčí každou svou konkurenci.

Jsem už přesvědčený, že Realisté neuspějí ve volbách, ale i přesto jim dám svůj hlas, ať se to autorovi líbí či ne. Ve veřejnoprávních médiích je zakopaný pes nezvolitelnosti rozumu do vlády tohoto státu. Jakoby mafie byla ta, co určí kdo vládnout má a kdo má držet hubu. Jakoby?!

O. Musil 4.10.2017 7:56

Realita

Autor pozapomněl na zdaleka nejpravděpodobnější variantu, totiž že si ČSSD "uvědomí", že v opozici svůj program ve prospěch občanů nemůže prosadit a že se tedy ještě obětuje a s tím zlým Andrejem to nějak vydrží. Lidovci dtto.

Což mi ovšem neřeší otázku, koho volit. Vlastně řeší, je to totiž skoro jedno.

R. Tichý 4.10.2017 7:49

Ano, je skoda, ze nevznika konglomerat pravicovych stra na nejakem uzkem spolecnem pruniku.

P. Klíma 4.10.2017 7:39

Ano článku!

D. Polanský 4.10.2017 7:08

U politiků je veliký rozdíl mezi sliby a

realitou, spíš to nakonec nebude o programech, ale o důvěře v tu kterou stranu.

O. Musil 4.10.2017 7:50

Re: U politiků je veliký rozdíl mezi sliby a

No právě, program si každá strana nechá napsat, aby vypadal pěkně. Jenže koho pak volit? Nakonec možná TOP09, protože si nedovedu představit zasedání parlamentu bez Mirka Kalouska (žert).

V. Šťastný 4.10.2017 6:39

Mno,

ODS se u mě odepsala nejpozději tehdy, kdy Topolánek podepsal Lisabonskou smlouvu a hlasy ODS byla ratifikována, ačkoli před tím tvrdil, že to nikdy neudělá. Alespoň pro mě může člověk nebo nějaký spolek ztratit důvěru jen jednou, pak už mu zkrátka nevěřím a tudíž nevolím.

Okamurovce popsal výstižně pan Maleček a já s ním souhlasím.

Piráti jsou pro mě obtížně čitelní, protože si vždycky poměrně rozumnými názory vybudují něco, co bych i schválil, aby to záhy zbořili prohlášeními, že migranty musíme přijímat nebo servilním podlézáním EU.

Mě osobně nezbyde, než se rozhodnout mezi Svobodnými nebo Realisty, hlas pro ně, ať už propadne nebo ne, je zároveň moje čisté svědomí, že jsem udělal to nejlepší, co souzní s mým přesvědčením a názorem.

L. Němec 4.10.2017 6:35

TOP 09 vyhraje volby

protože lidi maj rádi Čtvrtníčkův humor, ženskejm imponuje Míra Kalousků svojí (prc)gumovostí a ta štramanda ve vedení je pro chlapy učiněnej turamed.

P. Maleček 4.10.2017 5:40

Okamura - Hitlerem řízlý bezohledný asijský despota

Stačí Okamuru chvíli na živo poslouchat (samozřejmě i přes elektronická média), aby si si každý jakž tak příčetný člověk uvědomil, že poslouchá chorobného despotu, tvrdě jdoucího za maximem své osobní moci a majetku.

Ostaně jak předvedl v tomto volebním období, kdy svou parlamentní partaj rozboural tím, že pro sebe ždímal (je ošklivé napsat že kradl) její provozní peníze.

Okamura je pro maximalizaci své osobní moci a hromadění majetku ochoten bezohledně nalhat komukoliv cokoliv, zvláště pak mentálně slabší většině ČR voličstva. Je faktem, že mu současná multikulti a genders zpitomělá, socialisticky despotická EU i ČR korupcí prožrané parlamentní prý demokratické partaje nahrávají na smeč.

V tomto je jeho kritika oprávněná. Ale myslící člověk mu nemůže dát svůj hlas, protože si tim nad sebou vyrábí despotu, který ho nejdřív připraví o svobodu, pak majetek a nakonec bude-li se proti němu vzpouzet i o život.

J. Nový 4.10.2017 6:37

Re: Okamura - Hitlerem řízlý bezohledný asijský despota

Tento článek asi neměl sloužit k tomu, abyste tady začal dštít zlobu a odpor k nějaké straně.

A kdo že je podle vás "myslící člověk"? Ten kdo sdílí váš názor?

No jo, vlastně váš názor je ten jediný správný, že? Jen to vaše okolí nechce chápat.A to "Hitlerem řízený" jste si taky mohl odpustit, ne?

Až čekám, že mne nazvete rasistou, nacistou a xenofobem. Ale nevadí, na to jsem si již v diskuzích za posledních několik let, zvykl.

A to, že svým voličům lže? Tak to je první politik za 27 let po revoluci. Jak je to možné? :-)

O. Musil 4.10.2017 7:33

Re: Okamura - Hitlerem řízlý bezohledný asijský despota

Popravdě jsem se s příznivci samorostlého Tomia pokusil nějak diskutovat, ale je to jako mluvit s Jehovisty. Oni prostě věří všemu, co velký vůdce řekne, například sem údajně po nocích vláda tajně vozí plné vlaky a autobusy muslimů (o tom se samozřejmě nesmí nikde psát), kteří zde páchají jakousi nepopsatelnou trestnou činnost (o tom se tuplem nesmí psát). Navíc ti dobří lidé opravdu doufají, že je Okamura před těmi všemi zlými teroristy ochrání, ostatně Tomio k tomu využil i posledního masakru (Nechci budoucnost, kde si nebudeme jisti bezpečím).

Tolik můj malý okamurovský průzkum.

P. Maleček 4.10.2017 8:24

Re: Okamura - Hitlerem řízlý bezohledný asijský despota

Nenazvu vás žádným z vámi uvedených přízvisek, když tak slepejšem, to proto, že nepíšu že je Okamura Hitlerem řízený, ale řízlý, tj. že mají v manipulaci s davem hodně společného.

No a dodávám, že to co nejen já o Okamurovi říká i jeho bratr, vč. toho že varuje před jeho bezohlednou mocichtivostí, pro kterou je schopen přivést nejen své voliče do pěkného maléru.

To nemluvě o tom, že Okamura na dálku smrdí tím, že se díky svých zkušenostem s cestovkami sám přiživuje na návozu islámských víc nájezdníků než nešťastníků do EU. Však čím víc tu jich je, tím pro Okamuru a třeba Zemana tím líp.

J. Nový 4.10.2017 11:48

Re: Okamura - Hitlerem řízlý bezohledný asijský despota

Pokud preferujete třeba Babiše, já to respektuji, i když si o tom myslím své.

B. Lukáš 4.10.2017 8:19

Re: Okamura - Hitlerem řízlý bezohledný asijský despota

Okamurovi voliči "myslící" sice hlas nedají, bohužel ale "nemyslících" je víc. Týká se rovněž jeho programu prosazení referenda, který má výraznou podporu u voličů naivních a "nemyslících". Pokud návrh referenda bude v PS odsouhlasen , bude se referendum konat jen jednou, max. dvakrát. Pak již nebude demokracie , ale "samoděržaví" a pan Okamura a jeho skalní příznivci budou muset být oslovováni " Velkomožný pane"..

J. Nový 4.10.2017 11:52

Re: Okamura - Hitlerem řízlý bezohledný asijský despota

Co k tomu napsat? Jakmile někteří lidé pokládají svůj názor za ten jediný správný ty s jiným názorem za nemyslící nebo naivní, bývá pak další diskuze zbytečná.

Jen mám do budoucna obavy, aby menšina těch myslících a moudrých nevymyslela něco, čím by mohla ovládat většinu a přitom se tvářit, že jde o demokracii. Občas mám pocit, že se něco takového plíživě blíží Evropskou unií.

P. Vaňura 4.10.2017 17:30

Hitlera jsme přežili, invazi milionů barbarů ale nepřežila

ještě žádná civilizace v 5000 let známé historii.

Po invazi barbarů do mykénského Řecka zůstala z původního obyvatelstva přibližně jedna DESETINA!

K. Kovář 4.10.2017 19:31

Re: Okamura - Hitlerem řízlý bezohledný asijský despota

Maleček vonu sou hlava !

J. Kopis 4.10.2017 5:12

ODS je už obehrana deska

J. Hrbek 4.10.2017 2:33

Pěkně popsáno, jen ten závěr bych viděl jinak... ODS sice opustili nějací "trafikanti", nicméně při ničení dosahu zákona o registru smluv jasně ukázali, že svatý u nich stále není zájem voliče, ale zájem lobistů. Piráti jsou fajn jako hlídací psi - budou upozorňovat na korupci, netransparentnost, útoky na svobodu netu... na to jim však stačí dostat se do parlamentu s odřenýma ušima,pokud by byli silnější, mohla by naopak začít škodit jejich temná stránka (málo skutečných odborníků, mírná proimigračnost a proEUjnost...) a SPD lze plně nahradit Realisty s tím, že nádavkem dostaneme do hry méně emocionálního a více rozvážnějšího Robejška s osobnostmi typu ekonoma Kohouta nebo světaznalého Tomského... Přesto, že je ČTV arogantně vypouští, mají třeba v anketě kde hlasovalo přes 65000 čtenářů na euportal přes 37% rozhodnutých voličů

P. Hlosta 4.10.2017 8:18

Re:

Taky mně překvapil autorův závěr, kde vymlouvá čtenáři volbu Realistů. Po zamyšlení se proč, mi vychází úmysl bránit Realistům v získávání hlasů, stejně jako to dělá ČT i veřejnoprávní rozhlas. Jinak, jak píšete je to pěkně popsáno, ale ten závěr....

;-)

K. Pavlik 4.10.2017 1:07

Jeden problem

Pokud opravdu volici poslechnou autora a k moci se dostanou jeho doporucene strany a po 4 letech jejich vladnuti kdy budou budou vladnout tak jak jak to delali v minulosti pak za 4 roky bude mit Babis nadpolovicni vetsinu v parlamentu. Uz se tesim co autor bude doporucovat pak.