26.6.2024 | Svátek má Adriana


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
PP 12.9.2006 8:12

Ále je to možný

Přeci: "předala mu to neznámá osoba" = tajemný doručovatel zazvonil u dveří, shodou okolností otevřel pán domu, převzal obálku - a vzápětí vystartovala ochranka a teroristu zastřelila ("rozkaz byl jasný: muž s brašnou..."); protože tajemný doručovatel u sebe neměl žádný doklad, zůstává neznámý. :-)

jepice 12.9.2006 7:51

Zpráva "Kubice II"

je dokument tak nesmyslný, že se pan expremiér jejím vysláním na veřejnost ukázal jako daleko méně obratný, než se o něm zatím tvrdilo. Je přitom úplně jedno, jestli ji napsal sám, nebo jestli mu ji po své ženě převlečené za pošťáka poslal pan Haas.

nik 12.9.2006 7:45

Re: Buďte rádi, že vám Paroubek

To myslíte svoji soukromou korespondenci? Pokud ne, tak čí?

Andy 12.9.2006 7:30

MIke

myslíte, že ti : voliči socanu, kterými asi máte na mysli někoho jiného než psí kecaly, čtou rozbory pana Haase ?

Alfons 12.9.2006 7:14

Buďte rádi, že vám Paroubek

dá přečíst jeho soukromou korespondenci. Přistupuje k životu s otevřeným hledím a dokáže se podívat realitě do tváře.

loula 12.9.2006 7:03

Re: Původ dokumentu je odhalen!!!

A víte že tato verze se stejně pravděpodobná jako ty verze ostatní. Divím se, že po této stopě novináři už nejdou.

RiFl 12.9.2006 6:59

Původ dokumentu je odhalen!!!

Z dobře informovaných zdrojů jsme se dozvěděli,že spis byl sepsán v Muzeu Vladimíra Iljiče Lenina v Praze,autorem spisu je jeden z největších socialistických odborníků na objevování pravdy - Dr.Joseph Goebels,do češtiny jej přeložil Ďjaďa Váňa a nenápadně doručil Strýček Vik.

dobré ráno 12.9.2006 6:41

Už ani ty podvrhy a manipulační materiály nejsou to, co bývalo

Prostě tohle Paroubek totálně projel. Matriál tady, ale i jinde, byl celkem snadno odhalen, jako podvrh. Ovšem ta forma předání je, ze strany Paroubka, největší nesmysl. Mohl alespoň říci, že mu jej předal jeden člen ochranky, když jej před tím našel ležet na ulici a upoutalo jej jméno adresáta - Jiří Paroubek - důležité.

eTony 12.9.2006 6:27

pane Haasi,

až vstane a probere se u prvního kafe rudooranžová galerka, to bude gejzír vulgarity. Jsou jedinci, kteří vaše slova budou považovat za štvavou kampaň a neuvědomí si, kdo je vlastně autorem takovéto kampaně. Ten, který vždy a všude šíří obavy, strach, pomluvy, špínu, dělá z lidí hlupáky, ten, kterému není žádná praktika cizí pro kýžený výsledek, nakonec dostal strach mezitím sám, velký strach.

A Krakovská prokuratura zaklepala na dveře.

Miroslav Zikmund 12.9.2006 4:17

Co tam chybí?

Na onom Paroubkově "dokumentu" je zajímavé spíše to, co tam není. Podle Kubiceho zprávy měl mít Mrázek a po něm Pitr nějaké kompromitující informace o Paroubkově pedofilii. Proč se potom oni údajní zosnovatelé tímto tématem vůbec nezabývali? Pochopil bych, kdyby něco tak potenciálně výbušného buď prohlásili za neperspektivní nebo naopak označili za možný směr útoku.

Takto to spíše vypadá, že autor dokumentu chtěl, aby se na toto obvinění zapomnělo a předhodil témata, která by se měla propírat.

aljav 12.9.2006 3:15

ta analyza je perfektni

 uz jenom pouzivani slova "tedy", je dost vystizne. A okolnosti predani ??? No comment.  Tomu prece nemohou verit ani soani.

Erik 12.9.2006 3:02

To prece neni mozne

aby se k ex-predsedovi vlady nekdo jen tak priblizil a odevzdal mu neznamou obalku. Vzdyt prece ma ochranku, ktera kdysi kontrolovala reportery pres sto metru daleko v krovi kdyz byl na dovolene. Co kdyby ho nekdo chtel zabit nebo predat obalku s vybusninou? To je opravdu mozne kdykoliv prijit blizko k Paroubkovi, dat mu cokoliv do ruky, a v klidu odejit?

Stanislav 12.9.2006 2:16

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pane Haasi

Vy jste si začal ... ;-)

Stanislav 12.9.2006 2:15

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pane Haasi

Nezlobte se, ale tak blbě bych to neudělal ... ;-)

Stanislav 12.9.2006 2:14

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pane Haasi

BTW teď to zrovna nemůžu najít, ale v nějakém časopise byla zmíněna vědecká teze, že autorství se dá určit nejlépe právě podle frekvence výskytu běžných slov. Neběžná slova v různých textech obměníte, ale svoje mentální vzorce nepřeprogramujete, i když se hodně snažíte ...

jonáš 12.9.2006 2:06

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pane Haasi

Jo, znalec mistrova stylu formátu vašeho nebo pana Haase by to možná dokonce dokázal napsat sám -- a pak by to byla pastička dvojzvratná, buď to na něj vytáhnout nebo počkat až to vytáhne sám a přijít s verzí uvedenou ve článku ;-D

jonáš 12.9.2006 2:04

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pane Haasi

Blábol ;-D

Stanislav 12.9.2006 2:01

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pane Haasi

Zuzana holt tentokrát věděla. A nebo to pak za trest přepsala znovu sama ... ;-D

Stanislav 12.9.2006 2:00

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pane Haasi

Abyste se nedivil, znalec by možná nešel leccos. Ale hlavně ta nadutá pýcha z toho smrdí i skrz obálku ... ;-) "I v případě využití .. takzvaných pamětníků ...", viz též zde (proklikejte se na konec) ...

Hned další odstavec "Opět nic nového" -- vzpomeňte si na tel debaty ...

Celkově: jsou použiti dosti "provaření" protivníci z řad novinářů, které by nikdo IQ pozitivní k ničemu takovému beztak nepoužil.

Ale jinak bojte bojte, když vám to dělá dobře, v tom vám bránit nebudu ... :-)

mike 12.9.2006 1:56

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pane Haasi

Teda, abych vam nekrivdil, ona ta role dablova advokata muze byt velmi uzitecna, a proto taky byla vymyslena. Jenze mne to zrovna v tomhle pripade pripada jako zbytecna ztrata energie. Treba to zkusi nekdo jiny.

Sádrovec 12.9.2006 1:53

Marně stále čekám,

kdy už konečně někdo hulváta Paroubka usadí. Už tolikrát si sám naskočil na lopatu. Teď je, alespoň dle mého mínění, další krásná příležitost. Sám avízoval takovou zprávu, sám se s ní pochlubil a sám se do ní zamotal s tím, že uved několik variant o jejím dodání a sám i uvedl, že to je možná pomsta tajných služeb. Proč tedy nevystoupí ministr vnitra s tím, že té zprávě věří, že to je útok proti významnému politikovi (expremiér, předseda druhé nejsilnější strany a poslanec) a útok proti demokratickému zřízení (může použít slova o temných silách) a že zřizuje speciální tým vyšetřovatelů, který ihned začne vyšetřovat všechny v té zprávě uvedené skutečnosti. Vyšetřovací tým začne čenichat v Lidovém domě, u Paroubka doma, začne prověřovat všechny jeho styky, začnou se prošetřovat jejich konta, odposlouchávat telefony a uvidíme, že se Paroubek co nejdřív z toho pose...  Ve vyjádření k ustanovení komise se může ještě jako třešnička na dortu uvést třeba, že všemu ve zprávě věří mimo toho, že má Paroubek milenku, protože si nedovede představit ženu, která by  s ním šla. Je prostě už dávno čas začít s Paroubkem hrát jeho hru jeho kartama. Moc dlouho to nevydrží a začne dělat chyby.  A  kdo dělá chyby, ohrožuje své okolí a jeho soukmenovci se ho sami rychle zbaví.

mike 12.9.2006 1:48

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pane Haasi

No jasne. Kubice a Paroubek, to prece vyjde nastejno. Nema to cenu, sam to dobre vite, jen vam z nejakych duvodu dela dobre hra na debilova advokata. Tak si to uzitje.

Vanek 12.9.2006 1:45

O socialistických kufřících

O socialistických kufřících a psychiatrické péči

jonáš 12.9.2006 1:39

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pane Haasi

Protože "Zuzanóóó, pocééém, kerým čudlíkem se to uložííí?" zrovna moc pádnej argument tedy nejni ;-D

jonáš 12.9.2006 1:35

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pane Haasi

Jo, milá matinko .. ale ty kecy o Kočkovejch a praseti bradavičnatym, dosahující mezi některými zdejšími chovanci značné popularity, jsou nemlich stejný bláboly. Ostatně ta první "pravá" Kubiceho taška jich byla plná rovněž, a skoro nikdo se nad tim nepozastavil, neboť účel světil prostředky a nigdy jinak. Tak jakto, že nejsou.

jonáš 12.9.2006 1:32

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pane Haasi

Pokud tím pádným argumentem má být, že je tam dvanáckrát tedy, tak to tedy vypadá, že budete s tim přesvědčovánim tedy v důkazní nouzi a budete muset tedy sáhnout k onomu zavírání tlam mocenskými prostředky -- bojim bojim 8-o 

mike 12.9.2006 1:31

Re: Re: Re: Re: Re: Re: pane Haasi

Jo tak, to jsem prehlid, jina vetev stromu :) Doufam, ze vas aspon plati dobre.

Co ma bejt? Ze tu z nas nekdo dela voly a ani se nenamaha to delat poradne. Nebo to lip udelat neumi. Jestli je to jasny kazdymu uvidime az dopoledne, ja bych takovy optimista nebyl.

Trochu jste mi pripomel matinku jednoho grazla z destskych let. Kdyz ten jeji hajzlik zase neco provedl, tak ho omlouvala slovy, ze jsou prece vsichni stejni. Nejsou.

Stanislav 12.9.2006 1:26

Re: Re: Re: Re: Re: Re: pane Haasi

Nepřekrucujte a netvařte se, že jste to nepochopil. Ale speciálně kvůli vám politicky korektně: "Tímto kvalitním argumentem je třeba přesvědčit protistranu o myslnosti svých představ". Zpráva je blábol, ale právě spousta paroubkových příznivců není tento prostý fakt s to pochopit vlastními silami. Proto je nutné (je přesvědčit)/(jim zavřít tlamu) pádnými argumenty.

jonáš 12.9.2006 1:19

Re: Re: Re: Re: Re: pane Haasi

To asi jó, jenže teď je naopak potřeba předem zavřít tlamu všem těm .. rozvratníkům zaprodabcům a ztroskotancům, jako bych to už bejval někde čet. Neřikal jsem že ten předřečník musíte bejt najust zrovna vy, miku. Dělám to samozřejmě částečně z pouhýho masochismu a částečně mě za to platěj ideodiverzní centrály, znáte to.

Zpráva je blábol, a co má bejt? To je přece jasný každýmu, ale je snad politika o něčem jinym?

mike 12.9.2006 1:10

Re: Re: Re: Re: pane Haasi

Jestli myslite mne, tak jsem o zavirani tlamy nic nepsal. Dokonce ani nemyslel. Docela by mne zajimalo, kde to tam vidite.

Fajn Jonasi. Co takhle nejaky nazor na tuhle, hmm, zpravu. Vas za mene duvtipneho nepovazuju (jen je mi zahadou, proc to delate, ale to je vase vec).