19.6.2024 | Svátek má Leoš


Diskuse k článku

POLITIKA: Zachráníme se před EET?

Kultu Andreje Babiše mírně teče do bot. Lidé začínají chápat, že s EET jaksi automaticky líp nebude, ministr Ťok prosazující vyvlastňování majetku je podezřelý z korupce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Novák 30.3.2015 17:59

Elektronická evidence tržeb online na Min. financí

a na každou účtenku/prodej je tou největší kravinou, kterou si Babiš a socialisté usmysleli k podřezání populistické větve, na níž od posledních parlamentních voleb sedí.

Víme dobře, jaké problémy bývají s bezhotovostním placením kartou na pokladnách v našich super-hyper. Trvá to, a když to nefunguje, musí kupující stejně vytáhnout hotovost.

Teď si představte, že do technicky pochybného a dlouhým provozem neověřeného online systému bude povinně zařazen každý prodej. Stačí přetížení nebo výpadek na pokladnách a stojící fronty zákazníků potáhnou do Prahy defenestrovat pitomce socialistické koalice, kteří tohle všechno v čele s Babišem prosadili... To budou volební výsledky!

:-)

M. Vondráček 29.3.2015 12:19

nejkratší vtip dne

"Do Agrofertu přišla daňová kontrola"

J. Slanina 29.3.2015 17:11

Re: nejkratší vtip dne

To není nejkratší vtip dne, ale minimálně 4 let.

K. Janyška 29.3.2015 11:49

Komu nestačí tohle, není mu pomoci... Dzp.

http://echo24.cz/a/wiaXJ/babis-si-prilepkem-rozsiruje-byznys-s-biopalivy-o-miliardy

K. Vyšata 28.3.2015 21:33

Žádný argument, důkaz nebo potvrzená skutečnost.

Slátanina snů, dojmů, fantasií, dohromady vyvřelina nenávisti a jedu. Koukám že Babiš přišel včas a píchnul do vosího hnízda.

M. Prokop 28.3.2015 23:57

Re: Žádný argument, důkaz nebo potvrzená skutečnost.

To by píchal do vlastní zlodějny.

Z. Velínský 29.3.2015 0:17

Re: Žádný argument, důkaz nebo potvrzená skutečnost.

Ale prdky. EET se skutečně nedá k 1.1.2016 zavést, vybrat daně Babiš skutečně neumí ani zdaleka tak, jako jeho předchůdci - čímž dostává zemi do pěkného průšvihu, jeho squadra je opravdu sbírka jednoduchých lidí se silnými slovy. To jsou ty argumenty. Na jejich potvrzení si si halt budeš muset počkat ještě rok, když ti to nedochází teď. Ty slátanino.

K. Vyšata 29.3.2015 10:38

Re: Žádný argument, důkaz nebo potvrzená skutečnost.

Je tak podstatné jestli EET naběhne v první fázi od 1.1. nebo 1.4. nebo i déle, podstatné přeci je, že bude spuštěn. A doufám, že kvalitně připraven tak, aby náběh byl plynulý.

O tom, že předchůdce dovedl vybírat lépe daně bych pochyboval, párkrát zvýšil DPH, to má být nějaký zázrak? Zvyšovat daně, zvlášt ty, které platí koncový spotřebitel není žádný zázrak. A nechat volné pole všem podvodníkům to taky nebylo moc moudré. Země není v žádném průšvihu a to, že Babiš každým svým zásahem odstřihne pár parazitů je jen k dobru věci. Výsledky Kalouska máme všichni ještě v paměti, okradení důchodci, zvýšení daní, církevní "restituce", palivová mafie, nefunkční celní správa, napravit takový bor%del asi dá víc práce než Babiš předpokládal. Dejte mu čas do konce volebního období a pak uděláme součet a uvidíme kdo má pravdu.

M. Vondráček 29.3.2015 12:17

Re: Žádný argument, důkaz nebo potvrzená skutečnost.

Mám v Chorvatsku firmu. S jistotou mohu tvrdit , že EET je pitomost, která bude stát spoustu peněz a bude k ničemu. A zaplatíme to všichni ...

K. Vyšata 29.3.2015 15:12

Re: Žádný argument, důkaz nebo potvrzená skutečnost.

Máte-li pane Vondráčku v Chorvatsku firmu, napište (bez bližších podrobností) zda patří také ve své činnosti pod chorvatský model EET. No a potom důkazy a zkušenosti, rádi si je přečteme.

Projel jsem pár západních zemí a všude i při malém nákupu jsem dostal paragon, všude je to samozřejmost. A to, že bude záznam (paragon) napojený na FÚ přeci z hlediska zákazníků není podstatné, z hlediska obchodníka podstatné jen u těch, kteří zatajují tržby. Argumenty, že bude stát a podnikatelé  mít výdaje nejsou relevantní, každý systém má náklady. Důležitý bude rozdíl po nějakém čase mezi náklady a příjmy. A že to zaplatíme všichni? Teď jsem dodělal daňové přiznání a s trochu pokaženou náladou jsem poslal pár tisícovek do fondu na podporu těch co neplatí daně a nebo parazitují na daních těch poctivých. Jak rád bych se podělil o tuto smutnou povinnost s dalšími plátci. Čím nás bude víc, tím se budou mít lépe ti přicucnutí na naše vemínko. Snad bude od Babiše následovat i odtržení většiny parazitů a zbude na díry na silnicích, zdravotnictví a pod.

J. Šimek 29.3.2015 16:32

Re: Žádný argument, důkaz nebo potvrzená skutečnost.

Tak to budete z Babiše dost zklamaný. Už bere zpátečku a ohlašuje, že 600 000 OSVČ se to netýká s tím, že by to pro ně byla jen šikana.

B. Uhlich 29.3.2015 15:43

Re: Žádný argument, důkaz nebo potvrzená skutečnost.

Ty anonymní pako, daně bude vždy platit koncový spotřebitel !!!  Ale chápu, že to ta tvoje soc-koblihová parta nechápe... Nebo snad máš pocit, že si živnostník bude brát půjčky na placení daní a zákázky bude dělat zadarmo..ala firma charitas. Když už konečně ty a tobě podobní pochopíte, že to když se něco dělalo "bez účtenky" nebylo kvůli daním (alespoň ne v prvním plánu), ale bylo to tak, že to umožňovalo nějakou zakázku udělat o 20% levněji. Nikdo nikomu nebránil, aby si o účtenku řekl, já kdykoliv jsem něco dělal, třeba na baráku, nikdy mi nikdo neodepřel účtenku..vždy záleželo na domluvě. Že ta Vaše koblihová chátra chce všechno se slevou a ještě s účtenkou to je realita. A hlavně nezapomeń furt mávat těma parazitama... zjevně vlastní zkušenost, že? Pro parazita každý parazit, že? Konec konců, když už jsi takovej mistr, že defekuješ hrůzou se tady bavit pod svým jménem ..tak to taky o něčem svědčí, viď Burešův pohůnku....

Samozřejmě , že tahle celá Burešova pakárna nikdy fungovat nebude..jednoduše proto, že jen tak slabomyslní jedinci jako jsi ty,  tomu mohou věřit. Nikdo tohle vážně nemyslí ani omylem, jde jen o tu monstrózní IT zakázku, na kterou se taky klepe několik spřátelených firem...jakpak do dnešního dne všechny ty super zakázky dopadly??? He? Na to, abych byl přesvědčený, že to nikdy fungovat nebude, na to nemusím čekat do žádného konce období. Konec konců ty taky na nic čekat nebudeš, až zjistíš že se nic neděje tak jen odstraníš svůj podělanej anonymní nick a budeš tu svoje ego honit pod jiným nickem.. Jak se Atas9 zjevil tak zas odejde, že?

J. Slanina 29.3.2015 17:20

Re: Žádný argument, důkaz nebo potvrzená skutečnost.

Jóoó, holt Kája Vyšatů se raději moc neprezenzuje pod vlastním jménem. To už je jenom krůček k tomu, aby si ho některý ze zákazníků nenašel a nepřivřel mu na chvilku kyslík.

http://aukro.cz/my_page.php?uid=14393726

M. Borak 29.3.2015 7:31

Re: Žádný argument, důkaz nebo potvrzená skutečnost.

Tak sup sem s dukazy, ze fet funguje jinde.

J. Anděl 29.3.2015 14:55

Re: Žádný argument, důkaz nebo potvrzená skutečnost.

Řeknem si to za pár let :-)

J. Slanina 28.3.2015 16:36

Celkem souhlas,

ale silně pochybuji, že čeští voliči někdy prozřou.

K. Tregl 28.3.2015 17:28

Re: Celkem souhlas,

Naprosto s Vámi, pane Slanino, souhlasím.

J. Kratochvíl 29.3.2015 18:22

Re: Celkem souhlas,

Myslím, že už prozřeli,poslali ODS a Topku do háje.!

J. Jurax 29.3.2015 23:37

Re: Celkem souhlas,

Neprozřeli - volili ČSSD, ANO a Úsvit ...

I. Hil 28.3.2015 15:24

Frydrych Frydrych

Kdo jsou ti tvoji hodní politici? Kdo tě zaplatil?

D. Šimáček 28.3.2015 13:52

bojím se, že tato společnost

je za hranicí, která by dovolila svobodomyslným občanům omezit stát, je tu příliš mnoho parazitů s volebním právem.

J. Ptáček 28.3.2015 13:25

Mluvme k věci

Nevolil jsem ANO, beru Babiše jen jako krizového manažera na dobu dočasnou. Pak snad přijdou k válu opravdoví politici (nikoli ovšem z ČSSD, ODS, TOP a dalších profláklých spolků). Ale k věci. 1. Když si dám v rakouských Aplách během lyžovačky v malé horské boudě třeba jen i malé pivo, dostanu na něj účetní stvrzenku. Jak oni to ti blbí Rakušáci jen dělají? 2. Babiš tvrdí, že pomocí elektronické evidence prodeje chce jen donutit platit daně ty co je neplatí vůbec a nikdy je neplatili. Neboť jinak bude stát muset zvednout daně - a to právě těm co už je platí. Ti druzí nebudou paltit zase nic. Autore je to tak nepochopitelné?

V. Čermák 28.3.2015 16:30

Re: Mluvme k věci

Pan autor to přece ví, ale je to placený agitátor. A antiBabišovci to ví také, ale jsou to nepřející sýčkové, nebo potrefené daňové husičky. A promiňte, že se opakuji.

P. Mach 28.3.2015 17:20

Re: Mluvme k věci

Všichni něco vědí, akorát ty víš prd.

J. Schwarz 28.3.2015 18:08

Re: Mluvme k věci

proč by musel zvyšovat daně? Může je naopak snížit a omezit nenažraný stát.

J. Ptáček 28.3.2015 23:10

Re: Mluvme k věci

Pane Schwartzi, souhlasím s Vámi, že velké množství daní jde na zcela zbytečné věci, nebo se dokonce rozkradou. Ale shodneme se asi na tom, že nějaké daně stát přece jen musí vybírat. A pokud daně platí jen část výdělečného obyvatelstva, pak musí doplácet na ty, kteří daně neplatí vůbec, to jsou elemntární počty. A to je smysl elektronické evidence příjmů.

J. Šimek 29.3.2015 16:36

Re: Mluvme k věci

Jo a tu horskou boudu hlídá řada analytiků, kteří se tam hned ženou, když se jim zdá v sobotu po 20 hodině podezřele malý obrat. Přesně, jak to tady Babiš popisuje, že?

J. Roubal 28.3.2015 12:49

Vzkaz autorovi - nic ve zlém

Njedříve jsem začal psát do diskuze, ale protože se mi to (jak se občas stývá) vymklo z rukou, přepsal jsem to do svého blogu: http://www.jaluvci.cz/2015/03/z-titulku-politika-zachranime-se-pred.html

V. Čermák 28.3.2015 12:30

Primitivní "antiBabišovina" pana autora,

která s velkou pravděpodobností pukne jak prázdná bublina už u následujících voleb, navzdory nepřejícím sýčkům, či potrefeným daňovým husičkám.

S. Donát 28.3.2015 13:01

Re: Primitivní "antiBabišovina" pana autora,

No, obávám se, že to tak skutečně bude. Bureš nám ještě ukáže, zač je toho loket.