Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
POLITIKA: Tři pohádky pana prezidenta
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V. Urbánek 16.3.2019 0:15NESOUHLASÍM S p. JANEM URBANEM, třebaže s ním mám podobné příjmení. Pan J. Urban prostě chce za každou cenu kritizovat našeho pana prezidenta Ing. Miloše Zemana a dosti nevybíravými slovy na něho útočit. Argumentace ze strany J. Urbana není věrohodná. Nejsem expert na Jugoslávii z r. 1999, ale bombardovat bratry Srby bylo (eufemisticky řečeno) velmi ošklivé. Můj argument zní, že dokonce i pan Jiří Dienstbier senior, jenž byl expertem na otázky tehdejší Jugoslávie, bombardování bratrů Srbů jednoznačně odmítal. Oni ti pánové generálové z NATO asi tvrdili, že budou bombardovat výhradně cíle vojenské, leč i laikovi je jasné, že bomby se tak přesně "nemohou trefit" a pak to tragicky odnášeli civilové včetně dětí! A ještě k panu J. Urbanovi: Být novinářem, to je dostatečná pedagogická kvalifikace k tomu, aby jedinec vyučoval na univerzitě? A zdá se též, že někteří lidé na území Prahy s oblibou přenášejí "New York"; není to divné? Totiž v New Yorku jsem před lety osobně byl a tehdy existoval prostě v zámořské lokalitě. |
V. Čermák 15.3.2019 19:05Jan Urban-sráč do vlasního hnízda Také se mi zdá, že bombardování Jugoslávie, dnešníma očima, byla chyba. Také se mi zdá, že konkurent není nepřítel. Také se ni zdá, že kybernetická hrozba ze strany Číny je nesmysl. Navíc si myslím, že označování Číny a Ruska za nepřátele je jenom Ekonomický trik, jak jejich firmy předem vyloučit z řádných výběrových řízení. Považuji to za Ekonomickou Kolaboraci ve prospěch našich drahých ( finančně ) spojenců.. |
Š. Hašek 15.3.2019 20:09Re: Jan Urban-sráč do vlasního hnízda Souhlas. Maličkosti nepodstatné. |
M. Prokop 15.3.2019 21:36Re: Jan Urban-sráč do vlasního hnízda Ty sny vám tedy neZávidím. |
J. Adamovič 15.3.2019 17:17Urbanův vedlejšák Jan Urban normálně kope s lžidoktorem Kalvodou za "podnikatele" Šťávu proti České republice, sem si jen odskočil pošpinit pana prezidenta. |
J. Richter 15.3.2019 16:17To jste se ale autore docela dotkl místních proruských špín. |
J. Vlček 15.3.2019 17:07Re: To jste se ale autore docela dotkl Pana Urbana jistě spíš potěší, že se nedotkl debilů vašeho formátu, pane Richtere. |
M. Krčmář 17.3.2019 0:43Vždyť je to tady samej debil,blbeček,debil, blbeček,jenom támhle vzadu seděj dva blbečkové vedle sebe. |
J. Vlček 15.3.2019 13:40Pane Urbane,... ...vy uděláte nejlépe, budete-li své pohádky vypravovat svým nevědomým žákům na univerzitě. Ti vám to budou jistě zobat z ruky. Tady když člověk jenom zahlédne váš zarputilý modrý portrét, přepadne ho myšlenka, že k němu bude promlouvat někdo ze záhrobí. Dejte se znova vyfotit. |
V. Braun 15.3.2019 15:47Re: Pane Urbane,... Pane Vlčku, děkuji vám za zasvěcený příspěvek, to s tím Kosovem jste mi dokonale vysvětlil. |
T. Kočí 15.3.2019 13:17Zabývat se výplody vožungra je zcela irelevantní.ČR plus vysílal skvělý pořad Vyšetřovatel. Asi to existuje i knižně.Přečtěte si to!! |
P. Zinga 15.3.2019 11:57Jan Urban se přiznal k falšování dějin. Odměnou mu je přízeň Albrightové a na prázdniny může na US základnu v Kosovu. Havloid. Jsou důvěryhodnější, než Urban, kteří později přiznali, že všechno bylo jinak. Viz prokurátorka Ponteová, která byla pak "odejíta". |
Š. Hašek 15.3.2019 20:08Re: Jan Urban se přiznal Souhlas. |
J. Slavíček 15.3.2019 11:27Dotaz Máte prosím přehled kolik na bombardování Srbska vydělala ministryně USA, naše bývalá občanka? Podíval jste se někdy na tu základnu USA v Kosovu? |
D. Nowodny 15.3.2019 13:27Re: Dotaz Zase jste chlastal celou noc ____??? |
P. Urban 15.3.2019 16:12Nevím, jak pan Urban ale já ne. Mohl byste mě poučit? |
M. Baloun 15.3.2019 10:56Autor toho to blogu byl členem mezinárodní... Tím se raději nikde nechlubte |
K. Janyška 15.3.2019 9:39Já osobně mám potíže s vámi oběma. Autore, také nejste na podstatě lidského světa. O jeho spontánním řádu, jediné možnosti jeho existence, nevíte nic... Dzp. |
P. Urban 15.3.2019 16:13Což nevadí neboť spontánní řád vysvětluje cokoli, co se opravdu stalo, v tomto smyslu je jedinou možností jeho existence (neboť to, co se stalo, se odestáti již nemůže), ale je to k ničemu. |
M. Valenta 15.3.2019 9:15Jak bych ho nechal dožít, Zemana už nemohou brát Vážně ani v Kremlu. |
J. Vlček 15.3.2019 13:29Re: Jak bych ho nechal dožít, Pane Valento, místo JAK mělo být jistě JÁ, že. Buďte od té lásky a udělejte to, co v nadpise sdělujete. Nic jiného se od vás nečeká, ani nežádá. |
V. Kotas 15.3.2019 8:27U to rozpadu Jugoslávie a následného vraždění, se nikdy nesmí zapomínat na to, že to všechno odstartovalo jednostranné schválení samostatnosti Chorvatska Německem. |
I. Schlägel 15.3.2019 13:33Re: U to rozpadu Jugoslávie a následného vraždění, se Nikoliv, vše odstartovalo vyhlášení samostatnosti Slovinska a následná reakce federální jugoslavské armády pod srbským velením. Rozpad tohoto uměle vytvořeného útvaru byl naprosto logický stejně jako rozpad CCCP. Etnické čistky v Kosovu byly poslední kapkou po Srebrenici, Vukovarem, Sarajevem a dalšími srbskými zhovadilostmi. Srbská ignorace desítek rezolucí OSN byla pouhou třešničkou na tom chutném balkánském dortíku. |
P. Urban 15.3.2019 16:23Malá poznámka Bylo to Srbsko, jehož parlament jako první nadřadil ústavu své republiky federální a tím odstartoval rozpad federace de iure. Faktická separace Slovinska ještě definitivní konec neznamenala. K tomu došlo až poté, co Miloševič odmítl předat své pravomoci rotující fuknce federálního prezidenta. Jinak platí, že v Kosovu i jinde v bývalé Jugoslávii (respektive v bývalé Osmanské říši) to fungovalo podobně, jako kdysi ve střední Evropě. Dvě (či více) tlupy šimpanzů bojovaly o jedno teritorium. S moralizováním bych to moc nepřeháněl ani na jednu stranu. Pravda ale je, že útok Aliance byla asi jediná možnost, jak etnické čistky ukončit. |
M. Prokop 15.3.2019 21:38Re: U to rozpadu Jugoslávie a následného vraždění, se Ne. Odstartovali to Srbové, útokem na Slovinsko. Na Chorvatsko zaútočili až potom. |
L. Dočekal 15.3.2019 7:51Asi tak Milej autore,již Vaše působiště vypovídá za koho kopete.Nikdo neví,kdo toho Skripala otrávil,možná Rusové,možná ne.Kdyby mi nějakej takovej zrádce způsobil svým jednáním újmu,postarám se ,aby dlouho nedýchal.Já nevím,jestli je zmasakrování mezinárodního rychlíku tím pravým ořechovým,podle Vás asi ano.Zcela jistě vyřešilo konflikt v bývalé Jugoslávii.A kybernetické hrozby,Váš zaměstnavatel (USA) šmíruje i svoje spojence,a možná,že do těch Čínskej přístrojů zatím nevidí.A konkurence je sviňa,autore. |
V. Braun 15.3.2019 15:51Re: Asi tak Pan Dočekal asi nečetl celý text, je tam mimo jiné napsáno, že je chybou, že se vyštřovatel nezabýval odpovědností velitelů NATO za oběti z řad veřejnosti. Tak jaké asi ano zmasakrování rychlíku? |
L. Dočekal 15.3.2019 21:08Re: Asi tak Žádné vyšetřování nenapraví to co to prase za kniplem letadla spáchalo.A jestli to byla aktivita toho pilota,či dostal befel,těm zmasakrovaným cestujícím z vlaku to život nevrátí. |
M. Prokop 15.3.2019 21:40Re: Asi tak Obětem Srbů, armády i paramilitárních band, někdo vrátí život? |
R. Langer 15.3.2019 7:51S tím pohádkařením bych byl raději hodně opatrný... :-P |