Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Nepodepsali jsme. No a co dál?
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V. Plocek 5.3.2012 21:46Nepodepsasli jsme, a co dál? Popsané je pěkné, ale je třeba si uvědomit, že bychom měli být sví v rámci EU. Co to znamená. EU jako spolek ano - politicky. Ale v ekonomice je nutné chránit vlastní zájmy. Viz poslední příklad sůl v Polsku. Tamní vláda nepodá informace o problému, i když to ohrožuje zdraví spotřebitelů v okolních státech. Chrání svoji výrobu a obchod. Proto souhlasím s nepodepsáním smlouvy, která je nastavena tak, aby byly příspěvky jednotlivých států použity na úhradu dluhů, které z Valné části představují pohledávky francouzských a německých bank. A přitom všichni víme, že se Řecko na rozdíl ukázněného Irska bez bankrotu nikam nedostane. Jedinou výčitkou může být přešlapování z místa na místo předsedou Nečasem místo jasného pojmenování vlastních postojů. Což také úředníci EU vyčítají. |
J. Marešová 4.3.2012 23:25N aprosto souhlasím - Souhlasím s panem Nečasem, že pakt nepodepsal, kdyby ho podepsal, byl by zase kritizován. Celá Eurozona a podpora zadluženého Řecka je akce politická. neslyšela jsem jediného ekonoma, který by tuto akci chválil. Už nesmysl byl jednotná měna pro státy s rozdílnou hospodářskou situací. Každémui jen se selským rozumem mohlo být jasné, že ty chudší se budou snažit spotřebou vyrovnat těm bohatším a protože na to nebudou mít, budou se zadlužovat. Banky to pochopitelně podporovaly, z půjček jsou zase zisky. Nevěřím, že celých těch 130 mld půjde Řekům, dostanou je banky. ČSSD sice kritizuje pana premiéra, že nepodepsal, ale kdyby udělala průzkum mezi občany, jak je jejím zvykem, byla by překvapená, že velká většina tázaných by s panem premiérem souhlasila. EÚ ztrácí popularitu. Celá EÚ je moloch, kde víc než kde jinde bují byrokracie. Je to desetitisíce úředníků. |
J. Kanioková 4.3.2012 23:49Já taky, Při všech regulacích EU vnutila jednotnou měnu, díky níž si některé státy začaly budovat iluzi prosperity. Ovšem tomu je konec, bublina praskla. Hospodářský výkon klesá, nezaměstnanost stoupá, řešit se bude škrty a možná dojde na barikády.. tam to dopracoval socialistický projekt ! |
J. Ryba 5.3.2012 10:20Re: Já taky, paní Kanioková, když už se nehodláte zabývat historickými skutečnostmi, dejte si říct a vynechte svá hodnocení minulosti. Euro nebylo nikomu vnuceno, to se mělo týkat původně jen nejsilnějších zemí, pak se ovšem dožadonila i Itálie, a když už se tam dožadonila Itálie, odmítejet další žadonící země... |
J. Ryba 4.3.2012 22:18ejhle, ta "socialistická" EK zarazila Belgii a Portugalsku valorizaci |
M. Prokop 4.3.2012 22:41Re: ejhle, ta "socialistická" EK zarazila Belgii a Portugalsku valorizaci Jo, nikdo jiný než sociálisti by se do takových záležitostí "nesral". |
J. Ryba 4.3.2012 22:54Re: ejhle, ta "socialistická" EK zarazila Belgii a Portugalsku valorizaci nikdo jiný než socialista by rozpočtovou nezodpovědnost nebral pod křídlo. |
J. Ryba 4.3.2012 23:38Re: ejhle, ta "socialistická" EK zarazila Belgii a Portugalsku valorizaci Autor: M. Prokop Datum: 03.03.2012 22:08 Pan Urban si zřejmě jen kompenzuje své neúspěchy. Re: Autor: J. Ryba Datum: 04.03.2012 23:31 zkuste si místo všímání Urbana obhájit Koudelku, pane Prokope. Jen ať je vidět vaše "konzistentnost". Sám jste pod astonovým úvodníkem prohlásil návrhy Klause za nešťastné. Tady se řídíte bodem 10 "Rad Pepy Řepy". Skutečně charakter! |
P. Vandas 4.3.2012 22:17Dobrou noc. |
K. Berka 4.3.2012 21:57P- Tolman Su - 35 ub video … video Su T - 50 Pak FA Su T - 50 Pak FA … Nová ruská stíhačka 5. generácie od firmy Suchoj, ktorá je konkurenciou pre F-22 Raptor a.. www.mediafire.cz/50-suchoj-t-video |
J. Tolman 4.3.2012 22:02Re: P- Tolman Pane Berko, je už tento stroj zaveden do výzbroje ruského letectva, a pokud ano, jak dlouho a v jakém počtu? |
K. Berka 4.3.2012 22:34Re: P- Tolman Já jsem nevoják, ale koukněte zde : http://www.vlastnihlavou.cz/cim-rusko-polekalo-nato/ |
J. Ryba 4.3.2012 23:10Re: P- Tolman no není. Zatím má armáda koupit pár kusů na testování. |
M. Ilsner 4.3.2012 21:52Ano, přátelé Poláci děkují Kalouskovi |
J. Kombercová 4.3.2012 22:11Re: Ano, přátelé Kaluskovi. :) |
E. Heusinger 4.3.2012 22:20Re: Ano, přátelé Ještě by mohl dostat poděkování z Germanistánu. |
E. Heusinger 4.3.2012 21:38K Putinovu vítězství - foto bude později vyměněno. http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/7178-video-boze-cara-chran-ruska-carska-hymna.aspx |
J. Tolman 4.3.2012 21:17Pane Berko Byl to právě časopis Letectví a kosmonautika, který mě v dobách vaší nejtemnější hrůzovlády každý měsíc svými informacemi přesvědčoval, že to projedete. |
P. Vandas 4.3.2012 21:20Re: Pane Berko Já to měl podobně jako Vy, VTM, ABC a Letectví a kosmonautika. pouze ta Křídla vlasti už jsem nestihl a též po skončení LaK si ATM koupím jen občas. |
J. Tolman 4.3.2012 21:22Re: Pane Berko L+K stále jsou. Včera jsem si koupil březnové číslo i nové ATM. |
F. Doušek 4.3.2012 21:56Re: Pane Berko To se ještě L+K nepřejmenovaly na L+A? Tohle není IN. |
P. Vandas 4.3.2012 22:05Re: Pane Berko Z Remka astronauta taky ještě nikdo neudělal. |
P. Vandas 4.3.2012 21:22Re: Pane Berko Nejlepší byl seriál článků o Skunk Works a C.L.Kelly Johnsonovi. To jsem hltal. |
J. Tolman 4.3.2012 21:25Re: Pane Berko Nojo, to byla tehdá firma Lokheed a její slavný letoun YF 12. |
P. Vandas 4.3.2012 21:30Re: Pane Berko Později SR-71. A nejen tento letoun. Pro mne byl objevem jeho soupis manažerských postupů, které byly geniální. Jako např: " Nejlepší nápad je ten první. " nebo, " Nedávejte spolupracovníkům příliš mnoho času na řešení úkolu, umí-li najít řešení, najdou jej rychle." |
S. Lazárek 4.3.2012 21:36Re: Pane Berko SR-71 byla ta nejhezčí mašina, která kdy dělala na nebi čáru. Dodnes drží rekord ve výšce řízeného letu a myslím, že to byla i zatím nejrychlejší bestie. Měla celý plášť z titanu a integrální nádrže, takže když stála na zemi, chcalo z ní palivo, kterým se ale dal uhasit táborák. . X-2, X-15, Chuck Yeager....jako kluk jsme tohle prostě hltal. |
P. Vandas 4.3.2012 21:38Re: Pane Berko Mně se vryl do paměti ten titanový výkovek z těžko kujné slitiny s těmi prstecovými nosníky motorů a informace, že příď a náběžné hrany žhnou červeným žárem při letu. |
S. Lazárek 4.3.2012 21:44Re: Pane Berko Já si zase pamutuju info, že když to černej pták valí maximálkou, je cca o 30cm delší, než když stojí v hangáru. Je to prostě krásná mašina. Když se podáváš na jeho motory, jsou do rohlíku, protože až v maximálce se teprve srovnají do přímky. |
J. Tolman 4.3.2012 21:46Re: Pane Berko Ale co je to proti informaci, že v dsledku tepelní dilatace nesjou jeho nádrže těsné (utěsní se až za letu po ohřátí potahu), takže v hangáru stál letoun v kalužích kerosenu). |
S. Lazárek 4.3.2012 21:51Re: Pane Berko Vy vůbec nečtete pozorně, pane Tolmane.....:-)) |