25.5.2024 | Svátek má Viola


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
honzak 5.1.2006 13:21

Re: Re: Re: Re: Kristovanoho!!!

Velmi vtipná replika!
Rpuť 5.1.2006 9:18

Hovory o chlapech vycházejí ze základní premisy, že "všichni chlapi jsou stejný".

Vše ostatní, je pouze hromaděním důkazů, že tomu tak skutečně je. Důkazů již byly předloženy miliony a jejich další hromadění si vysvětluju tím, že, jako každá zkušenost, je i tato generačně nepřenositelná.
Tvrzení, že "všichni chlapi jsou stejný" vzniklo pak zřejmě 
a) jako útěcha, že se nám nepodařilo klofnout "nic lepšího"
b) jako obhajoba před světem, neboť to, že se nám nepodařilo klofnout "nic lepšího" samozřejmě není naše chyba, protože to prostě, vzhledem k přírodním zákonům, není možné.
Existují pak duševně alternativní exempláře, které rozvíjejí teorie o tom co by byly bývaly mohly klofnout, kdyby byly bývaly chtěly, ale vzhledem k výše zmíněné premise jim to nikdo nevěří. Dokonce ani vlastní manžel ne.
Rpuť 5.1.2006 9:27

Tak si to přečetl můj manžel....a ani se nesmál....:)

Lubomír Ptáček 5.1.2006 9:53

Re: Tak si to přečetl můj manžel....a ani se nesmál....:)

A má smysl pro humor?
Rpuť 5.1.2006 10:06

Re: Re: Tak si to přečetl můj manžel....a ani se nesmál....:)

Má - jen mu to připadalo příliš pravdivé
Luu 5.1.2006 11:04

Re: Hovory o chlapech vycházejí ze základní premisy, že "všichni chlapi jsou stejný".

no, to jsem ráda, že se shodneme, jsem to zrovna psala o pár příspěvků výš
Jarmila B. 5.1.2006 8:49

Hm, je tu ještě jedno téma

ale to  se týká jen starších dam: vnoučata. Je až k neuvěření, jak já, jinak rozumný tvor se dokážu přiblble uňochňávat nad vnoučátky
Veruna 5.1.2006 10:25

Re: Hm, je tu ještě jedno téma

naštěstí i vnoučátka přijdou do puberty a rozumná babička najde rozumný nadhled.
Veruna 5.1.2006 10:28

Re: Hm, je tu ještě jedno téma

naštěstí i vnoučátka přijdou do puberty a rozumná babička najde rozumný nadhled.
Jan Hájek 5.1.2006 8:37

jak dopadne muž (manžel)

vyslechnuvší rozhovor své manželky a jejích přítelkyň je dobře popsáno ve Zvonokosích, instalatér vrátivší se předčasně pěšky díky poruše motocyklu a tudíž nepozorován.
AGO 5.1.2006 8:20

7 základních mužských hospodských témat :

sex,vojna,politika,alkohol,sport   //   jídlo ,nemoce.
V okamžiku, kdy muž ztrácí schopnost se bavit o prvních pěti tématech vymění hospodu za ambulanci lékařovu.
Lubomír Ptáček 5.1.2006 7:51

Otázka sociální gramotnosti

Ženy jsou sociálně gramotnější než muži, proto si povídají o lidských nitrech. Chlap, když se ve 12 letech naučí zatlouct hřebík, často mu to vystačí na celý život.
Jinak řečeno, chlapi stavějí sněhuláky a ženy rozumějí jejich duším (těch sněhuláků).
Netřeba 5.1.2006 8:01

Re: Otázka sociální gramotnosti

Souhlasím. Muži se většinou naučí aspoň zatlouct ten hřebík. Některé ženy nemusí ani to. Stačí jim se narodit. A rozumět duši sněhuláků.
K. 5.1.2006 8:08

Re: Re: Otázka sociální gramotnosti

Nebo se narodí jako ženská a tím pádem musí makat od dětství víc, než starší brácha. Maminka disproporce v rozsahu prací vždy komentuje:"Chceš říct, že do nedokážeš?"
Lubomír Ptáček 5.1.2006 9:50

Re: Re: Re: Otázka sociální gramotnosti

No jo, ale maminka je taky ženská.
ptakopysk 5.1.2006 8:04

Re: Otázka sociální gramotnosti

já osobně si myslím, že nejlíp si o lidských nitrech popovídá parta chirurgů, nebo patologů. Ale že by byli sociálně gramotnější???
Fallowa 5.1.2006 9:11

Re: Re: Otázka sociální gramotnosti

Nezapomněl jste na rentgenology?
ptakopysk 5.1.2006 9:35

Re: Re: Re: Otázka sociální gramotnosti

jo to máte pravdu, ti jdou až do morku kostí...
rodicka 5.1.2006 14:49

Re: Re: Otázka sociální gramotnosti

 zkuste si pri operaci zazadat jen o epiduralni anestezii, pak si udelate vysokou cj
 
Luu 5.1.2006 11:02

Re: Otázka sociální gramotnosti

Ženy si takhle povídají, protože se chtějí ujistit,že v tom nejsou samy......pravidelně minimálně jednou týdně chodím ke vdané kamarádce se dvěma miminky a povídáme "o chlapech". Začíná to u jejího manžela a mého partnera a skončí to u generalizace, že jsou všichni stejní . Luu
solitér 5.1.2006 5:45

Mám pochybnosti

Mám pochybnosti -nevěřím tomu,že by se Aston nikdy nebavil v hospodě o ženských.My chlapi se v hospodě vyjadřujeme k politice,sportu a děvčatech.Ale troufám si tvrdit-ženy rozebírají při svých sedáncích své muže a jejich manželé ženy všeobecně.Nebo jinak-ženy rozebírají to,co mají doma,muž si své soukromí víc chrání a vystupuje při hospodských debatách s nadhledem a bere něžnější polovinu lidstva jako celek.Zkrátka nic osobního.
Netřeba 5.1.2006 6:47

Re: Mám pochybnosti

Naprosto souhlasím. Muži se baví o ženách jakožto polovině lidstva. Z nechtěně (ale přesto se zájmem) vyslechnutých hovorů žen o mužích vím, že velmi často začínají slovy:   "To ten můj . . .", "To u nás doma . . ."  nebo něčím obdobným.
není třeba 5.1.2006 8:12

Re: Re: Mám pochybnosti

Ano, ano. Z vyprávění znám případ mladého muže, který seděl v kanceláři s několika kolegyněmi. Jejich hovory většinou začínaly: "Tak si představte, co ten můj  (blbec) zas dneska .....". Výsledkem prý bylo, že onen mladý muž se nikdy neoženil. Až tak nebezpečné to může být!
Petr Burma Dvořák 5.1.2006 9:25

Re: Re: Re: Mám pochybnosti

Kdysi (je to snad sto let) jsem byl na měsíční učitelské praxi a mnoho času strávil ve sborovně mezi mrakem učitelek (tělocvikáře jsem nespatřil vůbec - byl zalezlý v kabinetu stařičké tělocvičny, a ředitel se do sborovny očividně bál vstoupit). Po měsíci při odchodu mne na chodbě oslovil jediný muž ve sborovně dlící, starý přesluhující pan učitel : "Nerozmyslel jste si to pane kolego s tím učitelováním? Ani po této měsíční zkušenosti? Varuji Vás : po prvním měsíci přesně odhadnete, co která kolegyně vaří k večeři, po dalším měsíci se Vám budou svěřovat s manželským sexem, a do konce třetího měsíce dostanete menzes...." 
quetzal 5.1.2006 2:05

to jsem zvědav, jestli se objeví nějaká odvážná,

která by tohle rozvedla ...
Di 5.1.2006 7:26

Re: to jsem zvědav, jestli se objeví nějaká odvážná,

Odvážná to já jsem, ale o chlapech se nebavím - není o čem . Když toho svého budu vychvalovat do nebe, tak mi budou závidět nebo nevěřit. Když ho budu hanět, tak budu za pitomou, proč s ním žiju.
Takže příjemně v duchu vzpomínám na všechny lásky minulé a manžel? I po dvaceti letech dobrý... Ale mým kamarádkám to neříkejte
jana 5.1.2006 9:28

Re: Re: to jsem zvědav, jestli se objeví nějaká odvážná,

Odvážná moc nejsem, i když jsem v duši feministka. Často si však říkám (taky jen v duchu), když slyším řeči svých kolegyň a kamárádek, že díky tomu, že jsem se nevdala, jsem si zachovala  k mužům jako celku kladný vztah. Přes občasné horší zkušenosti, mi připadají jako celek v pohodě,  zdvořilí, inteligentí a laskaví. Zdůrazňuji, že na opačné typy mám velmi vyvinutý čich a důsledně se takovým vyhýbám (utíkám jako liška k Táboru). Kdyby se ženy takto chovaly masověji, přirozeným během věcí by ta horší část silnější poloviny lidstva prostě vyhynula vyloučením z reprodukce - fyzické i duchovní. Pošetilé mi připadají nářky nebo dokonce  vulgárnosti na adresu partnerů, kteří se nechovají kýženým způsobem. Říkám si "tak  ses na něho měla vykašlat" a ne pořád sï stěžovat a nic neřešit. Připouštím, že se mi to lehce mluví, když "to" nemám doma, právě proto takové hraběcí rady žádné ženě neuděluji. Možná moje alergie na tyto ženské nářky vyplývá i z toho, že mne povolání nutí občas se jimi zabývat profesně, ale i tam mám oblíbenou strategii - když to nejde, nebrečet a neječet, ale utíkat daleko, předaleko.
Vendula 5.1.2006 10:19

Re: Re: Re: to jsem zvědav, jestli se objeví nějaká odvážná,

Mám mnoho kamarádek, které jsou ve třiceti samy, protože odmítly žít s muži, kteří nedostáli jejich představám. Základním kamenem úrazu byla ve většině případů dělba domácích povinností. Pánové rozmazlení maminkami, babičkami a ryze ženským učitelským sborem nejsou (v průměru - čest výjimkám) ochotni či schopni se efektivně podílet na chodu domácnosti. Pořiďte si děti s někým podobným a můžete zahodit diplom, protože se ze sociální pasti mladé matky nevyhrabete. Silné populační ročníky Husákových dětí mají jeden opomíjený problém - obzvláště ženy z počátku baby boomu nemohou najít partnera. Ročníky ze 60.let mají rodiny dávno, pánové ze 70.let je ještě nechtějí. Ženy mají v tomto ohledu méně času a nemohou na své vrstevníky donekonečna čekat. Silnější povahy dospěly k závěru, že je jednodušší se starat pouze o potomka než o potomka a nespolupracujícího manžela. Hovory mezi manželkami mohou fungovat jako uvolňující ventil a odpočinek od partnera, ale někdy mohou být taky pěkně destruktivní.    
Lenka 5.1.2006 10:39

Re: Re: Re: Re: to jsem zvědav, jestli se objeví nějaká odvážná,

Jo, domácí práce to je věc. Osobně tedy razím teorii jaký si to uděláš, takový to máš. Když si někdo partnera naučí hned od začátku, že doma nemusí přeložit stéblo křížem, těžko to po letech měnit. Normální chlap doma pomůže, od ostatních ruce pryč.
 
Vendula 5.1.2006 10:46

Re: Re: Re: Re: Re: to jsem zvědav, jestli se objeví nějaká odvážná,

Taky myslím.