5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
jiřín 3.3.2006 11:57

aston stárne

Fakt, že Aston nevěděl (zapoměl), že pan Lom je českého původu (i že, překvapivě, umí česky), mě zarmoutil a považuju ho za důkaz, že Astonovi již ne příliš slouží střednědobá paměť. Pan Lom v Praze po listopadu 1989 nebyl poprvé a tedy ani fakt, že je rozený pražák, nebyl poprvé prezentován.
o´hafra 2.3.2006 15:23

pokračování

Ječícího psa jsme zavřeli a puma ulehla doprostřed našeho 16 metrového pokoje. Moc se jí tam líbilo, vyplnila skoro všechen prostor mezi nábytkem, my jsme stáli okolo ní vestoje. Po chvíli návštěvníci znervóznělí řvaním psa chtěli odejít. Ne tak puma: vyjely drápy  a když se zvedla, zvedla i koberec 4x3 metry a s ním posunula všechen nábytek.
Vyvlekli ji na řetěze a my naši čubu vypustili. Když ucítila něco, co je pravděpodobně pro středoevropského pudla exotické novum, usoudila, že musí příšeru vyňuchat. S frkáním prolezla každý kout, zejména ji fascinovala boule uprostřed koberce. Hrozné zvíře tam ale nebylo, tak si stoupla na zadní a prozkoumávala stoly, postele, komodu. Taky nic. Tak zvedla oči ještě výš a objevila na zdi už skoro rok visící masku s péry. Do té doby byla zřejmě mimo její osvětí. Teď jí ale přisoudila děsivý pach (slétla snad v její nepřítomnosti na zem?) a pokoušela se ji sežrat, vyskočit až za ní. Inu, byla to pudlice-bojovnice a lovkyně
Nejdříve jme museli masku odnést a uklidit, abychom se psem vydrželi v místnosti. Vrátili jsme ji až za měsíc, ale hned ji vypátrala. Už neřvala, jen na ni vrhala výhrůžné pohledy a hrdelně vrčela.
Zůstalo jí to až do smrti.
o´hafra 2.3.2006 15:07

Udivuje mě, že se nikdo nezmínil

o tom,že tady běžel jeden ze skvělých filmů, v nichž hrál Herbert Lom. Promítali ho někdy ¨v šedesátých letech, teď udělali remake. Tehdy jsem jako malá holka milovala zlosyny a Lom tam patřil k těm nejzlosynovatějším, proto si ho pamatuju. Hrál tam taky Alec Guiness, Peter Sellers, tuším a byl to jeden z mála anglických (amerických?) filmů. Hledala jsem to v Lomově filmografii, ale nenalezla. Film se tehdy překládal jako Pět lupičů a stará dáma, anglicky Ladykillers, teď se remake jmenuje nějak jako Lupiči staré dámy. Na internetu jsem ho objevila po delším hledání  až pod http://www.bbc.co.uk/films/2002/08/08/the_ladykillers_1955_review.shtml.
Vida, ani se nevejde na řádek.
K maskám a psům následující: Někdy v osmdesátých nás v bytě navštívil kamarád s pumou. Podotýkám, že to byla puma dost zlá, jako malá zanedbaná z cirkusu, později špatně skončila - potrhala nohu svého pána a později ošetřovatele v ZOO v Bratislavě.
Pánové, co s ní přišli s ní frajersky prošli Václavákem, kde je sice zastavil  příslušník, nevěděl ale co dělat, tak je pustil dál. My měli tehdy první pudlici.
Večer, někdo zvoní, za dveřmi bratránek, doprovod pumy: Zavřete okamžitě někam psa a pořádně zavři dveře!
 
Pamětník I. 2.3.2006 14:26

Lagavulin

Astone,
tím Lagavulinem jste si u mně pořídil dosti velký odpustkový úvěr. Z pražských krámů ta komplexní single serie už dávno zmizela. U Ŕíčan v  TWINU se Lagavulin sehnat dá, aby nemusel člověk jet do Skotska jen kvůli němu (ale jel bych).
oculist 2.3.2006 16:38

Re: Lagavulin

No a u mně zase tím Laphroaig-em. Jako zajímavost lze uvést, že zakoupením láhve a následným zasláním korunky uzávěru výrobci se stanete certifikovaným vlastníkem jedné čtvereční stopy půdy na ostrově Islay. Dostanete poštou velmi hezký glejt a jste oprávněni kdykoliv vidět svou čtvereční stopu in situ. Jinak Laphroaig je mým malt - favoritem, vedle Taliskeru a Highland Park.
Pamětník I. 3.3.2006 10:08

Re: Re: Lagavulin

Ten Laphroaig jsem bohužel ještě neochutnal, předpokládám, že je taktéž smoked. Lagavulin oceňuji pro jeho intenzivní vůni a chuť "uzených trampských ponožek" jak jej charakterizovala moje dcera.
Sch.kropič. 2.3.2006 13:53

Egypt je zajímavý pro bublající digitálisty.

Nakropit kartu, přesypat do notebooku, napapat a hupky zase kropit pod vodu.
Terry 2.3.2006 12:21

Herbert Lom

Není pravda, že by se nevědělo, že H. Lom je původem Čech. Tato informace byla několikrát zdůrazněna (i za totality) už v éře německých mayovek, kde si taky zahrál, a taktéž při uvádění série Růžového pantera. To jen v poslední době se to nějak neprezentuje. Škoda, že ho zejména mladší generace "nepoznává".
MLOK1 2.3.2006 9:55

PAVEL LIŠKA

To je onen mladík, který co chvíli vypráví v TV reklamě ten prkenně "ftipný fór" o nudli v nosě??? Opakovaný vtip přestává být vtipem. Zvláště pak nechutné vtipy, určené spíš pro hospodu IV. cenové skupiny.
LJG 2.3.2006 9:36

Kos je neškodný, ne?

Zpěvní ptáci chcípají na něco jiného:
"Lidé by se podle odborníků z Evropského centra pro kontrolu a prevenci nemocí  neměli dotýkat mrtvého či nemocného ptáka, ale informovat o něm veterinární úřady. Výjimkou jsou podle mluvčího Státní veterinární správy Josefa Dubna zpěvní ptáci."
Fallowa 2.3.2006 9:02

Na rozdíl

od dalmatina si myslím,že dnes je to ,,pravé ořechové´´ - dokonce i s fotkami!Iris ve střehu,kočka taky,je to hezký snímek. Prosím,nebylo by nové povídání taky o Bartovi,jak se mu daří a ani jeho fotka by nebyla marná :o).
watson 2.3.2006 9:27

Re: Na rozdíl

Ooops! Irda není dalmatin, je to pointr. Zamlada jsem ho měl. Pointr je inteligentní lovecký pes, poslechne, dá se odvolat od kočky apod. Dalmatin je blbec, hodí se tak leda do šoubyznysu.
Fallowa 2.3.2006 9:53

Re: Re: Na rozdíl

Ooops!Watsone,neměla jsem na mysli psa,ale komentář níže uvedený,jehož autor si říká dalmatin :o)- jinak samozřejmě vím,že Irda je pointr a Bart rotwajler.
watson 2.3.2006 10:32

Re: Re: Re: Na rozdíl

Pax tibi!
jiný Honza 2.3.2006 10:43

Re: Re: Na rozdíl

Tak to tedy ne. Dalmatina, tedy dalmatinku jsem měl 15 let. Byla vynikající lovec, měla smysl pro humor a dokud slyšela, poslouchala perfektně. Pak ohluchla a poslouchala na pohyb ruky. A hloupá taky nebyla, ale zato vyčuraná a pár lidí tím zblbla.
LJG 2.3.2006 7:50

dobrý!

obíhání Lucerny apod. :-). Doufám, že rubrika zůstane alespoň v téhle podobě, při ranním kafi se nechci rozčilovat s politikou.
Svaťopluk 2.3.2006 2:27

Proč už neexistuje rubrika rodina a přátelé ???

 Moc mi schází (scházejí) Vaše postřehy z nového bydliště ve Zvoli.Vzhledem k tomu, že jsem Váš soused , (přes pole a přes les)  - z Vraného, kde jsem také postavil (před léty) domeček,jsou Vaše zážitky z nového domu a prostředí  - pro mne živou vodou.
dalmatin 2.3.2006 8:26

Re: Proč už neexistuje rubrika rodina a přátelé ???

Ano, připojuji se k vám, tahle změna není to "pravé ořechové", i když naprosto chápu důvody pana Neffa. Doufám, že čte komentáře a že třeba....
Vašík 2.3.2006 23:21

Re: Re: Proč už neexistuje rubrika rodina a přátelé ???

také mi chybí tahle rubrika. Sice existuje starej pes (čtu ho raději , než tohoto), tam ale není diskuse. Občes se uní dost bavím.
Hlavně ať nezmizí ani ten
 
Piš Astone piš!!!!!
tonda 2.3.2006 1:11

Herbert Lom

O českém původu Herberta Loma se, podle mě dost hlasitě, mluvilo v roce 1992, když mu tady vyšla knížka o Dr. Guillotinovi. Ale asi to bylo přehlušeno ruchem doby, protože v souvislosti s jeho současnou návštěvou jsem se někde dočetl, jako "horkou novinku", že mu česky vyjde právě ta výše zmíněná knížka (možná 2. vydání, možná jiný nakladatel).
solitér 2.3.2006 5:41

Re: Herbert Lom

Doplnil bych-Herbert Lom se u jedné generace kluků proslavil jako bandita Cornel v Pokladu na Stříbrném jezeře.
YGA 2.3.2006 7:48

Re: Herbert Lom

Já to vím už nějaký ten rok, že chudáka komisaře hraje Čech Lom, dokonce mám takový dojem, že už nějakou televizní cenu před pár roky předával. 
Radek 2.3.2006 9:13

Re: Re: Herbert Lom

hmm......... taky jsem měl dojem že to je obecně známo.
onlooker 2.3.2006 8:08

Re: Herbert Lom

Mám pocit, že tak v šedesátých letech Lom hrál i nějakém filmu o Napoleonovi
Jarmila B. 2.3.2006 9:24

Re: Re: Herbert Lom

Jasně, hrál Napoleona a skvěle ! Ještě bych ráda podotkla, že jeho bratr jménem Stanislav Mojžíš (pseudonym) , tedy Lom, byl dramaturgem snad dokonce v Národním
ptakopysk 2.3.2006 8:20

Re: Herbert Lom

nedávno - minulý měsíc? hrál v jednom díle anglické detektivní série Vraždy v Midsomeru. Úžasný to pán s úžasnou vitalitou. Doufejme že bude ještě dlouho běhat po této planetě.
HLAVSON 2.3.2006 16:38

Re: Herbert Lom

Ve slušných rodinách se o panu Lomovi vědělo. V bolševických ne. Aston tedy neví.