23.5.2024 | Svátek má Vladimír


Diskuse k článku

BEST OF HYENA: Do toho nejdu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Sotapoika 28.7.2008 9:24

jeden z www.humor.cz

Žena smaží volské oko, když v tom momentě do kuchyně vtrhne muž a začne křičet:

"POZOR !!! POZOR !!! VÍC OLEJE !!! POTŘEBUJEME VÍC OLEJE !!!! ... POZOR !!!! OTOČIT, OTOČIT, OTOČIT.... RYCHLE !!! POZOR !!! ZBLAZNILA SI SE ??? TEN OLEJ !!!! PROBOHA, SŮL !!!! NEZAPOMEŇ NA SŮL !!!!"

Žena už to nevydrží a úplně vynervovaná sa ptá: Co tak řveš ?!? Myslíš si že neumím udělat volské oko ????'

Muž klidným hlasem odpoví: To jen aby si měla představu jaké to je když mi kecáš do řízení" ;-P

Helix 25.7.2008 23:09

Možnosti

Tohle se ale asi bude stávat vysoce často, pokud se do aut bude na rozkaz EU montovat zařízení, které auto při rychlém krátkém sešlápnutí bvrzd samo zastaví. Už se o tom psalo, zkratku názvu si teď nepamatuju.

pavel.podlucky 25.7.2008 22:15

bylo to o fous?

jo Ondro,takový je život na asvaltu.To,že někdo poděkuje "ČTVERKOU" a pak udělá totální kravinu,je na mrtvici,když ho považuješ za profíka. Budiž nám to ponaučením a hleďme na ostatní řidiče jako na potenciální nováčky a nebudeme se divit.

mimochodem,poděkování čtverkou odkoukne kde kdo,ale srdce a zkušenosti ........?

R 25.7.2008 16:52

Aston nezklamal.

Zase dokázal, že nemá ponětí o tom, k čemu jsou v lese myslivci.

Rohožka 25.7.2008 22:04

Re: No přece kvůli péči o živé terče,

aby pak měli na co střílet. To není žádná novinka a Aston to určitě ví také. Jenom někteří myslivci si namlouvají, že jde o něco jiného.

R 25.7.2008 23:41

Re: Re: No přece kvůli péči o živé terče,

kecy lidí z měst.

Jáchym 25.7.2008 15:56

Jsou věci mezi nebem a zemí...

Mám podobný, i když už starší zážitek ještě s fábií... Poněkud z kopce, lehce nasněženo, jeli jsme auta za sebou asi tak šedesát, sedmdesát, dostatečně daleko od sebe, mimo obec (u Kutné Hory), auto přede mnou zastavilo, já to přerušovaně ubržďoval, ale věděl jsem, že to neubrzdím, že to prostě podle zákonů fyziky nejde, kouknu do zrcátka, za mnou kamion, taky brzdil, smýkalo mu to s kabinou sem a tam, už jsem odepínal pás, vezl jsem ještě vzadu malého kluka, ne v sedačce, že ho tedy popadnu a vyletíme z auta... No, ubrzdili jsme to, bylo to o centimetry vpředu i vzadu - a jen jsem stačil postřehnout, jak si řidič kamionu odfrknul a zvendul palec nahoru. Toho před náma to vůbec nezajímalo, potřeboval si prý jen něco vyložit... P.S.: Jezdím 35 let oficiálně, ale jinak už od patnácti a taky jsme neměl bouračku, zaviněnou i nezaviněnou. Je to všechno o štěstí a o náhodě...

Sotapoika 28.7.2008 8:11

Re: Jsou věci mezi nebem a zemí...

Nechci bejt urejpaná, ale 35 let úsěšně za volantem a vozíte děcko bez sedačky??? 8-o

Jáchym 28.7.2008 14:27

Re: Re: Jsou věci mezi nebem a zemí...

Tohle se stalo někdy před deseti, možná před více lety... Tenkrát se na sedčky tolik nekoukalo... Jo, a budete se divit, se zapnutými pásy jezdím už od svého prvního auta, které je mělo - 1000 MB a dnes je automaticky docvakávám dřív, než nastartuju, i když vypadám jako blbec. A ještě něco, ten kluk, co jsem ho tenkrát vezl, je dneska dospělej a zapíná si pás i tehdy, když sedí vzadu. Prý ne proto, že by mi něvěřil, on už je takový, dokonce třídí odpad a jezdí vlakem. No, výchova se nepovedla...

Sotapoika 29.7.2008 13:56

Re: Re: Re: Jsou věci mezi nebem a zemí...

Jejda, Jáchyme, taxe hned neurážejte... ;-D Mě jen prostě rozčiluje, když vidím všechny ty starostlivé matky a otce, kteří neváhají investovat tisíce do vzdělání svých dětí, ale paxi to f klidu válcují stošede po dálnici a děcko jim kouká mezi sedadlama... ;-€

Já si pás dávám též automaticky tak, jako automaticky kontroluju, jestli tak učinili i spolujezdci. Na rozdíl od Vás jsem ale začínala na 120 :-P

PS: Odpad třídím taky!R^ Hezkej den V

šťoural 25.7.2008 15:47

střílny...

by měly být visuté a ne vysuté

ok 25.7.2008 15:38

triky srnčí zvěře

Jelikož mám taky srny za barákem, můžu podat vysvětlení: ten srnec v tomto období řval proto, aby odlákal pozornost od srny s kolouchem.

Ta zvířata jsou asi 1000x inteligentnější, než si běžný člověk představuje. Na vlastní oči jsem viděl několik srnčích situací, které (podle mě) prokazatelně dokazovaly dost rozvinuté vědomí sebe sama a ostatních zvířat, a vědomou !!!!!! péči o koloucha.

Jura Jurax 25.7.2008 15:06

Jojo - jeden řvoucí přemnožený srnec

anžto vysoké jest přemnoženo - za tím účelem chodí do lesa lovcové a střelnými zbraněmi regulují stav oné vysoké, neboť ta u nás nemá přirozených nepřátel. Ale ty lovce Aston jaksi hodně nerad ... pak by se tedy mohly do onoho lesa vypustit vhodné šelmy - vlci a medvědi, případně i rysi. To by Astonovi jistě nevadilo - akorát by nemohl chodit do lesa neozbrojen ... ;-)

A ty vysuté střílny jsou nejspíš překlep (vysutý ve smyslu vysunutý mi přijde poněkud nečeské); leč visutá střílna ve smyslu zavěšená miv lese přijde celkem taky jako nesmysl - myslivecké posedy - aspoň co jsem viděl - nebývají na nic zavěšeny, anóbrž stojí na víceméně festovních nohách. U nás v pěstěných lesích není moc stromů, na které by bylo lze vskutku zavěsit posed ... nanejvýš tak opřít ...

R 25.7.2008 23:48

Re: Jojo - jeden řvoucí přemnožený srnec

No kde jsou hlavně smrkové monokultury, tam věšet posedy není kde, smrk je na to nevhodný strom. Ale kde jsou listnáče, hlavně tvrdý luh, tam to bývalo běžné. I když dříve se s tím nepárali, na strom hřebíky přitloukli žebřík a nahoře sedátko, občas se stříškou a bylo to. Dneska to vypadá, že se ozývají majitelé lesů a nenechávají si jen tak tlouct do svých stromů hřebíky, zvláště když to jsou duby, jasany a jiné stromy s kvalitním dřevem.

ota.karel 25.7.2008 12:40

Bártovy příhody jsem si zadal na google.com, a nic ...

Hledal jsem marně v 10ti odkazech, a kromě Bárta Simpsona (ten je ale za psem Bártem až daleko na 2. místě) a nějakých cizích lidí s příjmením Bárta, jsem nenašel nic.

Jura Jurax 25.7.2008 14:40

Re: Bártovy příhody jsem si zadal na google.com, a nic ...

Zkuste Bartovy příhody ... ;-)

Jakub S. 25.7.2008 16:17

Re: Bártovy příhody jsem si zadal na google.com, a nic ...

No jo - když jen legendární pejsek nejni Bárta, ale Bart...! Ničevó. Pjééékný - ! Mějte se, eště že jsem nedržel kafe...

ota 26.7.2008 8:13

Re: Re: Bártovy příhody jsem si zadal na google.com, a nic ...

ota.karel 26.7.2008 8:21

Re: Re: Bártovy příhody jsem si zadal na google.com, a nic ...

Díky za upozornění na chybu. Kdybych se vám nesvěřil, nic bych se nemusel dozvědět. A podle zákona kontrastu: O co já jsem horší, o to vy jste lepší. ...ale jde jen o srandu, když nejde o život. Sice se nepletu často, ale někdy se zkrátka pletu. Jsem jen člověk a rozhodně na nějakou tu chybu, omyl nebo trapas neumřu. Naopak se tomu někdy i opakovaně rád zasměju, protože já bych na mučidlech odpřisáhl, že se ten úžasnej pes jmenuje Bárt. Už se těším, až si zase užiju spoustu srandy = legrace a  Bartovy příhody. Díky vám!

ota.karel 25.7.2008 12:07

Setkání se "zvláštním" nebezpečím = zvláštním řidičem.

Ten řidič byl zkrátka dement, a takových na silnici je ...mraky, mračna, hejna. Co hejna, celá stáda! Kdysi se mi něco podobného stalo v noci ve tmě na příjezdu do Českého Těšína. Na rovince z kopečka jsem jel asi 80km/hod s naloženou LIAZkou a cca 100m přede mnou, na prázdné silnici, řidič osobáku začal blikat, že odbočí doleva a úplně zastavil. V noci bylo krásně vidět, že snad 1km dopředu a dozadu nikde nejede žádné auto. Ten duševní mrzák zastavil a já bych ho s tak velkým autem těžko obejel vpravo a na ubrzdění to bylo dost natěsno. Brzdil jsem co to šlo a on se v poslední chvíli rozhodl, že by teda už mohl odbočit. Člověk si jen říká, co takoví exoti mají v hlavách a jak dlouho by asi žili v divoké přírodě s přirozenou selekcí. Nejvíc v životě miluju, když se podaří, že blbec za svoji blbost zaplatí sám. Když ucítí na těle a na peněžence, že asi není nejchytřejší a nejšikovnější! Jak si doteď myslel, jak už to u "zvláštních" lidí bývá národním zvykem....

Ben Fato 25.7.2008 10:37

Jestli mám na silnici z něčeho strach, pak z toho, že do mě někdo práskne ze zadu.

To je přesně ta situace, kdy to absolutně nemůžete ovlivnit. Technické finesy vašeho auta jako ESP, kvalitní gumy, absolvované školení bezpečné jízdy, vše vám je na houby, když nemáte kam uhnout a ze zadu se na vás řítí třeba zrovna ten půldruhatunový camper nebo nedej bože Avie na deset let starých řádně sjetých slikách. Z toho vyplývá, že snažím nedělat manévry, jako v článku zmíněný Pažoutista. Ten měl ale kliku, že to Aston ubrzdil. Uf.

bd 25.7.2008 11:01

Re: Jestli mám na silnici z něčeho strach, pak z toho, že do mě někdo práskne ze zadu.

Jen tak mimochodem, 15 metráků dneska mají i leckterá auta nižší střední třídy. Ale ta aspoň před sebou netlačí traverzu.

sdf 25.7.2008 12:35

Re: Re: Jestli mám na silnici z něčeho strach, pak z toho, že do mě někdo práskne ze zadu.

Taky jsem nepochopil co tím chce autor říct :-)

ota.karel 25.7.2008 13:56

Re: Jestli mám na silnici z něčeho strach, pak z toho, že do mě někdo práskne ze zadu.

Avie nebrzdí špatně, pokud se začne brzdit včas a brzdy jsou v pořádku (Na jedné Avii mi 2x  v dílně vyměnili hlavní brzdový válec a pokaždé brzdil jen 1 okruh /renovované náhr. díly = jsou levné, ale často k ničemu/. Jeden "mechanik" mi 2x seřídil brzdy a bylo to o život, tak jsem si je pak seřídil sám a brzdily.). Problém je třeba v přetížení auta. Jezdil jsem pro chlapa, co se s firmou dohodl, že bude vozit ve 3,-tunové  Avii 5 tun stavebnin. Když jsem rozvážel mléčné výrobky, tak jsem všechno na jednu trasu nacpal do auta, protože na 2 naložení bych to časově nestíhal a podle soupisky z PC toho bylo 3x týdně 5tun. Když jsem vozil léky, tak byly součástí nákladu minerální vody, kdy 1 paleta váží 800kg. Do 3,5-t auta řidiče nutili naložit alespoň 3 palety (2,4t jen voda + váha obalů a palet) a doložit to 11 paletama běžného zboží, kolik to asi tak vážilo? Naštěstí to tomu Ivecu vadilo jen v kopcích.// Teď jezdím pro 1 hodně viditelnou státní firmu a myslíte, že se někdo zajímá kolik náklad váží? Auto se musí nacpat až po střechu a nikoho váha nezajímá, zboží se musí doručit včas! Naštěstí tenhle stav probíhá jen okolo vánoc a auta jsou kvalitní, ve výborném stavu a s některými je radost jet, jak jsou nadupané.

bd 25.7.2008 9:57

Aspoň jste si pane Neffe

v praxi vyzkoušel, že dodržení bezpečné vdálenosti, tak jak je doporučováno dopravními experty, není žádný nesmysl. Ale uznávám, že je velmi obtížné jí vždy dodržovat a je spousta situací, kdy se člověk spolehá na pravděpodobnost (tedy že ten přede mnou pojede tak, jak je to nejpradvěpodobnější). No a jelikož toho máte tolik najeto, je pak jenom otázka času, kdy se dostanete do té méně pravděpodobné situace. Tak to máte za sebou a jak správně píšete, doufejme že naposled.

rdu 25.7.2008 11:58

Re: Aspoň jste si pane Neffe

Bohužel, na dodržování bezpečné vzdálenosti nemáme dost silnic...

bd 25.7.2008 12:19

Re: Re: Aspoň jste si pane Neffe

Bezpečnou vzdálenost lze udržovat dvěma způsoby. Jednak zvýšením vzdálenosti od vpředu jedoucího vozidla, nebo snížením rychlosti jízdy. To druhé lze použít i pro dodržení bezpečné vzdálenosti od vzadu jedoucího vozidla.

Schumacher 25.7.2008 12:32

Nechápu.

Jak jinak mám zvýšit vzálenost od vpředu jedoucího vozidla než snížením rychlosti jízdy ? A jak tímtéž mám zvýšit vzdálenost od vzadu jedoucího vozidla ?

bd 25.7.2008 12:45

Re: Nechápu.

To byla reakce na představu, že pro dodržení bezpečné vzdálenosti není dost silnic.

bd 25.7.2008 15:04

Re: Nechápu.

Sem předtím musel odběhnout, tak byla reakce krátka, tak teď  vám to můžu vysvětlit více. Bezpečná vzdálenost mezi vozidly je funkční hodnota a argumentem oné funkce je rychlost těchto vozidel. Když snížíte rychlost, máte menší bezpečnou vdálenost. Míněno tedy bylo trvalé snížení rychlosti tak, aby ona rychlost vytvořila z nebezpečné vzdálenosti bezpečnou. Když mi někdo tvrdí, že nelze udržovat bezpečnou vzdálenost, protože je na silnicích málo místa, tak holt nelze na takových silnicích rychle jezdit. A zrovna tak s tím vzadu. Když se mi někdo lepí na zadek a neví, co je to bezpečná vzdálenost, tak samozřejmě nejsem schopen zvýšit vzdálenost jako takovou, ale můžu snížit rychlost tak, aby se z nebezpečné vzdálenosti opět stala bezpečná. Pokud má ten vzadu delší vedení, tak samozřejmě může tato situace vést až k úplnému zastavení.