21.5.2024 | Svátek má Monika


Diskuse k článku

Z DRUHÉHO KOPCE: Klukovské vzpomínky 155

Poslední půlrok, možná déle je národ český intensivně masírován Aloisem Nebelem. Televize, tisk, ba i rozhlas nás neustále informují o jakémsi filmu, který je unikátní tím, že vznikl jako kreslený z hraného filmu. Tomu, že je unikátní a technicky zajímavý, i věřím, že by mohl být i dobrý, proč ne?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Mrázek 12.10.2011 14:38

Samý Nebel, ale Mustang nikde...

Ano... Nebela je všude plno, kdo dnes "nešokuje okrýváním temného pozadí", kdo nemá ambici "nastavovat zrcadlo prohnilé kapitalistické společnosti, kde dolar je alfou i omegou všeho" a podobně, tak jako by dělal něco méněceného...

Nedávno jsem se díval na původních 12 rozhněvaných mužů s "Georgem Voskovcem".

Všechno zdánlivě černobílé se odehrává v jedné místnosti, bez patosu, bez nuceného podbízení a bez zkratek "tenhle je hodnej a tenhle zas zlej" aby to pochopil i zlenivělý pitomý divák mainstreamu a přece je to tak "nadité" tolika tématy!

Když se mě i 12letá dcera po sledování Přednosty stanice nechápavě zeptala "tati, jaktože se dneska už netočí takové filmy", tak to už o něčem svědčí...

Samý Nebel, ale to že máme v Čechách prvního "našeho" Mustanga a dokonce i SeaFury, to se člověk "na ulici" nedozví. A přitom přímo na toho Mustanga za jeho životnost u nás určitě přijde víc lidí, než na Nebela, nebo jiný "zásadní" pomíjivý počin...

Š. Šafránek 11.10.2011 13:32

Rozpaky

Zatím tu asi budu první, který se ohradí. Nepřijde mi rozumné hodnotit filmy podle marketingu - zvláště, když si autor protiřečí. Má-li něco vlezlý marketing, autor film a priori odsoudí, naopak nepřijde-li na představení dost lidí (=špatný marketing), vidí v tom též důkaz nekvality. Patřím též k lidem, kteří nejásají nad masově propagovanými díly, nicméně svůj názor si dělám až po jejich shlédnutí. Osobně považuji např. Výlet za vynikající, stejně jako Gedeonův Návrat idiota, a to, že se hlásí k nové vlně 60. let, je spíše jejich plus. A ještě poznámka: pokud by se autor nedíval na ČT, žádnou masáž stran Aloise Nebela či Hlídač č. 47 by nezaznamenal. ČT dává jejich propagaci prostor, neboť je koproducentem, tedy je to taková malá domů. Nebela jsem zatím neviděl, ale vyloženě se těším. Pokud mne zklame, určitě to tady rozmáznu :-)

M. Krátký 11.10.2011 12:55

jako vždy

nádhera - hezký den

J. Hanzal 11.10.2011 9:57

Připojuji se.

Vážení přátelé dovolte mi připojiti se do tohoto spolku antireklamistů. A dovolte mi citovat trochu pozměněnou repliku pana.Kodeta: "Reklamisté všech hovadin polibte si prdel!"

V. Kolman 11.10.2011 9:47

PANE JENE, MLUVÍTE (PÍŠETE) MI Z DUŠE

Mám velmi podobné pocity jako Vy pane Čechu - lépe bych to nenapsal.

       Také mě se "dělají pupínky" na těle, když se mně někdo snaží dryáčnickými způsoby cokoliv vnutit. Zafunguje to u mě přesně naopak, než byl cíl "přesvědčovací masáže". Vnucované věci/služby (film, písničku, výrobek, politickou stranu, zaručeně výhodnější volání mobilem......) mi ti "hučiči" tak znechutí, že je ignoruji, ba přímo bojkotuji - jak už to tak mají skeptici ve zvyku. A jak čas běží, zjišťuji, že dělám dobře. Skutečně dobrá a prospěšná věc si udělá časem reklamu sama.

        Přeji Vám hezký den :-))

F. Nerad 11.10.2011 12:33

Re: PANE JENE, MLUVÍTE (PÍŠETE) MI Z DUŠE

Přidávám, že mě téměř do nepříčetnosti vytáčí, když slyším, že to bude "megafilm". V tu ránu přepínám televizní kanál. Napsal jste to pane Čechu velmi výstižně, v tom závěru jsem se navíc pěkně pobavil.

J. Mitas 11.10.2011 12:35

Re: PANE JENE, MLUVÍTE (PÍŠETE) MI Z DUŠE

:-)pěkný

T. Kočí 11.10.2011 8:40

Klukovské vzpomínky

S mnohým se dá souhlasit.Reklama na hlídače 47-to byla masáž.Nechci to vidět.Nebel to samé.Z Krobota i Rodena je mi nanic.Janžurka se chechtá furt stejně,jako puberťačka i jako baba.Její trade mark.