Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
OSOBNOST: Petr Příhoda, důkladný laický historik
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
M. Bouček 1.10.2019 10:49Myslím, že se tam Hvížďalovi vloudila nepřesnost - P. Příhoda byl psychiatr, nikoli psycholog. Není to totéž a jsem-li s někým desetiletí v kontaktu, mohl bych to vědět. To by se amatérskému historikovi a novináři stávat nemělo, leč všichni jsme omylní. |
![]() |
F. Grossmann 1.10.2019 10:20Četl jsem kdysi knihu těch tří amatérských historiků. Vzpomněl jsem si na ni, když se mi před lety dostal text rovněž amatérského historika Krystlíka. Všechny spojuje opovržení vůči všemu českému. Tyto výtečníky doplňuje další amatér historik, David Irving. Ten však svoji nenávist věnuje Židům. |
![]() |
F. Navrátil 1.10.2019 8:44Kniha Češi v dějinách nové doby je propagandistické dílko, které ukazuje český národ očima německých nacionalistů. Proč ji napsali tři čeští autoři, lze jen hádat. Patrně je v tom taková nemoc či móda kopat do vlastního národa. Kdo zadával zakázku a kdo ji platil nemusíme dlouho hádat. |
![]() |
J. Friedlaender 1.10.2019 11:21Není povinností historiků tlumočit vládní stanoviska. Ani stanoviska většiny. Pravda není předmětem lidového hlasování. |
![]() |
F. Navrátil 1.10.2019 11:46Já proti nim nebrojím a nevyžadují zákaz publikování jejich úchylného plivání na vlastní národ. Pokud trpěli oikofobií, pak se měli léčit. Ani jim nezávidím peníze, které za svůj protičeský pamflet inkasovali. Jen sděluji svůj názor a nečiním si nárok na historickou pravdu. Když jsem si knihu přečetl, měl jsem dojem, že nějak takto by ji sepsali za protektorátu Moravec, Krychtálek a Vajtauer. |
![]() |
J. Friedlaender 1.10.2019 18:36Že trpí oikofóbií? Nepletete si to s objektivitou? Jsou si ta slova dost podobná! |
![]() |
F. Navrátil 1.10.2019 20:39Tak to jste mne dostal! Objektivitu považujete za fóbii, něco jako posttraumatickou poruchu? Tak už chápu, proč si nerozumíme. Vy považujete objektivitu za psychickou poruchu a já chápu objektivitu jako nezávislost poznávání, aby se jev co nejvíce přibližoval pravdě. |

