2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jakub S. 19.11.2007 13:10

Židovská pajdavá udavačská krysa - kúrňa, co to dnes zavanulo z toho septiku?!

On má dnes nějakou odpočatou inspiraci?

No nic, on se zase do toho svého voňavého obydlí ponoří a bude. Kobylko a ostatní, napsal jsem pár zásadních vět k JH vedle na obdobné téma v LN, prosím, podívejte se. - JS, historik

A ještě: stejnou smutnou, přesmutnou obětí toho zrůdného nestvůrného uťápnutého prorezlého režimu je  - byť trošku jinak - i pan Hutka...

Vždycky dojdeme k jedinému, neodvratně jedinému společnému jmenovateli. Vypíchněme jej před závorku. A pak řešme, co je v ní. Pokud vůbec máme právo...

Zatracený samet.

Kobylka Lajda 19.11.2007 13:55

Re: Židovská pajdavá udavačská krysa - kúrňa, co to dnes zavanulo z toho septiku?!

Rozumím, děkuji!R^

Tonevadí 19.11.2007 7:43

Ale to opravdu nemusel na StB řikat

že Kohoutovi bydlej na 3 patrech, a že u nich vařej kafe značky Jacobs, a že jejich kočka má zrzavý ocas...

Kobylka Lajda 19.11.2007 8:02

Re: Ale to opravdu nemusel na StB řikat

TO NEVADÍ - obdivuji Tvou informovanost i na jiných diskusích, píšeš vždy tak, jako bys byl přímým účastníkem událostí. Já si raději počkám na reakci aktérů!!

Charlie 19.11.2007 7:03

Co by se stalo,

kdyby se Nohavica tehdy v hospodě ožral a tu "spolupráci"  nahlas vykecal ?  Přestal by být pro gestapáky pardon estbáky zajímavej.  Jak by reagovali ?

ivoš 19.11.2007 9:52

Re: Co by se stalo,

Pokud si dobře pamatuji, už v roce 89 se proslýchalo o JN že "s nimi něco má". Možná, že tahle informace pocházela přímo od něj.

Chosé 19.11.2007 7:01

Je to stále stejné.

Je to stále stejné. Tak jako úřady se budou nejvíce vozit po cyklistovi coby tomu nejslabšímu z narušitelů zóny a nikoli po skůtristovi, když vjedou do zakázané zóny přírodní rezervace. Tak jako dopravní policista si podá raděj poklidného občana za volantem než čtyři Romy v rezavém žigulíku, tak se nejlépe i po 18 letech útočí proti tzv. udavačům, byť si myslím, že pořadí mrzkosti charakterů a profesí v reálném socialismu bylo poněkud jiné: Komunistický aparátčík, který tvořil režim, důstojník STB, který většinou nelegálními metodami režim udržoval, řadový člen KSČ, který když nic, tak za členstvím hledal zvýhodnění sebe i rodiny proti ostatním. A až na konci je tzv. udavač, pokud nevystupoval aktivně a nikoho defacto neudal – což myslím byla většina těch, kteří z důvodů existenčních či starosti o rodinu nedokázal STB-áky odkázat někam. Těm ostatním jmenovaným před nimi ani nehrozilo aby se do podobné situace dostali, ti měli udavačství v popisu práce. Proto bych byl v odsuzování takových jako je Jaromír Nohavice velice opatrný a pořád bych se ptal: a udělal jsem vše pro to abych odhalil ty skutečné opory tehdejšího režimu? Nohavica tedy tou oporou rozhodně nebyl, na takových to tady 40 let nestálo.

Charlie 19.11.2007 7:06

Re: Je to stále stejné.

Máte pravdu,  Nohavica je oběť.  Měli bychom potrestat pachatele, ne oběť.  Postavit před soud a pak ke zdi soudruhy důstojníky  stb a při nejmenším celý UV KSČ.

jvr 20.11.2007 22:13

Re: Je to stále stejné.

Totomje skvělý názor, dík za něj,

.-

.

Viktor 19.11.2007 4:14

Bůhví čím políbený

Štěpánek opět oblažuje svými tlachy, že má vůbec - vzhledem ke své minulé činnosti, tu drzost vystrkovat nos!

Jarda 19.11.2007 3:23

Česko má ve štvaní lidí "dobrou" tradici

Úspěch se v Česku neodpouští.

takyzalozak 19.11.2007 5:54

Re: Česko má ve štvaní lidí "dobrou" tradici

Ten se neodpousti, az snad mimo USA, mozna nikde (viz: "Tall poppies syndrome") ;-)

zalozak 19.11.2007 3:19

Me se z toho skveleho komentare Jupa spise libi tato kruta pravda..

Jaroslava Hutku StB nutila v rámci projektu „Asanace“ k vystěhování z republiky. Podlehl a emigroval. Jaká alternativa by ho čekala, kdyby odmítl? Nekonečná šikana, absolutní zákaz vystupování a kdyby ho porušil, zřejmě i kriminál.

Jaromíra Nohavicu StB nutila ke spolupráci.  Podlehl a podepsal.  Jaká alternativa by ho čekala, kdyby odmítl? Nekonečná šikana, absolutní zákaz vystupování a kdyby ho porušil, zřejmě i kriminál.

......................

Napadlo mne jak by to dopadlo, kdyby StB v nějakém rozmaru Nohavicu vyemigrovala a Hutku donutila k podpisu. (Možnosti a metody k tomu samozřejmě měla.) Copak by se asi dnes objevovalo v mediích a na diskusních webech?

takyzalozak 19.11.2007 5:50

Re: Me se z toho skveleho komentare Jupa spise libi tato kruta pravda..

Vazeny pane. Vase uvaha zde je az prilis moudra pro tyto stranky. Natolik moudra, ze mne az napada to prirovnani o hazeni perel svinim. ;-)

zalozak 19.11.2007 6:18

Re: Re: Me se z toho skveleho komentare Jupa spise libi tato kruta pravda..

Dekuji... ale tohle jsem jen opsal:-D .protoze se me to dost libilo.... cely komentar od puvodniho autora "Juppa" je na zapisnik

A vzkaz vsem "moralistum"... kolik z vas na tom Stb na vyslechu bylo ?? Jak by jste byli hrdini kdyby vas StBak rekl ze pokud s nim nebudete komunikovat vy tak se bude na tyto otazky ptat vasi 9-ti lete dcery ve skole.(stalo ze spoluzakovi ktery pak nastesti zdrhnul).  Me ne, nastesti.. takze se muzu ted tvarit statecne.  Ti kdo byli, byli nuceni ke spolupraci a rekli ne (i prez nasledky) muzou kritizovat. Ti ostatni at drzi...

takyzalozak 19.11.2007 7:19

Re: Re: Re: Me se z toho skveleho komentare Jupa spise libi tato kruta pravda..

Dekuji za doznani i odkaz. Lec vezte, ze jiz Oscar Wilde napsal, ze "Plagiarism is the highest form of flattery" cili ze (v tomto pripade) "Literarni kradez je nejvyssi projev lichoceni". ;-)

Majkkl 19.11.2007 7:19

Re: Re: Re: Me se z toho skveleho komentare Jupa spise libi tato kruta pravda..

... to je přesné... jinde jsem už psal, že jsem s Nohavicu blízce znal v době, kdy měl naprostý zákaz a my jsme organizovali načerno jeho koncerty, aby vůbec ekonomicky přežil. Měl malé dítě a neměl z čeho žít. Nemohu se divit, že podlehl a s estébáky se bavil, já v té situaci nebyl, tak nebudu soudit. Jedno vím ale stoprocentně, kdyby byl udavač, já a moji přátelé bychom měli obrovské problémy. Hutka je možná odvážný disident, ale mizerný interpret a ještě horší autor. Nohavicovy písně mi pomáhaly přežít tu šílenou dobu, já mu za to děkuji a na tom se nic nezmění. Svět není černobílý, možná tak Hutkův...

kdokoli 19.11.2007 12:40

Re: Re: Re: Re: Me se z toho skveleho komentare Jupa spise libi tato kruta pravda..

Moje řeč ...

Anděla 19.11.2007 7:37

Re: Me se z toho skveleho komentare Jupa spise libi tato kruta pravda..

Jenomže na Hutku zkoušeli nejprve a dost dlouho ty spolupráci. Až když to nefungovalo, rozhodli se ho zničit a vymazat z povědomí. A dlužno říct, soudě podle mnohých příspěvků zde, se jim to podařilo.

doxtan 19.11.2007 9:44

Re: Re: Me se z toho skveleho komentare Jupa spise libi tato kruta pravda..

přesně, Hutku vyhnali protože ho nedokázali zlomit k podpisu, Nohavicu nikdo vyhánět nemusel, ten to podepsal.

A že byla i jiná hnusná doba, kterou mnozí přežívali i díky Hutkově hudbě a Nohavica byl pak jen následovník (ovšem vynikající) to je jen perlička.

BTW nemá někdo Nohavicův koncert s doprovodem Jana Hrubého na housle??? měl jsem to kdysi na kazetě, ale v rámci stěhování „spadla s auta“ a nemůžu jí najít, ale ten koncert mám pod kůží.

vita 19.11.2007 9:47

Re: Re: Me se z toho skveleho komentare Jupa spise libi tato kruta pravda..

Nevymazali.

Hutku v 77. jsem obdivoval a jeho písničky poslouchal z chrčivého kazeťáku, kdo ví kolikátou kopii. Byly to politické agitky ke dni, mizerně zrýmované, melodie taková, aby ji uhrál a uzpíval (takže nic moc) - ale bylo to NĚCO!

Hutka 1989 na Letné (včetně úletu tuším Hrabovského s křestním jménem) byl symbolem, že se NĚCO opravdu děje. Zpíval stejně jako v tom 77. tedy mizerně - ale byl symbol.

Hutka v 2007. se aspoň pro mě totálně odkopal. Nechodil sem na něj do Salmovské - a už ani nepůjdu.

A co se vymazání týče - tam, kde bylo CO, tam nevymazali. Kryl byl venku o léta déle než Hutka. Jenže Kryl byl takový umělec, zanechal takovou stopu v povědomí lidí, že ho vymazat nešlo. Zpíval se všude, kde to jen trochu šlo a zpívaly ho děcka o generaci mladší. Někteří nevěděli pořádně co je to zač, málokdo si vzpomínal, jak vypadal, ale jeho písničky, ty ještě z ČSSR - ty se zpívaly i na svazáckých školeních. Nelze vymazat násilím, pokud je co mazat.

Jakub S. 19.11.2007 13:37

Kamaráde, děkuju moc za precizní shrnutí - a podruhé, žes upozornil, že to není z tebe, a za ty pěkné stránky!

kacir 19.11.2007 1:34

Petr Štěpánek

kteréhož videoklip byl oceněn Nejhorším klipem desetiletí nesahá lidsky Hutkovi ani po kotníky...

(Y)

Anděla 19.11.2007 7:38

Re: Petr Štěpánek

Pan autor článku je nějak hudebně činný?

tony 19.11.2007 8:33

Re: Re: Petr Štěpánek

Jasně, když Štěpánek šel proti Nově, tak ho Železný nazval kašpárkem. Pak Š. obrátil a za odměnu mohl na Nově předvést strašné "rockerské" číslo. Možná i několikrát. 

Pišta 19.11.2007 8:44

Re: Re: Re: Petr Štěpánek

Kašpárkem ne-tajtrdlíkem!

Gonzales 19.11.2007 11:50

Re: Re: Re: Petr Štěpánek

Co se škádlívá, to se rádo mívá ;-D

Kobylka Lajda 19.11.2007 8:00

Re: Petr Štěpánek

Kacíři, Ty máš za sebou jen úspěšné životní dílo bez výkyvů a chyb?  Tedy klobouk dolů - a at Tě takové životní štěstí neopouští!! Škoda, že Ti tuto odpověď píše člověk, který prodělal řadu neúspěchů, vím, že nejsem hodna ani vstoupit na stejné stránky, kde svou moudrost šíříš Ty. Prosím poníženě za prominutí.;-D;-D;-DRv(Y)

kacir 19.11.2007 9:39

Re: Re: Petr Štěpánek

1. nevkládej mi do pusy , co jsem nenapsal.... dílo bez výkyvů a chyb ??? Kde to čteš ???8-o;-€

2. Nejhorším videoklipem desetiletí byl Š. zvolen

3. a že Hutkovi Š. nesahá lidsky ani po kotníky, o tom jsem hluboce přesvědčen... z dosavadních činů obou

4. tím  sarkasmem ukazuješ, s prominutím, jenom svojí hloupost (nebo to taky myslíš upřímně ?)

Raff 19.11.2007 12:25

Re: Petr Štěpánek

To je zajímavé. Co to bylo za klip? Kdo s ním soutěžil? Byl mezi nimi i Hutka? Je k mání nějaké odůvodnění proč byl Štěpánkův klip takto ohodnocen? bylo to snad proto, že tím klipem Štěpánek odkryl své hanebné lidské vlastnosti?

Já osobně, kdybych mohl a byl autorem nějakých klipů a komise sestávající třeba z Rejžka a Justa mě vyhodnotila jako nejhoršího, tak bych byl velmi poctěn. Takže je třeba vědět i okolnosti.

Máme tomu srovnání lidských vlastností rozumět třeba tak, že Štěpánek je mnohem závistivější než Hutka, nebo jak ještě?