21.5.2024 | Svátek má Monika


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Zuzana W 12.5.2008 23:46

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pane Žantovský...

Napsal jste ze se Nepras ohnul kvuli penezum, jak jinak to lze videt nez jako posuzovani charakteru. Na muj diskuzni nazor mate samozrejme plne pravo - nijak jej nezpochybnuji, pouze nerozumim, proc diskutuje ad hominem "doufam, ze nejste umelkyne, to by zavanelo'.  Mimochodem, znam podle me dobre umelce, kteri urcite faze Knizakovy prace ceni a urcite je KNizak ve zdejsim umeleckem svete znamy a zejmena konceptualistum, na tom trvam.

Do debaty jsem nevstoupila proto, abych se dohadovala o kvalite Knizakova dila, ale pripojila se ke kritikum toho, jak to ridi v NG. Vas fundamentalisticky postoj k nemu ale nesnese jedine pozitivni slovo o nem. Nad tim byste se mozna mel zamyslet.

Zuzana W 12.5.2008 23:48

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pane Žantovský...

I kdyz chapu ze do toho musite tesat. ;-D

Zuzana W 13.5.2008 0:53

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pane Žantovský...

oprava..."na svuj diskuzni nazor.." a "proc diskutujete ad hominem", sorry.

Sutera 13.5.2008 21:02

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pane Žantovský...

 Nad kominem diskutuji proto, ze mne dojimaji umelkyne, ktere ocenuji dila M.Knizaka  a dokonce s vyberem a vaznym zaujetim. Neuvedl jsem ze Nepras zaprel pritele Naceradskeho pro penize, ale pro strach o zachovani zdrave kuze, to uvadim proto, ze autor clanku pise o bezchybnem a nekritizovanem chodu AVU pod Knizakem, nikoli pro kritiku K. Neprase, aby jste mne nekam nezatahovala damo. Nechapu proc se tak certite, to byla prece jen recnicka otazka to ,, snad nejste umelkyni, obdivujete=li dila Knizaka,, jinymi slovy. Paklize jste umelkyne a skutecne obdivujete dila M.Knizaka pro mne to necim ,,zavani,, ale nechci to dale rozvadet nikdo z nas prece asi nestoji o zbytecne osobni vypady, alespon ja ne pokud vas asi neznam, ale jinak znam vice podobnych nazoru a stoji za nimi vetsinou lide, bez vlastni invence a originality, tim mi to obvykle v podobnych pripadech ,,zavani,,

Nechtel jsem to rici naprimo, odpasu aniz vas znam.

Zuzana W 26.5.2008 12:06

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pane Žantovský...

Pokud jde o umeni, Knizak pochopil co Vy asi nechapate dodnes. Coz je mnohem podstatnejsi, nez do neceho tesat. :-)

Sutera 13.5.2008 21:30

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pane Žantovský...

Nemam patent na posuzovani kdo je umelec, ja se zivim poctive a ne ponizovanim druhych,na to jsou ti kunsthysterici a kun..historicky a predevsim M. Knizak a o tomto je tato diskuze, ze to vetsine kolegu nevoni, tato jeho bohorovna a saboterska funkce, jsem pouze prezijicim svedkem besne bestiality toho hovada.

dvd 12.5.2008 19:08

Poslyšte inspektore

mohl byste konkretizovat, která Knížákova díla NG za ředitelování Knížáka koupila ?

šakal 12.5.2008 19:46

...No - to je právě ta kuriozita!...

...Že totiž TOHLE nikdo v té petici Knížákovi nevyčítá. Že by tuhle nahrávku na smeč nikdo nevyužil...? ;-)

ok 12.5.2008 10:04

Knížák má úzký záběr

Knížák má umělecky velmi úzký záběr. Vážím si, ho, ale měl by ho vystřídat někdo jiný. Ředitel NG - to není funkce na celý život. Expozice v Praze jsou tak "minimalistické", že by to chtělo nějakou změnu. Namísto minimalistického Knížáka nějakého "barokního" umělce.

Niky 12.5.2008 9:43

Pravda.

Jedním z těch kteří podepsali petici za odvolání Knížáka je politický aktivista I.David,který je autorem onoho odporného bordel srdce,které spolu s V.Havlem rosvítily na P.Hradě.Takováto lůza chce odvolávat M.Knížáka.

ok 12.5.2008 10:05

Re: Pravda.

mě spíš vadí, že je autorem sv. Václava na chcíplém koni.

křovas 12.5.2008 10:26

Re: Re: Pravda.

ale? odborník na problémy životního prostředí fušuje dělá i do výtvarného umění?

ok 12.5.2008 10:30

Re: Re: Re: Pravda.

jste normální?

balthasar 12.5.2008 13:28

Re: Re: Re: Re: Pravda.

Asi bude, přinejmenšim si neplete Davidy ;-P

yton 12.5.2008 10:27

Re: Re: Pravda.

Opravdu vysoká informovanost. Auroerm V. na koni je Černý. Dobré jitro!

kacir 12.5.2008 11:04

Re: Re: Re: Pravda.

asi je zmátlo jméno David... ;-D

cca1 12.5.2008 15:15

Re: Re: Re: Re: Pravda.

ten bývalý ČSSD dnes ředitel blázince ? ;-)

balthasar 12.5.2008 18:11

Re: Re: Re: Re: Re: Pravda.

Už neředitel.

kacir 12.5.2008 11:07

Re: Pravda.

umění není jako atletika, kde jsou jasně měřitelné výkony, takže objektivní hodnocení neexistuje...mně se zmíněná plastika moc zamlouvá. A i kdyby to byl šunt, jakým právem rozhoduješ o tom, kdo má nebo nemá právo se vyjádřit k řediteli NG ???

To mně zavání bolševickým cenzorstvím a arogancí moci  Rv

Důchodce 12.5.2008 11:49

Re: Re: Pravda.

Ano i mě to zavání bolševickým cenzorstvím a arogancí moci,když se lůza spojuje do spolku s libozvučným názvem.  Slušný člověk se vyjadřuje sám a kvalifikovaně.Jinak mlčí !          

klaaarka 12.5.2008 15:24

Re: Pravda.

Jo. Člověk, jehož motto na www stránkách zní:

"Nevím co jsem; nevím co znamenám; nevím proč a pro koho dělám; neznám smysl ani důvod původu mých, mnohdy recyklovaných prací. Podezřele méně a méně je pro mne podstatné, kdo a jak porozumí smyslu mých prací, a to včetně mne samého; jsem svým vlastním cizincem. Po patnácti letech intenzivní, profesionální práce v oblasti umění, někde uprostřed Evropy, jsem ztratil jakoukoliv koherentní identitu. Pomalu a nejistě dospívám k závěru, že to pro mě není negativní, i když nevím co s tím."

To je fakt tak intelektuální, že to může pochopit jen zrovna takovej intelektuál, jako je David sám. 8-o

dvd 12.5.2008 9:25

Tady je přece hlavní snaha

dostat do čela NG nějakého spřáteleného galeristu nebo aspoň někoho, koho bude možno opít rohlíkem, aby nakupoval a nakupoval a nakupoval... Ostatně snaha dostat do čela NG spřáteleného galeristu už tu byla. A to, že před Knížákem byl v NG finanční bordel je skutečnost, kterou někteří neradi berou na vědomí (např. přesouvání peněz mezi cca bankovními účty NG),

ZL 12.5.2008 9:13

Alespoň pište správně fakta

Pane Žantovský, žraloka ve formaldehydu vystavil Damien Hirst, nikoli Beuys, ten už byl ostatně v té době dávno mrtvý. Černý samozřejmě Hirstova Žraloka znal a Saddám v láku byl tedy vědomou reakcí na Hirsta. Píšete-li o současném výtvarném umění, alespň si téma lépe nastudujte.

ok 12.5.2008 10:06

Re: Alespoň pište správně fakta

Přesně tak. Žantovský je diletant.

vegetarian 12.5.2008 9:09

Demonozace Knizaka? To ma bej for?

Kdo a jak Knizaka demonizuje? To ze ridi NG jako diletant a plete si management a performance neni zadne demonizace, ale realita. Bohuzel. To, ze je nekdo obdivivatel Vaclava Klause proste nevypovida vubec nic o jeho schopnostech;-P

Bezdomovec 12.5.2008 22:52

Re: Demonozace Knizaka? To ma bej for?

 Z diskuze tady jsem si vybral za nového ředitele NG inspektora Trachtu,ten tomu rozumí! Jinak mohou všichni umělci jít k čertu! Já mám hlad a žízeň a toho jejich umění se nenažeru!

Sutera 12.5.2008 23:20

Re: Re: Demonozace Knizaka? To ma bej for?

Poridte si hezke akvarium, to je udajne nejdulezitejsi, co bezdomovec potrebuje, jeden mi to sdelil.

cca 12.5.2008 8:14

jo

Knížák a výtvarník ? dávno tomu

Eva 12.5.2008 6:46

Vážení z(atím) diskutující,

vykašlete se momentálně na Knížáka výtvarníka a soustřeďte se laskavě na Knížáka - šéfa NG. Tam je, dle mého názoru vynikající. Namátkou dvě úžasné věci, co se povedly, a to ve vší tichosti. Švarcemberský palác a jeho rekonstrukce (kdo doposud neviděl, měl by vidět) A Valdesova sbírka. Soustředila bych se spíše na tp, proč pravdoláskoví Jiří David a spol. tolik řvou. Kromě jiného, Knížák míní zachovat NG jako galerii a nikoliv jako lunapark.

Raff 12.5.2008 7:40

Re: Vážení z(atím) diskutující,

R^