8.6.2024 | Svátek má Medard


Diskuse k článku

SVĚT: Klimatický šílenec spáchal sebevraždu

Známý právník proslulý propagací kompostů se v dubnu 2018 polil benzínem. A upálil se na protest proti fosilním palivům. Svůj čin David Buckel vysvětlil v dopise novinám New York Times.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Šejna 30.7.2018 9:51

jo aha

takže snižování uhlíkové stopy a omezování emisi CO2 je levnější a pohodlnější.

Tak teď už je mi to jasné.

Jen je mi stále nejasné, proč u nás neustále jistí exoti furt nadávají na snahu omezovat emise CO2, když vlastně nadávají na něco, co je pohodlnější a levnější.

:-D

S. Kneifl 30.7.2018 10:19

Re: jo aha

Je to pohodlnější a levnější, když máte dost břidličného plynu a dost místa, kde ho těžit bez povyku ekoteroristů. Jinak samozřejmě ne.

M. Prokop 30.7.2018 10:33

Re: jo aha

Ti Amíci to dělají PROTO, že je to pohodlnější a levnější. Ty kecy okolo stopy jsou zcela vedlejší produkt, komentář k danému stavu. Na Šejnu je to zřejmě příliš málo ideologické.

M. Šejna 30.7.2018 10:52

táhni do hajzlu s ideologií, Prokope

jestli je tu někdo ideologicky zabedněnej, tak je to Prokop i se svojí uklízečkou.

Já jsem nikdy nebojoval proti oteplování. Mě totiž teplo vyhovuje. To jen ideologickej zabedněnec Prokop neumí chápat psaný text. Já jen bojuji proti pitomcům, kteří ideologicky popírají globální oteplování způsobené lidskou činností.

M. Prokop 30.7.2018 11:27

Re: táhni do hajzlu s ideologií, Prokope

Ne, k vám domů nepotáhnu, ideologu Šejno.

jen tu vaši ideologickou zaťatost budu s pobavením popichovat.

Pozdravujte uklízečku.

M. Šejna 30.7.2018 11:40

Prokope

Ke mě domů bych tě ani nepozval. Nehodlám si spinit tvojí smaradlavou hubou moje záchody

Tvoji manželku nehodlám pozdravovat. Té musí stačit to utrpení mít doma takové hovado, jako jsi ty.

Klidně mě popichuj, blbe. Doba mého ignorování tvojí drzosti skončila. Takžre na každé tvé popíchnutí najdou pichlavou odpověď.

M. Prokop 30.7.2018 11:48

Re: Prokope

V tomhle vedru vás z toho vzteku taky klidně může klepnout, takže by bylo o jednoho blba méně, doklad prospěšnosti oteplování.

A jen tak pro informaci, vy mne nemůžete urazit, jen pobavit, takže jen tak dál.

K pichlavosti je potřeba nadhled a méně emocí, tak to asi nezvládnete.

M. Šejna 30.7.2018 12:06

Prokope

já jsem úplně v klidu. Lidský odpad tvého ražení posílám do hajzlu zcela běžně a s úsměvem. Můžeš klidně pokračovat dál. Já ti vždy v klidu odpovím hromadou trefných nadávek, které na tebe sedí, jak jandák na zadnici.

M. Prokop 30.7.2018 13:15

Re: Prokope

Jo, vždyť píšu že mne tím jenom pobavíte, tak se snažte.

Mně jenom pobavilo to popichování od nešťastníka, který umí jenom nadávat (a i to poněkud bez fantazie).

M. Šejna 30.7.2018 13:28

lidksý odpade Prokope

ty jsi ten nejodpornější lidský odpad, který se neštítil před časem tady pomlouvat a urážet moji dceru jen proto, že to je moje dcera.

Takže klidně se bav, ty lidský odpade. A hlavně nezapoměň zas začít urážet moji dceru a bavit se u toho.

M. Šejna 30.7.2018 10:48

pane Kneifle

krakování břidlic je dost drahá sranda. Je to rozhodně dražší, než standardní těžba plynu. A je to i dražší než těžba hnědého uhlí.

Pravdou ale je, že při těžbě hnědého uhlí je ekoteriristického povyku víc, než při těžbě plynu. U nás se těži plyn na jihu Moravy a ekoteroristé tam nepovykují.

S. Kneifl 30.7.2018 11:05

Re: pane Kneifle

Asi si pletete krakování a frakování, ale to nevadí. Je to sice dražší než těžba plynu, ale levnější než jeho dovoz přes oceán, navíc od vyděračských producentů v Perském zálivu. Ale hlavní je, že se při jeho spalování uvolňuje méně CO2 než z uhlí.

M. Prokop 30.7.2018 11:30

Re: pane Kneifle

Být to dražší, nikdo by to nedělal. S dotacemi drahých a nespolehlivých OZE, které by jinak nikdo nekupoval, blbne EU, ne USA.

M. Šejna 30.7.2018 12:00

pane Kneifle

ano, omylem jsem napsal krakování. Ale Vy jste mě pochopil i tak.

Každopádně břidlicové plyny se nacházejí i v horninách na území Česka. Takže jsem zvědavý, jak naši "angažovaní občané" tzpu Prokop příjmou skutečnost, že se u nás bude těžit plyn a ropa z břidlic.

Hlavně jsem zvědavý na ty argumenty o tom, že to je levné a pohodlné.

S. Kneifl 30.7.2018 13:51

Re: pane Kneifle

Ono až Rusko přivře kohoutky, bude to levné a pohodlné až běda. Takové věci jako energetická soběstačnost budou možná v blízké budoucnosti k nezaplacení...

M. Šejna 30.7.2018 16:50

ano, pane Kneifle

v tomto s Vámi zcela souhlasím.

J. Uzel 30.7.2018 15:47

Re: Proč Amerika snižuje emise CO2?

Nejsem v oboru dostatečně vzdělán, ale myslím si, že pokud nahradím jedno fosilní palivo druhým, v bilanci CO2 se to moc neprojeví (něco jiného jsou emise síry ap.). Má k tomu někdo nějaké poznatky?

S. Kneifl 30.7.2018 16:06

Re: Proč Amerika snižuje emise CO2?

Není fosilní palivo jako fosilní palivo. Uhlí je v podstatě [CH]n a při jeho spalování (oxidaci) se uvoňuje mnohem víc CO2 než u břidličného plynu, který tvoří hlavně metan (CH4). Nebo jinak - spalováním uhlíku vzniká CO2, spalováním vodíku H2O, takže čím více je v palivu vodíku oproti uhlíku, tím lépe.

Ekologové a ekologisté ovšem nemají rádi ani plyn, protože když uniká, tak uniká metan, což je mnohem silnější skleníkový plyn než CO2 (ale zase s mnohem menší životností v atmosféře).

M. Šejna 30.7.2018 17:08

je to, tak, jak píše pan Kneifl, pane Uzle

množství uvolněného CO2 na 1 MJ energie : Zemní plyn 55 g, hnědé uhlí 103 g,

M. Prokop 30.7.2018 9:01

Během weekendu jsem zvětšil svou uhlíkovou stopu,

rejdil jsem autem, které mi slouží pro potěšení, něco přes 1 000 km.

Čistě pro to potěšení a pobyt v dobré společnosti. :-P

S. Netzer 30.7.2018 9:09

Re: Během weekendu jsem zvětšil svou uhlíkovou stopu,

Jste odvážný disident.

K. Janyška 30.7.2018 8:44

Náboženská iracionalita všemožného druhu vede lidi

k zoufalství. Bohužel prakticky všem chybí vzdělání o skutečné podstatě lidského světa a lidské existence, znalost kompozitivní teorie... Dzp.

J. Tomáš 30.7.2018 8:32

Svět bez klimatických šílenců

Nebudou-li se klimatičtí šílenci rozmnožovat, či budou-li se dokonce sebevraždit, máme reálnou naději na svět bez klimatických šílenců. Jen tak dál.

P. Hlosta 30.7.2018 8:31

Evoluce je zákonitá

Evoluce je zákonitá. Zákonitě se totiž i přemnožíme, aby nás to vyhnalo na kolonizaci vesmíru. No a zároveň se přeměníme s myšlením na ekologicky uvažující první živočišný druh.

Pro skeptiky informace jim nedocházející - Zatím každý živočišný druh vždy nakonec vymřel. Totéž čeká jednou i člověka. ;-))

P. Neubauer 30.7.2018 10:25

Re: Evoluce je zákonitá

Pokud lidstvo odolá islámu, který by vrhl civilizaci o několik století zpět, vědecký pokrok třeba za 1000 let bude takový, který si vůbec dnes nedovedeme představit. Kdysi jsem četl, že lidstvo se přetransformovalo do čisté energie a zcela osvobodilo od hmoty......

J. Pospíšil 30.7.2018 11:43

Re: Evoluce je zákonitá

Každý ještě fakt ne.

F. Houžňák 30.7.2018 13:24

To není pravda. Řada živočišných druhů je tu s námi,

beze změny (aspoň to tvrdí biologové a paleontologové), už po desítky či stovky miliónů let. Taktéž všechny současné druhy jsou stále tady a nikdo neví, jestli vůbec kdy vymřou. Blábolíte ideologické nesmysly a fráze.

P. Zinga 30.7.2018 8:30

Tohle německý prase

nemyslí na obětování se ani v nejmenším:

https://www.tichyseinblick.de/wirtschaft/mobilitaet/deutsche-umwelthilfe-duh-will-private-autos-vorerst-reduzieren/

M. Drašner 30.7.2018 8:22

Váženy pane Rado,

nastupte prosím co nejrychleji do letadla, mířícího do libovolné (nejlépe africké) "rozvojové" země, prohlaste se za šamana a zkuste založit nějaké to ekologické-protiporodové hnutí. Jako šamana by vás mohli brát vážně a takovéto Nové Mau-mau by bylo alespoň užitečné. A pokud vás tam ekolgicky zrecyklují (=sežerou), můžete mít alespoň dobrý pocit, že jste potřebnou rodinu nakrmil na 14 dní. Slunce v duši!

P. Rada 30.7.2018 11:16

Re: Váženy ?

Pane Drašnere čeho Vy si "vážíte" když zřejmě reagujete spíše na svou fantazii či někoho jiného jak na můj text či povídáná F. Koukolíka?

Něco příznačného na takovéto reakci už s historické zkušenosti přesto je. Svého času např. nevěřili prozíravějším vizím mnozí v okolí např Kassandry, snažili sde ji odstranit ... Troja ale padla a bylo pozdě.

Dnes jsme dál, vize ospravedlnuje - testuje - nezávisle ověřitelné poznání vědy - ale mnozí jak Vy - se přesto chovají jak v rozvojové zemi kde neexistuje informatika. Mám sem snad dávat znovu a znovu odkazy na pravděpodobné dopady antropogenní činnosti?