2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

KLIMA: EU zakazuje stavět klasické rodinné domy od roku 2030

Vzpomínáte na rok 1989, jak se cinkalo klíči, abychom byli jako na Západě? A jeden z nejsilnějších argumentů byla bezesporu DOSTUPNOST BYDLENÍ. Pokud v nynější těžké době občané doufali v rozumnější přístup ze strany evropských elit k plnění ambiciózních klimatických cílů, šeredně se mýlili.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Brich 2.11.2022 14:53

Lokaje občasná pochvala přiměje k vyššímu výkonu;-)

J. Jurax 2.11.2022 15:04

EU nás chválí? Tak to děláme něco pro nás hodně špatně ...

L. Novák 2.11.2022 11:21

Developeři pod tlakem. Všechny budovy mají mít do roku 2050 nulové emise :-P

https://oenergetice.cz/evropska-unie/developeri-tlakem-vsechny-budovy-maji-mit-roku-2050-nulove-emise

L. Novák 2.11.2022 10:56

Tady se podívejte, kam až vede zelená blbost! ;-D

V USA má vzniknout největší zařízení na odsávání CO2 z ovzduší

https://oenergetice.cz/emise-co2/v-usa-ma-vzniknout-nejvetsi-zarizeni-na-odsavani-co2-z-ovzdusi

To si zase někdo namastí kapsu na ochotě Bidena a Demokratů v USA rozhazovat peníze na "klimatická opatření"... ;-)

P. Sura 2.11.2022 12:52

to ale není blbost, nýbrž vych ytralost! Škoda že se to nesmí napsat !!

L. Novák 2.11.2022 13:27

Napsat se to může, ale i Demokrati v USA potřebují sponzory pro svou existenci a vítězství ve volbách... Kdo je ten blbec, co takové vyhazování peněz schválil, by se jistě dalo dohledat. Každopádně patří do Bidenova tábora.

V. Petr 2.11.2022 10:51

Ostatně soudím, že EU musí být zrušena!

P. Rada 2.11.2022 11:02

Putinovci to vidí podobně.

J. Vintr 2.11.2022 11:03

Ano, rozumní lidé se na tom shodnou.

V. Kuhaj 2.11.2022 11:54

Jo, je vidět, že držíte krok s aktuálními stanovisky naší vlády.

R. Langer 2.11.2022 11:58

Ano, v Ruku to normální lidé vidí podobně, to je fakt, Zelený bolševiku. V Bruseli je to ovšem jinak. :-P

R. Tichý 2.11.2022 13:12

Az nebudou EU ridit ekofasiste alevicovi posahanci, bude to heslo jine.

L. Novák 2.11.2022 11:03

... a blbost zakázána zákonem! :-P

V. Kuhaj 2.11.2022 11:55

Na tom už se progresivisticky pracuje, pane Nováku. To vám doufám neuniklo!

L. Novák 2.11.2022 10:46

Tady je vidět, co je Síkela za debila. Blábolí o "závětrných" zdrojích el. energie a podepisuje kraviny, kterým nejspíš sám ani nerozumí. Přitom se jedná o zjevné fyzikální nesmysly a jestli ta parta českých vládních idiotů schválí i POVINNOST osazení střech rodinných domů fotovoltaikou, tak si půjdu koupit vidle a jízdenku do Prahy! Rv ;-€

M. Šejna 2.11.2022 10:40

A jejda, tady je zas někdo netknutý fyzikou. ;-D

Klimatolog samozřejmě ví, že les má vliv na klima. Ovšem narozdíl od těch enviromentálních pošuků z AV, a narozdíl od Sury, klimatologové vědí, že ten vliv je zcela opačný.

Lesní porosty mají nižší albedo a jsou tedy schopné pohltit více sluneční energie, než světlejší step, pole nebo orná půda. Takže lesy planetu neochlazují, ale naopak oteplují.

Tuhle skutečnost tady potvrdil i meteorolog Šálek, který je jinak k příčinám globálního oteplování dost kritický. On totiž i pan Šálek narozdil od autorů té blbosti o lesích ví, jak funguje fyzika.

M. Šejna 2.11.2022 10:43

tohle patří pod komentář pana Sury ohledně vlivu lesů na klima.

Neviditelný Pes si dnes dělá co chce a navíc mi už nekolik dní vnucuje reklamu na "inteligentnéí komfort od mercedesu" tak blbě, že mí tím překrývá kus displeje.

L. Novák 2.11.2022 10:49

Tak si zvedni úroveň zabezpečení prohlížeče a nebo zkus pomocí ctrl + - zahýbat s velikostí zobrazení na monitoru.

V. Kuhaj 2.11.2022 10:53

Špatně, pane Nováku! Během deseti minut se mi to přihodilo přibližně také desetkrát. Zahýbání kolečkem a odkliknutí křížku neznamená, že to je pro mě obtěžující reklama, které se ať chci či ne, musím věnovat. Tohle vám má vadit, a ne se toho zastávat!

L. Novák 2.11.2022 10:58

??? Nerozumím. Mně se nezobrazuje nic. :-P

V. Kuhaj 2.11.2022 11:03

Tak asi máte lépe nastavenou tu úroveň zabezpečení. To ale nedává právo Mercedesu osírat mě tady vyskakující reklamou na jejich inteligentní komfort a jakési bezpohlavní stvoření, které se na mě z obrazovky přiblble culí.

L. Novák 2.11.2022 11:15

Mercedes si zaplatil za reklamu a že ji někdo cpe tam, kde nemá žádný účinek, rozhodně není v zájmu fy Mercedes. To jsou ty reklamní lumpárny na Internetu. A hloupý je ten, kdo to platí. ;-)

V. Kuhaj 2.11.2022 11:18

Ona je vůbec otázka, jestli je to reklama na Mecedes nebo ty moderní queer jedince, co na nich nepoznáte, jestli je to chlap nebo ženská. Auto se tam jen mihne, ale buzíček, či co to je, tam je pořád.

M. Šejna 2.11.2022 10:54

tebe jsem se na nic neptal, ani jsem tě nežádal o Radu. Tak nevopruzuj. ;-O

V. Kuhaj 2.11.2022 11:05

Jinak Rada přichází zcela nežádán.;-D

V. Kuhaj 2.11.2022 10:54

Poradil by klimatolog, čím je emisní třeba panelák, a jak je ho učinit bezemisním? Přiznám se, že tady poněkud tápu.

M. Šejna 2.11.2022 10:56

Klimatolog neporadí, protože moc dobře ví, že panelák bezemisní není a nebude.

Teď je ještě potřeba to vysvětlit uředníkům v EU, jak udělat bezemisní nově stavěné činžovní domy.

V. Kuhaj 2.11.2022 11:25

Pane Šejno, asi budu nachytán na švestkách, ale čím, je probůh, emisní náš panelák, ve kterém za posledních asi deset let skoro dvě třetiny lidí zrušili plyn (jako pravidelný účastník schůzí SVJ to opravdu vím), a do kterého je teplo přiváděno jakýmsi dálkovým horkovodem, či jak se tomu říká?! Dobře, já netvrdím, že když je tam 60 bytových jednotek, že to je zcela bezemisní, ale prosím, o jakých emisích to tady mluvíte? Nebo jinak: jestli je náš panelák natolik emisní, že je třeba za pár let předělat ho na bezemisní, tak se ptám, co v téhle zemi tedy je možno opravdu považovat za bezemisní.

R. Langer 2.11.2022 12:00

Už jenom tím, že tam dýchají lidé, to produkuje emise. ;-D

P. Rada 2.11.2022 12:01

Za zcela "bezemisní" lze považovat rovnovážný stav mezi produkcí (fotosyntetickou či vápníkovou ... vazbou) a destrukcí (uvolnováním/imisí) uhlíku a sloučenin. Taková situace globálně panovala posledních cca 10 tis let.

Za místně běžnou bezimisní situaci se dá také považovat nepřekračování např. hygienicky stanovených limitů.