8.5.2024 | Den vítězství


Diskuse k článku

ENERGETIKA: Green Deal šílenství

Lidstvo nemůže nikdy zvrátit chod přírody. Snaha o změnu klimatu se podobá starověké stavbě babylonské věže – ale, v důsledku globalizace, s horšími následky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Šejna 18.9.2021 8:38

Vy zapomínáte, ze podél všech dálnic jsou natažené elektrické kabely.

Taky zapomínáme, že infrastruktura nabíjecích stacic rychle roste.

No a každých 500 metrů je už dnes na dálnicích hlásič první pomoci, který je napojen na elektřinu. Stačí tuhle infrastrukturu upravit na nouzové nabíjení.

V. Mokrý 18.9.2021 8:37

!! R^

O. Karen 18.9.2021 8:25

Je lepší řešení než stavět JE kvůli Německu. Vystoupit z EU a naši elektrickou soustavu od Němců odstřihnout. Samozřejmě tím přijdeme o možnost obchodovat s el. na západních burzách. Jenže ty zatím jenom zvyšovaly cenu el. pro nás a bude to jenom horší. Stejně zelení magoři plánují lokalizaci výroby elektřiny, tak proč s tím nezačít na celostátní úrovni?

J. Kalina 18.9.2021 8:00

Rakousku nevadí, že plánujeme dostavbu JE. Proč. Ví, že se neuskuteční nebo čekají až se to postaví a pak zabrání uvedení do provozu = prachy v háji? Elektro auta? Snad autíčka pro děti. Až bude nedostatek elektřiny budou se auta zapřahat za koně. To bude biopohon. Taková zimní kalamita na D1, to se kolona vybitých baterek ani nerozjede. Kdysi dávno mi došel benzín. Někdo mne vzal stopem i pumpě, koupil jsem si tam 6 litrů a někdo mne hodil nazpět, Byl to vopruz, ale dalo se. To si nyní špatně představuji. Leda bych tam vykoupil všechny tužkové baterie.

V. Braun 18.9.2021 7:58

Už první věta článku si protiřečí. Dále jsem nečetl. Ztráta času.

M. Šejna 18.9.2021 7:24

Pokud autor nepovažuje elektromobily za automobily, pak ta retardace je evidentní.

Je to podobně, jako když retardovaný majitel naftového topení nepovažuje elektrický přímotop za topení. ;-D

M. Šejna 18.9.2021 7:19

Pokud považujete Teslu a Enyag, nebo trolejbusy za vtip, pak ano.

M. Šejna 18.9.2021 7:17

Tak určitě, nafty a benzinu je totiž přece na pumpách dost, technický analfabete Langře. ;-D

M. Šejna 18.9.2021 7:13

Tak řešme budoucnost elektrické energie a nikoli budocnost aitpmobilismu.

R. Langer 18.9.2021 6:09

To je velice slušně řečeno... ;-)

J. Pokorný 18.9.2021 6:03

Být vámi, tak jsem v hodnocení mentální hodnoty druhého velmi opatrný a zametl si především u sebe.Rv

J. Strakoš 18.9.2021 5:25

Elektromobil skutečně bude potřebovat zmíněné komponenty, ale otázkou je, kolik elektroautomobilů se vyrobí/prodá (třeba kvůli nedostatku baterií nebo nezájmu spotřebitelů) a tedy kolik komponent tak bude potřeba.

V. Mokrý 18.9.2021 5:12

Rv !!

R. Langer 18.9.2021 2:43

... ale tohle je vážně slabé i jako vtip. :-(

R. Langer 18.9.2021 2:42

Tak určitě! Elektrického proudu je totiž přece v zásuvkách dost, technický analfabete Šejno. ;-D

J. Novák 18.9.2021 1:32

ČR=národní zakázku musí vybudovat čeští dodavatelé a ETE12 VZOR pro stavbu ETE34 +EDU56

J. Novák 18.9.2021 1:30

čím jej budete nabíjet??? liščím ohonem a ebonitovou tyčí!!!!!!

J. Novák 18.9.2021 1:28

pokud chceme svítit tak způsob se najde ale když chceme jenom slibovat a šmelit s mocí a zakázkou, tak za chvíli ekonomika ČR zhasne, A TO JE CÍL LOUTEK u koryt moci!!!!!!

M. Šejna 18.9.2021 0:29

Autor patří mezi plejádu mentálně omezených, pro které automobil rovná se spalovací motor.

Vůbec mu nedochází, že stačí vyrábět elektromobily a automobilový průmysl bude mít budoucnost i u nás.

On totiž i ten elektromobil potřebuje kola, okna, pneumatiky, světla, sedačky a další díly, které se u nás vyrábějí.

A elektrický Enyaq je stejně prodejné úspěšný, jako naftový Kodiaq.