Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
FEJETON: Mohu vám ještě nějak pomoci?
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
T. Peszyński 21.8.2010 9:55Je to přirozené... ...že firmy chtějí, aby jim jejich zákazníci platili co nejvíc a zároveň, aby od nich neodcházeli, čili takový přístup je z hlediska poskytovatele služby přirozený. |
R. Langer 20.8.2010 7:53Máte smůlu, v bance to nefunguje. I kdybyste tam měl několik miliónů. To je na zvláštní tarify málo. |
R. Langer 20.8.2010 7:57Re: Máte smůlu, Ale jinak doporučím mBank a FIO, a pokud byste k nim neměl důvěru a používáte pouze internetové bankovnictví, tak je účet vedený zdarma u Poštovní spořitelny (zdarma je i výběr z bankomatů PS a ČSOB). |
J. Němec 20.8.2010 11:15Re: Máte smůlu, Nevím jak FIO, ale mbank už zavedla také poplatky. |
R. Langer 20.8.2010 11:26Re: Máte smůlu, ... ale proti ostatním bankám stále mizivé! |
F. Doušek 20.8.2010 18:34Re: Máte smůlu, nepsali docela nedávno, že se mBank ocitla na pokraji bankrotu? |
V. Pavel 20.8.2010 7:02Podivná obchodní praxe v ČeskoZlodějsku? Praxe služeb u nás je taková (?) ....... podivná! Doporučeným dopisem jsem odhlásil špatně fungující internetové připojení od T-mobile, zaplatil za následující měsíc a trvalou platbu z konta zrušil. T-mobile reagoval absurdním požadavkem na doplatky a sankce za údajné nedodržení smlouvy. Zdvořile jsem opět doporučeným dopisem vysvětlil své stanovisko a názor, že není důvod mne sankcionovat a proto jejich pohledávku odmítám. Od té doby, je to již cca 3 roky, mne poměrně intenzivně obtěžují, vč. nezákonných výhrůžek, různé mimopražské vymahačské agentury, kterým T-mobile kauzu předal. Již jsem 2x podal trestní oznámení po výhrůžkách, které přesáhly hranici přijatelnosti a domnívám se, že i zákona, a tím vymahače "ukáznil". Nyní mne obtěžuje jistá vymahačská agentura MBA z Jeseníku, která mne mj. již seznámila s tím, že vymáhání "nikdy nevzdává". Asi mám pochopit, že mne "uvymáhá až k smrti", nebo co? Po trestním oznámení mi ale již aspoň MBA přestala vyhrožovat tím, že mi její pacholci navštíví v Praze na mé adrese a provedou přes můj odpor soupis majetku a bláboly, že "páchám hospodářskou kriminalitu". Je zajímavé sledovat, kolik parazitů se na nemravné pohledávce T-mobile léta přiživuje, místo aby operátor svou věc zažaloval u soudu, je - li přesvědčený, že mé odmítání pohledávky je neoprávněné? Tohle jsou také služby zahraničních operátorů po "česku"! |
T. Peszyński 21.8.2010 9:57Re: Podivná obchodní praxe v ČeskoZlodějsku? Na druhou stranu, si představte tento případ: Zákazník si koupí službu s nějakou výhodou, která mu bude poskytnuta, protože se zavázal využívat onu službu na nějakou dobu. Zákazník výhodu využije a pak se vyváže z podmínky, kterou slíbil tím, že nahlásí nefunkčnost své služby. To je taky ČeskoZlodějský přístup ne? |
V. Pavel 21.8.2010 10:24Re: Podivná obchodní praxe v ČeskoZlodějsku? Pane Peszyňski! Váš názor beru! Zmiňuji se proto v úvodním příspěvku právě také o tom, že jsem připraven svůj názor obhajovat u soudu! Předložení případného opačného názoru, než má zákazník, k rozhodnutí soudu, bych T-mobilu ve svém případě nezazlíval. Za vadné pokládám praxi předávání, z jejich pohledu sporných věcí, výlučně vymahatelům a následnou pochybnou praxi vymahatelů, kteří právně vůbec neví o co jde, a proto, bohužel, v některých případech svému klientovi /poskytovateli veřejných služeb/, zvyšují režii a kazí jeho pověst porušováním "dobrých mravů" při neúspěšném vymáhání. Měl jsem přesněji na mysli, že poskytovatel služeb, kromě využívání vymahačů, by měl rovněž využívat zákonných prostředků, tedy justice a nikoliv spoléhat pouze na stupňovaný primitivní nátlak diskutabilních vymahačských firem. Chápete? |