17.6.2024 | Svátek má Adolf


Diskuse k článku

EVROPA: Zachránce Brusel

Úředníci Bruselu se skupinou nevolených politiků, kteří se ukrývají v Evropské komisi, vytáhli na pandemií rozbitou evropskou integraci obvyklý lék a tím jsou peníze. Za peníze vše.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Nevrkla 23.4.2020 14:40

Dobrý článek. Už je načase, aby nás ten masochismus vydrzovani Bruselu přešel, není to normální.

J. Jurax 22.4.2020 12:21

No jo no, pro mne je EU zelené klimatické blbnutí včetně limitu emisí ničících automobilový průmysl a kysličníkových odpustků, dražší elektřina, dotace křivící trh a zadarmo drahé, (ne)řízené zamuslimení včetně neochoty a neschopnosti bránit vlastní hranice, předpisy o zakřivenosti banánů, názvu tuzemského rumu a marmelády, podpora palestinských teroristů, specifická eurodemokracie a putovní cirkus jako schvalovací mašinérie europeachovin, gender blbnutí a kvóty, nadřazenost evropského práva právu našemu, euro, jež naštěstí nemáme, obří zadluženost a cca 35 000 europarazitů v bruseli, co to všechno řídí a zouřadovávají.

A za to všechno nemusím na hranici vyndat pas. No neberte to ...

V. Mokrý 22.4.2020 13:38

No, neberu !

V. Braun 22.4.2020 16:20

Poněkud jednodušší duševní výlev, hlavně ta poslední věta.

J. Jurax 22.4.2020 22:14

No, taky jsem člověk prostý, nesložitý ... :-)

P. Skřivan 22.4.2020 10:51

Otázkou je, kdo je horší zachránce: Brusel nebo naši politici. :-)))

J. Jurax 22.4.2020 11:50

No, ty naše si aspoň volíme my, ty bruselské komisaře ne ...

V. Braun 22.4.2020 17:19

Hm, tak vy vládu ČR volíte? To jste asi chyběl na občanské nauce.

D. Novák 22.4.2020 21:15

Ještě min. 2x si přečtěte poslední dvě reakce, ať nejste za oslíka.

J. Jurax 22.4.2020 22:29

Kde píšu o vládě? Řeč jest o politicích, a ty volíme do sněmovny. A pak vznikne vláda na základě výsledků voleb.

Do brusele za komisaře/komisařku se pak jmenuje figurka natolik eurohujerná, aby měla šanci projít.

J. John 22.4.2020 10:22

EU nemá stromy, na kterých rostou peníze. Vše co má, musí nejprve sebrat daňovým poplatníkům. Část z toho prošustruje na administrativu, své paláce, stěhování z Brusele do Štrasburku. Zbytek rozdělí, často na nefunkční zbytečné projekty, část z toho se rozkrade.

Peníze může také natisknout ECB, ale to je stejné, jako by lidem sebrala část úspor.

"Podpora" od EU je obdobná, jako když Pepovi dám peníze, aby za mně zaplatil účet v hospodě a zbytek si nechal a on se pak bude chlubit, že za mě zaplatil útratu.

V. Mokrý 22.4.2020 11:38

! 1*

Současnou EU zrušit !

J. Šrajer 22.4.2020 10:14

Soudruzi a soudružky. Postavme se k EU čelem. Je třeba v této nelehké době vysokého třídního uvědomění a vpravdě europejství. Renegáti a odpadlíci, zaprodanci a ztroskotanci neprojdou. Soudružka Jourová a von Leyenová nám to říkají jasně. Pravda, penězi se moc nespraví, ale uvědomění mas pracujících je silnější. Pod vedením naší milované EU ke světlým a bezúhlíkatým zítřkům. Ať žije soudruh Bartoš.

L. Písařík 22.4.2020 10:04

Tak jsem Oldfartovi vysvětlil, kdo jsou přiblblí Moravané, načež mi cenzor zavřel hubu, když pokládal Moravany za národ. A tak nejen roušku proti viru, ale i náhubek za prezentaci myšlenky. To jsme to zdemokratizovali. Vysvětlete mi, cenzore, co bylo v mém příspěvku štvavého či nacionalistického. Moje adresa: pisarik.ladislav@seznam.cz

V. Braun 22.4.2020 10:53

Pochybuji, že vám to cenzor vysvětlí. Před časem jsem byl také z neznámých důvodů na Lidovkách na 24 hodin v klatbě a když jsem se chtěl zeptat redakce tak se mi email vrátil se zdůvodněním, že schránka redakce je plná.

V. Mokrý 22.4.2020 11:43

Také mě to před časem potkalo a byl jsem slušný ve vyjadřování. Odkaz však byl nekorektní k EU názoru, kterého se drží i mnohá místní média - psaná, tištěná i tv.

P. Staronový 22.4.2020 9:33

"I Italové už odmítli ten podivný plán pomoci z eurovalu ESM, protože šlo jako obvykle jen o chyták, o další nekončící zadlužování." - ovšem, to Italové neodmítli proto, že by šlo o chyták a zadlužování, ale proto, že chtějí ještě větší lumpárnu, EUrobondy.

" Aby výkonná a zákonodárná moc byla svěřena do jednoho, navíc nevoleného orgánu!?" - stejně ten orgán dělá jen to, co mu dovolí nebo nařídí Němci a Frantíci.

"EU musí být nahrazena federací (konfederací) Evropy, má-li být nějaké funkční integrace znovu dosaženo." - na to je potřeba politický národ EUnijní a ten není. Takže, žádná další integrace.

I. Schlägel 22.4.2020 9:23

Socialismus nefunguje, i když si ho osladíte Ódou na radost a vlajicím modrožlutým hadrem.

V. Mokrý 22.4.2020 10:02

Pro to EU " panstvo " v Bruseli, socialismus funguje.

Kam se na to hrabalo RVHP.

M. Krátký 22.4.2020 10:12

souhlas - palec nahoru

I. Schlägel 22.4.2020 11:29

Ano, socialismus v klasické podobě fungoval i pro panstvo v Kremlu a v jiných zajímavých destinacích. Nicméně jako ekonomický systém nefunguje. Z podstaty věci.

J. Oldfart 22.4.2020 9:03

Je dostatek historických dat, že federace, či vícenárodní uskupení mají svůj rozpad už v genech. Je to přirozené, protože z národnosti se stává politikum a ve vzájemných rozmíškách se utrácí mnoho energie, které by bylo třeba jinde. Není třeba chodit daleko, viz rozpad Československa. Vznikají politické subjekty, které nemají žádný jiný program než se vymezovat svou národní či pseudonárodní odlišností, viz přiblblí moravané v 90 letech. Opravdu nestačí další případy: Československo, Sovětský svaz. Rakousko-Uhersko, Jugoslávie, snahy o odtržení ve Skotsku, Katalánsku, Belgii? Aby taková federace mohla vůbec fungovat, musela by vznikat dobrovolně, zdola a to je z výše uvedených důvodů iluzorní. Jednotlivé národní státy jsou natolik odlišné kulturně, ekonomicky, nábožensky, atd., že jejich spojením nemůže vzniknout nic jiného než nefukční guláš jako je EU.

P. Staronový 22.4.2020 9:35

Souhlas.

Viz Švýcarsko, USA, Brazílii, ...

L. Písařík 22.4.2020 10:06

Jojóooo, Švýcarsko, nebo i Německá spolková republika jsou taky federace - a vidíte jak nefungují?????

J. Oldfart 22.4.2020 10:55

Asi jste přehlédl nebo nepochopil, že jsem psal o vícenárodnostních federacích. V případě Švýcarska je většina pravomocí na kantonální úrovni.

L. Písařík 22.4.2020 11:24

Souhlasím, přehlédl jsem.

J. Jurax 22.4.2020 12:25

Kdo je u Vás přiblblej Moravan, blbej Čehúne ... :-)

J. Oldfart 22.4.2020 20:37

Já jsem Moravan, mám na mysli komickou Moravskou národní stranu, kterou jsem zažil v akci v době její existence v Brně. Obzvlášť dojemná byla mučednická trnová koruna na rakvi B. Bárty.

J. Jurax 22.4.2020 22:45

Eště že tak ... :-)

Nicméně já jsem dodnes příznivcem zemského uspořádání (země a okresy) a ne rozdrobení do tolika krajů.

J. Jurax 22.4.2020 12:26

Ale jinak souhlas.