6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

EVROPA: Spojené království, náš budoucí konkurent

Evropská unie prý trestá Británii za brexit. EU by měla Británii ustoupit, abychom je neztratili. Výroky tohoto typu mi připadají masochistické a navíc ukazují, jak málo se někteří z nás s EU identifikují.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
O. Zuckerová 23.11.2018 23:48

Pane Braune (23:27)

já jsem taky nezaznamenala v EU žádný "jednotný trh"! Už počínaje tím "jednotným" zbožím, "jednotnými" platy v zahraničních centrálách a českých odbočkách firem (i pracovní síla je "tržní" pojem!). Atd. atd. Jen se nedat zblbnout propagandou.

M. Mikulec 23.11.2018 20:46

Ale k tématu:

Evropská unie bude dělat obchody se Spojeným královstvím, když bude chtít: zatím se z ideologických důvodů spíš střílela do vlastní nohy a předstírala, že Británii nepotřebuje. Bohužel smutná pravda je, že je jednotlivým zemím v EU znemožněno sjednat obchod s Británií. EU si totiž sama uzurpuje toto právo. Můžeme to přeložit do praktické roviny, že kšefty bude dělat Německo a Francie, a my ostatní ostrouháme. Jako obvykle. EU nebude jednat ve prospěch České republiky nebo Maďarska, v žádném případě. Stejně tak by Centrální banka jednala ve prospěch Německa, a ne České republiky. Jen naprostý idiot by za této situace lezl do eurozóny.

V. Braun 23.11.2018 23:27

Re: Ale k tématu:

Pane Mikulče, podle vašeho příspěvku to vypadá, že jste nezaznamenal, že v EU je jednotný trh. Na jednotném trhu platí jednotná pravidla a ta určuje EU. V rámci daných pravidel pak může obchodovat kdo chce s kým chce, jak uvnitř trhu tak za daných pravidel se státy mimo trh. Tlik k vašemu výrazu, že "EU si sama uzurpuje tot právo", míněno nějaké abstraktní "sjednávání obchodů".

M. Mikulec 23.11.2018 19:17

Lidovec a europoslanec

je docela tragická kombinace. Ono stačí vidět tu destrukci od lidovců v parlamentu, v ČR. Ne každý europoslanec je tak vstřícně připo.sražený jako p.Svoboda: pan Jiří Payne zde prozradil, jak jsou eurskeptici v EP trestáni finančně: https://www.youtube.com/watch?v=8JYdoXfE34U

Pamatuji také, jak europoslanec Jan Keller říkal o represi proti Marine Le Pen a francouzským poslancům, kteří prostě nesmějí hlasovat!

J. Kanioková 23.11.2018 15:57

Šílený článek fanatického eurohujera.

EU = RVHP 2.o a stejně blbě dopadne.

A Brexit ? How the Church lost its flock over Brexit - https://unherd.com/2018/11/church-lost-flock-brexit/

S. Netzer 23.11.2018 16:40

Re: Šílený článek fanatického eurohujera.

Článek určitě není šílený.

Šílené jsou vaše odkazy na hoaxy a internetové žumpy, antiunijní fanatičko.

J. Kanioková 23.11.2018 19:44

Proč tady strašíte ?

Poučujte si své soukmenovce doma.

V. Patkoš 23.11.2018 18:50

Re: Šílený článek fanatického eurohujera.

Soudružka Kanioková prostě nic jiného než souznění a na druhé strany kecy o RVHP holt neumí. Nějaké své vlastní myšlenky nehrozí, to raděj hodí odkaz na anglickou verzi Protiproudu.

J. Kanioková 23.11.2018 19:46

´Blbče, když už, tak Chartistka, ne soudružka.

V. Braun 23.11.2018 23:29

Re: ´Blbče, když už, tak Chartistka, ne soudružka.

A jakou Chartu jste to podepsala smím li se ptát?

M. Prokop 23.11.2018 21:18

Re: Šílený článek fanatického eurohujera.

Ono co taky na ta Svobodova vyznání lásky k EU napsat, že?

K. Janyška 23.11.2018 15:21

FRANCIE NEBO NĚMECKO, TO JE SKORO JEDNO.

Šroub zločinného socialismu Evropské unie se samoutahuje a je utahovám těmi, kde se myšlenky socialismu, tedy zločinu lidstva na sobě samém, zrodily. Tedy Francií a jejich pilným žákem Němci. Viz slavná Kontrarevoluce vědy od A.F Hayeka.

Socialismus, tedy i EU, je napadením jediné možnosti existence lidstva na evropském světadíle, tedy spontánního řádu jeho lidského světa. To šlo vždy Němcům a Francouzům výborně. Ale těch mrtvých a zmaru u toho.

Ano, EU může být, jedině však za předpokladu, že se všichni, včetně Francouzů, dobrovolně prohlásí za Němce, nebo všichni, včetně Němců, se dobrovolně prohlásí za Francouze. Pak vznikne stát Francie na evropském kontinetu nebo stát Německo. To je vyzkoušené, to by fungovat mohlo. A všichni Evropané by museli zavrhnou svoji vlastní národnost a státní existenci. A to dobrovolně.

Cožpak si už nikdo nepamatuje, že SSSR, kde vládl tzv. sovětský člověk a ČSSR, kde vládli umělí Čechoslováci, se rozpadly ? Proč asi ?

Je vůbec možné, abyste vy, lidé s tituly i bez, byli tak naivní ? Dzp.

K. Janyška 23.11.2018 15:20

INTEGRACE NÁRODŮ EVROPY V NÁROD JEDEN, V POSLEDKU NĚMECKÝ,

PROSTŘEDNICTVÍM EU ?

Název, jak z hororu, co ? A přesto popisující realitu. Co se tedy děje ?

Lidský svět, coby celek, se snaží zorganizovat (já vím, že marně, ono to nejde ze známých důvodů, je navždy lidmi nezorganizovatelným spontánním řádem, který řídí je, ne oni jeho) skupina nejbohatších lidí světa, tedy špičkových socialistů. Ano, bohatí mentálně propadnou dojmu, že když umějí zorganizovat tak obří a výnosné firmy a majetky, že by to mohlo jít i z celým lidským světem. A tak pilně zasedají v různých světových podivných institucích a radí se, jak to udělat.

Špičkou a centrem takového celosvětového radění, tedy socialistického řádění, je Bilderberg. Na něm se tajně, naposledy na konci minulého roku na 3 denním jednání, domlouvají. Kdo to nechce vidět - nevidí, stačí však vyhledat všechno na netu a jen ignorant si myslí, že na tajném jednání si porovnávají, kdo má dražší slipy nebo hodinky. Dohodnou se a konají. A samozřejmě, že v první řadě ovlivňují politické dění všude ve světě tak, aby to jejich záměrům vyhovovalo. A jedním z jejich hlavních zájmů je samozřejmě Evropa.

Mimochodem, Macron pracoval přímo v administrativě Bilderbergu a tak není divu, že náhle z ničeho nic získal takovou podporu Francouzů prakticky neznámý člověk, když mu Bilderberg patřičně pomohl. Totéž platí o předsedovi francouzské vlády, který byl účastníkem Bilderbergu také. Také, o podle všeho vydírané, Merkelové. Každý si pamatuje, když vypukla aféra s tím, že ji sledovala roky tajně polostátní americká agentura, jak rychle změnila názor na jí před tím tolik kritizovaný mulitikulturalismus.

K. Janyška 23.11.2018 15:20

Re: INTEGRACE NÁRODŮ EVROPY V NÁROD JEDEN, V POSLEDKU NĚMECKÝ,

Německo a Francie se dohodly pod tlakem svých mocenských choutek, tažených inspirací socialismem, který má ve Francii své "vědecké" rodné hnízdo a kterým se Němci velmi rychle nakazili už dávno. Dokonce přes linie první světové války se hádaly, řečeno s mistrem Hayekem z jeho slavné Kontrarevoluce vědy, kdo z nich lépe ovládá umění socialismu, tedy kdo umí lépe zorganizovat lidský svět. No a taková ideologická nálož v obou národech se Bilderbergu velmi hodila a hodí. Tlačí je už roky k založení jednoho evropského velkostátu, který by mohli mocní lépe svými penězi ovládat. EU ničím jiným, než takovým zárodkem, neustále se vyvíjejícím v tomto směru, není.

Ale vraťme se k tzv. integraci Evropy, tedy neustále omílanému termínu, jakoby vůbec nešlo o pohlcení malých velkými a likvidaci národních států a dokonce národů na evropském kontinentu. Ano, tzv. integrace Evropy nic jiného neznamená. Kdo si pod takovým termínem představuje něco jiného, měl by to vyložit. Já, coby znalec kompozitivní teorie, to nedokáži. Kdo potom jiný, mi není jasné.

Momentální model EU podle LS, jak jinak, byla přijata za předsednictví Německa, je skvělým nástrojem pro tak zločinný úkol. Vždyť z ní vycházející euorgány neslouží ničemu jinému, než podřízení všeho v EU Německu, coby nejsilnějšímu jeho členovi. Každý vidí, že za EU v případě skutečně velkých věcí jedná Merkelová, ne ty loutky, které Německu v čele EU slouží. Mimochodem, Německo už těží z EU a eura teď. Má největší přebytek státních financí na světě, přestože růst HDP jen průměrný.

K. Janyška 23.11.2018 15:21

Re: INTEGRACE NÁRODŮ EVROPY V NÁROD JEDEN, V POSLEDKU NĚMECKÝ,

A intergrace, tedy podřízení národních států a národů Evropské unii prostřednictvím tzv. implementace tzv. evropského práva, čti evropského, tedy vlastně novoněmeckého, příkaznického práva, postupuje. Někdy tempem až závratným. Najednou se mluví o Evropanech, o Evropě jako státu, o evropanství a populismu těch, kteří se odmítají takovému vývoji podřídit. A Macron do toho přijde na poradě se svojí rupočernou německou soudružkou s návrhem na urychlení integrace a zapojení do této nelidskosti dalších a dalších oblastí tak, aby evropský stát skutečně vznikl, a to co možná nejrychleji.

Neznikne však. Vznikne jen strašné napětí, které může skončit obřím krveprolitím při zpětném osvobozování národů a národních států z područí tohoto zločinného molochu. Návrhy na evropskou armádu a společnou policii a zdanění nejsou ničím jiným, než dalšími střípky do mozaiky euvýstavby, tedy v budoucnu podřízení Evropy tomu nejsilnějšímu, tedy v posledku právě Německu. To, že si to Francouzi a další neuvědomují, není vůbec důležité. Prostě jim chybí vzdělání stran spontánního řádu lidského světa.

Nemá cenu nikoho o takovém vývoji přesvědčovat. Pro sečtělého je však až neuvěřitelně a nápadně shodný s vývojem a koncem SSSR a pěstováním tzv. sovětského člověka, mimochodem, u nás Čechoslováka a v EU teď tzv. Evropana, které tak krutě a přirozeně selhalo. Stalo se to proto, že se to stát muselo. Spontánní řád lidského světa nic jiného nedovolí a už vůbec ne lidskou hloupost a nadutost ve věcech, které náleží jen a jen jemu, coby nezničitelné neosobní spontánní řídící struktuře všeho ve vesmíru, tedy i lidského světa. Je jedinou možností existence lidstva... Dzp.

J. Hejna 23.11.2018 15:12

Ano. pane Svobodo

"pro evropský stát existuje lepší alternativa než plné členství v EU"

Snad jste to pochopil.

J. Kanioková 23.11.2018 16:01

Nepochopil

I. Semrád 23.11.2018 17:47

Ano, Eurasijská unie

...je jedinou rozumnou alternativou.

Tam se nám bude dobře žít a volně dýchat.

Měla by být zahájena veřejná debata o vstupu do EAU. Debatu by měl moderovat Institut Václave Klause pod záštitou prezidenta Miloše Zemana. Ti jediní jsou k tomu povolaní a schválení vyššími orgány.

M. Prokop 23.11.2018 21:20

Re: Ano, Eurasijská unie

To už je na tom přemoudrá EU dost blbě, když je obhajována takovými cancy.

V. Braun 23.11.2018 23:31

Re: Ano, Eurasijská unie

Když občas vidím ty cancy proti EU tak si říkám, že někteří lidé na tom opravdu blbě jsou.

V. Povolný 23.11.2018 14:53

Autore, píšete

jako správný euroobčan. Jenže vase úvaha má jeden zásadní nedostatek. V EU, za kterou se tak srdnatě berete, neplatí ono mušketýrské "jeden za všechny, všichni za jednoho". V konečném důsledku stejně každý bojuje sám za sebe. Ty řeči o evropských hodnotách a podobně jsou jen snahou zakrýt skutečnou podstatu. Tyhle věci ovšem stavějí vaši úvahu do jiného světla - na základě chybných předpokladů nemůžete dojít ke správnému výsledku.

Zbývá odpovědět na otázku, proč to děláte.

P. Foltán 23.11.2018 14:45

Tak nevím… (vlastně vím)

Autor tohoto paskvilu je "europoslancem", takže co se od něj dá očekávat jiného než naprosto ryzí a bezbřehý vlezdoprdelizmus Němcům.

Již autorova stranická příslušnost KDU-ČSL by měla být varováním!

"Británie je napříště náš konkurent..." — a proč ne spolupracovník?

Nemá smysl vykousávat z článku jednotlivé části které jsou k podivení – nic by z něj vlastně nezůstalo.

R. Fiala 23.11.2018 14:21

Naprostý souhlas

Jsou to všechno zcela zřejmá fakta, ale málokdo je nám takto jasně připomene! Protože tu přežívá (patrně v rámci již 30 let probíhající anglofikace našeho života) dost iracionální sympatie a solidarita s Brity - a to paralelně s nesympatií a odporu vůči nám mnohem bližšímu a důležitějšímu Německu! Ještě problematičtější je ovšem aktuálně naše sepětí (sepjetí?) s USA. K článku jen jediná výhrada: čím porávě nás obohatila Francie, Itálie nebo dokonce Španělsko? To bychom se museli vracet hodně daleko do minulosti a u Španělů by nepomohlo ani to! Příznačné je, že autor z toho obohacení vynechal Německo+Rakousko, jejichž pozitivní (ale i negativní) vliv na naše země byl v posledním tisíciletí mnohem významnější.

V. Petr 23.11.2018 15:09

Sepětí s USA je naprosto logické, s těmi magory

z Německa a Francie opravdu už nemáme nic společného. A nebýt USA, Rusko z nás opět udělá svého vazala!

Dokonce i Německo let 1933-1937 je nám bližší, než to současné...

M. Prokop 23.11.2018 21:21

Re: Sepětí s USA je naprosto logické, s těmi magory

No vám možná ...

Ale všichni nejsou blázny.

P. Novák 23.11.2018 12:21

Hyeny vyjí, ale karavana jede dál

Když si přečtu některé příspěvky na tomto servru žasnu, kolik

vševědů v této zemi je. Zejména ke kampani proti premierovi. Řada komentářů přispívatelů jen hloupě slepě papouškuje to, co někde zaslechli nebo si přečetli a to zejména naši veřejno neprávní ČT.

K tomuto si přidají své konspirační teorie.

Premier čelí zuřivým útokům ze všech stran hodných nacistické propagandě. Pro nás normální nezaujaté je jen těžko rozlišit co

je jed a co ne. Nejsem žádným obdivovatelem A.Babiše ani ANO, ale mám svůj vlastní rozum a nepotřebuji nápovědu.Proto se chovám tak, jak jsem se choval ke všem na které byl plyván oheň bez předložení nevyvratitelných důkazů. Prostě hyeny vyjí, ale karavana jede dál.

D. Rucker 23.11.2018 13:50

Re: Hyeny vyjí, ale karavana jede dál

Přesně. Podepisuji.

J. Richter 23.11.2018 14:31

Re: Hyeny vyjí, ale karavana jede dál

Jinak - slušní lidé nadávají, ale estébácká kára tažená komunisty jede dál.

V. Patkoš 23.11.2018 18:53

Re: Hyeny vyjí, ale karavana jede dál

Zuřivé útoky? Kecy. Jediné, co ti novináři udělali bylo, že nechali jeho syna mluvit na kameru. Tahat do toho nacistickou propagandu, to už musí mít člověk řádně v palici vymeteno.

M. Prokop 23.11.2018 21:22

Re: Hyeny vyjí, ale karavana jede dál

"Nejsem žádným obdivovatelem A.Babiše ani ANO, ale mám svůj vlastní rozum ..."

Škoda, že projevy toho rozumu tajíte.