Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
EVROPA: Němci brzdí sjednocení Unie
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V. Podracký 11.10.2018 11:31Já si myslím, že problém je obecnější Sjednocená evropská federace nelze uskutečnit bez diktátu a nadvlády jednoho národa nad ostatními. Jen si představte jak by vypadal federální parlament! Kolik by tam bylo českých poslanců a kolik německých. Jak by to dopadlo, kdyby v Německu někdo zavelel? |
K. Machala 10.10.2018 23:46Euro nemohlo Německo oslabit, protože muselo logicky zafungovat podobně jako každé zlevnění/oslabení kurzu měny. Proexportně. Když exportní velmoci posílíte export, tak ji to posílí. Takže ve skutečnosti jediný či ten hlavní, komu euro prospělo, bylo Německo. Argumentovat lze takto: Kdyby mělo Německo marku, byla by silnější, než je dnes euro, a byla by tedy brzdou exportu. Euro dělá německou měnu slabší, než by jinak byla, tím zlevňuje německé zboží a služby v zahraničí a tím podporuje export. Jak tedy mohl někdo myslet, že euro Německo oslabí? Euro je hlavní příčina, proč má Řecko nebo Itálie problémy (nadhodnocená měna) a stejně tak hlavní příčina, proč je Německo ekonomicky na tom tak dobře, proč jsou tam přebytky a taky důvod, proč financuje třeba Řecko. Protože se jim (a hlavně jim) euro vyplatí. Na úkor jiných. Taky si nemyslím, že by "Merkelová dělala po letech chyby z délky vládnutí" jako sama o sobě. Někdo jí vrtí - a ten někdo ty chyby chce, ona je jenom vykonavatel, a nejenom ona. Včetně imigrace - i tu někdo chce a podporuje. Světový pakt o imigraci, ze kterého se stáhly USA a Maďarsko, Merkelová nevymyslela. A teď zřejmě odmítne podepsat i Polsko a Rakousko, jak vyplývá z tamních zpráv. U nás se o tom ale nepíše, nediskutuje a nikdo neříká, jestli my to podepíšeme. |
K. Janyška 10.10.2018 19:04Nevěřím tomu, co píšete. EU je IV.říší německou, tentokrát stavěnou Němci za podpory Bilderbegu sofistikovanými metodami, ne vojensky. Zatím... Dzp. |
P. Horak 10.10.2018 15:54Je to umeni....... .........tolika slovy nerict nic. |
J. Svoboda 10.10.2018 17:07Re: Je to umeni....... Spíš bych řekl, že je uměním vám cokoliv říct. Je vidět, že těžko chápete těžko chápete, takže u vás nepochodí nikdo, byť s jakýmkoliv množstvím slov. |
J. Kanioková 10.10.2018 19:24:))))))
|
A. Alda 10.10.2018 14:13Ještě bych podotkl, že za Bismarcka bylo to Německo skoro o polovinu větší. Pracovitost, skromnost a loayalita k vládě jsou pro Němce nejtypičtějšími vlastnostmi (či jednou trojstrannou vlastností) a tak je dobře, že to autor do svého rozboru zakomponoval. Úvaha o rozdělení Evropy na autorem uváděné okruhy s danými mocenskými centry je zajímavá a na první pohled sympatická (pro mne). Raději bych však volil "návrat" Německa před rok 1871, tedy rozpuštění spolku. |
M. Prokop 10.10.2018 15:43Re: Ještě bych podotkl, Integrace Německa se povedla a politický národ německý existuje, takže na návrat to není. |
S. Netzer 10.10.2018 11:10Robejškova téze, že "Němci brzdí sjednocení Unie" je tak přehnaně vykonstruovaná, že je nevěrohodná. A že "dění v Evropě spolu s ním ovládají dnes jako vždycky Velká Britanie, Francie a Rusko" je, co se týká toho posledního, jen Robejškovo zbožné přání. |
M. Prokop 10.10.2018 11:46Re: Robejškova téze, Robejšek to, na rozdíl od vás, nějak odargumentoval. |
S. Netzer 10.10.2018 12:19Re: Robejškova téze, To si musíte počkat na diskutérku Kaniokovou, aby vám "vyargumentovala" její souhlas s autorem. Nejlépe "Souzním, 1****, Chicht, hahaha, br..., Souhlas, Přesně !" |
V. Novák 10.10.2018 13:08Re: Robejškova téze, Na nic čekat nemusíme, Robejšek to vyargumentoval sám. Což se vám přihodit nemůže... |
S. Netzer 10.10.2018 13:24Re: Robejškova téze, Psala jsem o souznění dikutérky K. s článkem, ne o Robejškově krkolomně vykonstruované argumentaci. |
V. Novák 10.10.2018 13:48Re: Robejškova téze, Psala jste: "Robejškova téze, že "Němci brzdí sjednocení Unie" je tak přehnaně vykonstruovaná, že je nevěrohodná. a "A že "dění v Evropě spolu s ním ovládají dnes jako vždycky Velká Britanie, Francie a Rusko" je, co se týká toho posledního, jen Robejškovo zbožné přání.". Robejšek argumentoval - vy jste jako obvykle jen plivla. |
M. Prokop 10.10.2018 13:09Re: Robejškova téze, Glosa byla adresována vám. Paní Kanioková je skutečná diskutérka, obvykle argumentuje, na rozdíl od vašich výkřiků a nadávání. |
S. Netzer 10.10.2018 13:24Re: Robejškova téze, Ano, argumenty diskutérky Kaniokové znám. Citoslovce, odkazy na internetové žumpy kterýym sama nerozumím, a její nesmyslné komentáře ještě nesmyslnějších článků pomocí překladače. Je to od vás ale velmi rytířské, že se jí tak zastáváte. |
V. Novák 10.10.2018 13:50Re: Robejškova téze, Kéž byste se někdy argumentační úrovni diskutérky Kaniokové aspoň přiblížila! To by se možná s vámi dalo i diskutovat, ne se jen vyhýbat vašim plivancům... |
S. Netzer 10.10.2018 14:06Re: Robejškova téze, Ano, její "argumentační úroveň" je skutečně nenapodobitelná a nedosažitelná. Ten o zaznamenávání médií s monkfish znáte? :-)))) |
I. Břízová 10.10.2018 13:55Re: Robejškova téze, Paní Kanioková k tomuto článku nenapsala na rozdíl od vás ani písmeno. Tak proč jí motáte do toho vašeho příspěvku. Mimochodem, příspěvku bez jakéhokoli argumentu. Ale jaképak překvapení, že? |
O. Uživatel 10.10.2018 13:58Uživatel požádal o vymazání |
I. Břízová 10.10.2018 14:12Re: Robejškova téze, No nevím. Kdyby to myslela upřímně, tak by se jí snad dalo i odpustit |
M. Prokop 10.10.2018 15:45Re: Robejškova téze, Je to jednoduché, ve srovnání s vámi je hvězda. Autor: S. Netzer Datum: 7.9.2017 10:29 Jste hloupá. |
S. Netzer 10.10.2018 15:52Re: Robejškova téze, Má vrozená skromnost mi nedovoluje srovnávat se s hvězdami, Ad-remProkope. |
R. Langer 10.10.2018 17:12Re: Robejškova téze, Tvá vrozená blbost ti nedovoluje srovnávat se s kýmkoliv, ani s obecním bláznem, příliš by totiž vynikla, tupá Pátá kolono. :-D |
M. Valenta 10.10.2018 14:32Re: Robejškova téze, Tou diskuzí paní K. myslíte ono vzletné slovíčko "souzním" to v případě Klause nebo schizofrenie bolí, to v případě třeba mé maličkost? |
J. Schwarz 10.10.2018 20:19Re: Robejškova téze, Robejšek má pravdu v tom, že Němci brzdí sjednocení Unie aniž by ovšem chtěli. |
M. Zima 10.10.2018 11:00Velký teoretik (možná), ale pan Robejšek úspěšně sprostředkovává dojem, že ještě nikdy nepracoval, určitě ne v Německu. Škoda, že má to české pojetí demokracie, - picne to sem, ale obhajovat to nehodlá. (je to, jako ty úvodníky) |
A. Nový 10.10.2018 11:27Vy se picněte :-)) Pod článkem je napsáno: Převzato z blogu se svolením autora. |
M. Prokop 10.10.2018 11:46Re: Vy se picněte :-)) Zimu lépe nekrmit. |
M. Šejna 10.10.2018 10:30zajímavý článek jen mám pocit, že pan Robejšek si v mnohém protiřečí. Ale i tak stojí článek za úvahu. Já osobně jsem "eurofederalista" a doufám, že se EU vydá směrem k federalizaci EU, k federální vládě, federální armádě a policii. |