Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
ESEJ: Pehe a konzervatismus
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J. Kanioková 24.10.2018 11:47Strašné, Pehe už fakt zblbnul
|
J. Ráž 23.10.2018 19:29Pehe je etalonem pravdy a proto je kmenovým a velmi respektovaným komentátorem šiřitelů správných myšlenek jako je ČT a PRÁVO. Takže jakákoliv kritika tohoto génia politologie je nepřijatelná. |
V. Klepetko 23.10.2018 21:30Pehe je vlastizrádce: „Nadějí je větší integrace České republiky do Evropské unie a dalších mezinárodních struktur. Dalo by se dokonce argumentovat, že naděje, že se podaří přeměnit naši zemi v moderní západní stát, je o to větší, oč více se rozhodovací procesy přesunou směrem do Bruselu a čím méně budou ovlivňovány domácí řevnivostí, potažmo malou schopností si rozumně vládnout,“ uzavřel Pehe... |
R. Meišner 23.10.2018 16:49naprostý souhlas s autorem---Pehe je duševní mrzák s naprosto zvrácenými názory,,--bohužel. Je to pravá esence poznání, jaký nekonečný rozdíl je mezi tím něco se nabiflovat, a tím něco chápat. ---jen tiše zírám kolik prostoru se mu všude dostává k šíření svých bludů. utěšovat se můžeme jen tím , že zdravý rozum vždy nakonec zvítězí. |
V. Kain 23.10.2018 18:41Re: naprostý souhlas Bohužel tento duševní mrzák má přístup do ČT a tam ty svoje blouzniviny vnucuje všem kteří se na toho kašpara vydrží dívat a poslouchat ty jeho pindy. |
L. David 23.10.2018 15:39Jaký to má smysl zabývat se nějakým Pehe? Nepamatuji se, že by ten intelektuální nýmand někdy vyplodil cokoliv, co by nesmrdělo. Za jediný rozumný přístup k těmto názorovým trpaslíkům, jakým je Pehe, považuji nutnost takové jedince ignorovat... |
M. Valenta 23.10.2018 15:47Re: Jaký to má smysl zabývat se nějakým Pehe? Také bych rád ignoroval Zemana, ale jelikož je to prezident, tak to pro člověka, který je trošičku homo politicus, dost dobře nelze. |
M. Prokop 23.10.2018 16:32Re: Jaký to má smysl zabývat se nějakým Pehe? Ale u Pehe jo. |
P. Kubáč 23.10.2018 15:01Iluze pokroku v PowerPointovém světě Oba oponenti trochu přeceňují vliv technologií. Je hezké, že máme "noosféru" jakože (cenzurovaný) facebook a další, ale pokud se podíváme pravdě do tváře jsme daleko zaostalejší než jsou naše představy o nás. Elektrifikace Afriky - kde je ? Udržení mezinárodní kosmické stanice v provozu ? Energetika - zameteme s fosilními palivy aniž bychom upadli do bídy ? Nové léky za rozumnou cenu ? Opravy silnic v Evropě a výstavba mimo ni ?? atd. atd. atd. V každé oblasti kde se jedná o hmotu jsme 50 let za vlastními představami a utěšujeme se virtuálním pokrokem ve virtuálním světě. |
F. Navrátil 23.10.2018 13:36Zabývati se Pehem netřeba Pehe je mediální bavič. Vždy připraven zaplácnou díru v korektních novinách nebo v programu ČT. Význam jeho výtvorů lze charakterizovat jednou větou nebo dokonce jedním slovem. |
Š. Hašek 23.10.2018 16:26Re: Zabývati se Pehem netřeba Máte pravdu, ale zajímat se o někoho, kdo chce (i mimoděk) zaříznout slušnou (naší) společnost, to je potřeba. Pehe je polovzdělanec, který při ranní kávě smolí oslavy na štrasbrusel. Mimochodem - Heydrich četl pozorně Švejka, na rozdíl od jiných. Byl proto vybrán (možná) za cíl. Cíl velice nebezpečný. Cíl, který je chytrý, ví, zná. A je tedy vrcholně nebezpečný. Proč střílet "nějakého" knihkupce Franka? Nebo nějakého picmocha z Národního souručenství? Odbočuji, zkráceno. |
P. Moravčík 23.10.2018 13:00Parafráza slovenského príslovia: S Pehem debatovať a s koňom sa modliť - jeden osoh. |
J. Kanioková 24.10.2018 11:461*
|
A. Alda 23.10.2018 12:15Co je to Pehe?
|
P. Lenc 23.10.2018 11:28Sice dlouhý, ale velice přínosný článek stojící zato si ho přečíst dvakrát.Dík za něj. |
V. Klepetko 23.10.2018 11:14Levicový liberalismus je doktrína s jejíž pomocí se orgány činné v genderovém řízení snaží demontovat demokracii a podvázat naši svobodu za (nepřiznaným) účelem nastolení vlády ultrakonzervativních fanatických ajatolláhů, případně zelenolláhů, genderolláhů nebo jiných podobných LIBEROLLÁHŮ:-))) Mimochodem, vzpomínáte si, jaký strašlivý osud přiřknul Pehemu pan Ondřej Neff ve svém sci-firománu "Tma":-) |
V. Klepetko 23.10.2018 11:16Re: Levicový liberalismus je doktrína ? |
K. Machala 23.10.2018 14:22Re: Levicový liberalismus je doktrína Ty pojmy jsou dobře vymyšlené, díky. Genderolláh je přesný popis toho až neuvěřitelného rozporu v jejich myšlení, které nemůže zároveň bojovat za práva žen až nad hranice rovnoprávnosti a současně s tím za právo posilovat hodnoty náboženství, které práva žen potlačuje a ženy diskriminuje už ve svých hlavních textech i myšlení většiny věřících. Trochu bych byl proti nazývat tyto lidi liberály, naopak bych jim stále připomínal, že LIBER je SVOBODNÝ a oni svobodu čím dál víc omezují. Jsou tedy stejně málo liberály jako byla Německá demokratická republika nebo podobné konstrukty komunistů demokratické. Autorovi dík za skvělý článek. |
V. Klepetko 23.10.2018 17:07Re: Levicový liberalismus je doktrína Ano. A souhlasím - nejsou to liberálové ale liberalláhové:-) Jinak - v prvním vydání Tmy na Zemi přestala fungovat elektřina, takže společnost postupně upadla do středověkých poměrů. Autor sledoval hypotetický osud známých politických osobností v těchto nových poměrech. Pan Pehe byl ve finále narážen v této fikci na kůl :-) |
O. Zuckerová 23.10.2018 11:06Dík autorovi článku za skvělou analyzu. Z mé strany není co dodat. |
Š. Hašek 23.10.2018 10:01Ten článek v Právu je dost důležitý. No, možná by se tam našly určité nenávistné poznámky k současné naší společnosti. Ale pero bylo vedeno láskou ke správným hodnotám, určitě. Víme aspoň s kým máme tu čest. A je zřejmé, proč tohoto právaře miluje/poslouchá zejména generace "moderních studentů" kol 25 let. |
M. Valenta 23.10.2018 9:36Uf, přečet jsem to celé a musím konstatovat, že pravda bude asi někde poblíž středu a také si myslím, že evropský projekt, na rozdíl od toho rusko/sovětského, násilím vynuceného, jak správně autor píše, je OK. |
P. Han 23.10.2018 11:07Re: Uf, přečet jsem to celé Mohl jste si ušetřit čtení, když jste článek stejně nepochopil. Ten "evropský projekt" velice rychle sklouzává k onomu násilnému vynucování. Vzhledem k tomu, že je postaven na neomarxistické ideologii, je to logické. |
M. Valenta 23.10.2018 11:12Re: Uf, přečet jsem to celé Tak si dávejte pozor, aby Vás nezatklo bruselské komando a nepostavilo před vojenský soud. |
J. Kombercová 23.10.2018 12:32Re: Uf, přečet jsem to celé To se vám povedlo, to je hodně vtipné. Proč máme zase podepsat nějakou úmluvu, vymyšlenou skupinou lidí pro celou EU vlastně povinnou, jejíž obsah se týká spíš států s jinou kulturou a které se nad úmluvou v tom lepším případě zasmějí? A všiml jste si, že už je určen dozorový útvar (dokonce pod imunitou, proč?), to už ke komandu daleko nemá. |
M. Valenta 23.10.2018 13:45Re: Uf, přečet jsem to celé Nemusíme. |
J. Kombercová 23.10.2018 16:25Re: Uf, přečet jsem to celé Já jsem pro nepodepisovat. A pak ještě odolat laku, který nastane, si pište, že ano. |
K. Janyška 23.10.2018 9:11Pehe je z levičáckého Bilderbergu a tím je řečeno vše... Dzp. |
M. Krátký 23.10.2018 8:44Hehe si zaslouží ještě delší čtení aby se o sobě konečně dověděl, že kecá kraviny, které nikoho nezajímají |
J. Vlček 23.10.2018 8:17S odstupem času... ...lze vzpomenout na výborného glosátora a dobrého člověka, Miloslava Šimka, který už tehdy dovedl odhalovat "kvality" politologa Pehe, jehož názory byly Šimkovi vděčným zdrojem srandy. Budiž tomu tak i v současnosti, kdy přestože témata, která si tento pan Pehe bere do svých úst, jsou až příliš vážná, jsou názory tohoto kecala z povolání pro většinu společnosti jedině pro srandu králíkům. Zarážející je to, že tomuto kecalovi je dopřáváno tolik prostoru v médiích. |