29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

ZÁKAZ: Šílený návrh

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Temlík 20.3.2024 10:13

Hlavně že nejen on hlasovali většinou naši poslanci v Bruselu horlivě pro GD ! Přitom všem se zbytky zdravého rozumu bylo jasné, že totální elektromobilita je totální ptákovina. Stejně tak zákaz plynu, to jako čím se bude topit, pokud nebude svítit a foukat ?!? Ropa a plyn zatím ještě jsou, nechť EU nelikviduje svoji ekonomiku, hledejme nové zdroje energie, snad bude konečně fungovat jaderná fúze...[>-]

B. Goc 19.3.2024 13:52

Jo to je ten Zdechovský , co všechno zná ,ale nemá ani vysokou školu???Když jsem dostal jeho jmenovku ,tak říkam , a kde má nějakej titul??? Mám on vůbec střední školu ???

B. Goc 19.3.2024 14:47

Tak už vím co vystudoval - magisterské obory pastoračně sociální asistent a pedagog volného času na Teologické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. Tak už se ničemu nedivím .

J. Gottlieb 19.3.2024 17:05

R^

V. Čermák 19.3.2024 19:13

Je to ten Bruselský Ferda mravenec, práce všeho druhu. Nejlépe mu zatím šlo Práskání na Babiše...;-D

V. Hlad 19.3.2024 13:41

Děkuji pane Zdechovský, že jste mne definitivně přesvědčil, že pan Okamura měl a má pravdu a že bych měl volilt SPD.

V. Čermák 19.3.2024 19:16

Rozumné...

L. Šimon 19.3.2024 11:59

Jj. A na to pan Zdechovský přišel až nyní kdy mu končí volební období v Europarlamentu.

Co tam těch 5 let dělal, že proti tomu dotovanému nesmyslu neprotestoval. Tak holt před dalšími volbami pozvedne prapor aby na sebe upozornil a zajistil si ( ostatně jako většina jeho českých kolegů) teplé místečko na dalších 5 let.

J. Gottlieb 19.3.2024 17:08

on tam chce bezstarostně vegetovat dále a proto začal psát,ačkoli před rokem nevyplodil ani slovo.

dost bylo zdechovského, ať dopřeje doživotní důchod i jinému stranickému kamarádovi

V. Čermák 19.3.2024 19:14

Co tam dělal? Práskal tam na Babiše...:-/

V. Němec 19.3.2024 11:47

Šílená je EU, k jakému žaláři národů se dopracovala. Samozřejmě včetně poslanců EP, kterým je pan autor, jeho kydy, motivované volbami do EP, snad nikdo nebere vážně.

Zlatá c. a k. Rakousko Uherská monarchie. Tu, kdyby nerozbili ti zpoza buka (tedy Atlantiku), nebyla by ani 2. světová (pokračování první), a kdyby pohlídali konspirační akci Němců "Lenin s kudlou do zad za každou cenu přes Finsko do Ruska", asi ani VŘSR.

Ale kdyby byly v zadku ryby, nebylo by třeba rybníka.

Panu Zdechovskému přeji po "volbách do EP" v rámci osobního kariérního růstu práci v nějaké soukromé firmě s smysluplným výrobním programem. Jen nevím, zda by měl na víc, než eventuálně na teamleadra ve skladě režijního materiálu, jako toaletního papíru, rukavic, indulony apod. Pracovat jako řidič VZV už by bylo na něj moc. To po takových nemůžeme chtít.

[>-]

J. Jurax 19.3.2024 11:33

No jo, když i europoslanec veřejně, byť opatrně zpochybňuje ušlechtilé zámysly macechy naší EU, něco se děje.

Že by konečně prohlédnuv pronikavou pitomost násilného úplného zelektromobilnění pod karabáčem EU již nechtěl spasit planetu?

Nebo že by jenom chtěl být znovuzvolen?

Při hlasování o konci spalovacích motoru byl pan poslanec omluven a tudíž nehlasoval. Pro byli Luděk Niedermayer (TOP 09), Markéta Gregorová (Piráti), Marcel Kolaja (Piráti), Mikuláš Peksa (Piráti).

E. Dvořák 19.3.2024 10:53

RvVše pro zachování teplého místečka, že pane Z.?Rv

L. Písařík 19.3.2024 10:47

Překvapil jste mě, Tomáši a přemýšlím, jestli za změnou názoru není snaha udržet se v EP, když ten sám váhá a velcí svetoví výrobci brzdí, protože ta elauta jsou bez dotací prakticky neprodejná, rovněž tak i ojetá elauta chce jen malokdo, protože nikdo neví, jak dlouho baterka, co tvoří polovinu ceny, vydrží.

L. Peleška 19.3.2024 10:46

Hezké, ale! Chybí mi popis, jak v minulosti pan Zdechovský bojoval proti zeleným nesmyslům? Kolikrát a jak v EP kritizoval nesmysly zelených, pirátů a socialistů? Bez takového vysvětlení jde jen o záchranu sedadla ( dobře placeného) v EP?!

P. Skřivan 19.3.2024 10:40

Přesně tento případ naprosto jasně dokazuje že ve vedení EU jsou naprostí hlupáci a zaprodanci. Budou hlasovat pro cokoliv odsouhlasí i ten nejdebilnější plán. A já se ptám jak může někdo obhajovat spolek hlupáků který má tak obrovskou moc. Těmto lidem je ukradené zda zničí Evropu za pomocí migrace nebo greendealu. Opravdu to woke progresivisté nechápou? Opravdu nechápou že o osudu Evropy potažmo o osudu nás občanů rozhoduje někdo kdo má IQ na hranici debility. Opravdu je zde nějaký zastánce EU který by své domácí rozhodování (třeba na úrovni rodiny) svěřil chovancům nějakého ústavu pro choromyslné?

J. Kalina 19.3.2024 11:13

Jste bohužel zcela vedle. To jsou jedni z nejchytřejších hajzlů a jejich politika není omylem, ale záměrem! Správně vidíte kam to spěje, ale pořád si myslíte, že je to nějaký omyl.

Kdysi se zkoumala inteligence Německých pohlavárů během Norimberského procesu. Až na jednoho šéfa nějakého štvavého plátku to byli vysoce nadprůměrní inteligenti.

V. Hlad 19.3.2024 9:44

Není nad to, když se někdo dokáže postavit čelem k problémům, které sám pomohl vytvořit. Gumové páteři zdar !

P.S. Zmije Zdechovský volí v EU neomylně proti zájmům ČR ! Vždy !

L. Písařík 19.3.2024 10:52

Není sám, takových je tam víc, třeba Jourová. Je třeba si jejich péče o republiku povšimnout zvláště před volbami. Kdo chce mít diktoát podobný za socouše tomu moskevskému, ať zvedne ruku. A kdo chce v € platit dluhy, co Řecko. Italie, Španělsko nasekali - zvedni obě. dluhy Já tedy ne, chci Evropu, kde si budou státy pomáhat a ne diktíát EK. Jako to říkal ten Cató o Cartágu ?

L. Písařík 19.3.2024 10:54

Omlouvám se, občas překlep, ale docela se mi ty překlepy líbí.

V. Pokorný 19.3.2024 9:31

Opět jen podotknu. Je vidět, že autor spisku je europoslanec, který chce být znovu zvolený. Proto v současnosti takto promlouvá. Že je to modlák z KDU-ČSL.V případě, že by byl znovu zvolený, myslím si, že by mluvil přesně opačně. Fuj.

S. Rádl 19.3.2024 9:25

Však on pan Zdechovský po volbách zase začne propagovat ty progresivní správné názory.

R. Simek 19.3.2024 9:19

"Vzhledem k náročnosti výroby se bilance s auty se spalovacím motorem může srovnat až po ujetí několika desítek tisíc kilometrů. Německý časopis Focus mluví konkrétně o 90 000 kilometrech!"

.

I kdyby to byla polovina: náš rodinný vůz najede cca 2000 km/rok. To znamená, že elektromobil bude "ekologičtější" po 20 letech...?

R. Langer 19.3.2024 11:47

Po dvaceti letech to bude leda tak nepojízdný vrak. ;-)

L. Žaloudek 19.3.2024 14:03

Tipuju, pane Simku, že vám tam vypadla nějaká nula. Jestli najezdíte 40 km týdně, vyplatil by se vám taxík.

J. Ticháček 19.3.2024 16:57

Pane Žaloudku

Mám podobný nájezd, rodiče se svým autem jezdí ještě méně. Taxík? Nejbližší přijede za dvě stovky, když je právě volný ty další čtyři v okolí za tři stovky. A to je jenom za přistavení. Holt vesnice je vesnice. Jasně, občas ten taxík použiji, když popíjím ve městě. Znamená to většinou volat alespoň hodinu předem. Jet taxíkem na nákup? Fajn, když už jedou třeba mí rodiče do města, je to maso, pečivo, drogerie, ještě zajedeme tam, pak ještě třeba něco do dílny, kanystr benzínu do sekačky, a pak zpět. To jsme asi na dvou tisících za taxi. To samé k doktorovi. Taxi tam, zpět, čekání se zapnutým taxametrem. A skutečně mají najez necelých 40 km tydně. Občas větve do kontejneru, občas sběrný dvůr, takže vozík. To se jede půl km tam a půl zpět vlastim autem, nebo třicet km taxíkem. Nemluvě o tom, že když by ten taxikář ten vozík měl, nechal by si zaplatit za čekání, než ten vozík někdo naloží a pak vyloží. A ještě by musel mít dost vysoký podvozek. Proto mají mí rodiče (1942/1949) SUV. Za prvé se jim do něho pohodlně leze, za druhé si mohou z parkovacího stání strčit vozík před dílnu a autem k němu couvnout, místo toho, aby vše tahali desítky metrů, a za třetí se jim to vyplatí. Jasně, týdně najedou necelých 40 km. Jenže mohou v klidu nakoupit, strávit další hodinu a půl v OBI dohadovaním, který odstín bude lepší na zábradlí, stavit se s kocourem na veterině.

Taxík je levný v centrech velkých měst. Když ho potřebujete jen na jednu cestu. Ale taxík na pár km, a zároveň na pár hodin, když jste na vesnici, to už je jiné kafe. Za týden jste utratil stejně jako za povinné ručení, za druhý týden palivo na třičtvrtě roku podobného ježdění, zbylých padesát týdnů se tlučete do hlavy.

D. Polanský 19.3.2024 8:52

A hle před volbami, takže autíčka, ale že nám sem EU žene miliony migrantů, to ho nezajímá. Jak to bude s auty o tom nebude rozhodovat Brusel, ale něco co se zove vědeckotechnický pokrok.

R. Lávička 19.3.2024 8:50

Brouk Pytlík Zdechlinovský radí, pátrá,informuje. 3.14čus non ultra plus.

V. Povolný 19.3.2024 8:35

Pan Zdechovský prozřel. Ale podle všeho přebírá argumentaci dezinformátorů a lidí, co chtějí zničit planetu. Po letech strávených v europarlamentu přichází na to, že silou tlačená elekromobilita je nesmysl, že lidstvo změny klimatu neovlivní, že v celé věci jde především o prachy - tedy o dotace (výpalné) a že je to celé jen politická ideologie bez vazby na realitu a technické možnosti. Kde bychom mohli být, kdyby byla stejně masivně dotovaná jaderná energetika? Určitě bychom byli mnohem blíž uzavření uhelných elektráren.

R. Tichý 19.3.2024 8:33

To je krasne, ale stejne tentokrat budu do EUprdlamentu volit SPD. Ciste ze sabotaznich duvodu. Bude mne to stat blici pytlik.