Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
UBER: Budeme zase rozbíjet stroje?
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
L. Vrána 30.9.2017 15:26Re: Svobodný trh Nerad bych Vám kazil Vaši radostnou představu o světlé a opravdu té pravé ořechové kapitalistické budoucnosti. Předpokládám, že dříve nebo později se těchto aktivit (Uber atd.) někdo zmocní. Předpokládám, že mafie. Budeme rádi, když to bude jenom ta malá, hodná, česká, která se občas zakecá. |
V. Pavelka 30.9.2017 22:47Re: Svobodný trh Ptal jsem se Svobodných"jestli lidi unesou tolik svobody , já mám Právo !slyším ze všech stran , všichi mají a znají právo a svobodu , ale nikdo povinost ,spousty náboženských a záchranářských národnostních Idiotů |
J. Šimek 30.9.2017 8:37Demagogický příspěvek, asi z neznalosti. Konkurence UBERu je v Praze LIFTAGO. Proč s ním nemají taxikáři problém, jako s UBERem, když z pohledu zákazníka je UBER a LIFTAGO nemlich to samé? |
H. Gene 30.9.2017 21:15Ale mají, neboj... |
P. Vébr 30.9.2017 7:34No, u toho Uberu je to jednoduché Taxikáři si na jedné straně stěžují, jak se sotva uživí a na druhé straně velmi, velmi agresivně bojují proti Uberu. Nejspíš proto, že to těmi bídnými výdělky nebude tak žhavé a Uber je připravuje o těžké peníze. Proto tak křičí a proto bojují... |
J. Řezák 30.9.2017 21:17Re: No, u toho Uberu je to jednoduché Když se neuživí, tak ať jdou dělat něco jiného. |
Š. Hašek 30.9.2017 21:17Re: No, u toho Uberu je to jednoduché Na taxikáře bych se jaksi vykašlal, aby mi ale bylo rozuměno. Stačí schválit jednoduchou licenci i jinému. On ten Uber je pouze těžce séře, ostatně v našem socpodniku pod vedením Zaorálka jsou podnikání/trh/obchod/konkurence - samá sprostá slova. Nikdy jsem netušil, že najednou není možno dopravovat i jinak osoby automobily s techničákem, který má řidiče s řidičákem - daně vyřeší berňák. Aha, chlapci na štaflech pláčí! Prostě u nás nic nejde. S málo papírama. Možná, že by asi zákazníkům vyhovovala nižší cena, protože je nezajímají nějaké vopičárničky, ale jen chtějí dojet k cíli, řidiče i navedou a jej jim šumák, že nezná dějiny Prahy, sedadlo má užší o tři cenťáky - to totiž všechno stojí prachy a zaměstnává referentky. No nic. |