Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
SVĚT: Černé díry v červených číslech 4
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J. Jurax 4.12.2018 23:14Re: Pro V. Brauna Jojo, k Vám přijde virtuální instalatér opravit toaletu a virtuální kadeřník upravit vous a máte-li i vlas. A virtuální zubař Vám virtuálně ošetří bolavý zub. A s těmi koňskými kobližky v Londýně je to obecně známý a často užívaný příklad na technologický zlom řešící problém. Po mém soudu jej zde ale užíváte nepřípadně. |
M. Prokop 4.12.2018 22:19Re: Ty hory tam při přípravě projektu nebyly? Asi spíš tomu, za kolik, než že. |
M. Prokop 4.12.2018 22:19Re: Podobných chytráků jako jste vy, Má pravdu v tom, že prakticky nevíme, co bude za nějakých 30 let. Jenže ani on neví. Takže zatím se pořád nejlépe osvědčuje něco dělat a stavět na základě současných prognoz. Čekat nečinně na budoucnost nefunguje. |
A. Nový 4.12.2018 21:25:-)) Zeptejte se pomocníka StB Babiše a jeho kumpánů estébáků, komoušku. A taky si komoušku vzpomeňte, jak jste se spolu straníky po čtyřicet let devastovali Československo. |
A. Nový 4.12.2018 21:16Podobných chytráků jako jste vy, jsou plné hřbitovy. Knihy zničí kino, kino zničí televize, televizi zničí internet... |
M. Pivoda 4.12.2018 20:59Chybné předpoklady Dostatečný počet lidí dá v budoucnosti přednost virtuálnímu cestování (pomocí brýlí virtuální reality) před reálným cestováním už i z finančních důvodů. A právě proto počet reálně cestujících (vlaky či hyperloopem) se zmenší, oproti dnešku. Takže ty dnešní výpočty jsou velmi klamavé. Analogie: V 19. století, když se předpovídalo zvyšování počtu tehdejších taxíků v Londýně, předpovídali s tím až půl metru koních výkalů na ulicích Londýna. Ale takový vývoj se nekonal. |
M. Pivoda 4.12.2018 20:57Pro V. Brauna Dostatečný počet lidí dá v budoucnosti přednost virtuálnímu cestování před reálným cestováním už i z finančních důvodů. A právě proto počet cestujících v reálném světě (vlaky či hyperloopem) ubude. Takže ty dnešní výpočty jsou klamavé. Analogie: V 19. století, když se předpovídalo zvyšování počtu tehdejších taxíků v Londýně, předpovídali s tím až půl metru koních výkalů na ulicích Londýna. |
J. Schwarz 4.12.2018 19:29Re: V civilizovaném demokratickém světě Železnice život někomu zlepší, někomu zhorší... Ať si ji zaplatí ti, co ji budou používat. To je přece fér požadavek. |
J. Schwarz 4.12.2018 19:26Re: Tragédií dneška je, Jenže dnes by "chudině", narozdíl od dob minulých, mohlo stačit na panstvo se vykašlat. zvláš ́t když jde o panstvo neschopné a od reálného života totálně odtržené. Proč proboha všichni podporují sociální státy s jejich byrokracií, kde se v řadách poskytovatelů t.zv. "veřejných služeb" dokáží schovat miliony parazitů. V případě státu minimálního, "nesociálního", by museli své "služby" nabídnout na trhu, bylo by na ně vidět a většina z nich by musela začít dělat něco užitečného, třeba rozvážet pizzu... |
J. Kanioková 4.12.2018 17:59:)))))))))))
|
V. Novák 4.12.2018 17:32Re: Ty hory tam při přípravě projektu nebyly? Já jen, že se tak divili, že musí razit tunely... |
M. Prokop 4.12.2018 17:27Re: V civilizovaném demokratickém světě Nějak jste se zasekl, před cca třiceti lety. Cestou z komunistické schůze. Nebo vzteky, že už nemůžete krást jako když jste vládli. |
M. Prokop 4.12.2018 17:25Re: Železnice podporuje rozvoj.státu. Jen prskejte, komoušku ... rajská to pastva pro oči mé. |
V. Novák 4.12.2018 17:20Re: Železnice podporuje rozvoj. Ty železnice BYLY prodělečné, a proto je převzal stát. Protože soukromá železnice může vydělat jen na cenách za přepravu, zatímco stát vydělá i na daních z fabrik, které by jinak nevznikly, protože bez železnice by neměly jak prodávat své výrobky. A tedy může udržovat i tratě které jsou pro soukromníka prodělečné, ale státu se vyplatí. V současosti tím více, že nemusí platit nezaměstnaným - to za Rakouska nebylo a tedy na podpoře erár neušetřil. Přesuny armády byly přidaná hodnota. Významná přidaná hodnota. |
J. Kratochvíl 4.12.2018 16:19Re: Inu, Babiš, alespoň za ty dotace postavil Čapí hnízdo, které může a také navštěvují všichni občané. A vy, Klausův blbe, sdělte tajemství, kde jsou ty miliardy, které Klaus a jeho kumpáni zprivatizovali. |
J. Kratochvíl 4.12.2018 16:11V civilizovaném demokratickém světě Každý občan, kterému není lhostejné v jakém státě žije, rád ve svých daních na železnici přispěje a zlepší mu život. Jenom hloupí Klausouni a jejich vlezdořitci jako vy to raději rozkradou a utečou. Pardon, ještě Kanioková, stará, ošklivá ženská, abychom nezapomněli. |
J. Kratochvíl 4.12.2018 16:04Železnice podporuje rozvoj.státu. Prokope, vy antikomunistický hňupe, vy jste tady největší ideologický blb spolu s Janyškou. A když nejste ideologický blb, proč do toho neustále pletete ty peníze. Pro vaši informaci v R-U stavěli v 19.stol železnici koncesionáři. Když se zjistilo, že se postavily stovky km kolejí, které netvoří síť musel jim ty koleje Franz Josef sebrat, aby se propojily a navazovaly na sebe. Např. v Nymburce nebyli koncesionáři schopni ani ochotni propojit 800 m kolejí a musel to udělat stát. Asi se jim to podle nějakých blbů jako vy, nevyplatilo. A to nemusím vykládat, že nejvyspělejší státy světa Švycarsko, Japonsko, EU a dnes i Čína mají nejmodernější železnice na světě. Mělo by být starostí každého státu aby nezaostával. |
E. Nichtburger 4.12.2018 15:29Re: VRT u nás A ty výjezdy z Prahy? Ví se o tom něco? Bude podzemní nádraží Praha Opera a tunel do Berouna? A jak to vypadá s výjezdem z Prahy směr Hradec Králové? |
J. Fridrich 4.12.2018 15:16Re: poznámka Hallo Nováku. Aston píše mimo jiné - a má pravdu - " Co ovšem je nepochybné – údobí bezvýhradného míru a prosperity si užila západní Evropa. Pod americkým raketovým deštníkem žila v blahobytu a radosti a to trvá dodnes." Amerika ( USA ) zachránila jen ve 20tém století Evropu několikrát - v první svět. válce ( v den podepsání příměří 11. listopadu 1918 čítaly americké expediční síly 1 981 701 osobu. Do konce války dorazilo do Evropy 2 057 675 amerických vojáků a zvrátila patovou situaci ve prospěch dobré strany - a nemusela, byla to Evropská válka ), v druhé svět. válce byla její pomoc velmi významná nejen dodávkami do Velké Británie a SSSR ale i přímým vojenským zásahem - opět nemusela, byla napadena na druhé straně zeměkoule Japonskem v Pacifiku. V třetí svět. válce-studené nám přinesla svobodu a otevřela nám svět - to, že toho neumíme správně využívat je NAŠE chyba, ne Ameriky. Myslím, že Evropu zachrání i nyní, po čtvrté, pokud v Bílém domě usedne státník typu Ronalda Reagana, myslím, že se to povedlo - a ten dá svět do pořádku - gigantickou sílu na to mají, chce to " jen vůli k činům ".. Evropští " měkejši " to neudělají a diktátor euroasijské " Říše zla " by " zapomněl " odejít.. |
R. Hanuš 4.12.2018 15:16Re: VRT u nás Ano, pokročilo, V tuto chvíli Studii tratě Praha Drážďany dělá CEDOP s francouzi (EGIS), Úsek Praha- Brno vyhrál SUDOP s Mottem a úsek Brno OStrava se právě soutěží. |
V. Kain 4.12.2018 14:50Re: Tragédií dneška je, Pane Schwazi neminula.Pokračuje dál jenom v jiné formě.S každou krvavou revolucí kde se fyzicky likvidovala aristokracie a buržoasie a kde se omílalo neštěstí chudých to vždycky dopadlo tak,že ti kteří měli chudiny plné huby byli vždycky mnohem horší než ti kteří skončili zastřelením či stětím. |
M. Prokop 4.12.2018 14:43Re: Železnice podporuje rozvoj. Já s ní nezačal ... Hlavní je, že ty železnice nebyly prodělečné a stát měl jeden důvod k účasti, vojenské využití. |
M. Prokop 4.12.2018 14:41Re: VRT u nás Trochu se o tom mluví, zda už to pokročilo do fáze příprav nevím. |
M. Prokop 4.12.2018 14:40Re: Ty hory tam při přípravě projektu nebyly? Irelevantní. Kde se v Berlíně staví letiště bylo dokonale známé a stejně se mnohokrát prodražuje. |
V. Novák 4.12.2018 14:20Re: poznámka Mnohé tím, že z nich vycouvala. Města duchů jsou ukázkou. |
V. Novák 4.12.2018 14:18Re: Železnice podporuje rozvoj. V Rakousku ovšem se státní garancí, takže v roce 1854 vlastnil stát 70 % rakouských železnic, 20 % s akciovým podílnictvím. Pak začala privatizace, ovšem se státními garancemi a po krizi 70. let 19. stol. zase postátňování. Do r. 1910 získal stát cca 18 700 km železnic a ovládl 83 % veškerých tratí v Předlitavsku (Zalitavsko nebylo důležité). Takže na tu ideologii bacha... |
V. Novák 4.12.2018 14:04Ty hory tam při přípravě projektu nebyly? ... |
E. Nichtburger 4.12.2018 13:50Re: VRT u nás Zdá se, že se připravuje trasa Drážďany - Praha a že se uvažuje o některých výjezdech z Prahy. |
M. Prokop 4.12.2018 13:33Re: Inu, Soudruh Kratochvíl to rád zaplatí za ně. :-P |
M. Prokop 4.12.2018 13:32Re: Železnice podporuje rozvoj. Fanatičtější a hloupější ideologii než vy už dlouho nikdo nevyplodil. A mimochodem, železnice zde začaly budovat soukromé společnosti, ne stát. Stát buduje převážně to a tak, co vyplatí jeho oudům, úředníkům. Pokud soukromník na něco užitečného nemá, tak jen proto, že byl okraden státem. |