Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
STAVITELSTVÍ: Bláznovství D8
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P. Rajman 20.10.2016 7:59Re: Buď se mlží ve věci nebo odpovědnosti Je to přesně propojení politiků,kteří rozhodovali (a byli následně ve volbách "vyobcováni" a jejich sukromých zájmů tedy jejich pozemků a firem nebo firem a pozemků jejich sponzorů, kdo o trase dálnice rozhodl. Nikoliv "stát". |
J. Skála 20.10.2016 7:53Bláznovství kam se podíváte! já mám proti zprovoznění dálnice D8 ještě jeden argument, který jako bych si vypůjčil od zelených, ačkoliv je jinak nemohu ani cítit. Jestli jse se někdy dívali na mapu, tak byste zjistili, že nejkratší dálniční spojení Berlína s Vídní bude přes Prahu. A při neexistenci (ještě dlouhé!) pražského okruhu bude tohle všecko jezdit kolem Muzea. Podívejte se na ignorantské neřešení návazné dopravy kolem Blanky a zprzněný projekt modrých zón. Darmo mluvit! |
P. Rajman 20.10.2016 7:53Buď se mlží ve věci nebo odpovědnosti Pan Holub nechce mlžit ve věci,i když některá podstatná fakta zamlčuje (např. přítomnost aktivního lomu přímo nad dálnicí a to jak uvolněným sesuvem,tak hrozícím). Zato mlží v případě "státu". Tak jako je lom u Cimrmana díra v zemi,kterou vám přece nemohou zcizit (leda tak hodinky nebo peněženku-tu ano) tak pan Holub líčí stát jako jakýsi monolitický byrokratický aparát,který "může za všechno" a ve ktetém odpovědnost politiků,kteří rozhodnutí o trase ve skutečnosti učinili,zkončila jejich rozhodnutím právě o této trase a jejich odchodem z politiky(většinou do firem,kvůli které často vlastnili nebo znichž politicky žili a do kterých se následně vrátili nebo do nichž odešli. |
V. Plocek 20.10.2016 1:52STAVITELSTVÍ: Bláznovství D8 Ve stavbě dálnic jsme již dávno ukázali, že nejsme blázni ale totální idioti, neschopni dálnice stavět. Bolševický způsob rozestavění dálnice na mnoha úsecích, místo průběžné stavby od počátku do cíle, doba výstavby dálnic, kterou v zahraničí při rozhovoru nepochopí a nyní i diletantství při posuzování místa výstavby. Co k tomu dodat. Jen závistivě koukat po "zaostalých" zemích (např. Portugalsko), které díky pomoci EU vystavěli komplex silnic a dálnic, řešících jejich dopravu. A to nehovoříc o vyhovující kapacitě dálnic, která je v česku na hranici totálního kolapsu, protože dva pruhy jedním směrem již dávno nestačí. Ale jsme v Česku. |