8.5.2024 | Den vítězství


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
cipísek 9.2.2009 13:09

Re: o2 televize a internet

No vidíte,žádný z nás zákazníků "kyslíku" přece není troškař :-D

cipísek 9.2.2009 13:07

Re: Dámy a pánové,

Já bych to od nich vzal,tuhle službu má pár kamarádů,ale  signál mi na chajdě končí metr od budovy a antény montovat nechci (v tom místě Vám ukradnou i vatu z uší).Snad za pár let.

Anka 9.2.2009 13:07

Re: Vážená Anko,

Mňo,  máte, nemáte, toť otázné. Pokud Vás nenapdne nejaká zhůvěřilost, jako si objednat tv programy...... :-)

Anka 9.2.2009 13:01

Re: o2 televize a internet

Nikolivěk, i zprovoznění setoboxu, ale to už bych si připadala opravdu umanutá:-)

cipísek 9.2.2009 12:58

Re: o2 televize a internet

Oprava : zprovozňování

cipísek 9.2.2009 12:57

Re: o2 televize a internet

Jenom problémy s přeložením linky ? Tak to jste šťastlivec.U mně to bylo - namátkou : mnohadenní zprovozněňování linky pro ADSL (údajně měla být OK ještě než jsem si ADSL u jejich konkurence objednal), přepojení mojí linky (služební) na jakousi variantu podvojky a po 3 měsících od podání ostrého písemného protestu (linka si chodila kdy chtěla)milostivé "svolení na základě mé žádosti" k přepojení na původní stav.A to žiji v krajském městě.

erre 9.2.2009 12:56

Re: Vážená Anko,

i já jsem se ocitnul na bojišti zcela opuštěn svými blízkými. Jejich podporu jsem pocítil pouze při večerní rodinné sešlosti, kdy se potomci dožadovali přístupu na net, manželka zase svého večerního klábosení s přítelkyněmi na telefonu tím mi dodávali sílu a vytrvalost do dalšího boje. Upřímně jsem rád, že to mám za sebou nebo nemám? 

Hanyz01 9.2.2009 12:55

Re: No a co byste autorko chtěla?

Pokud jsou jak hejno slepic, když do nich střelí brokovnicí, bylo by to ještě lepší ;-)

ranbow 9.2.2009 12:52

Což je standardní postup

Obávám se, že to je standardní dost velké skupiny firem - nabízet, co nejvíc činností, a teprve až když se najde nějaký zákazník pro určtou činnost, začne  se firma zajímat o to kdo to udělá, z čeho to udělá, za jak dlouho to udělá, jestli to vůbec jde udělat..atd - a co nejlevněji aby byla provize co největší., což chvíli trvá...

cipísek 9.2.2009 12:50

Ředitele se neptejte

Ten na to "má lidi". Mně tihle komici zase už pěknou řádku let (po 2 písemných reklamacích jsem to vzdal) posílají faktury za telefon do neexistující ulice.Zatím všechny došly,ale to jen díky tomu,že máme inteligentní pošťáky.

Anka 9.2.2009 12:48

Re: Vážená Anko,

Vážený pane erre, děkuji. Já jsem v pohodě, a jak Vás tak čtu, nebyl ten Váš technik příbuzným toho našeho? Přiznám, že jsem v tom mého muže nechala jak Piláta v Krédu a uchýlila se k zelinářce, aby ve chvíli, kdy si technik prosil šroubovák, nedošlo k rukočinům.

Anka 9.2.2009 12:43

Re: o2 televize a internet

Vážený pane Kaisere, povězte mi, proč bych si "chronicky" stěžovala, kdyby byl můj požadavek vyřešen? Přeci nejsem cvok, co si každý den volá s operátorem Telefónicy jenom proto, že je družný a rád se seznamuje. Že Vám to běží v pohodě, Vám z té duše opravdu přeju. Já o totéž usiluji deset dní a zcela marně. A, ano, mám na tuto firmu pifku, zažkila jsem přeložení linky, ale tím nebudu tady obtěžovat. Dopadlo to dobře, měli jsme doma všechno náčiní nutné k instalaci, technik byl spokojený:-)

daniel kaiser 9.2.2009 12:35

o2 televize a internet

Myslím si, že existují chroničtí stěžovatelé, mám balík TV programů - běží OK, po měsíční ukázce jsem si za 1 kč objednal balíček dokumenty plus a vše jede velmi rychle cca do 5 hodin od tel. objednání, a přes centrum technické podpory mi bylo vždy pomoženo. Myslím, že nářky na o2 je asi národní manie. Kaiser

erre 9.2.2009 12:34

Vážená Anko,

vězte, že nejste zdaleka jediná kdo válčí s Telefonikou O2. Když ještě existoval Telecom fugovaly alespoň objednávky. Ty za Telefoniky přestaly fungovat. Jakákoliv sebemenší změna znamená neřešitelný problém. Těch jsem měl za poslední 2 roky již několik.  1. přemístění modemu ADSL v rámci rod. domku z 1. do 2. patra trvalo 4 měsíce, podtýkám, že stačilo propojit tzv. husími krky ve zdi tyto 2 patra. Techniků se u nás vystřídalo asi 5. vždy po hodině odešli k jinému zákazníkovi bez dodělání práce. To se opakoval 4x. 2. Zrušení ISDN linky, zpět na analog znamenalo vypnutí celé pevné linky bez jakéhokoliv varování. Bylo reklamováno. Náprava trvala asi týden. Nešel internet,  telefon,  fax ani mail. A za 3. Změna tarifu pevné linky z O2 Standart na Duo není vyřízena ani po měsíci a nepočítaných reklamacích. Tady se ukazuje výhodnost tzv. call center. Chudáci operátoři to schytají za neschopné vedení, které bez problémů může z nás dál dělat úplné idioty. Přechod ke konkurenci jsem uskutečnil alespoň u té druhé půlky přenesením svého mobilního čísla ke konkurenci. Přeji Vám (i sobě) pevné nervy a štěstí do dalších potyček z neschopnou Telefonikou O2.                 

pepik 9.2.2009 12:28

televize O2

taky jsem to měl a odhlásil, po nějaké době přestal jít internet a sím doména a majly, několikrát denně jsem to řešil s podporou s tím že chyba je na jejich straně a že náprava bude, trvalo to 2 měsíce mezitím jsem si připojení koupil jinde a doménu přesunul jinam a když už jsem na ně zapoměl tak mě volal nějaký technik O2 jestli ta zádada ještě trvá, nikomu nepřeju každodení jednání s hlasovým systémem a naprosto nekompetentními operátory

Anka 9.2.2009 12:11

Re: Aha!

Ale my nechtěli desítky programů, jen History Channelll a Explorer, plus nádavkem ty nechtěné Tři mušketýry a to by přece neměl být tak neřešitelný problém, ne?

JaS 9.2.2009 11:59

Aha!

Začínám tušit, proč si brácha stěžuje, že mu v poslední době Internet od kyslíku jede nějak moc pomalu! Na internetovou televizi jsem se ukecat nenechal, tím jsem si ušetřil rozčilování nad tím, proč si nemohu přepínat další desítky kanálů, abych se podíval, jestli náhodou na tom dalším není menší kravina než na tom předcházejícím...

Radovan 9.2.2009 11:48

O2 rautík

Byl jsem teď v sobotu na akci odborů O2 v Pražském Hiltonu a všechno fungovalo v pohodě :-D. Zejména za sladký raut tisíceré díky. :)

Gerog 9.2.2009 11:38

Zkušenosti z opačného gardu

Fakta :

1. Mám O2 TV od chvíle, kdy byla tato služba poprve nabídnuta. V průběhu času mi po bouřce "odešel" modem, po čase a jiné bouřce splitter a jednou dokonce settopbox a asi dvakrát služba "zamrzla" z jiných důvodů. Vždycky stačilo zavolat na příslušné telofonní číslo callcentra a ve slušné diskusi klidným hlasem pracovníkovi popsat vzniklý problém. Vždycky nejpozději druhý den (v případě settopboxu a modemu ještě týž den večer) se k nám dostavil technik který má naši oblast na starosti a vzniklý problém vyřešil. Samozřejmě zcela bezplatně.

2. Koncem prosince jsme dostali oznámení, že na měsíc leden nám budou zdarma odblokovány k vyzkoušení všechny programy (s výjimkou hardcore) které O2 TV nabízí. To se také již 1. ledna stalo a fungovalo vše celý měsíc bez problémů.

3. Během tohoto zkušebního období jsme obdrželi další dopis z O2, že libovolný z nabízených rozšiřujících balíků programů si na další dva měsíce můžeme objednat po 1,- Kč/měs s tím, že je koncem března opět odhlásíme, nebo nám zůstanou a budou nadále zpoplatňovány dle ceníku. Vybrali jsme si "Dokumenty plus" které jsme si prostřednictvím komunikace přes TV bez problémů objednali. Od 2. února všechny neobjednané programy podle očekávání z nabídky zmizely ale ty které jsme chtěli zůstaly. Takže i tato služba funguje bez problémů.

4. Ve výše uvedeném dopisu z O2 jsme se dozvěděli i o možnosti služby "Multi" (druhý settopbox pro současné nezávislé sledování dvou programů). Po telefonické objednávce v callcentru nám již druhý den přišel poštou na dobírku samoinstalační balíček s druhým settopboxem i s novým modemem se dvěma TV výstupy. Současně na e-mailovou adresu přišlo oznámení, že nám byla objednaná služba aktivována. A skutečně, po zapojení podle přiloženého návodu vše opět bez problému funguje... Dodávám, že nejsem placeným ani neplaceným agentem O2, pouze popisuji vlastní zkušenosti. Netvrdím že nebyly problémy na příklad s chybnou fakturací po změných rychlosti internetu atd, ale O2 TV je OK.

vládík 9.2.2009 11:17

Máte kliku

Nám (po telefonické objednávce, ovšem) TV zapojili v krátké době. Poznali jsme to ihned: připojení na internet zkolabovalo, V případě, že se "zmátořilo", jeho rychlost nepřekročila 1 Mb/s (oproti původním téměř 2 Mb/s - ovšemže nám minulý týden už potřetí oznámili, že zvyšují rychlost až na 8 Mb/s). Zmátořilo se ovšem jen občas.

Neštěstí jsme reagovali rychle a okamžitě objednávku zrušili. Poměry v síti se ustálily.

Poznamenávám, že potíže vznikly již při uvolnění pro příjem TV, přijímač připojen nebyl.

Anka 9.2.2009 10:59

Re: No a co byste autorko chtěla?

Děkuju:-)) Zatím se mi zdařilo jen to, že jsou jak hejno slepic, když se do nich střelí. Ale taky dobrý, ne?

Hanyz01 9.2.2009 10:56

Re: No a co byste autorko chtěla?

R^držím Vám každopádně palce :-)

Anka 9.2.2009 10:54

Re: No a co byste autorko chtěla?

No, jsem baba umanutá a protože nemám flintu a žito se ještě ani nezelná, musím trvat na tom, že firma, s kterou mám smlouvu, bude plnit, co deklaruje. Zatím, pravda, to s mým trvá ním to není žádná sláva:-)

Hanyz01 9.2.2009 10:49

Re: No a co byste autorko chtěla?

Víte Anko, ono chtít po bývalém Eurotelu, případně po bývalém Českém Telecomu kvalitní služby, to je fakt naivita, ale je hezké, že se nevzdáváte a bojujete. Já jsem s oběma firmami s chutí rozvázal veškeré obchodní vztahy - to prostě nemá cenu řešit.

Snad jediné, co na tyhle experty platí, je žaloba k soudu (bohužel nevím, zda lze požadovat odpovídající odškodné - po mých zkušenostech s nimi bych začínal někde na 500milionech). Ještě lepší je poslat to do Černých ovcí nebo Občanského juda - sem tam to zabere velmi dobře.

Anka 9.2.2009 10:45

Re: No a co byste autorko chtěla?

Co bych, vážený Hanyz01, chtěla? Aby firma, které měsíc, co měsíc disciplinovaně posílám své zlaté za jejich služby, plnili, co deklarují. Asi jsem naivní,což?

Poslední zpráva z Telefónica O2 "bojiště" zní, že žádný z operátorů náš problém neřešil. Přijal můj hovor, vyslechl si hudrmanické litanie a v bázni Boží zavěsil.

Hanyz01 9.2.2009 10:27

No a co byste autorko chtěla?

Ona je to totiž stále stejná firma, se stejnými lidmi na top i middle pozicích - nikoliv náhodou je u nich firemní "kultura" jak vejce vejci podobná Telefónice - no proč asi ;-)

Pablo_CZ 9.2.2009 10:22

Re: Ženská, a proč jste k těm kyslíkům vlastně lezla? Zbláznila jste se? :-)

No vidis, a ted si predstav, jaky kreteni jsou treba v japonsku, kde ti po dvou mesicich ten kredit vymazou, kdyz ho neprovolas! ;-)

pro kritiky firmy Telefonica O2 9.2.2009 10:20

Trident Communications

Znate firmu Trident Communications, s. r. o., jez ma exkluzivni smlouvy na provozovani telefonnich automatu Swipe & Call v udajne uzavrenem prostoru Letiste Praha-Ruzyne a na Prazskem hrade?

Adresa firmy: Haštalská 6, Praha 1

Pablo_CZ 9.2.2009 10:16

Re: Dámy a pánové,

Se schopnostmi UFOna mam uplne stejne zkusenosti, jako autorka clanku s O2.

hufv 9.2.2009 10:15

Re: Nehájím, konstatuju

K chybám:

ad 1) ochrana obsahu - v hdmi je již zabudovaná. Pokud používáte scart, můžete bez problémů analog nahrávat - cokoliv.

ad 2) Časovač - není záležitost setopboxu, ale vlastního nahrávacího zařízení. Musíte jen nechat STB naladěný a puštěný. Je to určité omezení, ale nahrávat jde. Osobně jsem nahrávání čehokoliv už zavrhl, TV estrády a zprávy za to nestojí a filmy je jednodušší získat v lepší kvalitě jinak (dnes už i seriály).

ad 3) - nevím, papírové nabídky nepoužívám, to co je na internetu v podstatě sedí. ad 4) - tady naprostý souhlas

ad 5) - to nevím, ale je to linux a je možné si tam nahrát firmware jiný (já to ale nedělal - ovšem na webu při troše hledání toho je dost). Ale má výhodu mpeg4 (h264), takže umí HD a to jak z TV (720p, full bitrate), tak i ze vzduchu (opět 720p, ale bitrate je ořezaný).