Diskuse
POTRAVINY: Chuťovky pro reklamní byznys
Na propagaci tuzemských potravin plynou pod různými zástěrkami stovky milionů korun z veřejných zdrojů. Proklamované úspory je neohrožují, spíše naopak. K ověřeným penězovodům ústícím do reklamních agentur, jakými jsou státní podpora národní značky Klasa nebo mladší marketingový přírůstek zvaný Regionální potravina, se přidávají další milionové porce. Jaké je nové menu?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AR
A. Richter
2. 3. 2012 23:14
Tvarůžky
a zapíjet šampaňským. Bo kdo na to má? Takže :
Olé ! ;-)
0
0
možnosti
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz