Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
POTRAVINY: Chuťovky pro reklamní byznys
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A. Richter 2.3.2012 23:14Tvarůžky a zapíjet šampaňským. Bo kdo na to má? Takže : Olé ! ;-) |
V. Kain 2.3.2012 13:02Re: Možná, že by se hodně ušetřilo, kdyby místo propagace Právě Penny měla reklamu "česká kvalita na váš stůl" a bác.Drůbeží párky za 35/kg.Dobrou chuť.Ani snad nechci vědět co ta poživatina musela obsahovat za hnůj.Jakpak se asi dneska tváří ti co jezdí nakupovat k polákům.Prý mají kvalitnější a levnější potraviny a ty uzeniny mňam,mňam.Teď to prasklo.Takže ti vychvalovači do sebe pod tlakem hrnuli posypovou sůl.Myslím si,že si u nich naši lidé nekoupí už ani špekáček.(až na pár volů) |
V. Němec 2.3.2012 12:24Reklama Jen blbec dá na to co je psané! Dobře mu tak! |
Ž. Halabudová 2.3.2012 7:21Re: Možná, že by se hodně ušetřilo, kdyby místo propagace Zavést normy a jejich přísná kontrola by pomohlo na 300%.A můžete všichni hádat, proč není zájem je obnovit. A proč se o to nikdo nesnaží.Hádejte.Takové ty nejapné výlevy typu,:tak to nekupuj,kontroluj si složení, atd, jsou pro srandu králíkům. |
E. Vašátko 2.3.2012 7:10Možná, že by se hodně ušetřilo, kdyby místo propagace a různých PR akcí byly znovu zavedeny zrušené normy potravinářských výrobků. Potom by možná špekáčky byly zase špekáčky a salámy by obsahovaly jenom to, co norma povolí. Dohánět to reklamou je k ničemu. |