Diskuze
POTRAVINY: Chuťovky pro reklamní byznys
Děkujeme za pochopení.
A. Richter
Tvarůžky
a zapíjet šampaňským. Bo kdo na to má? Takže :
Olé ! ;-)
E. Vašátko
Možná, že by se hodně ušetřilo, kdyby místo propagace
a různých PR akcí byly znovu zavedeny zrušené normy potravinářských výrobků. Potom by možná špekáčky byly zase špekáčky a salámy by obsahovaly jenom to, co norma povolí. Dohánět to reklamou je k ničemu.
Ž. Halabudová
Re: Možná, že by se hodně ušetřilo, kdyby místo propagace
Zavést normy a jejich přísná kontrola by pomohlo na 300%.A můžete všichni hádat, proč není zájem je obnovit. A proč se o to nikdo nesnaží.Hádejte.Takové ty nejapné výlevy typu,:tak to nekupuj,kontroluj si složení, atd, jsou pro srandu králíkům.
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz