Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
INTERNET: Bublina na netu?
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
divitel 13.9.2007 9:492 autor: Máte pravdu. "Vztah mezi sledováním soap oper a nákupu inzerovaného zboží je těžko postižitelný." Abyste mohl jev kvantifikovat, ba dokonce pouze kvalifikovat, máte jedinou možnost: dramatickou změnu programového schématu a sledování změn v tržbách za inzerované zboží a služby. Ale to si nikdo neriskne. Totéž platí, pokud jako inzerent uděláte dramatickou změnu v marketingové strategii, třeba jen lokálně, pokud to produkt umožňuje. Pak máte k dispozici důsledky, které můžete vyhodnocovat. Ale zase. Je to riskantní. Pokud to povede k ústupu z trhu, někdo vám ho obsadí a obtížně se vracíte. Tak to každý plácá pokud možno při zdi. |
Aleš 13.9.2007 10:08Re: 2 autor: Je přece i druhá možnost než brát maminám ty růžové zahrady: stáhnout tu reklamu a frknout ji do jiného typu pořadu. A pokud jde o její účinnost, tak to prostě funguje. Lidé si rádi kupují to co znají, mají k tomu podvědomě větší důvěru. Vždyť se zamyslete: zkuste vyjmenovat jaké prací prášky jste viděli při poslední návštěvě supermarketu. A ejhle, derou se vám na mysl právě a pouze jména z reklam (včetně vizíru, který se už pár týdnů neprodává). :) |
VLK 13.9.2007 11:04Re: Re: 2 autor: Mně se generuje Namo a Hanka, protože ty v tom kšeftu nebyly a tudíž je stále nutno je koupit. A kdyby bylo mýdlo s jelenem, vzal bych taky. |
Jenda 13.9.2007 0:41Sakra ti optimalizatori ... uz jsem na Googlu az ctvrtej Koho zajima nejakej zurnal o kulture a africkejch "wemen stadýs" ? |