28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Ypsilon 21.4.2009 17:21

Re: Teď už hledím do budoucnosti s naprostým optimismem ...

Pokud pokládáte výdaje na průběžný důchodový systém (s více než 300 mld. ročně je to výrazně nejvyšší výdaj státního soc. systému) za politickou loupež tak Vám asi není pomoci Rv.

Ypsilon 21.4.2009 17:17

Re: Ještě nevíte koho volit?

A ještě bych dodal výrok 1. náměstka MF E.Janoty v Otázkách VM asi před měsícem: Privatizace bank nás stála přes 500 mld. Tohoto pána snad nebude podezřívat ze "socanství";-P

Ypsilon 21.4.2009 17:12

Re: Teď už hledím do budoucnosti s naprostým optimismem ...

To sice nemusel. Jenže....řada lidí i se zcela poctivým zaměstnámím žije z ruky do úst a pokud se jim doma vysype pračka, v době kdy žijí s malými dětmi z jednoho platu....A pak tatínek přijde o práci...

A nějak zapomínáte na to, že existují celá bankovní a reklamní odvětví, která se vám nějakou tu půjčku snaží doslova vnutit, stejně jako prací prášek či jogutr. Vám nepřistávají v mailu nebo domovní schránce "výhodné "nabídky půjček, kreditních karet a podobného šmejdu. Po reinkarnaci bych chtěl být "v příštím životě" pouze a jedině exekutorem;-P

ladik53 21.4.2009 17:06

Re: Ještě nevíte koho volit?

A Vy jste mimo. Požádejte autora, který tím grafem už dlouho opravdu tapetuje všechny diskuze na NP, bez ohledu na připomínky, které k němu jsou, aby tam doplnil poslední 3 roky. Jinak to nemá žádnou vypovídací hodnotu. A lidi, kteří mu to žerou se vždycky najdou a nezlobte se, ale jsou to buď nevzdělanci, nebo oslové. Omlouvám se, ale už se to nedá jinak nazvat. Ten graf je tu už po 101.

Ypsilon 21.4.2009 17:02

Re: Ještě nevíte koho volit?

Děkuji za fundovaný odhad mé finanční situace:-D. Pokud nakouknete o kousek níž tak doslova stejný odkaz tam jmenovaný nick vytapetovat jen v téhle diskuzi, pod úvodníkem je to taky....

hank bukowsky 21.4.2009 16:56

autore, pořád budeš opakovat mantry o malém zadlužení

až tomu sám uvěříš. A s tebou ti, co nechtějí mít posledních dvacet let paměť, nýbrž jen do roku 1989 a to jenom kvůli blábolům omlouvajícím současný stav. Po ODS ostali skryté dluhy a potřeba sanace bank, stát těsně před bankrotem. Pořád jen chcete falšovat dějiny, pořád vtloukat do hlav vlastní lži, jímž ani sami nevěříte.

mira 21.4.2009 16:52

Re: Ještě nevíte koho volit?

A vy vypadáte, že jste nejspíš na soc-dávkách...

mira 21.4.2009 16:50

Re: Teď už hledím do budoucnosti s naprostým optimismem ...

Zisk chce každý, i Vy. Nebo píšete z chodníku Na Můstku?

P.S.: Mezi makléři jsou jistě cynici, kterým neradno věřit dobrý den. Proti "sociálně" smýšlející politkům (zákonem legalizovaným lupičům, jejichž "obrat" se jen v ČR počítá ve stovkách miliard ROČNĚ) jsou to břídilové.

tom 21.4.2009 16:38

pro autora

Když už Vám neslouží paměť, tak Vám připomenu, že ODS skončila s balíčky a utahováním opasků. Proč? Protože zhasla a umožnila rozkradnout banky, kampeličky, podniky a umožnila miliardové daňové podvody - LTO, líh atd. To se muselo později sanovat a stálo to stovky miliard. To je také část toho dluhu. Tím neříkám, že ČSSD peníze nerozhazovala. ODS je za 18 a ČSSD za 20-2. Pokud se ale dluh neprojí a investuje se například do infrastruktury, je to dluh smysuplný a příští generace ho mohou klidně zaplatit, zbyde jim ta infrastruktura. Rozhodně jsem proti výši sociálních dávek pro lidi, co nehodlají pracovat. Tam dávat poukázky a značně snížit nárokovou částku. ODS nebo ČSSD může volit člověk pouze podle politické orintace jako menší zlo oproti druhé. Ne jako schopnou politickou stranu. O ostatních parlamentních stranách se ani nezmiňuji

občan 21.4.2009 16:28

Re: už jsem na to přišel

ale vždyť opravdu za všechno může Paroubek.;-)

střádal 21.4.2009 16:26

Re: Teď už hledím do budoucnosti s naprostým optimismem ...

nezapomíná se nato,že drobný dlužník si tu půjčku nemusel brát ?

Ypsilon 21.4.2009 16:17

Re: Teď už hledím do budoucnosti s naprostým optimismem ...

Hypotéční úvěry pro málo bonitní klientelu zřejmě  byly v USA spouštěčem krize. Ovšem nikoliv její příčinou. Rizikové hypotéky samy o sobě neměly šanci napáchat paseku těchto rozměrů.Teprve "salámování" rizikových hypoték do dobře vyhlížejích finančních balíčků, kdy už se nikdo nevyznal v tom, co v něm vlastně je zabaleno a vesele se na tento šmejd půjčovalo dál víc a radostněji...Jen když jsou ZISKY, od podomních dealerů hypoték i spotřebních úvěrů, přes konstruktéry "nových,sqělých bankovních produktů "až k bankovním špičkám a ratingovým agenturám....Selhaly kontrolní funkce systému.  Drobní dlužníci skončí na ulici, bankovní špičky se zlatými padáky..

ladik53 21.4.2009 16:08

Re: A autore, ještě prosím o drobná vysvětlení ...

Finanční krize se nám nevyhnula. Finance a ekonomika jedno jest.

Ypsilon 21.4.2009 16:03

Re: Ještě nevíte koho volit?

Kolik Vám platí ze tapetování ?

Ypsilon 21.4.2009 15:55

Re: Myslím, že se té demagogii musíme bránit:

Myjme  politikům hlavy za POLITICKÉ kiksy a to tak, že veelmi důkladně. Jejich rozvody, milenky, nemanželské či nějak nevydařené děti jsou jejich RYZE SOUKROMÉ problémy a  občanům je do nich STEJNÉ kulové jako do podobných problémů souseda. I politik (všech barev stranického trička ) je člověk a má právo na svoje soukromí;-€

Öman 21.4.2009 15:41

Re: Pouze zaslepenec může hovořit o tom, jak velkou hodnotu měla vetšina naších podniků v devadesátých letech.

To by mě zajímalo, co tehdy dělali skuteční bolševici (ČSSD a KSČM), soudruhu. Samozřejmě - stejné zákony schvalovali, stejně "privatizovali" a tunelovali :-P. Mimochodem, soudruhu - přečti si, kdo to vlastně ti bolševici byli http://cs.wikipedia.org/wiki/Bol%C5%A1evici

Kiri 21.4.2009 15:31

Co zapříčinili komunisti..............

Biolíh, Kakaová aféra, komunista Kraus, Unipetrol, Pět na stole v českých, Byt StanislavaGrosse , Podnikání Šárky Grossové, Tajný policejní tým Mlýn, Podezřelé zakázky na policejním prezidiu, Mlátička Pavel Přibyl, Lidový dům, Ředitelování Tvrdíka v ČSA, Střet zájmů ministra Zgarby, Spekulace s pozemky za ministra Zgarby, Fencl pozemky pod dálnice, Mlékárny Madeta, Skandál kolem soudce, Jiřího Berky, Diag Human, Dálnice D47, Grippeny, Zpronevěra fondu z EU,Čepro, IPB,Arbitráž s CME, Skandály Karla Srby, Internet do škol, Tunelování podniku Liberta, Kavan agent StB, Přikryl agent StB, příště mohu pokračovat. 

Kiri 21.4.2009 15:29

Re: Přesné

Stačí aby si přečetli následující:   

Nemůžete se rozhodnout, koho volit?   Račte si vážení přečíst nezávislé pojednání na  http://volby.kategorie.cz a potom se rozhodněte, chcete-li, aby vám vládl pan Lenivý nebo pan Snaživý.  A obzvláště si vryjte do paměti tam uvedený graf, jehož podklady dodalo Ministerstvo financí za vlády pana Sobotky z ČSSD !

Kiri 21.4.2009 15:27

Re: slovo "demokratická"

Biolíh, Kakaová aféra, komunista Kraus, Unipetrol, Pět na stole v českých, Byt StanislavaGrosse , Podnikání Šárky Grossové, Tajný policejní tým Mlýn, Podezřelé zakázky na policejním prezidiu, Mlátička Pavel Přibyl, Lidový dům, Ředitelování Tvrdíka v ČSA, Střet zájmů ministra Zgarby, Spekulace s pozemky za ministra Zgarby, Fencl pozemky pod dálnice, Mlékárny Madeta, Skandál kolem soudce, Jiřího Berky, Diag Human, Dálnice D47, Grippeny, Zpronevěra fondu z EU,Čepro, IPB,Arbitráž s CME, Skandály Karla Srby, Internet do škol, Tunelování podniku Liberta, Kavan agent StB, Přikryl agent StB, příště mohu pokračovat. 

Kiri 21.4.2009 15:26

Ještě nevíte koho volit?

Nemůžete se rozhodnout, koho volit?  Račte si vážení přečíst nezávislé pojednání na  http://volby.kategorie.cz a potom se rozhodněte, chcete-li, aby vám vládl pan Lenivý nebo pan Snaživý.  A obzvláště si vryjte do paměti tam uvedený graf, jehož podklady dodalo Ministerstvo financí za vlády pana Sobotky z ČSSD !

Jiří Heincl 21.4.2009 15:26

Re: ČSSD prohlubuje nerovnováhu a krizi

Váš názor o nadvýrobě plně sdílím. Už několik let jsem se podivoval nad bezbřehou důvěrou v stálý hospodářský růst. Tento růst však byl způsoben poptávkou vybičovanou úvěry na vše možné i nemožné. Nehledě na ekonomickou nesmyslnost současných protikrizových opatření typu šrotovného, je stimulace vysoké spotřeby velice neekologická. Na zbytečně vysokou spotřebu by se mimochodem měli zaměřit ekologové a nebláznit s protesty proti jaderným elektrárnám. Cesta z ekonomické krize vede přes nové úsporné technologie a celkové uskromnění spotřeby - utažení opasků. Tomu však mnoho lidí nechce rozumět, takže před sebou máme sociální nepokoje a nedejbože i válečné konflikty. Nechci malovat čerta na zeď, ale podle mých zkušeností a názorů ekonomická krize teprve začíná. Tvrzení, že příští rok bude lépe, je pitomost.

RomanL 21.4.2009 14:50

Re: Máte hov..?Volte Paroubka. Budete mít DVĚ !

Ne, správně je to: "S ODS NEBUDETE mít houno."! ;-D

Dodo 21.4.2009 14:29

Re: Zadlužování je cesta do otroctví.

Je v tom háček. Zadlužování není dobré, pokud se dluhy musí platit. Paroubek nám ale vysvětlil, že se dluhy platit nemusí. Toto je cesta do pekel!

mira 21.4.2009 14:19

Re: Teď už hledím do budoucnosti s naprostým optimismem ...

Hypoteční sektor podminovaly "sociální" hypotéky "obyčejným" lidem se státní podporou či garancí, lidem, kteří je ale často neplatí.

Poskytli jim je lidé stejně nezodpovědní, jako současní sociální demokraté: tedy lidé, kteří měli za zády peníze od daňových poplatníků v podobě nejrůznějších podpůrných fondů, rozpočtů atd. Tedy měkké peníze, které vydělal někdo jiný, a kterému byly v souladu se zákonem (dobový paradox), ULOUPENY.

Politika a ČSSD zvlášť se hemží specialisty na takto uloupené peníze, za všechny v ABC pořadí: Puchejř, Rath, Sobotka, Špidla, Škromach,... myslím, že to bohatě stačí.

Mirek s Mirkem se aspoň malinko pokusili přibrzdit.

Dotaz: máte podobný slovník, jako mxleninista a globální expert ČSSD přes hokynařinu, Jiří Havel, je to náhoda, nebo jste to Vy?

Dodo 21.4.2009 14:18

Vaše otázka není legrační

Soc.dem využívá naivních, neznalých, závistivých  i líných především ke SVÉMU zisku. Jejich cíl je stejný s cílem komunistů, liší se pouze razancí. Kde jedni vraždí a kradou, druzí POUZE slibují okrádání bohatších. Oba mají lidi za tupou masu, lid, který slouží jenom jako prostředek a výtah k moci.  

socánek sosánek 21.4.2009 14:14

JIŽ VZHURU PSANCI TÉTO ZEMĚ -

-   ;-O vzhůru do 3.-tího BILIÓNU státního dluhu. Zdroje jsou u podnikatelů, živnostníků, ;-Osoukromých zemědělců, restituentů a ostatních odporných neuvědomělých nekomunistů.;-O:-P

Boston Globe 2009 21.4.2009 14:01

Re: Na dluhy / reálný kapitalismus ?

Skoro 50 milionů Američanů nemá pojištění. Rostoucí nezaměstnanost jejich počet denně zvyšuje, protože pojištění bývá vázáno na zaměstnavatele.

Neschopnost platit za nemocniční oštetřní je nejčastějším důvodem osobního bankroru. Osobní bankrot se v USA odehraje každých 30 vteřin. 

Sobohouš 21.4.2009 13:51

slovo "demokratická"

v názvu socialistů je pouhá zástěrka. Vždyť její členstvo tvoří převážně komunisté a jejich přívrženci!  Paroubek, Rath a pstatní hotentoti, jak otevřou huby, line se z nich levičácká rétorika!;-€(Y)

pra 21.4.2009 13:41

Re: A autore, ještě prosím o drobná vysvětlení ...

Dluh 600 mld Kč začátkem 90.let byl vytvořen- vytunelován našimi pracujícími vedenými odboráři, kteří s malou produktivitou práce vyráběli neprodejné výrobky a požadovali zvyšování platů a udržení těchto neproduktivních pracovních míst.

Bohužel, zde nebyl žádný Pinochet, který by komunisticko-odborářské teroristy postavil mimo zákon a patřičně s nimi jako s teroristy naložil.

Vilda 21.4.2009 13:29

Re: Na dluhy by neměli doplácet ti, kteří ztratili svědomí ?

Ne, tváří v tvář krizi je nutné vrátit zpět odpovědnost za vlastní konání.

Laskavě si všimněte, že to platí jak pro b., tak pro ch. To je totiž skutečná solidarita. Vaše popisování nárůstu mezd je populismus skrytý pod rádoby solidaritou.

Je to jako tvrzení, že stát přijde od DPH, když si podnikatel koupí Porsche. Místo toho, aby volič zapátral v paměti, kdy ho naposledy na silnici viděl, tak radostně odhýká politikovi jeho populistické tvrzení. Takže zpět k mému úvodnímu názoru:-(.