Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Re: Re: Re: ignorantství plánovačů dálnic
tak to jsem hned klidnější! Nějaký argument by nebyl?
Re: ignorantství plánovačů dálnic
DILETANTISMUS Ředitelství silnic a dálnic je o to horší, že úplně zapomněli na
Pačuchu jelení, dráždivou, která se na plánované trase vyskytuje!
Re: Re: ignorantství plánovačů dálnic
Jste ekologický ignorant a diletant. Nechte si ty provokace. Pačucha jelení, dráždivá, se vyskytuje celoplošně zásadně tam, kde se má cokoli stavět!P.S.Nejhorší je ovšem Trkoň Alpský, ale to jenom mezi námi, aby ekology nekleplo, ten ja tam také!
Re: Re: Re: ignorantství plánovačů dálnic
momentálně endemická varieta "sazaviensis". Místo bílých pruhů na předních nohách má pruhy zelené a rudé.
Re: Re: Re: Re: ignorantství plánovačů dálnic
No, vidíte, ony se ty potvory chráněný už poučily od lidí. Takže ty zvířecí mutanty, co prosákli do parlamentu, bez milosti likvidovat!
dotaz autorovi
Nikterak nehodlám obhajovat ekoterorismus, ale v případě D3 mám jistou pochybnost. Proč se paralelně staví D3 přes Tábor a R4 přes Písek ? Nebylo by jednodušší, levnější a šetrnější udělat dálnici na jih z R4 ?
Re: dotaz autorovi
Nebylo. Správně jste poznamenal, že jde o R4 - tedy rychlostní komunikaci, nikoli o dálnici. Aby vznikla plnohodnotná dálnice dle dnešních předpisů, musela by se stávající komunikace v podstatě zbourat a postavit znovu. Směrové a zejména sklonové uspořádání nevyhovuje, rovněž křižovatky a ostatní vybavení (jsou tam například zastávky autobusů). Navíc už teď je přetížena a po přivedení další dopravy by zjevně zkolabovala.
Re: Re: dotaz autorovi
R4 je přetížena? Vždyť je to moje nejoblíbenější dálnice právě proto, že je na ní vpodstatě nulový provoz...
Faktem je, že R4 nespojuje žádná velká města. Táborská dálnice bude spojovat ekonomicky aktivní regiony, takže proto. Tím spíš je ale nepochopitelné, proč by měla vést Posázavím - to mohl vymyslet jen nějaký šílený ekonomista, který si to ale špatně spočítal - hodnota Posázaví (i jeho finanční hodnota v nemovitostech) spočívá právě v jeho izolaci od výroby a dálkové dopravy - je to dáno vpodstatě horským charakterm krajiny.
Re: OK
Jak jsi přišel na to, že má vést posázavím, "OK". Původní varianta vycází z objízdného okruhu Prahy u Jesenice a přes Sázavu povede po mostě ve výši 100 m nad řekou. Posázavím vede skoro i D1 a desítky silnic 1, 2, a 3 třídy, ty se budou rušit?
Re: Re: dotaz autorovi
A na co potřebuje normální člověk dálnici podle dnešních předpisů? Normálnímu člověku přece stačí jakákoliv komunikace, kde může levým pruhem předjíždět stotřicítkou kamiony a avie. A na to rychlostní komunikace stačí
Re: Re: dotaz autorovi
Směry a sklony - to jako že se tam nedá jet 160, ale jen 140? A zlikvidovat zastávky autobusů je fakt problém, to jo...Proč se teda u Nové Hospody staví ta křižovatka za 2,5 mld, když tam nejsou sklony?
Re: Re: Re: dotaz autorovi
to abyste nečekal na odbočení od Chlaponic na jedné a od Šamonic na druhé straně, víte?
Jste zelené paco
Ten zíkon je omyl a tragédie a ten kdo ho tvořil vytvořil zelené bl.ce. Posuzování se stalo jejich terorem a každý z nás to krvavavě platí. Veškerá zdržení staveb stála již desítky miliard. 3 stromy blokovaly a blokují D8 8 let. A kdyžtak se najde žába a nebo vzácné zelené lej no. Ty zelený ekoteroristi totiž nenesou žádnou odpovědnost. Pane st vořil jste frankensteina a sám jste monstrum. Buďte proklet.
hle - záblesk zdavého rozumu!!!
nedivím se že na vás při rozdělování ministerských štokrdlat zapomněli. nehodil byste se. myslíte.