Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
EKOLOGIE: Státně důležité stavby je třeba posuzovat komplexně
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
jezevec 7.8.2008 14:18Re: Re: Re: Pokud by se realizovaly každou stavbou je někdo nějak dotčen. kdybychom hledali jen stavby které se nikoho nedotknou - nepovedou dálnice NIKUDY. taky NIKUDY nepovedou obchvaty, NIKDE nebudou fabriky, a NIKDE se nebude skládkovat odpad, neřkuli by se někde svážel nebo likvidoval. takže ano - ta menšina co bydlí u cesty zamýšlené dálnice, se bude muset uskrvnit nebo přestěhovat (a jsem pro, aby k tomu měli velkorysou státní dotaci) - aby se ta většina přestala dusit v centrech maloměst a vybíjet na přeplněných okreskách, ano. |
![]() |
honzak 7.8.2008 14:16Re: Re: Pár poznámek Jasně, D1 spojuje samá velká města a rozvinuté a bohaté regiony. Asi jezdím po jiné D1. Přejede u Hvězdonic Sázavu (u D1 to nevadí, že?) a ocitá se v prdélákově, široko daleko nic. Následuje Humpolec a Jihlava a zase až do Brna NIC! Obyvatelé Trhového Štěpánova, Velkého Meziříčí a Velké Bíteše nechť prominou. Jejich městečka jsou půvabná a dobře tam vaří, ale do velkoměsta mají opravdu daleko. |
![]() |
ok 7.8.2008 14:12Re: Demokracie je žvanírna (A.H.) Demokracie předpokládá skutečnou angažovanost obyvatelstva. Dokud nebude v politických stranách 70% obyvatelstva, budou nám vládnout kriminálníci, kteří do politických stran nalezli, neboť se jim to vyplatí. |
![]() |
ok 7.8.2008 14:09Re: Re: Re: Pokud by se realizovaly Lobbuju za sebe. To ale asi nepochopíte... |
![]() |
honzak 7.8.2008 14:09Re: Určitě musíme postavit D3 Kdybys bydlel na průtahu Plzní, tak bys zpíval jinou píseň, že? Byls někdy např. ve Švýcarsku, zemi pohlednicově krásné, dbající na ochranu přírody? Víš kolik je tam dálnic? Kolik tunelů a mostů pře řeky o řád krásnější než Sázava? Víš kolik tam v zimě, v létě projede aut? Opakování šplechtů ze školení duhatců nikoho neohromíš. |
![]() |
V+H 7.8.2008 14:09Re: Re: Určitě musíme postavit D3 Zelený nestřílet! Jsou jakožto ohrožený druh chránění sami sebou!!! |
![]() |
Emil XX 7.8.2008 14:08V době Jakuba Krčína žilo na území dnešní ČR 2 miliony lidí Třicetiletá válka tento počet snížila na necelou polovinu. |
![]() |
ok 7.8.2008 14:07Re: Pár poznámek Nesmysl. Samozřejmě, že D3 přes Posázaví zasáhne méně lidí - povede totiž přírodou, po kopcích, přes lesy, kolem chatových osad, kde mají lidé trvalé bydliště jinde a tak se nepočítají. Dálnice má propojovat ekonomicky významné oblasti, pak má smysl. D3 podél D1 a pak na Benešov to splňuje - vede ekonomicky významnou oblastí s intenzivní dopravou a velkým počtem VELKÝCH obcí a měst. D3 Posázavím vede ekonomicky nevýznamnou zónou, je tedy ekonomicky nesmyslná. A satelity? Většina majitelů satelitů šla do té oblasti proto, že je VELMI krásná, jsou tam lesy, kopce, KLID a do Prahy je to velmi blízko. Já osobně znám velmi dobře několik satelitních městeček, které by D3 Posázavím ZNEHODNOTILA, a to prosím i finančně - když tedy argumentům neekonomickým (nebo argumentům dlouhodobě ekonomickým) nehodláte rozumět. |
![]() |
honzak 7.8.2008 14:07Re: Autor má pravdu obávám se (a to jsem opravdu zarytý nepřítel melounistů), že v podmínkách ČR by lidé, kteří vlastní nemovitosti v trase strategické liniové stavby OSTROUHALI. Ti lidé musí dostat ADEKVÁTNÍ a v místě obvyklou náhradu. Tedy za rodinný domek NOVÝ rodinný domek, za chatu NOVOU chatu. V reálném čase, tedy okamžikem podpisu smlouvy o vyvlastnění AUTOMATICKY vejde v platnost smlouva o převodu NOVÝCH nemovitostí. Proti OPRAVDOVÝM a FUNDOVANÝM ochráncům přírody nic nemám. Vadí mi duhatí křiklouni , vyřvávající v cizím žoldu a jejich internetoví obhájci /OK legové. Jejich činnost nemá s přírodou kromě rétoriky nic společného, jsou to jen vymahači výpalného. |
![]() |
honzak 7.8.2008 14:00Re: Re: Pokud by se realizovaly a za koho lobbuješ ty? Za žabičky, broučky a střemchu rudozelenou? |
![]() |
V+H 7.8.2008 13:54Re: Re: Re: Re: ignorantství plánovačů dálnic No, vidíte, ony se ty potvory chráněný už poučily od lidí. Takže ty zvířecí mutanty, co prosákli do parlamentu, bez milosti likvidovat! |
![]() |
honzak 7.8.2008 13:16Re: Re: Re: ignorantství plánovačů dálnic momentálně endemická varieta "sazaviensis". Místo bílých pruhů na předních nohách má pruhy zelené a rudé. |
![]() |
honzak 7.8.2008 13:14Re: Re: Re: ignorantství plánovačů dálnic tak to jsem hned klidnější! Nějaký argument by nebyl? |
![]() |
Emil XX 7.8.2008 13:12Re: Určitě musíme postavit D3 Jen země, kde se lidé množí jako černoši v Africe si může dovolit takovou úmrtnost na silnicích, jako my. Nejnebezpečnější jsou silnice 1. třídy, kterým by dálnice odlehčila. Mimochodem, po zavedení mýta se na silnicích 1. třídy objevila opět spousta kamionů. Je třeba je pro kamiony zpoplatnit rovněž. Jinak si myslím, že příbuzní obětí nevyhovujících komunikací by si to měli se zelenými vyřídit brokovnicí. |
![]() |
Standa 7.8.2008 13:02Pár poznámek 1) Je krásné, jak stačí zmínit slovo dálnice a melouni mají rudo před očima. DÁLNICE, DÁLNICE, DÁLNICE! 2) Jiné varianty D3, než stabilizovaná (kolem Jílového), byly už několikrát vyhodnoceny jako horší, např. Zelenými momentálně prosazovaná Promika negativně zasahuje cca 4x víc lidí. 3) R4 neřeší většinu dopravy na I/3, pouze menší část z ní jede z Prahy do Budějic a dál na jih. 4) D3 kolem Jílového řeší i napojení tamních satelitů, které by se stejně muselo nějak kapacitně řešit (zkuste si jet ve špičce po II/105 nebo II/603). 5) Snahy o jiné řešení, než je stabilizovaná D3, jsou především snahou zablokovat dálnici na jih jako takovou. Milí melouni, gratuluji, oběti nehod na nevyhovující přetížené I/3 jdou i na váš účet! |
![]() |
V+H 7.8.2008 12:45Re: Re: ignorantství plánovačů dálnic Jste ekologický ignorant a diletant. Nechte si ty provokace. Pačucha jelení, dráždivá, se vyskytuje celoplošně zásadně tam, kde se má cokoli stavět! |
![]() |
V+H 7.8.2008 12:37Re: Re: Re: Autor má pravdu No ono by si tenkrát hlavně každý "stavbou dotčený" hodně rozmyslel otvírat si hubu proti rozhodnutí vrchnosti. Ale není třeba chodit tak daleko do historie, vždyť v minulém století se stavěly velké stavby, a někdo si dovolil kváknout? |
![]() |
V+H 7.8.2008 12:31Re: Re: Re: Pokud by se realizovaly Néééé, kdepak, ti ať si žijí v klidu a válí si svou hroudu bez ohledu na okolí dál. Takoví se přece můžou přece vykašlat na všechny. |
![]() |
I: 7.8.2008 12:13Re: Re: dotaz autorovi Směry a sklony - to jako že se tam nedá jet 160, ale jen 140? A zlikvidovat zastávky autobusů je fakt problém, to jo...Proč se teda u Nové Hospody staví ta křižovatka za 2,5 mld, když tam nejsou sklony? |
![]() |
I: 7.8.2008 12:12Re: dotaz autorovi Naprosto souhlasím. Znám obojí a jezdím tam často. |
![]() |
I: 7.8.2008 12:09Re: Re: Autor má pravdu Možná že v té době bylo tak 5 % obyvatelstva proti dnešku, Praha tuším končila u Muzea a měla 30 tis lidí, a to byla evropská metropole . To se to budovalo... Dneska kam kopneš, všude lidi. O přírodě nemluvě, ta se nepočítá. |
![]() |
ok 7.8.2008 12:08Re: Pokud by se realizovaly No a o to pánům jde. Ten člověk je lobbista Ředitelství dálnic. Je poučné, kolik místa na Psu mu Neff dává. |
![]() |
ok 7.8.2008 12:07Re: Re: ignorantství plánovačů dálnic je mi Vás líto |
![]() |
I: 7.8.2008 12:06Určitě musíme postavit D3 do Budějovic přes Sázavu a jižní Čechy, a současně rychlostku kolem Příbrami, Písku a Vodňan. Jen chudá země si může dovolit takhle plýtvat a místo jedné dálnice postavit hned dvě. Sázava si nic jiného nezaslouží. |
![]() |
Lájoš B. 7.8.2008 11:09Re: Re: Pokud by se realizovaly Jo lidí ve městech vám je líto ? A co ty stavbou dotčení ? Těm doporučíte to samé, co žabičkám, že ? |
![]() |
Lájoš B. 7.8.2008 11:07Hlavně, že platy jsou u nás třeba proti Německu x-krát menší, ale postavit dálnici tak, aby ten rozdíl v nákladech byl vidět nedokážeme. A to autor volá po zahrnutí ekonomické výhodnosti do posuzování stavby dálnic. Autor jen absurdním způsobem lobuje, to je celý. |
![]() |
jezevec 7.8.2008 10:42Re: Pokud by se realizovaly no a co? je snad lepší, když chcípou lidi ve městech? to at radši pochcípe pár žabiček |
![]() |
jezevec 7.8.2008 10:41Re: Re: dotaz autorovi A na co potřebuje normální člověk dálnici podle dnešních předpisů? Normálnímu člověku přece stačí jakákoliv komunikace, kde může levým pruhem předjíždět stotřicítkou kamiony a avie. A na to rychlostní komunikace stačí |
![]() |
Kylchap 7.8.2008 10:31Pokud by se realizovaly návrhy autora, tak by nic nebránilo stavět dálnice i přes CHKO. Zdůvodnění by se vždy našlo. |
![]() |
M.S. 7.8.2008 10:01Re: Autor má pravdu Zajímalo by mne jak by asi protestovali dnešní "ekologové" v 16 století, kdy byla zakládána rybniční soustava jižních Čech. To by si Štěp. Netolický a Jakub Krčín ani nekopli. Dnes tato krajina patří k nejkrásnějším. Dospěl jsem k názoru, že přírodu je zapotřebí chránit především proti jejím "ochráncům". |
![](http://1gr.cz/u/IWEB31.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=O4cN2dM0tI8dSRi&p=ANqDOhU2%7c4-xJ6bQ4dQ%7cgIOdJOeQ6d%7c1qBQq92uQOaQKr9Tn9%7cgQ0mO8_M6%7c9NdINm57Z-&x=gjFxk2)