8.5.2024 | Den vítězství


Diskuse k článku

DOPRAVA: Myslí to s námi dobře, dopadne to jako vždy

Ještě jako malý kluk jsem se s dědečkem chodil dívat na cestáře. Vždy na jaře se objevil (či podle zvuku spíše přibafal) traktor, výrobek dávno zaniklé firmy Svoboda. V závěsu byl kotel na asfalt. Za ním dorazil náklaďáček, ještě na dřevoplyn s ručním sklápěním, ze kterého složil řidič něco štěrku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Lepka 25.4.2018 9:50

Re: Za Vašeho mládí pane autore

Ne Tricku, vás považuji za pochybného propagandistu, tedy trolla.

J. Lepka 25.4.2018 9:48

Re: V Česku je průběžně vidět ...

Po několika tristních vyjádřeních pana Ťoka se již jeho dalším blábolům vyhýbám, nehodlám si hazardérsky zvyšovat krevní tlak, hasicí přístroj na raftu mi docela stačil.

J. Lepka 25.4.2018 9:45

Re: soudruh autor se seknul v case, jak rika moje dcera

Denně chodíte běhat kolem Přerova? Tak to si asi myslíte, jak jste originální, když píšete bez diakritiky nebo jste se ještě nenaučil? Možná by neškodilo, místo toho běhání věnovat tomu pár minut denně, neuvěříte jaké častý cvik dokáže zázraky.

A. Trick 25.4.2018 9:43

Re: Za Vašeho mládí pane autore

Lepko, považujete fakta za propagandu?

J. Lepka 25.4.2018 9:40

Re: Za Vašeho mládí pane autore

Vaše propagandistické žvásty stejně na nikoho nepůsobím vzdejte to.

M. Pesat 25.4.2018 9:35

soudruh autor se seknul v case, jak rika moje dcera

soudruh autor se seknul v case, jak rika moje dcera :-). Take si vzpominam na cestare za meho detstvi, tehdy ovsem po ceste projelo par aut. Cas holt trhnul oponou, kolem Prerova se stavi dalnicni obchvat, chodim kolem behat, v podstate denne, takze jeden vidi zda soudruzi cestari pracuji ci ne, musim totiz cca 200-300 metru probehnout "stavbou", coz je momentalne navezena zemina po ktere jezdi zemni stroje a valce. On kdyz to jeden vidi denne, to obrovske mnozstvi zeminy/materialu/betonu/oceli/potrubi/kabelu se tam spotrebuje, kolik stroju/lidi tam pracuje. Kousek dal, tam stavi mosty/nadjezdy, tam samozrejmne jsou ty tzv. technologicke prestavky, on material/beton musi sednout/vyzrat. Takze, soudruzi, takovy dalnicni obchvat, to je cestarske/stavarske dilo. Tim ovsem nechci rici, zeby se cestari/stavari nemeli snazit vice/lepe a zeby se jim nemelo koukat pod prsty/kontrolovat, jen musim konstatovat, ze u Prerova skutecne makaji.

Cest :-)

J. Lepka 25.4.2018 9:35

Re: Libeňský most se bude bourat zcela správně

Podle posledních prosáklých informací jsou oblouky nad Vltavou OK, ale problémem jsou překladové mosty na straně u Libně. A vaše výroky o architektonické hodnotě kopie jen dokazuje, jaký jste ignorant.

A. Trick 25.4.2018 9:34

Nově postavený most

přes D7 u Postoloprt se bourá a musí se postavit nový. Zhotovitel použil levný, ale nekvalitní beton.

U Dalovic "ujela" železniční trať. Před pěti lety se zvyšovala rychlot ze 70 na 110. Šetřilo se na drenáži. Dokud jediným kritériem při výběrových řízeních bude cena, tak to jiné nebude.

A. Trick 25.4.2018 9:29

Re: Za Vašeho mládí pane autore

Ztráta morálky Římana, Stráského, Chalupy, Béma ...?

A. Trick 25.4.2018 9:28

Re: V Česku je průběžně vidět ...

Seznamte se s nedávným vyjádřením ministra dopravy ohledně poplatků.

K. Janyška 25.4.2018 9:26

Kdo to myslí dobře s někým, většinou mu přináší zlo.

Prostě proto, že myslet tzv. dobře to můžeme jen sami pro sebe, neboť jsme každý v unikátní situaci a musíme se adaptovat na prostředí, situaci a budoucí neznámé tak, aby nám to dobré přineslo. A to výhradně svými vlastními adaptačními prostředky a zásobami. A to vždy jen při testu zákazovým soukromým právem.

Zločinné vlády, a jinak je nazvat nelze, neboť pracují v mylném modelu správy věcí veřejných, tedy demokracii, která je ke zločinu nutí, nemají žádnou šanci tzv. dobro lidem přinést, jen že by chránily jejich právní doménu. Úkolem vlád je správa věcí veřejných, ne přinášet společné dobro. To neexistuje... Dzp.

A. Trick 25.4.2018 9:26

Re: Za Vašeho mládí pane autore

Když se sebevrah rozhodne "použít služeb železnice", tak policie zastaví provoz na obou kolejích až na dvě hodiny. Takže si stěžujte na policii.

Když namrzly dráty, tak moloch jezdil s motorovými lokomotivami, ale jezdil. Nemolochové dopravu zatavily a vlaky zrušily.

J. Lepka 25.4.2018 9:26

Re: Turbometoda "do nejbližšího deště"

To by se nám ulevilo, kdybyste myslel hlavou a ne příručkou.

J. Lepka 25.4.2018 9:25

Re: V Česku je průběžně vidět ...

Zkuste do toho nějak zakomponovat tristní situaci na české dálniční síti spolu se stále rostoucími dálničními poplatky a možná najdete spřízněnou duši.

J. Lepka 25.4.2018 9:23

Re: Za Vašeho mládí pane autore

Dosaďte místo ODS komunisty a budu s vámi souhlasit, nejvíc škod napáchala ztráta morálky.

P. Rada 25.4.2018 9:22

Re: V Česku je průběžně vidět ...

.. nedodržování povolené tonáže nákladáků které spolu s překročenou rychlostí pohybu vyvolává dynamické namáhání jež pravidelně základem rozpadu silnic. Zde je starší článek platící ale doposud:

https://www.denik.cz/z_domova/kamiony_silnice_vahy20080926.html

Zkuste si navíc odhadnout národnosti řidičů vázaných zejména na stavby odvážejících přeplněné nákladáky navíc nepovolenou trasou atd.. Řidičům se i při případné kontrole na mobilní váze tolik nestane. Postih by spíše šel na vlastníka vozidla - tedy stavební firmy kde se však točí miliony a miliony a tam je proto dost prostředků na "lobování" pod záminkou, že např. jde o to udržet tempo společenského rozvoje.

J. Lepka 25.4.2018 9:21

Re: Za Vašeho mládí pane autore

Nejste původní, Tricku, už před 35+lety se vyprávěl ten vtip s padesátníkem a jeho kupní silou. A co se týká železnice, má dost velký problém vymanit se z pověsti získané za bolševika, sice se snaží, ale je to pořád moloch na hliněných nohách a hlavně stačí jeden blbec, co se rozhodne řešit životní krizi a celá kolejová doprava stojí, což se týká i tramvají a metra.

M. Pesat 25.4.2018 9:20

Re: V Americe jsem viděl

Tak v USA je naprosto bezne, ze po dobu oprav na silnici tam je auto sherifa/mestske policie s blikackami a sheriff deputy/policajt hlida jak dopravu, tak tu firmu/delniky, ze po skonceni po sobe vse dukladne uklidi.

Cest :-)

J. Lepka 25.4.2018 9:15

Re: V Americe jsem viděl

Jenže v USA dopravci vysoudí na provozovateli za zdržení takovou pálku, to dotyčného provozovatele sakra zabolí a nikoho nezajímá, že je třeba zrovna stát. A když se plánuje oprava (nebo i údržba) mají obě strany stejně informované odborníky o náročnosti na čas a neexistuje, aby o tom rozhodoval úředník(ice) bez elementárních znalostí stavebních prací, ochotný(á) za kafčo podepsat i nesmyslně dlouhou údržbu, třeba nabouraného svodidla.

P. Lenc 25.4.2018 9:15

Re: Za Vašeho mládí pane autore

Pane Tricku, autor má pravdu.Dívat se, jak se silnice "opravují" je slušně řečeno katastrofa.A to nemluvím o silnicích, které jsou roky v dezolátním stavu.Ono "vyspravit" díry po zimě asfaltovou drtí, která má životnost maximálně tři měsíce je nejen směšné, ale placené penězy občanů.A vymlouvat se na nynější provoz je směšné.Doufám, že nebudete tvrdit, že v takovém Rakousku kam jezdím je menší provoz než u nás? A zajímavé je, že opravy které i oni provádějí mají poněkud delší životnost.Zajisté mně povíte čím to je.

A. Trick 25.4.2018 9:04

Re: Za Vašeho mládí pane autore

Nejvíce škod napáchala ODS. To neožvaníte.

M. Prokop 25.4.2018 9:03

Re: Libeňský most se bude bourat zcela správně?

Vy jste (také) stavař?

M. Prokop 25.4.2018 9:01

Re: Za Vašeho mládí pane autore

A zajímavá věc, v sousedním Rakousku a Německu je doprava čilá minimálně jako zde, ale silnice bez děr. Asi je tam méně tricků.

M. Prokop 25.4.2018 9:00

Re: Za Vašeho mládí pane autore

Takže článek potvrzujete, s vynecháním škod napáchaných levičáky.

V. Kotas 25.4.2018 8:59

Re: Za Vašeho mládí pane autore

Některé cyklostezky jsou budovány tak, že by po nich mohla jezdit plně naložená TATRA.

P. Rada 25.4.2018 8:55

Re: Libeňský most se bude bourat zcela správně?

S pojmem bourání a oprava je to komplikovanější. Bourat se totiž nemusí most jako celek ale mělo by postačit znovu na pilíře postavit mostovku. Tak jako tak ale bude oblast dlouho dopravně neprůjezdná.

J. Vintr 25.4.2018 8:49

V Americe jsem viděl

jak také jdou opravovat silnice. Na úseku několika set metrů se poměrně slušnou rychlostí pohybuje kolona mechanismů. Za nimi zůstává nový povrch vozovky. Po skončení pracovní doby je silnice čistá a kompletně průjezdná. Jediným omezením pro řidiče je, že musejí tento krátký úsek projíždět střídavě a že je občas omezí náklaďák s materiálem.

A. Trick 25.4.2018 8:36

Za Vašeho mládí pane autore

deset deka salámu,to bylo nějakýho salámu. Kolik v době, kterou popiujete jezdilo po silnicích nákladních aut a s jakou tonáží? Proč nejsou výtluky na cyklostezkách si určitě umíte odpovědět sám.

Co se týká železnice, tak připomínám. "Železnici budeme udržovat ve stavu trvalého chátrání (Stráský - ODS), železnice je relikt 19. století (Říman - ODS). Železnice směrem na Boleslav je vedena ještě ve stopě Turnovsko-kralupské dráhy, jednokolejná v motorové trakci. Ještě horší je to směrem na Kladno. Též jednokolejná v motorové trakci ve stopě Buštěhradské dráhy. Starostové Prahy 6 Bém a Chalupa (oba ODS) zařízli projekt železnice na letiště a do Kladna. Prý na letiště bude stačit metro. Asi letiště používají jenom Pražáci. Trať z Prahy do Kolína už dávno měla být čtyřkolejná. Atd, atd.

V. Kotas 25.4.2018 7:45

Re: Turbometoda "do nejbližšího deště"

No, když tu díru lepí stylem - asfalt rovnou do vody v díře, jinak to dopadnout nemůže.

M. Šejna 25.4.2018 7:36

Re: Turbometoda "do nejbližšího deště"

asfalt se v dešti nerozpadá. Rozpadává se po mrazech.