Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
DOPRAVA: Kdy přestanou být dálnice ostudou Česka?
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V. Mokrý 5.8.2020 9:42Tam to bylo i o neschopnosti státní správy ke kompromisu. |
V. Mokrý 5.8.2020 9:40Ten " zaříznul " PPP projekt na dálnici na Ostravu ! |
V. Mokrý 5.8.2020 9:36Minimálně však s 15letým zpožděním ! |
V. Mokrý 5.8.2020 9:35
|
V. Pavelka 5.8.2020 9:19Kdy přestanou být naše dálnice problém ?Až takoví sr.či jako Zdechovský přestanou okopávat vládní úsilí ,a přijmou zodpovědnost svého leváctví z minulosti a kdy se starali jen o své kasičky |
M. Miky 5.8.2020 9:12Tak p.Zdechovský nám mnoha slovy řekl, že kapacita českých dálnic nestačí intenzitě provozu a příprava staveb je komplikovaná a pomalá. Vskutku objev století. |
J. Kratochvíl 5.8.2020 8:51To vyrovnávání je také to, že se stát nemohl dohodnout s pí Havránkovou, která 16 let bránila k dostavbě D 11 do Hradce Králové, abychom náhodou nebyli jako komunisté a zmíněné pí nebylo ublíženo a ta toho neurvalým způsobem zneužívala. |
H. Rybnická 5.8.2020 8:45Pane Zdechovský vynikající rozbor jako vždycky. |
P. Kmoníček 5.8.2020 8:44Ach Pávku, Vy jste........ |
P. Kmoníček 5.8.2020 8:42Nezoufejte, ten inženýr vystupující přes den v televizi, ano ten ve žluté vestě, to zase nějak okecá a voliči dají zase hlasy jeho živiteli. |
K. Salajka 5.8.2020 7:50Železnice jsou specifický problém. Důvodem nehod je způsob, kterým některé společnosti (i České dráhy) zacházejí se svými zaměstnanci. Je přeci naprosto absurdní najímat vlakvedoucí, někdy jenom s elementární znalostí češtiny, přes agentury. Páteřní dálnici přes HK zjevně blokoval provozovatel mýta na D 1 , celkově dálnice nejvíc blokuje činnost Dětí země, napojených na zahraniční kapitál. Prosazování brzd do stavebních předpisů je důležitá činnost většiny lobistů. Vysoutěžená cena v Čechách jako na Slovensku prakticky nepokryje zakázku, protože je třeba vynaložit asi 10 % vedle. Dohání se to dodatečnými víceprácemi. Např. projekt PPP na obchvat Bratislavy D 4 se krátce po uzavření smlouvy měnil z těchto důvodů: zjistilo se, že v Jarovcích jsou pozemky místo pro dálnici nebo přivaděče určené územním plánem pro golfové hřiště, v Podunajských Biskupicích /přípoj R7/ se ukázalo, že je nutný předstižný archelogický výzkum (probíhal už několik let). Našel se azbest v násypech, bylo třeba vydat rozhodnutí, že to nevadí. Místo na pylony se silnice staví na násypy a již padlo rozhodnutí o změně šířky některých úseků silnice - zúžení o jeden metr. Zlatý hřeb pak představuje napojení mezi D1 a D4 u Ivanky (Triblavina). Ňárodná dialnična spoločnosť si nevšimla, že musí napojení přemostit a vybudovat napojení na svojí D1. Na jiném úseku D1 - most Višňové u Žiliny- se pak připravuje překonání rekordu v trvání stavby, který zatím drží tunel Blanka. |
J. Černý 5.8.2020 7:35V kolika vládách od roku 1990 byli lidovci? Šimonovský nebyl.to lidovecký ministr dopravy ? No lidovci nemohou být všude, jejich pastvinou bylo přeci ministerstvo obrany Výborný, Baudiš, Holáň ,vše pod dozorem lidovce Kalouska. |
D. Polanský 5.8.2020 7:29To vyrovnávání je duševní činnost, a to nám jde výborně. Makání už tak ne. |
I. Pávek 5.8.2020 7:29Autor by byl nejspíš spokojený, kdyby celá republika byla pokryta betonem a asfaltem. Pak by se jezdilo po přímkách bez zatáček a kolon. |
D. Polanský 5.8.2020 7:28Malé poučení: jeden naložený kamion se rovná z hlediska zátěže vozovky 10 000 os. vozidlům. Na počet obyvatel a kilometrů silnic jezdí u nás nejvíce kamionů na světě. Sice to neomlouvá, ale fakt to je. A máme tak dokonalé zákony, že výkup pozemků v rozumné době je téměř nemožný. Ovšem nevím, co má autor s tím co dělat, navíc když je lidovec. |
J. Kratochvíl 5.8.2020 7:00České dálnice a nejen ony ale také železnice a další oblasti nebudou naší ostudou až konečně přestaneme se do nekonečna se vyrovnávat se svou minulostí a začneme konečně něco dělat pro svou přítomnost a budoucnost. |
R. Langer 5.8.2020 6:50Elektrokamiony pravděpodobně ani nikdy existovat nebudou, ale to je jenom technická poznámka, jinak máte pravdu. |
V. Mokrý 5.8.2020 4:52
|
V. Mokrý 5.8.2020 4:51Na zaostávání v dálnicích/výstavba, hustota, mají podíl především první polistopadoví politici, mezi kterými byli velmi činní i lidovci. Nějak na to zapomínáš autore/lidovče. |
J. Jurax 5.8.2020 0:59Kdy přestanou být dálnice ostudou Česka? Až zvítězí zelená blbost s bezuhlíkovou ekonomikou. Nebudeme je potřebovat, protože na drahá elektroauta nebudou mít lidí peníze. Dtto elektrokamióny. A na to málo, co zůstane, postačí i standardní česká dálnice s jedním funkčním pruhem v daném směru; oprava druhého a případných dalších pruhů se bude moci táhnout do nekonečna. |