17.6.2024 | Svátek má Adolf


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I-Worm 13.5.2009 9:47

Re: Ano, zatím se nic neděje

to je tak, když senátoři se zabývají blbostmi, místo toho, aby si přečetli komentáře na Psu. Co politicky odborně fundovaných rozsudků na LS tu již bylo vyneseno - a oni stále nemají nic konkrétního! Nepochází nakonec to slovo "senát" od slova "senilní"?

jízlivec 13.5.2009 19:01

Re: Ano, zatím se nic neděje

Ne, nepochází... A "senilní" neznamená nic jiného než "stařecký", takže člověk může mít senilní oční zákal, senilní bradavice, senilní hluchotu a přitom třeba hrát po paměti šachovou simultánku...

jwd 13.5.2009 8:56

nesouhlas

Souhlasím, že prezident nemá být loutkou, ale plnoprávným aktérem ve vyváženém systému moci zákonodárné a výkonné. Ale nesmí z "osobních" důvodů v situaci, kdy jde o postup v uznané linii kroků vedoucí k zakotvení republiky v mocenských strukturách Evropy a světa, strhávat moc na sebe, resp. svůj úřad. Jeho faktické chování v této otázce zakládá dlouhodobě podezření, že je agentem cizí mocnosti (KGB/GRU/...) a tudíž otázka velezrady je na místě a příslušné orgány by se jí měly zabývat.   

yt 13.5.2009 8:50

??

Zajímavé, VK vždy hlásal a dělal opak toho co VH. Najednou se hodí vzor VH? 

Zebra 13.5.2009 8:25

A ku.va !

Tak Klaus, ten slibovač aktivního, nikoliv aktivistického plnění prezidentské role, ten kritik každého Havlova prezidentského hnutí brvou, ten jeho hubou naprostý antipod – von nám degeneroval do, pánbůh chraň – havloida ?! Horror, horror, vysoká jsi !

Frank 13.5.2009 8:04

Jak by asi dopadlo referendum o LS smlouvě v jiných zemích EU?

Tento institut mají jenom v Irsku a víme, jak to dopadlo. Z čeho mají bafuňáři ostatních zemí strach? Z lidu?

NobodyWasHere 14.5.2009 0:27

Re: Jak by asi dopadlo referendum o LS smlouvě v jiných zemích EU?

tento institut samozřejmě mají i jinde, o čemž svědčí např. schválení euroústavy referendem ve Španělsku a její odmítnutí referendy v Holandsku a Francii. Jenom v Irsku je z ústavy povinné u smluv typu LS. Ovšem protože poblitici byli důvodně přesvědčeni o tom, že občané toto byrokratické dílko Orwellových žáků jakožto prostý klon euroústavy odmítnou znovu, tak si to pro jistotu splichtili mezi sebou.

Jarda 13.5.2009 7:35

Klaus se chová pokaždé jak se mu hodí

Když se před lety pokusila ODS ovládnout českou televizi a redakce spolu s poslanci US odmítli nové vedení a dokonce přespávali ve spacáku ve studiu, tak tehdy Klaus hlásal, že se musí demokratická rozhodnutí respektovat: "Například včera parlament schválil usnesení. Já osobně jsem hlasoval proti. Ale jako předseda parlamentu jsem toto rozhodnutí podespal, protože respektuji demokratické rozhodnutí většiny. Chápete, O CO TADY JDE? Takže stejně musí redakce televize přijmout nové vedení..." Vzpomínáte si? (Tehdy byla dosazenou šéfkou zpravodajství Bobošíková). Že pan prezident dnes pěkně otočil, jako ostatně už mnohokrát.

Modrá volička 13.5.2009 5:36

Problém je v tom, že Havel nebyl v Evropě za blba a Klaus je....

1) A jen tak mimochodem dělá ostudu celé ČR...

2) Podzimní volby u nás jsou zbytečné..počkejme jak rozhodnou v Irsku....

clay 13.5.2009 2:08

ale ale, Hrad vypustil aktivisty.....

Poslanecká sněmovna Parlamentu na Hrad zasílala 25. dubna 2002 zákon? Posílala pokud vím návrh na jmenování.

Papouch 13.5.2009 8:43

Re: ale ale, Hrad vypustil aktivisty.....

ted ovsem taky neposila zakon, ale navrh smlouvy

oak 13.5.2009 1:15

a kovanici

proc zavisi rozhodnuti prezidenta CESKA na vysledku referenda v Irsku?

co kdybychom u nas zrusili volby do snemovny a  snemovnu obsazovali podle vysledku voleb v Irsku?

derik 13.5.2009 1:08

Velmi dobry clanek.

Snad se nekteri "aktiviste" zamysli a dojde jim ze pouzivaji ruzne metry a bolsevicke metody. A ze kdyz muze cekat polsky a nemecky prezident tak neni zadny duvod naseho urazet, skandalizovat a obvinovat z podpopavani ustavnich piliru nebo dokonce velezrady.

clay 13.5.2009 2:10

Re: Velmi dobry clanek.

něco jiného je, když sněmovna pošle na Hrad návrh na jmenování do jakési funkce a něco jiného je, když sněmovna i senát přijmou ústavní většinou zákon, vy "analogu".....!!!!!!

derik 13.5.2009 2:47

Re: Velmi dobry clanek.

Na www.senat.cz se pise:  "Senat svym usnesenim c. 154 v hlasovani c. 7 projednal tento tisk s vysledkem jednani - DAVA SOUHLAS K RATIFIKACI."

Kde v tom vidite prijmuti zakona?

derik 13.5.2009 2:52

Re: Velmi dobry clanek.

S mym prispevkem nemusite souhlasit. Ale proc reagujete uplne od veci?

nemo 13.5.2009 12:00

Re: Velmi dobry clanek. - analogie

Článek 62 Ústavy: Prezident republiky

i) podepisuje zákony,

j) jmenuje prezidenta a viceprezidenta Nejvyššího kontrolního úřadu

- kde je rozdíl, jestli "musí" či "nemusí? Jenom v písmenu...

Teda - měl by podepsat - či abdikovat! Časem...

nemo 13.5.2009 12:12

Re: Velmi dobry clanek. - "jakási funkce"

NKÚ je v Ústavě věnována celá hlava:Hlava pátáNejvyšší kontrolní úřadČlánek 97(1) Nejvyšší kontrolní úřad je nezávislý orgán. Vykonává kontrolu hospodaření se státním majetkem a plnění státního rozpočtu.

(2) Prezidenta a viceprezidenta Nejvyššího kontrolního úřadu jmenuje prezident republiky na návrh Poslanecké sněmovny.

(3) Postavení, působnost, organizační strukturu a další podrobnosti stanoví zákon.

Jenda 13.5.2009 0:58

To vite, co u medii projde Havlovi, Klausovi u nich rozhodne neprojde

Pišta 13.5.2009 5:56

Re: To vite, co u medii projde Havlovi, Klausovi u nich rozhodne neprojde

Kdo nejvíc ječel, že prezidentské milosti by měl  podepisovat také předseda vlády?  Nebyl to náhodou Děd Vševěd? A nebyl tím předsedou vlády čirou náhodou právě on?