17.6.2024 | Svátek má Adolf


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
tatina 23.2.2006 11:06

Re: Tatino,

Pro mne je jenom ten politik důvěryhodný,pokud věci pojmenovává jak jsou dány a jak pracují.U soudruha Ratha jsem ale tuto vlastnost nezaregistroval.Je sice pravda,že není důležité,kdo co řekl,ale kdo to udělal.Jak si ale mám vysvětlovat počínání soudruha Ratha,který nadává na paní Musilkovou,a potom stejně udělá to,co touto osobou bylo požadováno.Takto z ní udělal neschopného managera a pomalu zlděje.
jiný Honza 23.2.2006 12:49

Re: Tatino,

Hovadina jako vždycky. O platbách státu se mluví už pěkně dlouho. Tohle je klasická kurvárna socanů - platby se měly zvyšovat už za Zemana/Špidly/Grosse/Paroubka. Zvedli je až když to hrozí kolapsem - ne kvůli Rathovi nebo Musílkové. Alespoň nelži.
loula 23.2.2006 8:59

Re: Re: Pane Kovanici,

Je možné, že Musílková vládu bombardovala s připomínkou, že pojištění za "státní" pojištěnce je malé. Pokud si ale vzpomínám, tak hlavní argument, že VZP jde pod vodu bylo, že ministerstvo zdravotnictví vydává nesmyslné vyhlášky. A tyto vyhlášky snad s výší pojištění "státních" pojištěnců nemají nic společného. A mimo to, ty vyhlášky platí i pro zamestnanecké pojištovny, a ty vykazují přebytek.
 
tatina 23.2.2006 11:10

Re: Re: Re: Pane Kovanici,

Ostatní pojišťovny ale nemají tolik důchodců,dětí a studentů.Ty mají vesměs výdělečně činné osoby a v tom je velký rozdíl.Jinak sopuhlasím,že paní Musílková měla většinou výhrady k úhradové vyhlášce,ale taky požadovala minimálně 5 let navýšení platby od státu.Teď,když to vláda udělá,tak soudruh Rath je hrdina a paní Misílková polalu zločinec.Přitom je to jasně naopak.
Stredocech 23.2.2006 8:33

Re: Pane Kovanici,

Ale platy lékařů fakultních nemocnic budou růst minimálně o 10% ročně, na to jste zapomněl. Nakonec se objem zdravotní péče SNÍŽÍ ale příjmy Rathových kamarádů (nemocničních lékařů, ambulatní póvl ho nezajímá) se ZVÝŠÍ.
 
Brabcak 23.2.2006 9:38

Re: Pane Kovanici,

Víte vůbec, jak se hospodařilo či hospodaří v nemocnicích pod kontrolou státu? Máte s tím nějaké skušenosti? Já bohužel ano a podobá se to velké černé díře, kam se ládují peníze. Bez kontroly, bez rozmyslu, bez efektu. Nechci tvrdit, že akciovky hospodaří lépe, neboť s nimi hlubší zkušenosti nemám, ale vím jistě, že argument, že nemocnice pod kontrolou státu budou plýtvat méně je názor z jiného světa, který snad nelze ani myslet vážně!
Drobek 23.2.2006 11:55

Re: Pane Kovanici,

Toho se právě děsím, pane Kovanici:
- nemocnice budou muset být pod kontrolou státu, aby neplýtvaly (našimi penězmi z našeho pojištění)
Bylo to ministerstvo zdravotnictví, které si budovalo vlastní myčku na auta (za té ministrovské-pizdy) a zároveň kvůli nedostatku peněz zavíralo nemocnice. Bylo to MZ, které si najalo neznámého právníka odkudsi z Kotěhůlek (ale známého někomu na MZ) a dalo mu dopředu 10mio? (možná se v cifře pletu) dopředu na kauzu Diag-Human.
Je to MZ, které vše "zvoralo" tak, že bude (budeme tedy) platit jak mourovatí DiagHumanu ušlý zisk. Jen na ÚROCÍCH Z PRODLENÍ je to k dnešku skoro 800.000
Nejhorším možným hospodářem je vždy stát. Musí být s těmi lidmi co tam na těch ministerstvech sedí...
AAA 23.2.2006 14:33

Re: Pane Kovanici,

ale priteli Sejno, vsichni prece vedi ze za problemy ve zdravotnictvi muze IZIP, casopis a palace VZP a vubec pijavice z ODS napojene na VZP. Soudruzi Paroubek a Rath to nevysvetlili dostatecne?
mak 23.2.2006 14:50

kdyby nebylo pred volbama, tak rath taky nic nedostal

tohle je jen cirej populismus kde paroubek se strachuje aby se nic spatnyho pred volbama nestalo, ovsem zitra bude plny namesti, uz se tesim jak to budou komentovat ze bylo plny tuuristuuu
Jenda 23.2.2006 16:36

Re: Pane Kovanici,

Tedy vasi duveru, ze kontrola statu (tedy presneji Ratha) nejak pomuze omezit plytvani v nemocnicich, bych opravdu chtel mit. To musi byt fajn pocit.
pavel 99 23.2.2006 20:44

Re: Re: Pane Kovanici,

"..To musi byt fajn pocit..." - už byste měl definitivní jistotu, že jste se zbláznil.
loula 23.2.2006 7:45

Otázka.

Nechci diskutovat, jestli je Ráth zločinec nebo ne. Spíše mám tuto otázku:
Výše zdravotního pojištění (nebo daně - chcete-li) je dána zákonem. Čili pojišovny mají předpokládaný a vypočitatelný příjem, z kterého mají financovat péči.
Lékařská přísaha hovoří o tom, že lékař udělá pro pacienta vše, co je v jeho silách a v možnostech medicíny. V té přísaze nic o finanční stropu není. Možnosti mediciny se prudce rozvíjí a samozřejmě jsou i finančně čím dál tím více náročnější.
A teď  ta otázka: Lze tyto dvě věci skloubit dohromady, stačí vybrané peníze podle zákona na péči, poskytovanou dle přísahy lékaře?
dvd 23.2.2006 7:52

Odpověď

Nelze. -A stejně tak nelze kalkulovat průměrné náklady na pojištěnce, když  platba státu na "jeho" pojištěnce činí polovinu minima, které zaplatí pojištěnec "nestátní", reso. čtvrtinu příslušného průměru. --Ale na tohle soustavně upozorňovala vládu už zločinkyně Musílková
loula 23.2.2006 8:09

Re: Odpověď

Ano, souhlasím s Vámi, ale proboha, proč se tady hádáme o podružnostech, proč nikdo nenastolí tuto kardinální otázku, totiž rozpor mezi objemem financí garantovaných zákonem a  požadavkem na finance vyžadovaných poskytovanou péčí. Teprve, když je tato otázka ( včetně fundovaných rozborů) na stole, je možno hledat odpovědi.
Já vím, je to nepopulární a hlasy voličů se tím nenaženou. Ale politik je především od toho, aby říkal nepříjemné pravdy, natvrhoval jejich řešení a dokázal pro to získat voliče.
Mirek Šejna 23.2.2006 8:09

DVD

máte pravdu. Jenže teprve teď rozhodla vláda, že platby státu se zvýší. Problém je, že toto zvýšení bude na úkor státního rozpočtu. Bude to tedy tzv.mandatorní výdaj. Jinými slovy, bude to další zásek do prázdné státní pokladny.
dvd 23.2.2006 8:41

Zvýšení plateb

(a) nezvýší průměrné příjmy na "státního" pojištěnce ani na minimum příjmu za pojištěnce "nestátního"
(b) znamená  zatnutí do rozpočtu: buďto se nedostatečné platby pojištění uhradí ze státního rozpočtu, nebo přerozdělením v rámci VZP. Tak či tak to někdo zaplatí. Ale platit nedostatečně za státní pojištěnce umožňuje řvát na VZP - která má na ně objektivně málo peněz - že špatně hospodaří.
(c) pořadovala ta ošklivá Musílková už dávno. Asi mělo MZd ivláda jiné starosti.
tatina 23.2.2006 8:42

Re: DVD

Proč to nešlo udělat za paní Musílkové?Jen proto,že je to žena?Soudruh Rath je jen pomstychtivý zmetek,který se snaží ovládnout veškerý tok peněz do zdravotníctví a vůbec jej nezajímá,že jsou to peníze daňových poplatníků,tudíž ne jeho.Jestliže takový muž dostane takovou moc do rukou,tak mi věřte,že to dobře pro pacienta nedopadne.Kontróla nad veškerým tokem peněz do tohoto resortu má být souměrně rozložena na několik institucí a ne jen do jedněch rukou.
loula 23.2.2006 9:06

Re: Re: DVD

samozřejmě nevím, jaké informace běhaly mezi vládou a Musílkovou. Ale ve veřejných mediích se o nízkých sazbách za "státní" pojištěnce hovořilo nimimálně nebo vůbec ne. Za hlavní příčinu propadu VZP byly vydávány vyhlášky MZ. Vůbec netvrdím, že byly kompetentní, ale rozhodně nebyly hlavní příčinou propadu VZP, protože zaměstnanecké pojištovny se jimi také musely řídit a ty jsou v plusu.
Ladislav N. 23.2.2006 13:49

Re: Mirek Šejna - platby státu se zvýší... bude to další zásek do prázdné státní pokladny

Státní pokladnu systematicky vyprazdňuje (do neustále a prudce rostoucího vládního deficitu) ČSSD. Jiný způsob, jak VZP finančně stabilizovat, zatím Dr.Rath nenalezl. Tvrdí, že "umí problém vyřešit". Tak nám nyní předvádí, jak...
Stanislav 23.2.2006 6:53

Co kdybyste

Co kdybyste pane Kovanici psal o věcech, kterým rozumíte? Posuzovat někoho podle novinových článků to už tady  bylo kdysi dávno, kdy se říkalo, lž,e jako když Rudé právo tiskne.  Mně se stačí jen projít kolem paláce který si postavila VZP a je mi hned jasné, kdo tady skutečně krade. Totéž bohužel platí i o lékárnách....
eTony, 23.2.2006 6:58

Stanislave,

a vy potřebujete k utvoření vlastního "světonázoru" jen novinové články ? Vypadá to, že asi jo. 
A s těma palácema neunavujte, zde na NP už bylo napsáno mnohé, vysvětlující.
tojefuk 23.2.2006 7:15

Re: Co kdybyste

Stanislave, Vy máte od Ratha Zlatou kartu na ošetření, hospitalizaaci a léky podle Vaašeho výběru?
Stredocech 23.2.2006 8:43

S těmi paláci máte sice pravdu, ale je to argument na téže

úrovni, jako auta na parkovišti pro zaměstnance nemocnic (také to tady už vícekrát padlo). Někde jsou ta parkovací místa popsána jmenovitě. Můžeme se bavit o vazbách lékař - přednosta oddělení, tentýž lékař s týmiž pacienty ve své pararelně provozované soukromé ordinaci  Rath zaútočil na distributory léčiv a ambulantní lékaře, výrobce léků šanuje a lékaře z nemocnic protěžuje.
Jinak, jedná se o to, že pojišťovna má ze zákona 3% na provoz, lze se ovšem dohadovat, je-li to hodně nebo málo.
 
Pavel 23.2.2006 6:33

Lakomý a blbý, bezcharakterní RATH

Jsem letiýtm dárcem krve (čestným= zadarmo). Zůstal jsem zatím u VZP (jsem líný vyplňovat všechny možné dotazníky - ale asi to udělám kvůli RATHOVI). VZP jako poslední začala dávat při čestném odběru krabičku vitaminů (asi v tak ceně 30,- Kč). nejsem na těchto vitaminech závislý, ale v okamžiku vyhlášení nucené správy nad VZP, je tato pojišťovna přestala dárcům dávat. Beru to jako gesto "soudruha" RATHA a jemu podobných, který mi takto jasně dává najevo: "dlebu na vás jak na placatý kámen". Gesto hodné těch nejhorších bolševických sviní kam soudruh RATH velmi dobře zapadá. Možná dělal Pablbkovi "závoďáka" na RaJ Praha2
Kryštof 23.2.2006 5:37

Rath rozhodně není tím, koho ....

... si představuji jako člena vlády, která zastupuje mé zájmy. Že čestný, schopný a pracovitý je opravdu málokterý politik jsem si už zvykl, ale Rath zase posunul laťku k babánové republice. Naštěstí je řešení, jak se zbavit Ratha jednoduché. Nevolit stranu, která nominuje takové příšerné typy: Paroubka, Ratha a další. Jenom mi v koutku duše klíčí obava, aby podobné typy na taková místa nenanominovaly i ty jiné strany . Koho nevolit je jasné, ale koho volit ne...
Andy 23.2.2006 6:53

Re: Rath rozhodně není tím, koho ....

Kryštofe, na vaši nevyslovenou otázku ( podobné typy) je jednoduchá odpověď- byl snad Rath ministrem zdravotnictví, když vládly ty jiné strany ?
A prosím, nevěřte tomu, že " nechci ". Chtěl. Moc chtěl.
tatina 23.2.2006 8:37

Re: Re: Rath rozhodně není tím, koho ....

To máte sice pravdu,ale žádný předešlý ministr v tom resortu neudělal takový brajgl,jako soudruh Rath.Jen jednu věc stále nechápu.Jak může člověk s takovým charakterem dělat lékaře.Takový člověk by se více hodil třeba na vymahače pohledávek.Lékař by měl být především slušný a ne pomstichtivý.U soudruha Ratha platí to druhé.Sám totiž tvrdí,že se ke každému chová tak,jak si zaslouží.Napíši jeden příklad.Sám jsem několikráte zažil neuvěřitelnou bolest zubů,a vím,jak jsem byl v té doběnesvůj a i často nepochopitelně neurvalí,ale asi jsem měl vždy štěstí na doktory,kteří i přesto se mnou jednali slušně a dávali mě najevo,že chápou tu moji bolest.Co by asi se mnou udělal soudruh Rath v té době si dovedu velice živě představit.Jednoduše by se mnou vyrazil dveře a bylo by po léčení.
Realista 23.2.2006 3:50

Jako pacient jednoznačně souhlasím s článkem - Rath je samolibý blb s očima Goebelse

a znalostmi tak na úrovni obecního písaře.  Nic konkrétního neřekne, jen žvaní, naparuje se a škodí. Jen počkejte na boží mlýny, taky ho semelou a třeba i nějakou pěknou nemoc si užene.
Jsme na světě jen jednou, tak proč mně má pořád sr..t nějakej Drát !!!
Josef 23.2.2006 2:48

Jednostranné, neobjektívní

Naši privátní lékaři - nač si stěžují? Mají své privátní pacienty, dělají si volno, kdy se jim chce - zkuste onemocnět v pátek odpoledne!
A naši lékárníci - ti že se mají zle? Prodávají kromě léků i kosmetiku aj.věci.
Ta vyjádření o Rathovi jsou žalovatelná: "krade", "zabíjí".
68 23.2.2006 3:00

Re: Jednostranné, neobjektívní

V pátek odpoledne, pokud nevydržíte do pondělka, zajedte na pohotovost, kosmetiku v lékárnách nekupujte, podejte žalobu s odůvodněním, že nekrade a nezabíjí jak uvedeno. Problém?