29.4.2024 | Svátek má Robert


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Sch.glosátor 14.3.2007 18:41

Ví pan prezident, jaké procento obviněných neskončí před soudem nebo je zproštěno obžaloby ?

Neví. Je není jich zanedbatelně málo. A dělá pan preziten okolo nich nějaký cirkus ? Nedělá. Tak ausgerechnet proč okolo pana Čunka ?  A pokud je přesvědčený o tom, že stíhání pana Čunka je zmanipulované a na politickou objednávu, pokud si je jistá, že pan Čunek je nevinný, neměl by užít práva milosti ? Pod tíhou stejné odpovědnosti jakou požaduje na policii ?

Sch.glosátor 14.3.2007 18:42

Není jich ...

ostatní přežblebty si opravte sami....

mackie 14.3.2007 13:44

Padouch nebo hrdina

všichni jedna rodina. Bohužel v našem systému poměrné nezodpovědnosti se nahoru vyškrábou většinou ti nejméně zodpovědní. Čunka položí až to, až začnou lidovcům výrazně klesat preference a oni sami ho odstaví.

Psí vrah Čumil 14.3.2007 13:04

To je pořád řečí o jakémsi Čunkovi

Jen ho nechte, kde tč. sedí. Hezoučká podívaná, jak se pánové okolo začínají ovívat naparfémovanými kapesníky, ale tváří se, že nemají nejmenšího tušení, "gdototutaxmrdí".... A on se pan Čunek nehne, dokud tam ten smrad bude...

Petr 14.3.2007 13:52

Re: To je pořád řečí o jakémsi Čunkovi

Na Jóžina z Bažin pomohlo práškovací letadlo, tady možná nějaký repelent.

F. Čech 14.3.2007 11:55

Vzpamatujte se hlavně vy Šamane

Větší sláteninu jsem totiž v životě nečetl. A toho Clintona, proč jste tam vůbec zamontoval. On přece lhal jako když tiskne,byl z toho usvědčen a přesto neodstoupil. V případu Čunek se zdá, že lže hlavně zhrzená sekretářka Urbanová (kterou mimochodem Čunek zdědil po svém předchůdci na radnici). Jedna lež, a to ta, že nemá s obviněním z korupce nic společného jí už byla prokázána, proč bychom jí měli věřit její další tvrzení?. A proč si myslíte, že je pan Čunek takový idiot, že by poslal uplácet svoji zhrzenou sekretářku nějakým celostátně profláknutým gangsterem? Asi soudíte podle sebe. Celý váš článek je totiž krystalickou ukázkou vaší hlouposti.

KUK 14.3.2007 20:43

Re: Vzpamatujte se hlavně vy Šamane

S tou Urbanovou je to asi takhle:

  Marcela Urbanová zcela záměrně zkresluje informace, které ovšem lze snadno ověřit, a poškozuje tím jméno nejen starosty města, ale také radnice.

 V rozhovoru s Michaelou Jílkovou, který otiskla MF DNES 31.1.2007  uvádí:

 -         Uvádí: na dotaz, zda chtěla  Jiřímu Čunkovi zatopit, když mu v létě 2006 poslala dopis, jak ji sexuálně obtěžoval, odpovídá: Byl to osobní dopis, který pan Čunek dva měsíce poté zveřejnil v regionálním tisku těsně před senátními a komunálními volbami. Bylo to jeho rozhodnutí. Kdybych mu to chtěla spočítat, tak mu neposílám žádný dopis, ale bez výstrahy svolám tiskovou konferenci, aby se už nemohl bránit.

-         Skutečnost: Dopis nebyl osobní. Nebyl adresován jen Jiřímu Čunkovi. M. Urbanová mu jej předala prostřednictvím sekretariátu a bez obálky, takže si jej mohl kdokoliv přečíst, dále jej poslala jeho ženě do ordinace, kde poštu otevírá zdravotní sestra, obdržel jej také Miroslav Kalousek a Michaela Šojdrová. Navíc zcela „náhodou“ dopis na sekretariát předala den před jednáním Rady města Vsetína, která se zabývala její záležitostí (viz zápis z RMV 18.7.2006)    Více na:http://kraj-olomouc.kdu.cz/

Zirk.J 14.3.2007 11:15

Z potentátů se nepotentonujeme

:-D Vážený pane ,

nelze říci že váš článek je napsán objektivně a tudíž musím kontatovat, že když to neumdíte tak se věnujte jiné činnosti - třeba jídlu aby vám to nekecalo z hladu .

vohnout 14.3.2007 11:07

doupě

Čunek nemůže nikdy padnout,protože by se nám rozpadla vládní trojdohoda.

Kylchap 14.3.2007 10:25

Čunek

je chráněná osoba. Modří supi potřebují černé p*dele ke zvolení Klause. Až pan profesor podruhé dosedne na trůn tak se z Čunka stane mouřenín. To bude fičák!  

gerontusinza 14.3.2007 9:48

Pane Kovanic, chápu vás.

Nechápu sice vaše pohoršení nad chlapáckým slovem pana Čunka (jenom proto že se jedná o ženu? jak rytířské) ale nějak vám chybí alespoň realistický pohled nad konáním vlastní oblíbené strany. Kubiceho "zpráva", evidentní sprosťáctví nejhoršího kalibru s jasným viditelným komplotem. Nechte, prosím, zostuzované bránit se tak jak uznají za vhodné a nekritizujte je . Víte co je důležité? Nikoli to co chcete vy nebo já nebo vaše oblíbená strana. Já jsem po Kubiceho vystoupení a "práci" pana Lagra a Vidíma dal hlas ČSSD, protože vaše oblíbená strana se z mého pohledu stala skládkou nejhoršího svinstva co v této zemi existuje.A nemám pro ně omluvy. Čímž si nemyslím že budu Čssd znovu volit. Strana která má ve svém středu poslance typu pana Malčáka a spol. a neumí se jich zbavit, nemá nárok vládnout a to prosím ani náhodou. Je skutečně nutno najít někoho kdo má zájem o tuto zemi a její občany, nikoli jen o jejich peněženky.

Kuk 14.3.2007 10:08

Re: Pane Kovanic, chápu vás.

Jak to, že se Melčáka nedokáže zbavit? Kde jste na to přišel?

gerontusinza 14.3.2007 11:00

On nesedí v parlamentu a nehlasuje s ODS? Re: Re: Pane Kovanic, chápu vás.

A nominaci má za ČSSD. Vy jste v této republice nový a nebo jste chyběl? Nebo jenem nižší IQ? No nic, nemůžem e být všichni nad 135, že.;-)

Malý Aston 14.3.2007 9:03

Nejde o Čunka,jde o vládu socanů a komoušů!

Pan Čunek,to je velký průser pro českou politiku.Vláda tříkoalice byla slepena jako poslední možnost zabránit sestavení vlády Paroubkem,Filipem a nějakým přeběhlíkem.Nejsem přesvědčen o tom,že v řadách policie,státních zástupců i soudců nejsou příznivci socanů,dosazených za 8 let vládou vedenou ČSSD.To že jeden útvar policie bojuje proti druhému prokázala Kubiceho zpráva.Takže objektivní hodnocení,zda Čunek bral nebo nebral je v rukou policie,které nemohu důvěřovat.Nedůvěřuji ani našim tajným službám u kterých dochází postupně k výměně velení a mám tušení,že ti kteří jsou vyhazování ještě něco vytáhnou na světlo Boží.Socani a komouši nechtějí otevírat složky Stb.Proč se toho bojí.Budou ty složky otevřeny dříve než se podaří zlikvidovat Čunka a položit současnou vládu nebo již trvale budou zničený? Policie má pracovat rychle,Čunek není žádný složitý případ. Postačí prověřit,zda Marcelka má pravdu nebo nemá.Zda koná jako řádná občanka,které jde o pravdu a lásku nebo jen o zhrzenou lásku.:-D

odborar 14.3.2007 8:40

To jak se do kauzy vložil mediálně prezident je skandál..

Já jsem jako volič tam tu výhrůžku směrem k policii cítil. A teď si představte, jak se musí těm vyšetřovatelům pracovat, když jednou jim skrytou výhrůžku vzkáže přes media prezidet, pak do toho tiše šťourá Langer, pak najednou vstoupí do případu v tlaku na státního zástupce dozorujícího kauzu Čunek senátor Šetina, který má boji proti komunismu plná ústa, ale neomezenou imunitu si zrušit nechtěl, protože takhle se to snáze kritizuje a obviňuje, medializuje. Jak proboha ti policisté v klidu mohou pracovat, když je na ně takový politický tlak? Pak se pan prezident nesmí divit, že se nic nedošetří, když policistům je naznačeno, že by také mohli mít konec s kariérou a vše raději neutrálně odloží. Poslední skandál Čunkova vyšetřování je, že si Čunek chce výslech odložit.Tak kdo vlastně vše zdržuje, pane prezidente? Kdo už by konečně měl dostat přes své nenechavá klepítka a být donucen k odchodu z vlády? Snad jen jednu radu na závěr, pane prezidente. Někdy mlčeti je zlato! Zvláště v čase předvolebním prezidentských voleb. On by také každý volič nemusel mít pro takové výroky pochopení a žaludek..:-/

Malý Aston 14.3.2007 8:50

Re: To jak se do kauzy vložil mediálně prezident je skandál..

Pokud jste přesvědčen o tom,že policie a státní zástupci jsou vzorem čestnosti a za demokracii jsou ochotni i život položiti,máte pravdu.Já tento dojem nemám a již jsem si čestnost našich policajtů vyzkoušel na své osobě.Policie dle Vás může vyšetřovat i nevyšetřovat? Pokud to tak je,není nám pomoci.

pepa 14.3.2007 8:54

Re: Re: To jak se do kauzy vložil mediálně prezident je skandál..

absolutní souhlas

proč vyšetřuje policie tak pomalu a státní zastupitelství je liknavé

jakto že nevyšetřuje Urbanovou - pokud věděla o trestném činu tak měla povinnost to ohlásit policii HNED

ruda neruda 14.3.2007 10:14

Re: Re: Re: To jak se do kauzy vložil mediálně prezident je skandál..

Dovolím si Vás opravit: neměla takovou povinnost, protože oznamovací povinnost se týká jen trestných činů vymezených v § 168 odst. 1 trestního zákona, a tam žádná z forem korupce uvedená není.

Sch.glosátor 14.3.2007 18:48

To ano, ale

čím delší doba uplyne od údajného činu o kterém oznamovatel od počástku věděl, tím je oznamovatel podezřelejší. Jako tahle baba na první pohled "od rány" (rád bych viděl jak se nechává oharašovat, vrazila by mu jednu až by vzal druhou o zem), která čekala až Čunkovi začně stoupat politická hvězda. Jako u našeho nyní nejzápadnějšího vzoru, kdy se nějaká taková vždycky rozpomene, že tenhle kandidát na to či ono ji před dvaceti lety oslinta nebo tak nějak. A ona po celou dobu tak trpěla a teprve ted, jak jinak než pro veřejné blaho, s tím vyšla na veřejnost. A pro pár milionů dolarů odškodného. Protože, co by si na něm vzala před dvaceti lety, když byl ještě nýmandem, že....

Ja 14.3.2007 8:59

Re: Skandál?

A co naši vysoce objektivní investigativci? Proč vedle Čunkovy hlavy nežádají i hlavy těch, kterým "unikly" informace? Nebo naopak - "řešení" majetkových otázek Čunkovy rodiny takřka "od stvoření světa" - to není nátlak? Prostě situace je taková, že novináři už Čunka dávno odsoudili a státní aparát ještě ne. Tak se nedivme, že prezident chce, aby policie "držela krok".

Ja 14.3.2007 8:12

To se povedlo!

Šamane, dnes se to povedlo, to by se mělo do kamene tesat:

Já jako občan České republiky si nejvíc přeju, aby se můj oblíbený prezident a čestný předseda mé oblíbené strany zdržel jakýchkoli hodnotících komentářů k práci policie. To ať laskavě nechá na nás, hyenách a mediálních šašcích.

Pokud mají mít toto privilegium (totiž komentovat) jen novináři, pak nám (totiž nenovinářům)nezbývá nic jiného, než najímat si na novináře pistolníky. A řeknu Vám upřímně, nebojíte se, že k tomu dojde? 

gerontusinza 14.3.2007 9:54

Ne zatím se nebojí. Ale měl by, už brzo.Re: To se povedlo!

Právníci se již také čas od času střílejí.  Na soudce taky  lze dosáhnout jen přes doživotí (jeho).  Pan Kovanic si také myslí že jen on má právo na kvalifikovaný názor.

Petr Kohout 14.3.2007 7:30

Tentokrát s vámi výjmečne Nesouhlasím

protože jakékoliv vyšetřování místopředsedy vlády ohrožuje národní bezpečnost, musí být provedeno rychle a s plným nasazením. Pokud je pomalé a vedeno stylem "až po dovolené", musí být zodpovědný policista a státní zástupce potrestán (minimálně vyhozen bez odstupného). A pokud vyšetřování sleduji, mají policisté na všechno dost času, z vyšetřovacího spisu tečou informace jako z děravých necek a novináři nafukují bublinu.

Vemte si případ pana Železného (z NOVY), kde už vyšetřují celé roky a největší aktivitu projevují pokaždé, když kandiduje ve volbách.

Dále mám osobní názor, že pokud policie SENÁTORA Čunka zadrží na den prezidentských voleb, (rok po vydání k trestnímu stíhání) jako se to to stalo POSLANCI Sládkovi, pak musí ozbrojené složky zasáhnout ihned a tomuto MAŘENÍ PRŮBĚHU VOLEB okamžitě zabránit.

Sch.glosátor 14.3.2007 18:55

jakékoliv vyšetřování místopředsedy vlády ohrožuje národní bezpečnost

Ne. Není vyšetřován jako místopředseda. Jen ať si počká mezi ostatními zločinci až na něho přijde řada. Ve frontě před gilotinou se také nepředbíhá. Ať si vypije svůj kalich hořkosti do dna pomalu jako ostatní. Pak možná bude obžaloby zproštěn (státní zástupce má zákonnou povinnost v případě pochybností žalovat kdežto  soud zprostit) a zapomenut. Jeho politická hvězda bude zašlapána do bláta. I pokud vyjde vítězně a bude očištěn, už vždycky bude "ten Čunek"  " akdovíjakpanitovlastnebylo". Tak to u nás chodí. nejen u nás. Je to hnusné ? Ano je.

milan 14.3.2007 7:28

Jo, jo ...

... jeden by se z toho potentoval ...

KUK 14.3.2007 7:03

Dobrá

No nevím, pan Kovanic si nepoložil otázku, proč ti tři mamlasové tak riskovali. V každém případě, kdyby jim ten risk vyšel, tak by měli Čunka na hodně krátkém vodítku. Čunek celkem jasně řekl, že se nemusel doprošovat jejich pomoci. Když vím, jak funguje valašský patriotismus, dokážu si pak představit, že pod rouškou pomoci se mohli vetřít do jeho fanklubu a pak začít jednat. V tuto chvíli o tom ale víme kulový. Výroky paní Marcely v médiích jsou kriticky rozebrány a porovnány s fakty na: http://kraj-olomouc.kdu.cz/. Stačí sjet kousek dolů.

KUK 14.3.2007 7:04

Re: Dobrá ocutnávj´ka

Rozpory mezi výpovědí Marcely Urbanové a objektivní skutečností

  Marcela Urbanová zcela záměrně zkresluje informace, které ovšem lze snadno ověřit, a poškozuje tím jméno nejen starosty města, ale také radnice.

 V rozhovoru s Michaelou Jílkovou, který otiskla MF DNES 31.1.2007  uvádí:

 -         Uvádí: na dotaz, zda chtěla  Jiřímu Čunkovi zatopit, když mu v létě 2006 poslala dopis, jak ji sexuálně obtěžoval, odpovídá: Byl to osobní dopis, který pan Čunek dva měsíce poté zveřejnil v regionálním tisku těsně před senátními a komunálními volbami. Bylo to jeho rozhodnutí. Kdybych mu to chtěla spočítat, tak mu neposílám žádný dopis, ale bez výstrahy svolám tiskovou konferenci, aby se už nemohl bránit.

-         Skutečnost: Dopis nebyl osobní. Nebyl adresován jen Jiřímu Čunkovi. M. Urbanová mu jej předala prostřednictvím sekretariátu a bez obálky, takže si jej mohl kdokoliv přečíst, dále jej poslala jeho ženě do ordinace, kde poštu otevírá zdravotní sestra, obdržel jej také Miroslav Kalousek a Michaela Šojdrová. Navíc zcela „náhodou“ dopis na sekretariát předala den před jednáním Rady města Vsetína, která se zabývala její záležitostí (viz zápis z RMV 18.7.2006)

Rudolf 14.3.2007 6:01

Milý Jene Kovanici,

to, že píšete v Praze na Lužinách je sice skvělé, ale o ničem. A v onu nezaujatost policistů a státních zástupců nevěřím ani náhodou. To by totiž policisté a státní zástupci nesměli být lidmi. Mimochodem pan Obst není státní zástupce místně příslušný. Vsetín je okresním městem, má "vlastní" státní zástupce. A pochybnosti vyvolává jediná věc, která mohla být vyřešena druhý den poté, co udání na Čunka došlo: Policista mohl zajít do firmy a nahlédnout do účetních dokladů, jak s tím slavným půlmilionem bylo naloženo.,  věc mohla být vyřešena behem tří dnů. Protože nebyly, vzbuzuje to pochybnosti.

loula 14.3.2007 6:05

Re: Milý Jene Kovanici,

Souhlasím, vzbuzuje to pochybnosti. Vzbuzuje to pochybnosti do té doby, kdy svědkyni chtí nějací podnikatelé uplatit, aby změnila výpověď a tvrdí, že dělali jenom "průzkum bojem", zda je svědkyně uplatitelná. Tento bod v kauze Čunek je stejně věrohodný jako strýček Vik u Grosse.

Lea 14.3.2007 7:28

Re: Milý Jene Kovanici,

kdyby tady byl Trachta,lehce by vám vaše domněnky vyvrátil.Policie totiž nemůže nikam vtrhnout a nahlédnout do knihy. Jaký možný postup existuje,o tom se můžeme akorát dohadovat.Další věcí je,že firma mohla do pokladní knihy na příjmové straně půl mega zaregistrovat a v zápětí je rozepsat na desítky položek.Pak se musí každá jednotlivá položka prověřit a i když jsou možná pochybnosti na straně policie,musí ona především prokázat  nepravost této položky.Z Čunka se udělalo nehorázné politikum.Štetina ve svém zápalu  podrývá  soudní systém jako takový a  není na  to veselý  pohled.  Jestli nyní  dochází  k  prověřování  bezpečnostní  prověrky Obsta,i tato prověrka  bude chápána jako odveta  a  je jistou formou  zastrašování.  Obs,pokud by měl být odvolán,nikdy ne v  souvislosti  s  kauzou  Čunek.  Slova presidenta neulehčí ani Langerovi,který má provádět reformu policie.Nebo mohou být chápána tak,že právě ona dají Langerovi možnost k čistkám.Už vůbec nemá cenu komentovat výroky Bursíka,který by kauzu vyřešil během jednoho dne.Pan Kovanic má pravdu.Ať vyšetřování běží tak jak má.Škoda jen,že pan Čunek přilévá sám olej do ohně.Jak jsem se dnes dočetla,pověřil svého obhájce,aby ho omluvil.Pro  tlak,který na sobě pociťuje,se  nedostaví  na policii,kam byl na dnešek předvolán.Čunek to  zavařil celé vládě,jak to vypadá,na jeho osudu závisí její bytí,či nebytí.KDU ČSL případ Čunek vzala stranicky a patrně by se v případě,že by byl Čunek vyzván k demisi,sunula do opozice.