26.6.2024 | Svátek má Adriana


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
jonatan 27.1.2010 9:57

Re: Už jsem napsal, že mi registrace nevadí

Já se nedivím, že ti, soudruhu Nováku, spratci vadí. Není nad to, mít každého spratka pěkně pod kontrolou, jako jste je měli po celých čtyřicet let, že! To si žádný z nich nedovolil ani ceknout, protože mu z vaši strany hned následoval postih. Takže, po 15. únoru si na Psu soudruzi notujte, jak se vám daří vracet vývoj v zemi zpět, k světlým zítřkům. My už to nějak přežijeme. Jenom doufám, že naši potomci vám to spočítají i s úroky.

kája 27.1.2010 10:35

Re: Už jsem napsal, že mi registrace nevadí

Já taky nestojím o registraci - to podotýkám.

ALe na druhou stranu, to, co tu prováděli celý podzim pánové C a Č, ta dlouhá vlákna plná narážek, nadávek, výkřiků, to bylo k nesnesení. I když se člověk chtěl něco z diskuse dozvědět,, prostě neměl šanci, protože na každou, i rozumnou připomínku se snesly tři čtyři strany hloupých plků.

Řešením by bylo najmout si solidního a nepolitického korektora, který by prostě takové nesmysly mazal - a slušně ho zaplatit, aby to vydržel.

Jenda 27.1.2010 10:47

Re: Už jsem napsal, že mi registrace nevadí

A pak uz jenom najmout cloveka ktery vam bude vybirat seminka z melounu a otevirat lahve a ...

V.Novák 27.1.2010 12:25

Re: Už jsem napsal, že mi registrace nevadí

Sprosťač si se sprosťákama. Svůj k svému.

Argumentů se od tebe člověk stejně nedočkal - o diskusi nemáš páru, škoda tě nebude, hniláči.

Minutus 27.1.2010 9:28

Končím

Z komentářů se dozvím částo více, než z článků, které jsou z 80% chabé. Zajímají mě necenzurované názory lidí, i když jsou někdy hnusně sprosté, je to vypovídající. Bez těch článků mohu snadno žít a na autocenzurované komentáře se mohu podívat i například na Novinkách. Pokud by ovšem byly něčím zajímavé, píší tam stále stejní závisláci.

Veet 27.1.2010 9:02

Díky Šamane

No, s trochou nostalgie musím říci, že jsem na Psu víceméně denně - dle možností už hrozně dlouho. Píší tu různí autoři autoři,a vždy mne zajímala diskuse - to je to, co odlišuje internetovou komunitu od pivní papírové. Zpětná vazba od reálných lidí v reálném čase. Nicky se používaly a používají a používat budou vždy, protože magorů s touhou zneužít a využít jména diskutujících je mnoho. Zařadila se k nim i MAFRA bohužel s podporou Astona. Pes vypadá, že chcípne, no ale budou jiná fóra, kde lze říci svůj názor a popřemýšlet nad názory ostatních. 

dulcibelka 27.1.2010 9:02

Výborně.

Aspoň z nás nebudou bezdomovci...:-) Mně se taky nechce cpát Jyrkovým pohůnkům jméno a adresu, aspoň ne dobrovolně a předčasně.

xxx 27.1.2010 10:55

Re: Výborně.

Paroubek je tlustý,nesympatický,možná smrdí a potí se,možná při souloži funí a chrochtá ,ale že by měl pod palcem německé majitele Junge Front HEUTE ?

JE 27.1.2010 11:48

Re: Výborně.

Dulcibelko, párkrát jsem se tady rafli, ale v tomhle jsme na jedné vlně!

jonatan 27.1.2010 8:59

Plně souhlasím s Vaším příspěvkem.

Levičáci se opět snaží názory lidí zglajchšaltovat. Výmluva na sprosté a urážlivé příspěvky je lichá neboť je redakce stejně mazala. Diskuse na Lidovkách je od doby registrace přímo tristní. Střídá se tam všeho všudy asi patnáct diskutujících. Stejně dopadne i Pes. Ale zřejmě účel světí prostředky. Já mám legrační zkušenost s Českými drahami. Po komentáři v ČT, která kritizovala špatný, až nebezpečný, stav kolejového svršku jehož důsledkem by mohlo dojít k havárii vlaků, jsem jim napsal, že ve vedení dráhy  jsou stále komunističtí diletanti. Po mém mailu mi soudruzi zakázali přístup na jejich webové stránky, čímž jenom dokázali svoju tupost, neboť si neuvědomují,  že vlastním též  noutbuk, ze kterého mám na jejch stránky přístup neomezený. Jo jo, než se komunistických devastátorů zbavíme, uteče ještě mnoho vody ve Vlatavě.

libero 27.1.2010 8:53

Přesné!

Honza z podhůří 27.1.2010 8:49

Šamane, moc Vám děkuji

jsem tak nějak se Neviditelným psem skoro od jeho počátku, stejně tak s jeho diskusemi. Registrovat se nehodlám i když jsem nikdy nepsal žádné "útočné, nenávistné či sprosté komentáře." Obávám se, že po registraci pomine důvod či chuť číst diskuse, možná i články. Je to škoda...

Petr 27.1.2010 8:39

Poděkování za neregistrované.

Moc hezky napsáno.Nádherná douška (zařadit se do lajny),aby nám někdo nevyčníval.Kvůli pár zkorumpovaným policajtům taky nezavřeme celou policii.Zajímalo by mne,kdo to panu Neffovi nařídil-jestli je to jeho výplod pak nad náma lítá černej drak.Bohužel,jestli to tak zůstane ,budu číst Marx leninismus.Vyjde to nastejno

libero 27.1.2010 8:54

Re: Poděkování za neregistrované.

Snad "kvůli pár nezkorumpovaným policajtům" ....

Petr 27.1.2010 9:10

Re: Poděkování za neregistrované.

Tak teda --Pes se taky zavře pro anonimy kvůli pár slušnejm lidem

peon 11 27.1.2010 8:34

MAFRA

je odporná německá společnost. Tisknout se bude už jen Doležal.

libero 27.1.2010 8:55

Re: MAFRA

Tenhle bordel dělají Češi .......

peon 11 27.1.2010 8:33

Máte

absolutní pravdu pane Kovanici. Ondřej Pechar.

Agricola 27.1.2010 8:25

Loquendi libertatem custodiamus

Dedimus profecto grande patientiae documentum; et sicut vetus aetas vidit quid ultimum in libertate esset, ita nos quid in servitute, adempto per inquisitiones etiam loquendi audiendique commercio. Memoriam quoque ipsam cum voce perdidissemus, si tam in nostra potestate esset oblivisci quam tacere.

Překlad 27.1.2010 8:55

Re: Loquendi libertatem custodiamus

Certainly we showed a magnificent example of patience; as a former age had witnessed the extreme of liberty, so we witnessed the extreme of servitude, when the informer robbed us of the interchange of speech and hearing. We should have lost memory as well as voice, had it been as easy to forget as to keep silence.

Nemo 27.1.2010 14:30

Re: Loquendi libertatem custodiamus

A některé ještě rozumější české servery v diskusích rovněž zakazují používání cizích jazyků. To by se mělo zavést tady taky!

Petr Kiebel 27.1.2010 8:20

udělal jsem chybu

Když jsem začínal diskutovat na Psu, udělal jsem chybu. Tehdy ještě diskuse měla uplně jinou úroveň, tak jsem začal přispívat pod svým jménem. Přece se za své názory nebudu stydět...

Pak zavedli registraci na Novinkách a úroveň a nálada se zde rapidně změnila. Najednou se tu objevili blbci kteří mne začali urážet kvůli jménu, zaměstnání. Kvůli mé práci, kterou miluji a kterou se snažím dělat co nejlépe a která hlavně nikdy neměla co dělat s tématem diskuse.

Udělal jsem chybu a teď za ní platím. Pro mne je 15.únor vysvobození...

honzak 27.1.2010 8:29

Re: udělal jsem chybu

tak si to hezky užij! Nemůže být většího blaha než registrovaná diskuze...

Petr Kiebel 27.1.2010 8:47

Re: udělal jsem chybu

možná lepší, než neregistrované sprosťáctví...

Pavla B. 27.1.2010 9:10

Re: udělal jsem chybu

Přesně tohle mě potkalo taky.

Napsala jsem na NP asi 20 článků pod svým plným jménem, do diskusí k nim se podepisovala jako Pavla B. a už to bylo.

Naprostý souhlas.

Jenda 27.1.2010 9:34

Re: udělal jsem chybu

1. a co vas nutilo dal pouzivat stejne jmeno?

2. jak myslite, ze se to po Viteznem Unoru zmeni? Pokud se (jako jeden z priblizne peti lidi) zaregistrujete, tak vase jmeno bude videt v diskuzich uplne stejne. A pokud je tak skvele dohledatelne, tak vam ti odporni hnusaci budou ublizovat dal ...

V.Novák 27.1.2010 9:38

Re: udělal jsem chybu

Ale teď už neanonymě - a protože odporní hnusáci jsou obvykle zbabělí, tak jeich notně ubude.

... 27.1.2010 15:06

Re: udělal jsem chybu

Samozřejmě, neochota poskytovat svoje osobní data kdekomu je zbabělost - přece kdo nedělá nic špatného, nemá se čeho bát, že, soudruhu? ;)

V 27.1.2010 10:46

Re: udělal jsem chybu

"Přece se za své názory nebudu stydět..."

podivejte, to jmeno ktere tu uvadite jste si mohl vymyslet, jako ja treba bych mohl zacit tenkrat pod jmenem Jarda Kotehulka a nikdo by nevedel lip.

Princip 'jmen' je jen v jejich stalosti, tedy ze kdyz diskutujete pod nejakym jmenem, nebo nickem, tak ze se ho budete drzet a stanete se pod nim znamy a lidi tak vi co od vas ocekavat, to je vse. A je naprosto nepodstatne jestliz jde o nick nebo prave jmeno nebo vymyslene jakoby jmeno.

Ja pouzivam (nejen v techto diskuzich ale na vsech ceskych zpravodajskych diskuzich) V coz je inciala meho praveho jmena (to je ovsem stejne at uz by to bylo cokoli) a mam snad urcitou reputaci (aspon doufam) pod timto nickem, kterou bych nechtel zkazit, a je to stejne jako kdybych pouzival opravdu sve plne prave jmeno. Jen to znamena, ze me stouralove nemohou dohledat, ackoliv ja nikdy nediskutji tak abych k tomu zavdal nejake velke duvody.

Dulezita je tedy stalost nicku, ci praveho nebo nepraveho jmena, me je uplne putna jak Vy se jmenujete, naprosto me to nezajima, tedy jen potud, do jake miry si (dlouhodobe) udelate reputaci svymi prispevky - pokud tedy vubec ty vase vubec ctu, vsimnul jsem si vaseho jmena az ted, asi moc zajmave prispevky nepiste (abyste stal za pozornost), nebo ne tady na NP, protoze ja na jine podobne servery moc nenavstevuji.

Taky bych jeste chtel rici, ze urazet se da zdvorile a to vam cen zori nesmazou a cim jste inteligentejsi, ci slusnejsi, o to vice vas to bude bolet. Osobne kdyz se do me opre nekdo uplne hulv atsky, tak se me to prakticky nedotkne. Dospely clovek ma byt nad takovymi utoky, pokud je tedy neni dospely pouze po fyzicke strance!

Foundryman 27.1.2010 7:55

Pokud bude mít někdo zájem

o ekonomická témata, budou k nalezení na sumavak.bloguje.cz