27.6.2024 | Svátek má Ladislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R.J. 17.6.2009 11:41

Re: No

Tak slušným lidem říkáte.. ... Prosím, kde žijete ? Na Zanzibaru ? Tam musí být krásně.  ;-D

Petr Benes 17.6.2009 11:41

Re: Vaše články čtu ráda,

ne, frantici, anglani jsou jmena narodu, sudetaci nejsou zadny narod. to jsou jen nacisticti aktivisti. :-P

Harpyje 17.6.2009 11:36

Re: Vaše články čtu ráda,

Pojem "Sudeťáci" je asi stejně tak přesný, jako "frantíci, angláni,...". Jako bubák ovšem nenahraditelný!

ok 17.6.2009 11:30

Re: Jen tak dál soudruhu!

Přesně tak. Je to soudruh.

ok 17.6.2009 11:28

Re: No

Pohraničí zničili komunisté, v púohraničí si mohli dovolit víc než ve vnitrozemí. No alespoň vidíme, co komunisté chtěli. Byli jako Pol-Pot, jen to nestihli realizovat kompletně.

ok 17.6.2009 11:26

Re: Díky pane Kovanici.....

a velmi neinfomované

ok 17.6.2009 11:25

čeští Němci prostě existují...

čeští Němci prostě existují... to je věc, kterou autor článku nepochopil. Oni žijí dokonce i v Čechách, v řadě zapadlých vísek v pohraničí, ale raději mlčí, aby je nějaký "vlastenec" nepřišel převychovat.

To že landsmančaft dělá naprosto blbou politiku, to je jiná věc. Někdy mi to připadá, že je řídí Rusové, a pracují na tom, aby se Češi a Němci nenáviděli co nejvíc. Hlasování o přijetí Čechů do EU byla těžká historická chyba landsmančaftu, na kterou budou doplácet řadu desetiletí.

Petr Benes 17.6.2009 11:22

Re: Vaše články čtu ráda,

a to mne prave u sudetaku dost chybi, ze by se za sve hrichy stydeli, uznali je, omluvili by se  a polepsili se. myslim tim  ted Landsmanschaft. ale ten zakladali hlavne byvali naciste a vetsina slusnych ceskych Nemcu s nima nechtela mit nic spolecneho.

Harpyje 17.6.2009 11:21

Re: Věznice jsou plné samých polepšených vězňů....Re: Vaše články čtu ráda,

Doby, kdy jste rozhodoval koho si sem pustíte, dědku, naštěstí minuly. (Y)

gerontusinza 17.6.2009 11:15

Věznice jsou plné samých polepšených vězňů....Re: Vaše články čtu ráda,

vy máte pocit ,že jsou tam jenom nepolepšitelní....?. jsem rád že jsou vaše obzory tak široké....;-) hned sem pustím každého sudeťáka a islamistu hned jak si řekne....... jsou všichni umírnění a polepšení...;-D

Harpyje 17.6.2009 11:07

Vaše články čtu ráda,

autore, ale tohle varování před plíživým sudetským nebezpečím ("Proti minulým srazům mluvili sudetští Němci až nebývale krotce. Avšak - pozor na to. Sami varují - žádné revoluce, musí se pomalu, evolučně...") zrcadlí pouze neschopnost "si připustit, že ten druhý je schopen se za své hříchy stydět, uznat je a polepšit se...", jak včera napsal pan Doležal.

doktor 17.6.2009 10:41

Re: Tak nevím,

Jestli myslíte Indoevropskou pravlast, podívejte se do německých pramenů: Žádní Indoevropané neexistovali, jen INDOGERMÁNI.

doktor 17.6.2009 10:36

Vyjádření SLÖ k výročí Lidic

Zeihsel: Hintergründe zur Lidice –Diskussion – Sudetendeutsche wurden Opfer Beneš’s Endlösungsplänen.Die Lage der Tschechen auf ihrem nationalen Gebiet im Protektorat Böhmen und Mähren in den Jahren 1939 – 1945 war zusammenfassend gesehen dadurch gekennzeichnet, dass bei Befolgung der oft sehr weitgehenden Gebote der deutschen Besatzung und bei politischer Abstinenz nur geringe persönliche Gefahr für Leib und Leben bestand.Als Ausnahme ist vor allem die Zeit des Heydrich-Attentats hervorzuheben.Bemerkenswert dabei ist, dass die Attentäter in England gedungen wurden, jedoch von Dr. Edvard Beneš der das Attentat in der Londoner Exilregierung kaltblütig plante – wie das NS-System auf eine Ermordung des Stellv. Reichsprotektors Reinhard Heydrich reagieren würde, war leicht einschätzbar. Daher waren auch Kreise des tschechischen Heimatwiderstandes wegen der befürchteten Opfer im eigenen Volk, dagegen.Heydrich hatte begonnen, durch soziale Reformen den tschechischen Arbeitern Erleichterung zu schaffen, was zur allgemeinen Beruhigung der politischen Situation im Protektorat beitrug.Das störte Dr. Beneš im Exil, denn nach den ersten empörten Reaktionen der Siegermächte über die Errichtung des Protektorats entstand durch die Ruhe im Protektorat der Eindruck, dass sich die Tschechen mit der Situation abgefunden hätten. Und dies nicht zuletzt aus der tiefen Enttäuschung und teilweisen Erbitterung über Beneš’s Verhalten 1938. Sein Ansehen im tschechischen Volk und sein Einfluss im englischen Exil schwanden.Die mittels Fallschirmen von Nachtjägern abgesetzten Attentäter waren am 27. Mai 1942 erfolgreich. Von den Vergeltungsmaßnahmen waren bis zu 5.000 Tschechen betroffen. Zwischen dem 28. Mai und dem 3. Juni 1942 wurden insgesamt 1.357 Personen hingerichtet und 3.180 verhaftet.Die ganze Welt kennt seitdem den Namen LIDICE.Die von Beneš kalkulierten Folgen des Attentats waren eingetreten.

gerontusinza 17.6.2009 10:22

Zvláště když ho ti zlí a proradní češi přepadli Re: Kdyby Hitler vyhrál válku

a on je musel vzít pod svou ochranou ruku....... i ty Lidice prej myslel dobře jako poučení..... a já jaksi děkuji i panu knížeti za jeho poučení a příspěvek k národní soudružnosti Čechů a sudetských Němců... jen tak dál....:-/

gerontusinza 17.6.2009 10:17

Díky pane Kovanici.....

Jasné a poučné......

Větší vlastenec 17.6.2009 10:07

Sudeťáci nám musejí platit odškodné !!!

Já to tvrdím pořád : Všichni, kdo přežili humánní odsun (resp.jejich potomci) by nám měli platit vysoké odškodné.

My jsme zde v potu tváře budovali (a vybudovali !) socialismus, oni si užívali kapitalistického pozlátka !  ;-€

Každý občan ČSSR, který překročil hranice směrem na Západ (v rámci plnění svých služebních povinností, samozřejmě), musel nenávidět ty hnusné zbohatlíky, které tam potkával na každém kroku.  (Y)

Ach, jakou úžasnou silou je třídní nenávist ! Škoda, přeškoda, že se nakonec neuskutečnil skvělý plán Varšavské smlouvy na osvobození západoevropského proletariátu. ;-(  Naše lidová armáda měla přes Bavorsko dojít do Francie; věřím, že hnáni spravedlivou nenávistí, donesli by naši soudruzi otcové prapor revoluce až rozvaliny bursy ve Vólstrýtu.

>-  Nadřazenost socialismu nad kapitalismem vynikne zvlášť při srovnání životní úrovně našich a západních pracujících ! (G.Husák)  Volte ČSSD a KSČM !  >-

Petr Benes 17.6.2009 9:57

Re: Tak nevím,

jen jetli by to bylo reseni, sudetaci z tech koncin pritahli taky. :-P

Jerome 17.6.2009 9:55

Tak nevím,

jestli bychom se neměli zajímat o starou vlast ve střední Asii, odkud  se ti naši prapra předkové vydali do těchto nešťastných končin. Je tam nafta, teplo a nejsou tam sudeťáci. Jen si nejsem jist, co by tomu říkal pan Putin a ti různí...švili ;-)

občanka 17.6.2009 9:34

Ano, měli zůstat, za trest.

Měli si ten socialismus užít s námi. Soudím, že by utíkali jako zajíci a ani těch 50 kg by sebou nebrali.

Plocek Teplice 17.6.2009 9:18

Re: No

Když se kácí les, lítají třísky. To se stalo i v připadě odsunu. Ale dnes již nedokáži oddělit les od třísek. Je to vidět v podstatě i dnes, kdy v česku banka darebáků vládne slušným lidem. Ale jak z toho ven, to nevím.

Plocek Teplice 17.6.2009 9:13

Potlach čtvrtého kmenezpět na článek

Díky za tento článek, jeden z mála nestraně  a konkrétně popisující dění na druhé straně Šumavy. Co k vyhnancům" dodat. Je to obdobný útvar jako další,  které známe i u nás. z jiných ranků.  Jejich politika je neustále brečet pokud možno za účasti sdělovacích prostředků a tak vnikat do podvědomí jako skupina ukřivděná v minulosti, která má v současnosti nárok na soucit a tím pádem i na omluvu. Ale pozor, omluvou se nemyslí morální vyrovnání. To je pouze zástěrka pro finanční a materiální "nápravu", s nenápadným posilováním pocitu kasty s nároky na politickou moc.  Jedinou obranou je jasné stanovení pravidel hry, jako se stalo u Benešových dekretů  a dát najevo, že další diskuze jsou zbytečné, že nevedou k "vzájemnému pochopení", po kterém vůdci tak touží, ale k nedůvěře až nevraživosti .  Toto je nutné sdělit na jejich veřejných shromážděních. Věřím, že většina mladších lidí v Bavorsku to pochopí a odvrátí se od bojovníků. A zbytek , bude zkrátka nezajímavý zbytek.

Standa 17.6.2009 9:09

Je

vidět, že je rodilí Němci v Německu skutečně nemají rádi a nepočítají je mezi Němce, jen je trpějí. To musí být pro Němce utrpení. Sudeťáci jsou pořád v hnědém smradu.

Pavel Urban 17.6.2009 8:34

Kdyby Hitler vyhrál válku

a vystěhoval Čechy na Sibiř, asi bychom ho taky neměli moc v lásce.

Eddie 17.6.2009 8:25

No

Kdyz vidim v jakem stavu to pohranici jeste porad je, co z nej udelali zlatokopove a cikani, myslim ze to vyhnani nebyl dobry napad.

jarda 17.6.2009 8:22

zbytecny povyk

V Nemecku se ptali  pasantu ruzneho stari, jestli znaji Steinbachovou, ukazali jim i fotku. Nikdo nevedel kdo to je. I kdyz to bylo v dobe, kdy se handrkovalo o pametnik pro vsechny vyhnance 20 stoleti.V Polsku ji znal kazdy. Stejne jako Posselt v Cesku, v Nemecku ho taky nikdo nezna, snad az na tech par vyhnancu, co se zucastnuji tech srazu, kde uz 60 let opakuji stejne plky, pro politiky, ne z Landsmannschaftu, kteri je tam navstivi jsou to v prvni rade volici, tak jim pritakvaji, ze vyhnani bylo bezpravi a ze neexistuje kolektivni vina. To vi kazdy normalni clovek, ale je to jiz historie stara 60 let, neda se zmenit,  jen se  poucit. Dnes mame jine problemy. Posselt a Steinbachova vubec pravi vyhnanci nejsou, jsou to jen funkcionari, kteri z toho vseho jen ziji a tyji.Protoze Polaci tak jancili, Steinbachovou uklidili do ustrani . Posselt jde do Bruselu.Snad si vazne nemyslite, ze tam neco prosadi, bude si tam tloustnout dal . Evropa ma ted opravdu jine problemy.

Bac L'Jean 17.6.2009 8:20

Minulost zakopaná

Ze sjezdu SL:

Vážení, takhle se nikam nedostaneme, když budem pořád vykopávat mrtvoly. Ano, děkuji, další lopatu prosím. Jediné, co by nás mělo zajímat je budoucnost a né, kdo komu dal před 60-80lety po tlamě. Přitlačte s tim krumpáčem už vidím kosti! Naprosto odmítáme kolektivní pojetí viny! Však my těm čechům ještě ukážem, kdo je v Sudetech pánem, stejně za ten odsun můžou všichni češi!

Etc...

jepice 17.6.2009 8:10

A kolik vám?

Jste pro ně fakt nedocenitelný. Své čtenáře vedete spolehlivě k opaku toho, co píšete.

Jestli je to na vás moc složité, nic si z toho nedělejte a klidně pokračujte, tak jako doteď. Děláte to dobře.

Zebra 17.6.2009 8:10

Re: kolik asi

Se divim fotr, takovej intelikent a ptá se nějakýho Kovanice. Tady maj adresy, sem se obořej: www.sudeten.de - Kontakt / Impressum, Bohumil Doležal - Události.

Majkkl 17.6.2009 7:53

Začínaj mně ty vaše texty

lézt silně na nervy. Sudeťáci mají své pitomce, my máme vás. Pak mají mít národy dobré vztahy..

Karel 17.6.2009 7:42

Liška jako sudeťácká pátá kolona

Ten člověk je podstatně nebezpečnější než Bursík. To, že byl nainstalován do naší vysoké politiky, není jeho zásluha, cílený záměr ale těch v pozadí - zhruba stejné party, která podporovala a platila Havla a celý jeho spolek. Ne nadarmo je hnízdem Zelených hlavně Německo a Rakousko.

Upozornil na sebe jako student, kdy spolu s partou organizoval nátlakovou akci na brněnské zastupitele, aby se omluvili za odsun sudeťáků z Brna (díky za něj!). A jeho vlastizrádné řeči pro rakouskou televizi v době protitemelínskému šílenství se nadají zapomenout.

Být něco podobného ve Francii nebo v USA, tak ten člověk sedí natvrdo, od toho demokracie je.