13.5.2024 | Svátek má Servác


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
šakal 15.12.2005 7:06

Pendolino si "nerozumí"...

...s českým traťovým zabezpečovacím systémem - ten je, mimochodem, jeden z nejlepších na světě! Jenomže přes mnohonásobné pokusy a četná zpoždění nedokázali pendolinu Italové přizpůsobit elektroniku tak, aby to dohromady fungovalo. Takže se stává, že si před sebou pendolino například nestahuje šraňky a podobně. Mám kamaráda odborníka na železnici a ten mi to potvrzoval. Říkal, že jako řidič je lépe vyhnout se křižování s tratí pendolina, aby člověk do něčeho "nevletěl"... ...To, že ten vlak pustili na trať je opravdu hazard - mají zkrátka strach, že na tom kšeftu ve skutečnosti prodělali kalhoty! Tak teď tahají lva za fousy a čekají, jestli se to náhodou "vsákne"...že by jako za ten nerozumnej nákup nebyl nikdo popotahovanej. Jsem zvědav, kdy se něco opravdu nehezkýho stane - to pak nebude jen zpackanej kšeft! (>:- | )
honzak 15.12.2005 6:20

Re: Re: Nějak jsem neporozumněl té pasáži o Brnu a Břeclavi.

Sorry, má být J.K.
honzak 15.12.2005 6:18

Re: Nějak jsem neporozumněl té pasáži o Brnu a Břeclavi.

bať, bať. Pan J.W. poněkud nasáknul eurobacilem ("každý člověk v eurozóně je blb a je nutné mu detailně popsat i tu nejjednodušší činnost). Mimo to se vsadím, že hlášení staničního rozhlasu cestující o bodech zastavení informovalo.
pf 15.12.2005 2:04

Re: Vážení,

a jste si jist? Pendolino jezdi na britskych zeleznicich. Pouziva ho spolecnost Virgin.
jura-p 15.12.2005 1:21

Nějak jsem neporozumněl té pasáži o Brnu a Břeclavi.

Oni už cestující nevědí, že existuje jízdní řád, ve kterém je vypsáno, kde vlak zastavuje? A že vlak bývá obznačen cílovou stanicí, podle kterého si cestující ověří, že je to ten vlak, co si ho našel v jízdním řádu? Pak se také může ptát, jsem na správném nádraží, paní, je toto první nástupiště, staví ten vlak do Břeclavi v Brně a podobně. Většinou mu lidé odpoví správně a většina ani nebude přemýšlet, co se to za člověka, co se jich ptá.
mike 15.12.2005 1:19

Jeste maly detail

Pro CD ovsem typicky. Cestou do Usti nesly na zachode zamknout dvere, takze dochazelo k trapnym situacim. Po par mesicich pouzivani; jsem zvedav, jak to bude vypadat za par let. A to ten vlak jezdil jednou denne tam a zpet, takze na opravu bylo casu dost.
mike 15.12.2005 1:15

Pendolino

Svezl jsem se pred casem z Prahy do Usti. Vlak je pekny, naklapeni v zatackach zajimave. Skoda jen, ze nemuze jet rychleji nez 160 km/h, takhle neni velky rozdil proti normalnim IC/EC. Dalsi skoda, ze nestavi v Hranicich na Morave, odkud jedou vlaky na jih; takhle bych musel cestou na Valassko hodinu cekat v Olomouci. Libi se mi nekuracke vlaky smerem na Viden. Cestou do Usti bylo plno, jen ten jeden kuracky vagon byl poloprazdny. Taky v nem byl neuveritelny smrad jeste pred odjezdem; lidi, co si nesedli, radeji stali, nez by tam vlezli.
mike 15.12.2005 1:00

Re: Vážení,

Ja mel pocit, ze aspon dve Pendolina denne jezdi od 12.12. na trase Praha - Viden. Ze by se v Rakousku taky zmenily predpisy? Nebo snad zacina ticha obnova Rakousko-Uherska? ;-)
aida 15.12.2005 0:52

Re: Vážení,

Povídejte a přehánějte.
Já mám zas informace z druhé strany, jednak ohledně zabezpečení, jednak ohledně jízdních vlastností.
Jo a kluk teď v sobotu jel Pendolinem z Pardubic ze závodů a byl naprosto nadšený.
aida 15.12.2005 0:49

Re: Re: Re: Re: Kdyby měli pře 15 lety na ministerstvu dopravy rozum

V pořádku.
PeS 15.12.2005 0:46

Vážení,

no a ještě jste zatím zapoměli napsat, že ten zmetek kromě českých tratí "zatím" jinam nesmí, protože pouze u nás se pro to bezpečnostní předpisy "vstřícně" změnily...
zdeněk 15.12.2005 0:45

Re: Re: Re: Kdyby měli pře 15 lety na ministerstvu dopravy rozum

V tom případě se omlouvám že jsem nepochopil ironii.
R 15.12.2005 0:42

Pendolino ku Ostravanu 262 ku 264 minut

Díval jsem se od nás na jízdní řád do Prahy. Pendolinem to stojí 540 Kč  a použít slevy je problém, protože tam je příplatek tuším 200, který se platí vždy, Ostravanem to stojí 370 a se slevou od zhruba 255 Kč plus místenka. Cesta Pendolinem mně i s přípojem trvá 4 hodiny 22 minut, Ostravanem s přípojem 4 hodiny 24 minut. Tudíž za dvě minuty připlatím přes 200 Kč.
Takže je jasné, čím budu jezdit, zvláště když ještě dříve, než do Pendolina v Ostravě nastoupím, budu se přes hodinu trmácet ve normálním vlaku a  přestupovat. Do Ostravana mně to trvá necelých půl hodiny a bez přestupování.
aida 15.12.2005 0:34

Re: Re: Kdyby měli pře 15 lety na ministerstvu dopravy rozum

Teda, mě po tom nic není, ale Vy jste si nevšiml, že nick "doxa" sem dává většinu svých příspěvků jako ironicky myšlených?
Jan 15.12.2005 0:19

Hlupáci nja 4eských drahách si asi nevšimli, že Pendolino může jet do Brna za pouhou hodinu a padesát minut. Jak by si mohli všimnout, když jedinné co je zajímá jsou jejich kšefty.

zdeněk 15.12.2005 0:13

Re: Kdyby měli pře 15 lety na ministerstvu dopravy rozum

hovado.
doxa 15.12.2005 0:11

Kdyby měli pře 15 lety na ministerstvu dopravy rozum

pak stačilo zrušit železnici a veškeré prostředky investovat do výstavby dálnic.