3.5.2024 | Svátek má Alexej


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
těchňik 22.2.2008 21:40

bolševický humus!!!

Komunisti byli, jsou a vždy budou grázlové! Rv Žádný slušný a morální člověk nemůže být z principu komunistou, podobně jako fašistou, či jiným takovým CHUCPE!

quetzal 23.2.2008 12:51

ne, ne. Komunisti se dělí na

grázly, jejichž jediným cílem je urvat co nejvíce moci a hmotných statků na straně jedné - a na druhé jsou užiteční idioti, kteří se nechali oblbnout řečičkami o beztřídním ráji na zemi a vykořisťování, utlačování atd.

Pro grázly neexistuje žádná omluva, ale je nutno dodat, že za komunismu mohli užiteční idioti tvrdit, že o ničem  takovém neví, protože neexistoval svobodný přístup k informacím. Dnes už nevědět vyžaduje klapky na uších i očích.

Jiří 22.2.2008 18:46

nesmíme zapomenout

prožil jsem se komunistickou éru a to co se tu dělo,na to nelze zapomenou,jediný co jsem mohl udělat,je to,že jsem se to vysvětlil svým dětem a teď to říkám vnukům,nejhorší na tom bylo,že se po roce 48 dostali k moci hloupí lidé s neomezenými pravomocemi,těm stačila 2letá zemědělská škola na řidiče traktoru,nebo vyučení kovář u lisu a dělali kádrováky,vedoucí dopravy a pod.A pokud by se komunisti dostali k moci,tak se bude opakovat,ale tomu dnešní generace nechce věřit ;-(

MK 22.2.2008 17:00

Komunismus je jen bída, násilí a lež

Tzv. komunistický režim, přesněji mocenský monopol KSČ v letech 1948-89 byl založen na násilí, strachu, byl to režim plně a beze zbytku závislý na momentální garnituře vládnoucí v Moskvě. "Naši" straničtí a státní představitelé byli vlastně satrapové, čili dosazení místodržící  do morku kostí oddaní moskevskému politbyru a jednající plně v jeho intencích (s absurdní výjimkou tzv.perestrojky, která znamenala ohrožení pozic těchto Brežněvových sirotků). Bez vojenskopolitické podpory  Moskvy a bez rudého gestapa čili StB, které řádilo až do konce jejich svinského režimu by tato svoloč nemohla pořádně vládnou ani týden. Demokracie a oslavy práce měli soudruzi plnou hubu, ale skutečné demokracie (ne té jejich "lidové") se báli jako čert kříže a manuální práce pro ně byla degradací a trestem.  Individuum Ransdorf si dělá legraci ze slušných lidí svými nehoráznými verbálními výlevy, ale od komunisty nikdo ani nic jiného čekat nemůže. Styď se, bolševiku...

človíček 22.2.2008 19:09

Re: Komunismus je jen bída, násilí a lež

Nechci hájit komunismus,ale pokud odsuzujete zřízení založené na násilí a strachu, na jednostranné závislosti na SSSR, tak mi vysvětlete ,co znamená násilí ze strany USA a nedodržování mezinárodního práva,výmysly o nebezpečí, které nebylo prokázáno o upínání se na USA a jestli je demokracie to ,když židovští představitelé chtějí uznat právo na preventivní útok a preventivní zabíjení.Kdo jim dal absolutní právo ,že jejich názory jsou ty jedině nejsprávnější.Domnávám se ,že nikdo.Pak tedy vám mohu zdělit ,že mezi nimi (kapitalismus demokracie a jiné ismy) není žádný rozdíl, jen každý si zvolí jiného nepřítele a lže z druhé strany.Ale to pochopíte až podelších životních zkušeností.

Mrazivý dech 22.2.2008 20:51

Re: Re: Komunismus je jen bída, násilí a lež

imperialisté nás obkličují, musíme jejich válečné chřtány zalít naší mírovou ocelí:-)

Harry 27.2.2008 12:34

Re: Re: Re: Komunismus je jen bída, násilí a lež

Revansistum plany zhati, nasi vepri boubelati. Americti agresori porazime v Rudem mori. Ejchuchu, ejchuchu - ba i ve vduchuu.

kirast 22.2.2008 23:07

Re: Re: Komunismus je jen bída, násilí a lež

I kdyby byla pravd, co píšete, mění to snad něco na obsahu článku nebo na obsahu příspěvku, na který reagujete? Začínáte slovy "Nechci hájit komunismus", ale vypadá to, že chcete odvádět pozornost na cokoliv jiného,

quetzal 23.2.2008 12:59

Re: Re: Re: Komunismus je jen bída, násilí a lež

američani přece mlátěj černochy, ne? ;-)

Jenda 23.2.2008 16:26

Re: Re: Komunismus je jen bída, násilí a lež

Odstrelit nekoho, jehoz podrizeni pravidelne vysilaji rakety a zblble idioty obalene vybusninami a je jim pritom srdecne jedno kolik zen a deti pri tom zabiji, mi neprijde prilis preventivni. Ale vy byste pravdepodobne povazoval za nepripustne preventivni i kulku do cela nejakeho toho cekatele na 70 panen tesne predtim nez stihl zmacknout cudl.

Tonevadí 22.2.2008 16:20

A kde se vzali, tu se vzali, komunisti, kdo je sem prsknul? Nebyli to náhodou Češi?

Kdo jim nařídil, aby se i ten poslední švec znárodnil? (Stalin, Chruščov?) To nebylo nikde, jen v Českoslovenku. 

Jako teď, kdo nařídil, aby se všechno šmahem zprivatizovalo - čti rozkradlo? V tom máme taky primát. Ale taky jsou za tim asi ty komunisti.  Ale kdo jim to nařídil?      

Jiří 22.2.2008 19:00

Re: A kde se vzali, tu se vzali, komunisti, kdo je sem prsknul? Nebyli to náhodou Češi?

asi jsi nikdy neslyšel co to byli ozbrojené milice,SNB a státní bezpečnost,možná slyšel,ale nezažil,tenkrát se lidé báli něco říci a kdo měl nějaký majetek,tak si ho nějaký komunista vyhlíd a bylo,u moci byla ta nějvětší spodina opilců,lenochů a zlodějů - ale dostali do rukou  zbraně, a proti těm se špatně argumentuje;-(

človíček 22.2.2008 19:25

Re: Re: A kde se vzali, tu se vzali, komunisti, kdo je sem prsknul? Nebyli to náhodou Češi?

a dnes jsou u moci bohatí restituenti a politici všeho schopni i kyž jsou vždělaní,kradou pod svou imunitou ještě víc, nechají vás klidně říkat co chcete,ale nezveřejní vám to a když budete něco proti nim dělat a organizovat, tak když na vás něco nevymyslí ,aby vás zavřeli tak nebudou organizovat procesy ,ale náhodou se vám něco stane.

Marat 22.2.2008 20:19

Re: Re: Re: A kde se vzali, tu se vzali, komunisti, kdo je sem prsknul? Nebyli to náhodou Češi?

Ti politivi za I.repábliky nejen že nebyli lepší,byli dokonce ještě horší,jak ti dnešní.Račte pochopit,že i politici jsou jen lidí,nikoliv světci.

Jenda 23.2.2008 16:27

Re: A kde se vzali, tu se vzali, komunisti, kdo je sem prsknul? Nebyli to náhodou Češi?

Ale? Oni v rusku neznarodnili sevce? Zeby?

jk-jiny 22.2.2008 14:13

jenze to vzniklo

jako reakce na krizi, na valku, na Mnichov... nebyl tady krasnej kapitalismus a lidi nezblbli a roupama chteli neco jinyho... to predtim bylo dost fuj. Ale Topolanek nas dovede do situace, kdy budeme socialismus chtit.

Pavel 22.2.2008 14:12

Neslavné výročí

Velmi poučný článek k neslavnému výročí českého národa.Člověk má možnost dovědět se,co se dělo v tehdejší době konkrétně.Vyplývá z něj,že tehdejší moc byla jen maras a rozklad,který v určitých oblastech trvá dodnes.

Na prvním místě se potvrdilo,že rozkladná moc mířila proti všemu,co souviselo se soukromým vlastnictvím.Je paradoxem dějin,že obnovování soukromého sektoru bylo povoleno příslušníkům StB.Dnes je možné pozorovat v různých koutech republiky,jak rostou obchody a obchůdky a zároveň se rozvíjí řemeslo.Pomalu,ale přece.A člověk si může k tomu svobodně zanadávat na minulý režim a zkritizovat ,co je dodnes vidět,jako pozůstatek šedi.Vnímání světa pestrobarevně je mnohem inspirativnější,než vidění černobílé.Potvrzením takového vnímání je možnost pořízení barevné televize po znovunabytí svobody.A to byla vynalezena již ve 20.letech 20.století.Naštěstí vývoj nikdo nezastavil,a tak poučné čtení poukazuje co nastane,pokud se tak děje.Vivat svobodnému myšlení se svobodnému přístupu k informacím.A samozřejmě i autorům,kteří píší inspirativní články.Bůh žehnej svobodě!

Blaho>-

Marat 22.2.2008 11:47

Lidé jsou nepoučitelní.

Co je to všechno platné,když lidé jsou nepoučitelní.Přesto že každý se má lépe jak za socialismu,tak pořád každému vadí,že jiní mají víc a že nemají už lékaře zadarmo.Tak si radějí dobrovolně na krk sami natáhnou volské jařmo,jen když zase budou mět nějaké nepatrné výhodičky.A hlavně,za socialismu se dala zvýšovat životní úrověň přikrádáním.Znal jsem člověka,od roku 1960 v zemědělství.Rodina žila opravdu v dosti velké bídě,ovšem každý rok si zabily prase.Po pádu socialsmu už nikdy žádné prase neměli.Proč? Ten člověk mě řekl,už se nedá přikrádat na družstevním a on už pro prase neměl krmivo.

balthasar 22.2.2008 12:15

Re: Lidé jsou nepoučitelní.

A za toho socialismu se měli stejně v roce 1989 jako v roce 1970?8-o To už je prostě takovej běžnej politruckej zvyk, vydávat celkem hodnotově neutrální technologickej pokrok za vymoženost současnýho zřízení, asi se vám to nějak zažralo do podkoží ;-D

Marat 22.2.2008 15:07

Re: Re: Lidé jsou nepoučitelní.

Ale jistě že se pomalu všechno měnilo.Jenže za toho socialismu to šlo zatraceně pomalu.A Ctný balthasare,žijí už čtyřicet roku v USA jsem spokojený,tak proč si myslíte,že se mě nějaké to socialistické myšlení zažralo pod kůží?Mizerie ale byla jak v roce 1970,tak i v 1989.Nevím jak jste starý,ale já si pamatují i život za Protektorátu a věřte tomu nebo né,ale i za Protektorátu se žilo už o hodně lépe,jak za I. republiky.A lépe jak za Masaryka žili právě ti nejchudší.Takže ten pokrok v životní úrovní byl viditelný i tehdy.Dokonce i za Masaryka se žilo o chloupek lépe jak v devatenáctém století.Jenže dnes se žije nesrovnatelně lépe v ČR,jak se žilo za socialismu.

Petr Benes 22.2.2008 16:08

Re: Re: Re: Lidé jsou nepoučitelní.

no jo marate, ale za protektoratu se zilo dobre jen nekterym lidem. :-P pravda, zamestnanost byla plna, skoro jako za komunistu. taky v lagrech nebo totalnim nasazeni.;-)

Marat 22.2.2008 20:16

Re: Re: Re: Re: Lidé jsou nepoučitelní.

Zajiste pane Beneši,jenže těch kterým se za Protektorátu bylo hůře,bylo daleko méně jak za těch komunistu.Za vlády komunistu se měli přímo fajn jen soudruzi z nomenklatur.Ani ti dělňasové co byli v KSČ si nežili lépe,jak ostaní otroci komunistu.Ten socialistický réžím se velice podobal někdejšínmu řádu otrokářskému.

balthasar 22.2.2008 16:46

Re: Re: Re: Lidé jsou nepoučitelní.

No mně prostě přijde, že se žije o dvacet let technologicky jinde, což už je nesrovnatelný samo o sobě. Vždyť už jste jak to rudý právo, co nám ještě v pětasedmdesátym tvrdilo, že pračka a splachovací WC jsou vymoženosti zavedený pouze z vůle rodný strany. A vždycky se žilo někomu líp a jinýmu hůř.

VLK 22.2.2008 15:10

Re: Re: Lidé jsou nepoučitelní.

Ne, ale na začátku toho komunistického svinstva se měli lépe než lidé v Německu a na konci byli proti občanům SRN žebráci.

Ano, byl to obvyklý komunistický zvyk, vydávat obecný lidský pokrok za výdobytek socialismu. A tak mohl Zápotocký psát o těžkém životě Barunky či jak že se jmenovala ta jeho matka v sobecké kapitalistické společnosti. Ale že to bylo před padesáti lety a že už za prvních deset let komunistům ujel vlak, o tom pomlčel.

A hlavní pointa toho s tím prasetem byla v tom, že už se nedalo rozkrádat družstevní, ne v nějakém obecném pokroku. Tedy ono se okrádalo dál, ti, co chtěli zpátky svou půdu, byli oradeni komunisty z vedení družstev podruhé, ale to je už o něčem jiném.

mila007 22.2.2008 11:42

máte pravdu

Máte pravdu . Jen mě trápí otázka, zda lidé jako pan Pithart , kteří jsou dnes "největšími demokraty" vůbec patří do politiky, když byli v dobách které popisujete ti nejaktivnější.

Ondra 22.2.2008 11:20

K článku:Nikdo se nemusel ptát,co mu hrozí zítra.

Jsem pán stáří přes sedmdesát let.Lidé mého věku mohou potvrdit pravdivost tohoto článku,tato komunistická éra byla opravdu takto zrůdná a je to varování pro mladé lidi,kteří to nezažili a aby nepodlehli současným komunistům,kteří se bohužel nezměnili a pokračují ve svých odsouzení hodných demagogiích.

ach 22.2.2008 11:36

Re: K článku:Nikdo se nemusel ptát,co mu hrozí zítra.

Plně s vámi souhlasím zažil jsem to také.

Sumo 22.2.2008 13:24

Re: K článku:Nikdo se nemusel ptát,co mu hrozí zítra.

A zajímalo by mě, kolik příspěvků napsali lidé mladší ročníku 1972 ?

Jenda 23.2.2008 16:31

Re: Re: K článku:Nikdo se nemusel ptát,co mu hrozí zítra.

Ja jsem rocnik 75 a muzu vas ujistit, ze taky netouzim cekat znovu hodinu v prosinci pred zeleninou na stranou zajistene kilo pomerancu na osobu. Ovsem asi bych mel mlcet, fotek na kterych jsem v pionyrskem je spousta ... on skolni pevecky sbor vystupoval zasadne v pionyrskem :-)

-ferry- 22.2.2008 10:12

Milý pane Kovanici ...

Máte bezpochyby pravdu,byly přehmaty,hraničící se zločiny.Jezuitské Účel světí prostředky  je heslo nesmrtelné ... Zkusím Vám i já něco napsat a věřte,že píšu  z  v l a s t n í   zkušenosti ...

  JZD v mé rodné obci bylo ustaveno relativně pozdě,až v říjnu 1957.Mně bylo 12 let a byl jsem v sedmé třídě.V den,kdy "to"bylo podepsáno,děti sedláků nepřišly do školy.Kdo viděl ty selské barabizny,zasviněné dvory hnojem,zpustlé zahrady v 50. a ještě 60.letech musel o deset  let později užasnout.My,jako děti jsme to měly všechno prolezlé,mně nemusí nikdo říkat,že to zchátralo za komunistů.To chátralo už od 30.let.JZD byla pro sedláky (změnili se v rolníky a jezeďáky) spása.Své stodoly,maštala a chlévy se změnily na nové byty,garáže,dílny ap.Např.naši sousedi měli,když se potkali 4 auta (starý,dva kluci a v Praze provdaná dcera).Děti těch bývalých sedláků vystudovali k čemu měli talent,vyučili se řemeslu.Do vesnice přicházeli noví,vzdělaní lidé,Stavěly se byty a rodinné domky."Tohle musí být vesnice milionářů  " řekl jeden můj známý,když jsme tam v r.1984 přijeli odtud za sportem.Můj spolužák /jeden z těch,kteří tenkrát nepřišli do školy) vystudoval "hnojárnu" a stal se v JZD místopředsedou a podržte se - i předsedou ZV KSČ !!. Znal jsem tři "koňáky",všem koně zůstali doma.Nikdo jim je neukrad ... Tehdejší zootechnik (syn jednoho z nich) je už od r.1991 starostou obce.Mailujem si,občas ...My domkáři jsme dřeli na záhumenkách,jezeďáci tyky měli prase,slepice,kachny husy a čert ví co ještě.Jim to vykrmilo JZD.Měli to bezpráce.Dnes na té mé vesnici není skoro nic - zlikvidovaná doprava,Spořitelna,pošta,jediný obchod ...Kdo nemá auto,je chudák,napsal před časem sám starosta do obecního zpravodaje(posílají mi ho)

 Zapamatujte si pane Kovanici i vy ostatní : na vesnici už dobře bylo ...!