29.3.2024 | Svátek má Taťána


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
ondruid 28.1.2009 12:41

Izraeli nejsi sám?

V žádném případě nejsem antisemita. Když tady v Plzni pochodovali příznivci krajní pravice, tak jsem stál před synagogou ve snaze tomuto snažení zabránit.

ALE vznik a existence státu Izrael je podle mě jedním z nejpolitování hodnějších počinů od druhé světové války. Je také čistě důsledkem perzekucí židů za druhé války.  To, že zde mají své kořeny je fakt, ale mají právo na tu zem dnes? Domnívám se, že uplynula příliš dlouhá doba, kdy zde Židé nebyli doma a za tu dobu se ta zem stala domovem někoho jiného. Snažení státu Izrael mi přijde srovnatelné s hledáním germánské pravlasti (viz. nacistický archeolog G. Kossina, který tvrdil, že Němci mají právo na zem, kde jsou archeologické pozůstatky Germánů, tj. téměř celá Evropa). Podobnou analogií by mohlo být, kdyby potomci Keltů z Irska či Walesu přijeli sem do Čech a řekli, že je to tu odjakživa jejich. Měli by stejnou pravdu, jako Židé v Izraeli, akorát se tu taky dva tisíce let neukázali.

Otázka stojí tak: Stačí padesát let masakrů v Gaze nebo jich bude třeba pětset ?

gogo 14.1.2009 15:27

Pohled z druhé strany

Je zajímavé si poslechnou dokument, který je vytvořen bez toho aby se nadržovalo Izraeli. Jistě můžete namítnout, že se v něm nadržuje Palestincům. Ano, je to pravda, je tak skutečně zjevně natočen. Ale stejně tak je pravda, že v našich médiích se vesměs nadržuje druhé straně.  A také je to zjevné.

Nedokážu posoudit, jestli je tento dokument méně či více (ne)pravdivý, nežli naopak Šamanovo vidění problému, nebo zprávy na ČT. Ale rozhodně stojí za to si ho prohlédnout až do konce. Některé záběry jsou docela otřesné, třeba záběry na zajatce, kterému izraelci roztloukají  kladivem pravděpodobně páteř. Jsou tam ale výpovědi Izraelců, kteřé nemají tak silný žaludek na to, aby se podíleli na okupaci Palestiny, nebo palestinců o jejich životě v koncentračním táb. Gaza.  Každý palestinec určitě není terorista.

Pokud ano, tak jsem v tom případě ale terorista i já, také i Vy a Šaman nepochybně rovněž (bez urážky, vím že je to slušný člověk, i když s ním nesouhlasím, používám to jen jako příklad) No a ještě odkaz: (zkopírujte do nového okna)

http://video.google.com/videoplay?docid=2813754003794505399

gogo 14.1.2009 0:08

Tohle je vážně málo přesvědčivé, Šamane

Je hezké, žes tam byl, hezky to popisuješ, ale asi Ti nikdo moc věřit nebude. Chápeme, že Izrael má právo bránit svoje občany. Ale způsob, kdy nejdříve vytvoří z Gazy koncentrák, a pak při snaze tamních lidí se nějak vzepřít to krvavě potlačí za cenu stovek mrtvol, je přehnaná reakce.

Asi je od Hamásu ostřelování Izraele těmi raketkami terorizmus a zbabělé ale od Izralele je tato akce, kdy má neuvěřitelnou převahu v zásadě to samé, navíc to ale přináší mnohem větší ztráty i utrpení.

Hamás se skrývá mezi lidmi, možná občas ve školách nebo obytných čtvrtích. Asi ano. Ale pokud vyleze na volný plac, je do pár vteřin po něm - dnešní vojenští odstřelovači se trafí až na 2 km, nehledě na fakt, že je ho možné okamžitě dostihnout například bitevním vrtulníkem a nezbudou o něm ani obty. Izraelci se zase skrývají na nebi (letadlo bojovník Hamásu nemá čím zasáhnout), v dálce (lodě, dalekonosná děla nebo letadla v dálce to je to samé) nebo za pancíři (aktivní pancíř Izraelského tanku běžným panzerfaustem neprostřelíš). Co přístroje na noční vidění, to není zbabělost, střílet lidi ve tmě, když jedna ze stran vidí a druhá ne? Co termovize atd.?

Pravidla se porušují na obou stranách, o tom nic. Ale nevinejch mrtvol je o několik řádů více na straně Gazy, a ti lidé skutečně nemají kam utéci, zatímco Izraelci pořáddají výlety na kopce v okolí Gazy a baví se pohledem na exploze.

Vlad IV 13.1.2009 19:15

Izraeli,nejsi sám

Antikrist se Tě milerád zastane.....

jemněmihomni 13.1.2009 15:15

Taková jemná demonstrace

Zaujalo taky někoho, že si autor libuje v používání slova jemně? Je to takové pozitivní, že? Jinak však musím konstatovat, že článek je nezáživný a fabulace v něm uvedené jsou obzvláště nedůvěryhodné. Statisti najatí na vyjadřování podpory Izraeli působili rovněž hodně nepřesvědčivě. Celá akce byla evidentně podfinancovánaRv Ještěže asistent režie byl silák, který svým křikem sám zahnal patnáct narušitelů představení a nebylo tak vůbec potřeba ochranky placené z peněz nečistých gojimů;-D

bebe 12.1.2009 23:36

Koukněte se....

http://www.blisty.cz/art/44626.html

bebe 12.1.2009 22:59

Nebo koukněte na tohle...

http://www.blisty.cz/2009/1/12/art44671.html

Historik; 12.1.2009 23:02

Re: Nebo koukněte na tohle...

To je fantazie. Cikánský stát by pravděpodobně nefungoval. Nejvíce ze všeho by se blížil Zimbabwe.

bebe 12.1.2009 22:35

Tady je pěkný sraz krvelačných sionistů

Je to hnus,  číst tady ty sionistické žvásty .  Kolik letos plánujete vyhnání Palestinců z jejich domovů, kolik "osadníků"   vyšlete  na dobyté  a "Palestinenfrei"  území  ? A pak  budete  vykládat světu, jak chcete jenom žít v míru, že ? Ta nynější  tisícovka  zabitých Palestinců a  několik tisíc raněných nebudou nikdy zapomenuty, to si buďte jisti.  Ve své pýše si podřezáváte větev.>->->-

68 12.1.2009 23:55

Re: Tady je pěkný sraz krvelačných sionistů

No tak OK. -  Ono na tý větvi to stejně není nějak pohodlný.

Sid 12.1.2009 22:29

Palestinci utoci z humanitarnich vozidel

http://www.youtube.com/watch?v=sRmYYSp0-B8

Spirit 12.1.2009 22:27

Podle Tóry (kniha Jozue)

troubili Židé na šófary (ty pravé byly beraní), když dobývali v dávných dobách Jericho. Obyvatelstvo v dobytém městě kompletně vyvraždili, včetně žen a dětí. Od těch dob připomíná u Židů troubení na šófary slavnostní chvíle vyvraždění nepřátel. Jen nevím, koho vyvraždili v Praze. Třeba se to ještě dozvíme.

Historik; 12.1.2009 23:00

Re: Podle Tóry (kniha Jozue)

V té době bylo podobné jednání běžně. Mongolové měli ještě po nějakých 2500 letech zákon, že nevydá li se město před nasazením obléhacích strojů MUSÍ bát obyvatelstvo vyvražděno.

Palestinci vraždí civilisty dosud.

Spirit 13.1.2009 0:06

Re: Podle Tóry (kniha Jozue)

Pikantní je, že těmi obléhacími stroji prý byly v Jerichu právě ty šófary: po hromadném troubení hradby spadly. To bylo decibelů! Jinak podle izraelských archeologů k pádu Jericha po útoku Židů, uprchnuvších  z Egypta, nikdy nedošlo, protože kanaanitské Jericho bylo dávno předtím, v 15. století př. Kr., zničeno katastrofálním zemětřesením, a už se ve starověku nevzpamatovalo. Takže to s tím židovským vražděním není tak horké. Doufám, že ani teď.

mik 12.1.2009 22:22

Jak židi poslouchají na slovo Putina

Putin pravil: "Gaza něbudět!"

A Izrael to pochopil po svém ...

TUZEX 12.1.2009 22:19

Nepodporujte antisemitismus

Pratele, chcete-li podporovat v teto zemi antisemitismus, piste hojne takoveto clanky, jak Izrael je 10O% dobro a Palestinci 100% zlo, jak Izrael place nad kazdym Palestincem, ktereho jeho vojaci usmrti atd., zbyva jen doplnit v Havlovskem stylu o uvahy o humanitarnim bombardovani a fosforovani Gazy atd. Nebo Vas snad plati Hamas, abyste nasirali ceskeho ctenare a vzbuzovali v nem antizidovske emoce? Komu tim chcete prospet? Tohle narod Franze Kafky prece nema zapotrebi...

mik 12.1.2009 22:21

Re: Nepodporujte antisemitismus

a chceš-li podporavat antimuslimské nálady piš jak si židi za vraždění děcek ve školních autobusech, na diskotékách nebo třeba v jídelnách můžou sami (Y)

Sid 12.1.2009 22:28

Re: Nepodporujte antisemitismus

Ale ono to tak, bohuzel, je! Jen nam to oficialni propaganda podava presne opacne. Nastesti sleduji, ze Izrael ziskava stale vice sympatii. Asi uz vice lidi pochopilo, ze ti Palestinci nejsou az tak murumilovni jak se o nich pise...

http://www.youtube.com/watch?v=sRmYYSp0-B8

Schumacher 12.1.2009 16:01

Evropa, na které lpí krev šoa, nemůže opakovaně pokrytecky mlčet anebo se zastávat agresora, aniž by se vyhnula spravedlivému Božímu trestu.

Kouknul na ruce, ani kapka.  Maj-li nějaký požadavky, proč se neobrátěj obrátěj se na jinou adresu ?  Třeba v Berlíně. Nebo zazvoněj u  katolíků.  Uznávají dědičný hřích. Jenže nemaj obavu. že jim připomenou, že oni, Židi, nechali ukřižovat Ježíše Krista ?  Že ausgerechnet  oni s tím nemůžou mít nic společného ? Tak proč mě neotravujou s jejich  krví na mých rukách ?  Nemám snad já se šoa společného tak málo jako oni s tím ukřižováním ? Opatrně s tím Božím trestem. Kdo ho přivolává na nevinné, sám si o něj koleduje.

.. 12.1.2009 14:14

Na každého dojde

MR 12.1.2009 14:48

Re: Na každého dojde

Na Hamas uz dosloR^

Schumacher 12.1.2009 16:01

Re: Na každého dojde

Nehamám. Držím povánoční tajli.

Marat 12.1.2009 12:53

AŤ žije statečný Izrael !

Izraelci by si měli vzít příklad z vaších drahých ruských bratru a z Gazou to udělat jak ruští bratři s Grozným i jinými městy. A bylo by po problému.

Vy by ste také hýčkali své úhlavni nepřátele kteří vám slibují zničení? Taky by ste tomu nepříteli dali několik hodin deně čas  na doplnění potravin,léku a munice a považovat to za humanitární akci? Kdepak bérou ti Palestínci elektriku a další věci nutné k jejích existenci? Nu všechno z Izraele a přes Izrael. Byli by ste i vy tak pitomě ušlechtilí?

Izrelci by neměli k Palestíncum pustit nic.Tak jako Rusko nepouští do Europy plyn.

Harpyje 12.1.2009 13:06

Re: AŤ žije statečný Izrael !

Umíte si představit ten povyk všech obránců míru? ;-D;-D;-D

BH 12.1.2009 13:43

Re: AŤ žije statečný Izrael !

R^

Hobo 12.1.2009 11:59

Novinařina jak má být

Demonstrace jsem se zúčastnil a tak mohu s čistým svědomím prohlásit, že článek popisuje průběh shromáždění nejpřesněji a nejúplněji ze všech periodik, které jsem stačil přečíst.

BH 12.1.2009 12:05

Re: Novinařina jak má být

Naprosto souhlasím, byl jsem tam také....

MR 12.1.2009 12:29

Re: Novinařina jak má být

SouhlasimR^

Bobyzboby 12.1.2009 12:54

Re: Novinařina jak má být

Bohužel jsem tam nebyl, žiji na Moravě, takže aspoň tímto děkuji vám, kteří jste tam byli. VV >-