29.4.2024 | Svátek má Robert


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Historik 12.1.2009 13:10

Re: No a co takhle

A co těch 800000 Židů, kteří přišli do Izraele z Arabských zemí. Jistě, ještě za WW2 tam žili "spořádaně" jako NEPLNOPRÁVNÍ občané. Po vzniku Izraele byli vyhnáni bez majetku a uchýlili se právě do Izraele.

Pokud by dotyčné země přijali namísto těch vyhnaných Židů Araby z Palestiny, byl by problém dávno vyřešen.

Stanley 12.1.2009 13:12

Re: Srovnáváte nesrovnatelné.

Ach jo, tak takhle vykládat dějiny potažmo historii v kterém koliv koutu světa může jen nějaká prateta z Horní, Dolní Lhoty, nebo blb !!!

Historik 12.1.2009 13:18

Re: Srovnáváte nesrovnatelné.

Arabské vlády vyvolaly tři války (1948-9, 1967, 1973) a všechny prohrály. Takže kolik území by měly přepustit Izraeli. Tolik, jako Němci Rusům?

Pokud by si Izraelští vojáci počínali jako Rusové ve Východním Prusku, byli by Palestinci možná též zpacifikováni ale každopádně by jich bylo o moc míň.

O tom, že Velký jeruzalémský muftí zverboval pro Hitlera tři divize SS z balkánských muslimů snad víte. Nebýt jejich zvěrstev, možná by se i situace v bývalé Jugoslávii v 90 letech vyvíjela jinak, nebylo bz tu tolik nepřátelství.

Dále mají Palestinci na svědomí občanskou válku v Libanonu.

Hašek 12.1.2009 23:29

Milá prateto,

až budete mýt nádobí, tak se přijdu něco přiučit (možná), ale do debaty se nemontujte!

Schumacher 12.1.2009 16:06

Co myslíte, že by následovalo???

Lokální redukce genofondu.

ester 12.1.2009 10:45

Návrat z Izraele

V pátek jsem se s mojí malou dcerkou vrátila z Iraele, kde jsme prožili svátek Chanuka a na něho navazující válku s Hamasem. Jako vždy stojím plně na straně Izraele. Několik let jsem v Izraeli žila, zažila jsem poslední intifádu, kdy pro mě bylo každým dnem velmi těžké nastoupit ráno do autobusu a jet do práce s tím, že se možná domů už nevrátím. Je to strach, který Vám svazuje ruce i nohy a nedá se na něho zvyknout. S každým otevřením dveří sledujete, kdo právě nastupuje, jestli nemá podezřele vyboulenou bundu,kam si půjde sednout(vzadu to bývá vždy nebezpečnější), jak se bude chovat...Někdy mě nervy prostě ruply a musela jsem vystoupit a dojít do práce pěšky. Říkala jsem si, že na tohle nejsem stavěná, ale kdo je? Celá rodina mého manžela v Irazeli žije, každý den se potýká s tímto strachem, každý den se ráno loučí se svými blízkými. Dnes už dávno chápu význam modlitby, kterou každý Žid ráno po probuzení říká :" Mode ani lefanecha, melech chaj ve kajam, she hechzarta bi nishmati bechemla raba emunatecha". Je to poděkování B-hu, že se každé ráno můžeme znovu probudit a začít nový den. V Izraeli toto pokěkování nabírá zcela jiných rozměrů, je to denodenní realita v této zemi a opravdu to tak lidé cítí. V Izraeli jsem si uvědomila, jak moc ráda žiju, jak ráda se ráno probouzím a jak to není automatické, že se tak děje. Držím palce všem izraelským vojákům, kteří vstupují na území Gazy, viděla jsem ty kluky, dva máme v rodině, je jim 20 a 19 let. Mají nebývale vysokou morálku, i se zraněním se vracejí zpátky do války, aby jejich maminky, tatínkové, sourozenci mohli v klidu žít ve své zemi. Přeju jim, aby se vrátili zpátky živí a zdraví a modlím za ně každý den k B-hu.

Kef 12.1.2009 11:33

Re: Návrat z Izraele

R^

BH 12.1.2009 12:09

Re: Návrat z Izraele

R^R^

Goral 12.1.2009 21:38

Re: Návrat z Izraele

Krásné !R^R^R^VV

Hašek 12.1.2009 23:31

Re: Návrat z Izraele

R^R^R^R^R^

Rebecca 12.1.2009 10:27

Židé

si velmi dobře pamatují, jak s nimi nacisté zacházeli ve varšavském ghetu a jako jejich velmi dobří učedníci to nyní uplatňují v Gaze. Sionismus je židovská verze nacismu: stejné bláboly o vyvoleném národě, stejná touha pro tuto panskou rasu zabrat území ůméněcenných" národů. Obojí dopadnou stejně a nějaká maškaráda s modrými proužky v Praze tomu nezabrání.

Historik 12.1.2009 10:48

Všichni Židé ve Varšavském ghetu byli povraždění, "pochopitelně"

včetně žen a dětí. Kryty, kde se kdokoliv ukrával, byly likvidovány pomocí výbušnin.

Pokud by Židé byli "dobrými učedníky nacistů," byl by problém Gazy dávno "vyřešen," nikdo z obyvatel by nepřežil a jak správně podotkl soudruh Stalin, "nět čeloveka, nět problema."

tom 12.1.2009 11:25

Re: Židé

Ano, přesně tak to vidím i já a v podstatě jsem to napsal i o článek nahoře.

Sid 12.1.2009 22:19

Re: Židé

Kde se ve Vas bere ta nenavist a zaslepenost?

Copak jste nevidel ty oslavy Muslimu po padu WTC? A s temi vy sympatizujete? Fuj!

havránek 12.1.2009 10:07

Upozorňuji...

nejsem semita, ale to co dělá Izrael je zcela správné. Bože to se budu za chvíli bát cik..na, co na mně vystřelí, kdy se mu bude líbit. Pobít je všechny, zbabělce.Jejich síla je v anonymitě, přesile tak 10:1 a líbání nohou soupeře v případě, že je zle.

Prateta z Dolní Lhoty 12.1.2009 10:26

Jestli někoho zavraždíte, někomu něco ukradnete či někoho budete terorizovat,

jak to učinili a činí Izraelci, tak se bojte odplaty.

Kdo je větší zbabělec? Ten, kdo sedíce v moderním letadle odpálí řízenou střelu z bezpečné výšky nebo ten, kdo na zemi s nasazením vlastního života odpálí nějakou podomácku vyrobenou rachejtli?

MR 12.1.2009 10:33

Re: Jestli někoho zavraždíte, někomu něco ukradnete či někoho budete terorizovat,

Hrdinove odpalovaly rakety 8 let,nastesti si to uz Izraelci nechteji nechat libit

Prateta z Dolní Lhoty 12.1.2009 10:59

Zatímco Izraelci rozdávali lásku a mír do celého světa :-)

R.J. 12.1.2009 10:56

Re: Jestli někoho zavraždíte, někomu něco ukradnete či někoho budete terorizovat,

Co na tu hlavu berou za prášky ? Nějak to ale nepomáhá, další je již jen hospitalizace a kazajka.

Prateta z Dolní Lhoty 12.1.2009 11:00

Zase jeden psychiatr amatér :-)

R.J. 12.1.2009 11:07

Re: Zase jeden psychiatr amatér :-)

Oceňuji že se usmíváte teta.

Prateta z Dolní Lhoty 12.1.2009 11:09

Je mi fuk, co oceňuje člověk Vašeho typu :-)

R.J. 12.1.2009 11:40

Re: Je mi fuk, co oceňuje člověk Vašeho typu :-)

Jo teta, pčkaj až přijdou Skotské střiky, to budou zpívat hnedka jinak.

Prateta z Dolní Lhoty 12.1.2009 12:19

Věřím Vám, muselo to být hrozné, brr :-)

Historik 12.1.2009 10:58

Račte se poučit z dějin. Židé se dopustili "zločinu" už tím, že existují

ale politicky korektní zdůvodnění pro jejich vraždění se v minulosti vždycky našlo. I kdyby se nakrásně Židé chtěli z Izraele vystěhovat, víte KAM by měli jít. Mimochodem, v Izraeli nepatrně převládají potomci přistěhovalců z ARABSKÝCH zemí, přistěhovalci z Evropy se svými potomky jsou mírně v menšině. A jaksi je nikdo nedrží v uprchlických táborech jako palestinské Araby. Mimochodem, víte, že Britské mandátní území Palestina zahrnoivalo také dnešní Jordánsko a "palestinští" Arabové tam mají většinu? Vládne tam ovšem menšina Bedujínů, ze kterých pochází královský rod a kteří vypráskali OOP, když se jej pokusila svrhnout.

Prateta z Dolní Lhoty 12.1.2009 11:07

Židé se dopustili zločinu tím, že jich miliony obsadili území Palestiny během několika desítek let a začali na něm zavádět vlastní "pořádky".

A teď se tváří jako neviňátka, kterým je křivděno. Jestli chcete napsat, že Arabové také nejsou bez poskvrny, tak souhlasím, ale to není podstata problému.

Když už jme u těch menšin, tak se laskavě podívejte, kdo v moderních dějinách vládl Izraeli a odkud přišli. Většinou z území bývalého sovětského svazu.

Kresinka 12.1.2009 16:58

Re: Upozorňuji...

nejsem Židovka, ale hluboce se klaním těm statečným lidem z Izraele, mají mé velké sympatie. Dokýže-li někdo žít tolik let prakticky pořád pod hrozbou teroristických útoků, a co je asi nejhoršího: lse ží, opatrnictvím a nepravdami denně opakovanými tak, až v blbějších hlavičkách  vyvolávajícsprávné, antisemitské reakce  - na to musí mít člověk odvahu. A kdo někdy viděl arabskou poušť a izraelské zahrady, ten ví, že jak umí tihle lid= úracovaz.

Zkrátka nejvyšší obdiv

Shalom

čtenář 12.1.2009 9:24

Na existenci Izraele

uprostřed arabského světa vadí arabským vůdcům hlavně to, že je výkladní skříní demokracie západního typu uprostřed arabských diktatur. Mají strach, že dříve nebo později se jich jejich přemýšlivější ujařmení podaní začnou ptát, jak je to možné, že poslední Arab je jako izraelský občan svobodnější a než dvořan libovolného arabského monarchy. Podobných otázek se bojí i arabské duchovenstvo, proto dělá z Izraele satana a štve mládež už od kolébky proti židovskému státu. O věroučné spory,  "zabranou půdu" a "ukrutnosti" ve skutečnosti tolik nejde, toho by se v arabském světě našlo mnohem víc, viz třeba spory mezi sunity a šiity, počínání Saddama H. proti vlastnímu obyvatelstvu apod. To je základ existence Hamasu a podobných organizací.

Prateta z Dolní Lhoty 12.1.2009 9:37

V době internetu a masmédií jsou chudáci zaostalí Arabové úplně bez informací

Jen čekají až se budou moci podívat na moderní prosperující "demokracii" v Izraeli. Vy jste ale čtverák.

StandaU 12.1.2009 10:13

Re: Na existenci Izraele.

Ano, jsem přesvědčen, že toto je důvod, a nikoliv to co nám arabové neustále servítují. Uhodil jste hřebík na hlavičku. R^