15.5.2024 | Svátek má Žofie


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Prateta z Dolní Lhoty 12.1.2009 12:05

Takhle nějak jsem si vždy představovala nechutnou pomluvu od nějakého ubožáka.

Pirat ji teď realizoval.

BH 12.1.2009 12:05

Re: Novinařina jak má být

Naprosto souhlasím, byl jsem tam také....

Hobo 12.1.2009 11:59

Novinařina jak má být

Demonstrace jsem se zúčastnil a tak mohu s čistým svědomím prohlásit, že článek popisuje průběh shromáždění nejpřesněji a nejúplněji ze všech periodik, které jsem stačil přečíst.

Libor.w 12.1.2009 11:56

Re: Spíše má podporu hysterických salónních sionistů,

Milá prateto právo na obranu před terorem je základní lidské právo.Je dobře že saloní sionisté o sobě dávají vědět.Držíme prostě palce Izraeli neb dobře víme jak by stoupl apetit islamistů po případné likvidaci Izraele.To by pak svět viděl maskr v Izraeli.Izrael bojuje zápas o existenci v moři nepřátel.

MR 12.1.2009 11:56

Re: Srovnáváte nesrovnatelné.

No,kdyz se zacali pristehovavat Zide do Palestiny,skupovat pudu od arabskych statkaru a zvelebovat ji,kdyz se v oblasti diky jejich praci zacala zvedat zivotni uroven,prihnalo se take statisice arabskych lidicek,konkretne v roce 1922 zilo v Palestine 80000 Zidu a 500000 Arabu,v roce 1936 380000 Zidu a 1250000 Arabu.Zili nekdy v minulosti predci techto pristehovalych Arabu na uzemi Palestiny?  

Jones 12.1.2009 11:56

Shalom, Izrael

R^R^R^

pirat 12.1.2009 11:55

Když dojde k dětským obětem na straně Palestinců, cítí Izraelci smutek, když Palestinci zabijí nějaké izraelské dítě, tančí na ulicích

tato věta vystihuje podstatu problému a zdejší SS (Sadistické Svině) jako komentátoři : Rebecca IP: 89.102.124.xxx Datum: 12.01.2009 10:27 , Autor: tom IP: 213.151.217.xxx Datum: 12.01.2009 11:25 na tom nic nezmění !

MR 12.1.2009 11:46

Re: Protektorátní vláda také žila v míru s Říší. Podle Vás to byli určitě pašáci.

Srovnavat protektoratni vladu s vladou Fatahu na Zapadnim brehu Jordanu muze jen nejaka prateta z Dolni Lhoty.Radsi bez nasypat slepicim:-/

Historik 12.1.2009 11:46

Re: Srovnáváte nesrovnatelné.

http://www.srpska-mreza.com/handzar/handzar.htm

MR 12.1.2009 11:43

Re: Je ostuda společnosti, že se raději schovávají, aby nebyli persekuováni za své názory.

Jestli se chlapci stydi za svoje nazory,nevim,jiste je ze ti kteri demonstrovali svoji podporu Izraeli v soucasnem konfliktu zakryte obliceje nemeli

R.J. 12.1.2009 11:40

Re: Je mi fuk, co oceňuje člověk Vašeho typu :-)

Jo teta, pčkaj až přijdou Skotské střiky, to budou zpívat hnedka jinak.

Kef 12.1.2009 11:33

Re: Návrat z Izraele

R^

Katr 12.1.2009 11:27

Liga proti antisemitismu

na co?Arabové patří mezi semity, ne?Měli by založit  Ligu proti antisionismu, aby nepletli lidem hlavy.

tom 12.1.2009 11:25

Re: Židé

Ano, přesně tak to vidím i já a v podstatě jsem to napsal i o článek nahoře.

Prateta z Dolní Lhoty 12.1.2009 11:25

Je ostuda společnosti, že se raději schovávají, aby nebyli persekuováni za své názory.

Proč Vás vůbec zajímá, co jsou zač? Potřebujete je zaškatulkovat a pak následně paušálně pohanět? Právě před lidmi Vašeho typu si raději chrání svou identitu.

Gonzales 12.1.2009 11:23

Re: Pane autore

Ano. Třeba namátkou Golanské výšiny, to vyprovokovali mistrně. Tam se syřané bránili v zoufalství, neměli zkrátka jiné prostředky. Máte ještě nějaký vzletný poznatek z historie, tomíku?

Prateta z Dolní Lhoty 12.1.2009 11:19

Srovnáváte nesrovnatelné.

Němci vyvolali dvě světové války za účelem zabrání území a obě prohráli a byli pacifikováni.

Palestinci měli tu smůlu, že se jim na území Palestiny náhle přihnalo několik milionů lidiček, kteří o sobě prohlašovali, že jsou Židé a že tu před tisíci lety jejich předci žili. Neuvěřitelná drzost, která jim nešťastnou shodou okolností prošla.

tom 12.1.2009 11:18

Pane autore

jaksi jste zapoměl na daleko početnější demonstrace proti Izraeli. Já se jich nezůčastnil, protože bych se tím nepřímo postavil na stranu muslimů, kteří jsou v mých očích stená pakáž, jako Izraelci. Vznik státu Izrael doprovázela teroristická činnost proti Britským silám. Přečtěte si také něco z historie. A celou dobu trvání tohoto státu dorpvázejí vojenské akce na rozšíření uzemí na úkor jiných a jejich eliminace. Tito se bránějí v zoufalství adekvátními prostředky, jiné nemají. Mají si nechat dobrovolně sebrat půdu  a nechat se vyvraždit? Už v roce 1945 bylo jasné, že se od nacistů dobře učili. To je důvod, proč nikdy nebudu stát na žádné straně tohoto konfliktu.

Prateta z Dolní Lhoty 12.1.2009 11:13

Protektorátní vláda také žila v míru s Říší. Podle Vás to byli určitě pašáci.

Kdežto Tři králové byli sprostí teroristé hodní zatracení. Máte silným rasismem pokřivený pohled na svět.

Prateta z Dolní Lhoty 12.1.2009 11:09

Je mi fuk, co oceňuje člověk Vašeho typu :-)

Historik 12.1.2009 11:09

Takže jinak. Zkuste si představit, že by potomci Němců, vyhnaných

roku 1945 Rudou armádou z Konigsbergu, kde NIKDY PŘEDTÍM ŽÁDNÍ RUSOVÉ NEBYLI odstřelovali z výletní lodi, plné žen a dětí raketami dnešní Kaliningrad a to OPAKOVANĚ. Co myslíte, že by následovalo???

Arabové mohli stejně dobře usídlit palestinské Araby na svém rozsáhlém území, jako k tomu byli donuceni Němci v dnešní SRN po roce 1945. A jednalo se o ztrátu většího území a větší počet lidí.

Arabové (a speciálně ti z Palestiny) podporovali Hitlera a i kdyby Izrael nebyl na historickém židovském území, bylo by jeho zřízení oprávněné.

MR 12.1.2009 11:08

Re: Pane autore

Na tech "daleko pocetnejsich demonstracich proti Izraeli" demonstruji v drtive vetsine prave muslimove,kteri maji nenavist vuci Zidum narizenou svym prognostikem.Vznik statu Izrael skutecne doprovazelo nekolik teroristickych akci proti Britske okupacni sprave skupinami Irgun a Stern gang,kterezto organizace ale velmi brzy sami Izraelci odzbrojili a rozpustili.Vojenske akce trvani tohoto statu skutecne provazeji celou dobu,je to ale tim ze ziji obklopeni nepratelskymi arabskymi staty,ktere jej jiz nekolikrat neuspesne napadly.Izraelci v techto valkach dobyli nektera uzemi,z nichz napriklad Sinajsky poloostrov pozdeji vratili Egyptu (ten mel ovsem podminku ze si Izrael ponecha a bude spravovat Gazu) a jine obsadili a ucinili z nich strategicke naraznikove pasmo proti pripadnym dalsim utokum.A o "zoufale obrane" palestincu bez diskutovat na Zvedavce,pokud sledujes zpravy z teto oblasti tak vis ze na Zapadnim brehu Jordanu funguje palestinska vlada,zije s Izraelci v miru,zadne rakety odtud nepriletaji a Izraelci nemaji duvod k zadnym vojenskym akcim,na rozdil od Gazy ze ktere stale litaji rakety a minometne granaty,a nebyt zdi a dukladne hranicni kontroly,proudili by odsud i davy sebevrazednych atentatniku.Take ti doporucim si precist neco z historie.

Prateta z Dolní Lhoty 12.1.2009 11:07

Židé se dopustili zločinu tím, že jich miliony obsadili území Palestiny během několika desítek let a začali na něm zavádět vlastní "pořádky".

A teď se tváří jako neviňátka, kterým je křivděno. Jestli chcete napsat, že Arabové také nejsou bez poskvrny, tak souhlasím, ale to není podstata problému.

Když už jme u těch menšin, tak se laskavě podívejte, kdo v moderních dějinách vládl Izraeli a odkud přišli. Většinou z území bývalého sovětského svazu.

R.J. 12.1.2009 11:07

Re: Zase jeden psychiatr amatér :-)

Oceňuji že se usmíváte teta.

Prateta z Dolní Lhoty 12.1.2009 11:00

Zase jeden psychiatr amatér :-)

Prateta z Dolní Lhoty 12.1.2009 10:59

Zatímco Izraelci rozdávali lásku a mír do celého světa :-)

Historik 12.1.2009 10:58

Račte se poučit z dějin. Židé se dopustili "zločinu" už tím, že existují

ale politicky korektní zdůvodnění pro jejich vraždění se v minulosti vždycky našlo. I kdyby se nakrásně Židé chtěli z Izraele vystěhovat, víte KAM by měli jít. Mimochodem, v Izraeli nepatrně převládají potomci přistěhovalců z ARABSKÝCH zemí, přistěhovalci z Evropy se svými potomky jsou mírně v menšině. A jaksi je nikdo nedrží v uprchlických táborech jako palestinské Araby. Mimochodem, víte, že Britské mandátní území Palestina zahrnoivalo také dnešní Jordánsko a "palestinští" Arabové tam mají většinu? Vládne tam ovšem menšina Bedujínů, ze kterých pochází královský rod a kteří vypráskali OOP, když se jej pokusila svrhnout.

R.J. 12.1.2009 10:56

Re: Jestli někoho zavraždíte, někomu něco ukradnete či někoho budete terorizovat,

Co na tu hlavu berou za prášky ? Nějak to ale nepomáhá, další je již jen hospitalizace a kazajka.

Historik 12.1.2009 10:48

Všichni Židé ve Varšavském ghetu byli povraždění, "pochopitelně"

včetně žen a dětí. Kryty, kde se kdokoliv ukrával, byly likvidovány pomocí výbušnin.

Pokud by Židé byli "dobrými učedníky nacistů," byl by problém Gazy dávno "vyřešen," nikdo z obyvatel by nepřežil a jak správně podotkl soudruh Stalin, "nět čeloveka, nět problema."

tom 12.1.2009 10:47

Pane autore

jaksi jste zapoměl na daleko početnější demonstrace proti Izraeli. Já se jich nezůčastnil, protože bych se tím nepřímo postavil na stranu muslimů, kteří jsou v mých očích stená pakáž, jako Izraelci. Vznik státu Izrael doprovázela teroristická činnost proti Britským silám. Přečtěte si také něco z historie. A celou dobu trvání tohoto státu dorpvázejí vojenské akce na rozšíření uzemí na úkor jiných a jejich eliminace. Tito se bránějí v zoufalství adekvátními prostředky, jiné nemají. Mají si nechat dobrovolně sebrat půdu  a nechat se vyvraždit? Už v roce 1945 bylo jasné, že se od nacistů dobře učili. To je důvod, proč nikdy nebudu stát na žádné straně tohoto konfliktu.